Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Te is nős vagy? A nőknél az autós őrület szvsz a kocsmázás szintjén van. Mondom ma a nejemnek: kijössz kéthétmúlva a gyorsulásira, ott lesz xy és qz haverunk is? Erre: az olyan mintha kocsmázni mennék veletek! :))
Harvester!!! Te papucs! Hát nálatok ki az úr? Ha ilyen esetben az asszony azt mondaná, hogy "igen, kedves férjecském, a srácoknak is pakoljak szendvicset?" akkor jó helyen járnál. Na de így! Miért nem mondod(ha már ilyen nyuszi vagy), hogy a munkahelyeden van egy kis dolgod? :)))))))))))))))))))))))
Én is láttam a kettesvolvo oldalt, nagyon tetszik. Az oldal is, a kocsi meg egy régi szerelem. Nagyon köszönet azoknak a srácoknak, akik ilyenhez juttatnak minket és ápolják ezt a csodálatos legendát. Bocs az érzelgősségért, de egy kettesről nem lehet máshogy beszélni.
Na jó végülis hülyeség átrakni az időpontot, ha a többieknek megfelel, a szombat délelőtt szerintem is jó időpont egy találkozóhoz, aztán ha sikerül ellógnom megyek én is a felvonulási térre.
Nekem szombat és vasárnap is jó, csak konkrétan kellene tudni az időpontot.
Talán jobb is ha nem most lesz Harvesterék telkén a találkozó, mert a telki csöndet pillanat alatt megszüntetném, hiszen kilukadt a kipufogóm és most úgy szól mintha hókotró lenne..
ÉS sajnos hétévégéig nem tudom megcsináltatni..
:-(
Az a problema, hogy ez a telek dolog nem csak a kapalasrol szol, hanem a csendes egyuttletrol is. Egyebkent egyszer majd lehet rola szo, hogy tartsunk ott egy meetinget, de most azt hiszem az asszony kiakadna, mint a taxiora.
Szoval maximum annyit tudok tenni, hogy vasarnap delben visszajovok Bpestre es ha at lehet tenni vasarnap kora (keso) delutanra a talalkozot, megoldana a helyzetet.
Fene nem biztos, hogy ráérek...:(((( Kiderült, hogy megígértem az asszonynak, hogy kimegyünk a telekre a hétvégén. Mehetek kapálni benzinszag helyett :((
Már csak abban reménykedem, hogy túl hideg lesz ...
lore még mindig megvan... csak olyan élmények érték tegnap, hogy muszáj volt egyedül feldolgoznia az eseményeket.
Asszem egyre jobban belebuzulok ezekbe a svéd vasakba.
A találkozó okés, mindenki igazolja vissza, hogy jön-e és hány embert hoz (pl. Templar klubtársai) nekem is van volvos ismerősöm igaz ő is hozzám hasonlóan csak 40-est hozna (remélem nem az lesz, hogy csak a 850-ig volvo a volvo!/hiába van benne vmi/).
A V70 építésébe még nem vágtam bele. Előbb biztosítom a kellő szakmai és anyagi hátteret, amint kész szólok.
Harvester akkor ez a szombat megfelel Neked és a 440 GLT-nek? Van itt valakinek hétszázas vagy kilencszázas volvója? Pirítós neked oké a szombat?
Nekem még olyan emlékeim vannak a felvonulási térről (papa nyakában nyalókázva május 1-én :))), hogy /*-NAGY. Szal hol pontosan? Találkozzunk mondjuk minél közelebb a Hősök teréhez?
Volvo 4ever (a'la BMW topic)
Volvo über Alles (a'la audi topic)
Volvo halikka metka otger kashjki!
Jól gondolom, hogy a felvonulási tér a Dózsa Gy. út?
Nem tudom. nektek feltűnt-e, de rég szólt Iore. Utoljára mintha a V70-et akarta volna összeragasztani. Csak nem vágta meg magát az ollóval elkeseredésében? Akartam kérdezni, hogy ő hogy csinálta, mert én már raktam össze pár repülőmakettet, de ennél a már a kiollózás is vért izzaszt.
Ja, még valami, elnézést hogy kifelejtettem. Templar kollega fehívta rá a figyelmemet, hogy alakulófélben van a 200-as Volvo Klub is, szerintem ôket is be lehetne vonni, meg lehetne kérdezni, el lehetne hívni.
Beszéltem egy-két emberrel az Ivanicsnál, Volvo Klub ügyben. Azt mondták, hogy nemrég érdeklôdött már egy emberke, de nem lett belôle semmi. Támogatnák az ötletet, (ez nem hivatalos, csak amolyan baráti), és adtak egy nevet a vezérképviseletnél, aki érdemben megkereshetô, és alkalomadtán felkarolhatná az ügyet. Meg fogom keresni.
Rövidesen bevezeti a Volvo, hogy a totálkáros autókat nem lehet eladni pl. bontóba, hanem a gyár visszavásárolja a roncsot. Mert ugye környezetvédelem meg újrahasznosítás... Nem tudom hogy oldják meg ezt a "nem lehet eladni" dolgot, szerintem a vásárláskor aláíratnak az emberrel valami nyilatkozatot, mert ugye ha egyszer már megvettem a kocsit, akkor azt csinálok vele amit akarok. Ez állítólag valami céges továbbképzésen hangzott el Ausztriában.
