Keresés

Részletes keresés

850 Creative Commons License 2000.02.24 0 0 469
Hi all!

Az a tábla a Volvo-felirattal valahol az ajtó előtt(kb díszlécben) van, meg mintha az utasteret említette volna. Náluk a fényszórómosó meg az ülésfűtés széria. Kapásból ennyi. Ja, rosszat is mondott, de azt nem publikálom:))

850
VOLVO forever

lore Creative Commons License 2000.02.24 0 0 468
850,
milyen táblák az ajtónál? Hol? Tudsz még valami kuriózumot?

off
szvsz megnyugodhatsz
on

lore

Előzmény: 850 (467)
850 Creative Commons License 2000.02.24 0 0 467
Hello srácok!!

off
Fargo, hozzád szeretnék szólni. A BMW vs. Audi topicban írtál a sulinetes f@szokról. Ugye nem mindenki az, aki a sulinetet használja? (úgy, mint én) Gondolom nem mindenkire értetted, de akkor is. Szeretném a te hozzászólásodban látni, hogy "nem, 850, te nem vagy f@sz". Csak a lelkibékém miatt. Tudod, kissé furcsa érzés, hogy nem nekem címezted mégis mintha nekem szólna. Kössz
on
Tegnap beszéltem egy sráccal, aki Svédországban él és épp egy Volvo szalonban dolgozik. Ő mesélte, hogy vannak különbségek az ottani alap meg az itteni alap S40 között. Persze ezt gondoltam is, de hogy pl ott kis VOLVO-feliratú táblák vannak az ajtónál meg ilyesmi, erre nem számítottam. Mennyivel finomabb lehet egy originál svéd, mint az itteni? Kíváncsi lennék egy olyanra. Meg a kárpitok minősége is jobb.

Üdv

850

Harvester Creative Commons License 2000.02.24 0 0 466
Technikai korszerűségében a Volvo évekkel a Saab előtt jár. Lehet, hogy részleteiben van egy-két más márka, amik jobbak, például különleges dizel motorok, vagy különleges fényezés, mittudomén. De összességében nem... Az S80 olyan mérföldkő volt, amiről most, kifejlesztése után 4-5 évvel is cikkezik az autóipari szaksajtó. Nem is láttam még annyit emlegetni semelyik más márkát szaklapokban, mint az S80-at. (nem autós tesztújságokra gondolok, hanem a fejlesztőmérnököknek szánt újságokról és ez még mérvadóbb)

Harvester

Előzmény: Templar (464)
850 Creative Commons License 2000.02.24 0 0 465
A Volvo jobb. Minden téren. A Saab-ot elbarmolja az amcsi tulajdonos.

850

Templar Creative Commons License 2000.02.24 0 0 464
És mi az ábra a Saab-al?

Templar

Előzmény: Harvester (463)
Harvester Creative Commons License 2000.02.24 0 0 463
a Mercedes

Harvester

Előzmény: fargo (462)
fargo Creative Commons License 2000.02.24 0 0 462
Kedves Templar:
"A Volvonak mindenképpen külső partner után néznie, miután a világ autóforgalmának mindössze 1%-át adja. A Volvo korábban sem volt teljesen svéd cég, legnagyobb részvényesük (20%) egy amerikai nyugdíjalap volt ezzel szemben a legnagyobb svéd tulajdonrész 11% volt.
A Volvo egyébként a Ford tulajdonában lévő presztízsmárkák számát fogja szaporítani (Aston Martin, Jaguar, Lincoln) megtartva saját arculatát, mivel a tervezés svéd kezekben marad."

Igen, ez ismert dolog, de az adásvétel (Ford-Volvo) már jó fél éve (vagy több?) lezajlott. Sajna manapság az amerikai tôke mindent felvásárol, kis cégek nem bírnak talpon maradni. Végül is tulajdonképpen mindegy, hogy kinek a kezében vannak a Volvo részvényei, ha nem küldi süllyesztôbe a céget. Ezzel együtt a gyár nyereséges.