Találkozó ügyben: Mit szólnátok a szombat 10 órához, mondjuk Templar javaslata alapján a felvonulási téren? Ki az aki jönne? Esetleg szót ejthetnénk az alakulófélben lévô klubról is.
Helyszín, idôpont felôlem változhat, én szívesen elmennék zingetni, ha szép idô lesz, valahova ki a zöldbe. Javaslatok?
semmi gond, ikertesó, itt vagyok csak hétvégére volt egy kis szünet. Annyi hozzászólás született, hogy nem győztem elolvasni. A klub ötlete jó, csak legyen egy értelmes, szorgalmas, megbízható(fargo, ugye figyelsz:)? ) emberke, aki életben is tartja.
Erres kollega, nagyon tisztelem benned, hogy igyekszel. Egyébként furcsa látni a tükörképemet, hiszen így olyan, mintha sokkal többször szólnék hozzá...
Nem rossz eredmény :) Néhányszor nekem is az adott lélekerőt egy-két hülye helyzetben, hogy tudtam, valószínűleg nem fogok megsérülni a Volvoban. De nem tudom nem vezete-e rosszra ez a -talán hamis - biztonságérzet.
Sajnos nem tudom mit jelent a GT pontosan de ez annyira bosszant, hogy feltétlenül utánajárok.
A gépben a km óra szerint közel 265000 van, szerintem ez reális.
A 200-asok gyárilag nincsenek extrákkal túlmisztifikálva, noha a közel 2,8 millió legyártott példány között akadt egy-két kuriózum.
A típus történetét egyéb érdekességekkel megtalálod a www.extra.hu/kettesvolvo/ oldalon.
A Magyarországra került kocsik többnyire utólag lettek felszerelve extrákkal, amit a tulajdonosok vagy továbbadtak a kocsi eladásakor vagy se, az enyémből a magnót is kiépítették:-((
Így aztán maradtak a bentről állítható tükrök, az elektromos mellső ablakok, vonóhorog meg egy készlet könnyűfém felni, amit a nyári gumikkal együtt felapplikálok a jövő hét végén a beköszöntött tavasz csalhatatlan jeleként :-)).
A kettes legnagyobb extrája szerintem a jó anyagokban és a mesteremberes kidolgozásban van (amit egy volvós topicban nem is kell részletezni), nomeg az akkoriban forradalmi újításnak számító passzív ütközőzónákban, (ami kissé túl is van méretezve szerintem) a kettest elpusztíthatatlanná téve.
Ja nekem "extra" még, hogy most egy 7-es kormány van beépítve, mivel az előző tulajnak ez jobban tetszett gondolkodom, hogy visszateszem a - gyermekkorom autóbuszaira emlékeztető - eredetit.
Írhatnám tovább is de nem akarlak megfosztani a személyes felfedezés örömétől.
1:
Egyszer egy szemét DIREKT lépésben belémgurult a furgonjával, meghúzta a bal elsô ajtót, csak fényezni kellett. (Ez volt az elsô Ivanicsos esetem.)
2:
Álltam a piros lámpánál, mikor hátulról belémgurult egy kisteherautó, hátsó lökhárítót és a hátsó homlokfalat fényezni kellett.
3:
Két nappal azután, hogy elkészült, a McDrive-nál vártam egy pohár italra, amikor hátulról meglökött egy kiscsávó a tuningolt VW Polojával. Javítás: mint 2. pont
4:
Ez durva volt, az Etele úton (2x2 sáv + zöld elválasztó sáv) a szembejövô sávból balra bekanyarodott elém egy csajszi a Fiat Pandájával, én kb 70-nel, szinte fékezés nélkül kaptam derékba. A Volvon cserélni kellett a váznyúlványokat, motorháztetôt, lökhárítót, 4 hűtôt, lámpákat hűtôrácsot és az alsó motorvédô lemezt. A sárvédôk már nem sérültek. A Panda szétszakadt.
5:
Ez sem volt piskóta, sikerült belemenni 110 körül az érdi panoráma (70-es) út hajtűkanyarjába. Egy BMW döcögött elôttem, ki akartam kerülni, de ekkor elkezdett gyorsítani, én meg nem hagytam magam. Bár hagytam volna, mert besokalltam és végül is a kocsi megcsúszott, és flippereztem egy jót a két szalagkorlát között. (Pedig majdnem megvolt :-) Javítás: mint 4. pont, kivéve motorháztetô, plusz jobb elsô futómű. (Csonkaállvány, trapéz).
Ennyi. A 4. pontnál ha nem Volvoban ülök, meghalhattam volna. Az 5-nél is, ha nincs nagy szerencsém, mert amíg ide-oda pattogtam az úttesten, el-elhajtott mellettem pár kocsi.
A 850-nel eddig semmi, egyszer lepattant a hátuljáról egy Passat, nyoma nem maradt.
fargo úgy őszintén hányszor baleseteztél te azalatt a rövid idő alatt a 460-al, amíg nálad volt?
Egész nagy tapasztalatot halmoztál fel az Ivanics karosszériajavítási szokásairól...:)
Inkább itt kérdezem, abszolút ideillik szvsz.
A GT mit is jelent pontosan? Hány km van benne? Kasztni? És ami nagyon érdekel: milyen extrák vannak egy 79-es 244-esben (részletek!)?
Egyébként nemsokára a Volvo-klub első összeröffenésén ugyis átvizsgálom :-)))