Harvester:
Melyik az a márka, kíváncsivá tettél?

Előzmény: Templar (459)
WAUZZZ Creative Commons License 2000.02.24 0 0 461
Harvester:
"a Volvo műszaki színvpnalban egyetlen márkát ismer el konkurrenciának. És az nem az audi."
A motorjaikat azé a nem elismert Audiról lejmolják...

Előzmény: Harvester (460)
Harvester Creative Commons License 2000.02.24 0 0 460
"A "nem veszi senki"-ről pedig csak annyit, hogy az új V70-re tele vannak megrendeléssel, napi 600-800 db készül (a számok szerelmeseinek: ez 2-3 percenként egy új V70 :-)) "

És mindez úgy megszervezve, hogy nincs raktárkészlet az a gyártásnál használt anyagokból. A Göteborgi kikötőbe perc pontossággal futnak be a teherhajók, amik az aznapi gyártáshoz szükséges mennyiséget hozzák... ezt Svédországban mesélték a Volvo mérnökei. Habár lehet, hogy ezt minden autógyár így csinálja. Nekem mindenesetre tetszik az ötlet.
Az audi rajongóknak meg csak annyit, hogy a Volvo műszaki színvpnalban egyetlen márkát ismer el konkurrenciának. És az nem az audi.

Harvester

Előzmény: Templar (459)
Templar Creative Commons License 2000.02.24 0 0 459
Szerintem igazad van fargo!
A hozzánk hasonlóan nagy formátumú emberek tudása abban rejlik, hogy fel tudják kutatni a számukra szükséges információkat. Ne törődj a fanyalgókkal!
Egyébként a KLOzetorral történt tegnapi csatározáshoz szeretném hozzátenni, hogy a tegnapi Népszabiban (politikai áthallásoktól mentesen:-)) megjelent egy cikk amely idézi Ingmar Hesslefors (ez a neve mit tegyünk) urat a Volvo médiakapcsolatokért felelős igazgatóját aki egyebek között az alábbiakat fejti ki.
A Volvonak mindenképpen külső partner után néznie, miután a világ autóforgalmának mindössze 1%-át adja.
A Volvo korábban sem volt teljesen svéd cég, legnagyobb részvényesük (20%) egy amerikai nyugdíjalap volt ezzel szemben a legnagyobb svéd tulajdonrész 11% volt.
A Volvo egyébként a Ford tulajdonában lévő presztízsmárkák számát fogja szaporítani (Aston Martin, Jaguar, Lincoln)megtartva saját arculatát, mivel a tervezés svéd kezekben marad.
A "nem veszi senki"-ről pedig csak annyit, hogy az új V70-re tele vannak megrendeléssel, napi 600-800 db készül (a számok szerelmeseinek: ez 2-3 percenként egy új V70 :-))

Üdv.

Templar

Előzmény: fargo (458)
fargo Creative Commons License 2000.02.24 0 0 458
Az hogy véleményt nyilvánítok valamirôl, az nem jelenti azt, hogy értek is hozzá.

Véleményem egy csomó dologról van, ugye nem baj, ha megosztom a T.asztaltársakkal?

Előzmény: WAUZZZ (457)
WAUZZZ Creative Commons License 2000.02.23 0 0 457
fargo,egyetlen polihisztorom!
"megkérdezem a haverom, ô ért is hozzá (én nem)."
Ezt ugye nem gondoltad komolyan,mert még a végén egy világ omlik össze bennem...van olyan amihez
Te nem...?!?!?!?!
Egy fargo-rajongó,aki nem hiszi amit lát
Előzmény: fargo (456)
fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 456
A sportlégszűrô az sokat segít, a sportgyertyákról ezt nem nagyon akarom elhinni, legalábbis ami az Ivanicsnál beépített gagyi BONTEX márkájú cuccot illeti. A sportszűrônél nagyon kell vigyázni arra, hogy rendesen meg legyen olajozva, mert egyébként sok szemetet átenged, legalábbis elég sokat ahhoz, hogy egy turbos kocsinak ártson vele. Ha por megy a turnboba, az halál.

Én anno -- bevallom töredelmesen -- a BONTEXNÉL vettem sportlégszűrôt, be is rakták a helyszínen, egy hét múlva kiszedtem, mert annyi szutykot átengedett, hogy csak na. Aztán kiderült, hogy csak nem volt rendesen lekezelve.

A 20k-s ár nem tudom mennyire jó, pláne gyertyákkal együtt. Nekem nem tűnik nagyon soknak, de azért körbekérdezhetnéd az elérhetô kereskedéseket, hátha van olcsóbb is. Nagyon nagy különbséget nem tudok elképzelni. A sportgyertyákat illetôen megkérdezem a haverom, ô ért is hozzá (én nem). Annyit sejtek, hogy a gyertyákhoz illik megfelelô kábelt is mellékelni. A sportlégszűrônek alkalomadtán segíthet egy hátsó gyorsítódob is.

Ja, még egy tanács: a Bosch 3 és 4 pólusú gyertyákat kerüld el!

lore Creative Commons License 2000.02.23 0 0 455
Látom érted a tréfát :)))
Előzmény: lore (454)
lore Creative Commons License 2000.02.23 0 0 454
fargo,
a nappali után nyilván kezded az éjjeli műszakot (gondolom qrvára spórolsz egy audira :))mai kérdésem a következő: Ivanics ajánlat: kevesebb mint 20e-ért sportlégszűrő, 'sport'gyertyák. Én megcsináltattam az egyhatossal (alacsony fordulaton harmatgyenge volt) és jobban megy, nem érzek fogyasztásnövekedést onli a hang lett egy cseppet brummogósabb. Szal mit tudsz róla (van hátránya?)?

offmásiktopic
ui: remélem álmosan is tudod mi a tréfa s mi nem!
ON

fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 453
Kicsit sűrű napom volt, hajnali fél hatig húztam az igát, közben néha-néha benéztem, mi újság.
WAUZZZ Creative Commons License 2000.02.23 0 0 452
fargo,fargo!
A 443 helyett aludnod kellett volna,annyira gyengére sikeredett...:((((((
lore Creative Commons License 2000.02.23 0 0 451
bocs:
...arányosan több VOLVOT (nem autót, buta lore) adnak el...

Szerintem fargo már nem mer aludni olyan szörnyű álmai lehetnek :-)

Előzmény: lore (450)
lore Creative Commons License 2000.02.23 0 0 450
fargo,

elolvastam. Az ABS kerregés csak a fékezéstől lehet? (szerintem igen, úgyhogy 99%-ban meggyőztél, azért kérdezz rá lécci!).

WAUZZZ,

lore érti, hogy nemcsak a hóba jó, meg még azt is tudja, hogy úttartás is van a világon, meg, hogy a quattro az ász! De: amiket írtam azokat az autós 'szak'lapokból (méghogy szaklap...!) vettem, mármint az adatokat.
Ja, és ha lenne egy S8/S6 (egy volvo és egy saab mellett) a garázsomban akkor tényleg nem érdekelnének a kispolgári paraméterek.

KLOzetor!

Mi lenne ha egyszer akkor is írnál valamit ha nem a fikázós hangulatban vagy? Ja és a BMW kontra Audi topicban tényleg leszerepeltél. Gondolkodj mielőtt leírsz valamit (a drótodat a volvo gyárból pedig húzd ki gyorsan :))!

CYRUS,

valóban több 40-est adtak el Mo.-n sőt én még rátennék egy lapáttal: valami miatt az országunkat kormányzó emberek nagyon ragaszkodnak a négy-nullásokhoz. Nem is tudom miért? Pedig biztos makulátlan közbeszerzési pályázat zajlott..:) Tehát ez az arány az óriási flottavásárlási korrupciószagú ügyletek nélkül még meg is fordulhat.
Egyébként Mo.-n arányosan több autót adnak el mint Németországban, pedig a magyar autós állítólag elég német-párti.

Előzmény: fargo (443)
CYRUS Creative Commons License 2000.02.23 0 0 449
Fargo ! Aludni mikor szoktál? :))) Te a nap minden időszakában irsz :)
Előzmény: fargo (448)
fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 448
"A volvo nyereségével nem vagyok tisztában, de ha olyan jól állnak minek a ford ??"

Ma már talán nem elég, ha valaki jól áll, ha nem társul be valamelyik mammmuthoz, elôbb vagy utóbb eltapossák.

"Ki kell hogy javítsalak, már megbocsáss: "már elég jól leszerepeltél a többi topicban."-t már elég jól szerepeltél a többi topicban-ra. Gondolom elírtad!"

Nem, nem írtam el. Láttam, a "BMW kontra Audi" topicban is rátettél egy lapáttal. Gratula.

Előzmény: KLOzetor (447)
KLOzetor Creative Commons License 2000.02.23 0 0 447
Na jó megadom magam, vicc volt !
A volvo nyereségével nem vagyok tisztában, de ha olyan jól állnak minek a ford ??
CYRUS
A tavalyi eladási statisztika általában 1 évre vonatkozik mégpedig a tavalyira. Szerintem nem érdemes belőle messzemenő következtetést levonni egy több éven keresztül árult típusra.

fargo
Ki kell hogy javítsalak, már megbocsáss:
"már elég jól leszerepeltél a többi topicban. "-t
már elég jól szerepeltél a többi topicban-ra.
Gondolom elírtad!

CYRUS Creative Commons License 2000.02.23 0 0 446
Klozetor teljesen nyugodt vagyok....igazad van itt valoban nem érveltél a nyomos érveid másik topicban voltak oda kellett volna irnom .. Nem lakok márkaképviselet utcájában sőt A4 es vakságom sincs bármily hihetetlen még teccik is, de viszont igérem megkeresem neked azt a tavalyi eladási statisztikát ahol láttam hogy Magyarországon, több S40est adtak el mint a4-est...Ezzel eggyüt nem állitom hogy jobb nekem jobban teccik , de az hogy nem veszik öket amit irtál nem igaz... Tavaly Luxuskategoriában is az S80 végzett második helyen igaz itt pont az Audi elözte meg !

Fargonál legalább egyértelmüen kiderül hogy poénnak szánta te viszont ezt komolynak irtad amin szerintem még a legelfogultab emberek is csak mosolygni tudnak! Persze egyszerü ugy vitázni hogy minden szart amit más kocsikról irnak elhiszel, ha esetleg persze valaki az Audiról ir rosszat az kama!! Pedig ha még1x elolvasol más topikokat találsz is belöle böven....

Előzmény: KLOzetor (441)
fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 445
KLOzetor:
Kétlem, hogy lenne valóságalapja a hozzászólásodnak:

"Nincs pénz a fejlesztésre, mert senki nem vásárolja a típust!"

Nincs igazad. A Volvo nyereséges, és elég jó anyagi forásokkal bír, pláne mióta mögötte áll a Ford.

"A megfelelő darabszámok legyártása után az elkopott karosszériagyártó szerszámok éleit megköszörülik, és így lesz egyre gömbölyűbb az új volvo."

Te ezt komolyan gondolod? Ez akkora blôd hülyeség, hogy én azt hittem, humornak szántad. Ha nem, akkor Te el vagy tévelyedve.

Az, hogy melyik a jobb kocsi, az Audi vagy a Volvo, nézôpont kérdése, nem nyitok róla vitát. Fôleg Veled nem, már elég jól leszerepeltél a többi topicban.

Mellesleg igen, ültem Audiban, még az is lehet, hogy többet, mint Te. Volt amelyik zörgött.

Előzmény: KLOzetor (444)
KLOzetor Creative Commons License 2000.02.23 0 0 444
fargo
A két hozzászolás között két alapvető különbség van !
Az enyémnek van valóságalapja, a tiédnek nincs !
Ja és a tied úgy csöpögött a fikától, hogy alig tudtam elolvasni, folyt a taknyod a monitoromon !!
És már megint az audit hoztad szóba, ennyire fáj, hogy egyszerűen jobb kocsi ???
A zörgéses rész után azt is megkérdőjelezném, hogy ültél e már audiba ?????
fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 443
lore:

ennyit találtam hirtelen:

http://extras.volvocars.com/owners/1996/850/96850_106.htm#pg1.9

fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 442
KLOzetor,

nekem meg van egy drótom az Audi gyárba:
Ott azt mondták, hogy ôk tulajdonképpen csak 1 fajta Audit gyártanak, az A4-est. Ebbôl úgy készül az A3-as, hogy meghintik timsóval, hogy kicsit összemenjen. Az A6-os és az A8-as meg úgy, hogy beledobnak egy kézigránátot, ami kicsit "felfújja" az A4 kasztniját. (Ebbôl adódik az a tény is, hogy az Audik ziregnek-zörögnek, mert a robbanás és a tágulás ugye meglazítja egy kicsit az elemeket.) Amelyiknek bôrönd volt a csomagtartójában, abból lesz az A6. Ahol meg elsokallták a danubitot, és túl nagyot pukkant, abból meg az A8. Ami nagyon nem sikerül, arra rárakják a VW emblémát, és olcsóbban dobják piacra. Ennek a gyártástechnológiának az az elônye, hogy azonos design-nal el lehet adni 4 különbözô kategóriájú autót is. A bűnözô rétegek meg egy gránát árán léphetnek felsôbb kategóriába...

Mellesleg, csak a fikázás kedvéért, hiába van a quattro, ha nem képesek rendesen megtervezni a mérnökök a kocsi futóművét és úttartását, és csak pár haláleset után biggyesztenek oda egy pszeudo-spoilert, hogy úgy tűnjön, mintha a TT az úton is bírna maradni. Ilyesmi a V70 AWD-vel nem fordult elô...

Továbbá, tévedésben élsz, ha azt hiszed, hogy a Volvo veszteséges: évi 750 ezer kocsival is nyereséget tudnak termelni, ellentétben az Audival, ami ha jól tudom, komoly anyagi gondokkal küszködik.

Egyébként csak a békesség kedvéért abban kiegyezhetünk, hogy A8 / S8 rulez :-)))

Előzmény: KLOzetor (435)
KLOzetor Creative Commons License 2000.02.23 0 0 441
CYRUS !

Nyugalom öregem !!
Idéznék:"Szintén az Eladáshoz kapcsolodva azért ma már ha körül nézzel több S40 látsz az utakon mint pld a te általad istenitett AUDIK!!"

Bazz öregem emeld már ki a hozzászólásomból azt a szövegrészt, ahol az audit istenítem, ugyanis én kurvára nem látom !
Ez egy volvos topic. Nem audi, és nem is volvo vs.
audi. Tehát ha istenítem nem itt fogom tenni.
Egyébként nem találom a hozzászolás érv részét sem, ugyanis nincs. A nincs hogy lehet kitűnő ???
És végül de csak azért mert szóba hoztad, melyik utcákon járogatsz te, hogy több S40-et látsz mint A4-et ???? Tuti valamelyik volvo márkaképviselet utcájában laksz és csak az utcában közlekedsz !:)
Vagy esetleg A4 vakságod van????
:))))))))

fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 440
lore,

alakítsad csak a szakértôt, mert alkalomadtán tanulhtunk abból, amit mondasz. Ha igazad van, akkor most el fog oszlani egy tévhit a fejemben, és ezért hálás leszek.

Mellesleg, most már megesküdnék rá, hogy a TRACS fékezi a kerekeket, mert ha működésbe lép, akkor az ABS kerregését érezni és hallani.

Mindjárt utánakavarok...

Előzmény: lore (433)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!