Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Igen 30 körül, bár vki szerint inkább 50. Hétfőn küldök egy mailt a srácnak, hogy vagyunk még négyen (CYRUS küldd el mailben a paramétereid a haverodéval együtt, rövid az eszem a nevekre nem emlékszem).
Ma alkonyatkor jövök haza vidékről és mit látok: egy faszi ezerrel kapál a telkén pedig a szép piros kocsiját is ápolgathatná! Ki a fene lehetett ez?
:-))
Fargo igen nem rég nézettem át és egyelöre nincs probléma a turboval pedig elég nehéz a lábam.
Egyébként viszont teljesen gyári állapotban van nem tunningoltattam pedig már gondoltam rá. De most már ezt nem fogom ugyanis a lecserélésén gondolkodok. Természetesen a következő is Volvo lesz de még nem döntöttem el milyen.
Aszittem örökre eltűntél, de ezek szerint egész hétvégén ezt a nicket kerested :)) Ez is valami volvos nick?
Vazzeg előbb lett V70-ed mint nekem?? :)))))))
Nem baj, szombaton viszem a sablont egy olló és egy technokol (ha addig meg tudom őrizni az utsó tubusom :)))) kíséretében és aki összerakja annak fizetem a löncsét.
Kiazakovácstibi? Ez most érdekes? Menézetted már a lökésgátlókat? Úristen ugye te voltál 850R? :))
Templar!
Nekem sajna csak magyar leírás van..:))))(persze nem)
CYRUS,
kösz, egyetértek: szvsz azért ezek az újak is tudnak valamit azonkívül, hogy jó autók...
Templar nekem van 2 fajta igaz a jobbik a komolyabb ahol mindeféle csináld magad dolog van képpekel sajna svédül van a másik az csak inkább ilyen kis kézikönyv ehez a modelhez az angolul!
Amugy a Corában láttam 240eshez valot valami 2300 forintért
fargo!
Jók a képek, azt meg külön kösz, hogy szerény járóművemről önálló fotókon megemlékeztél, nem is beszélve a csoportos beállításokról.
Mindenki!
A hét végével kapcsolatban nálam is lesz üres hely, de a felmerülő igényt kéretik időben jelezni.
Ha esetleg lenne valakinek hétvégén egy 244-hez való valamiféle leírása és esetleg magával hozná és történetesen egy fénymásolás erejéig kölcsönadná azzal fenemód boldoggá tenne.
Ha még ráadásul számomra fogyasztható nyelven is lenne írva, mondjuk angolul, akkor szerfölött hálás bírnék lenni egyúttal :-))).
Tudom sokak szerint ezek már nem igazi Volvok de szerintem ez nem igaz! nem élhetnek örökké a kockaalakból és azért szerintem a fő Volvo erények megvannak benne, megbizható,BIZTONSÁGOS, környezetkimélő!!! Az izlés már szubjektiv de nekem nagyon sok haver pld aki ott volt a legszebb Volvonak tartja és tény ami tény szerintem is gyönyörű!
Hétfőn írok a srácnak aki szervezi a foglalást, de felső limit gyakorlatilag nincs, hiszen tizenakárhány főnél tartottak és annál nagyobb a terem. Szal holnap írok.
Örülök, hogy teccik a 40-es, bár én azt gondoltam egy ilyen autó a legkevésbé érdekes egy volvo találkozón, dehát úgy látszik sokaknak tetszenek az újabbak is :))) Kipróbálható!
Viszont meséljen mindenki, milyen volt a találkozó? Sajnos nem tudtam eljönni. Vasárnap láttam ugyanott Fiat 500 összeröffenést. Lassan olyan népszerű lesz a hely, hogy előre le kell foglalni.
Má nem emlékszem ki kérdezte, de a bátyus 850 GLT-je asszem a Kovács Tibié volt.
Amúgy van már otthon egy papír V70-esem :)))))
Kinek van még?
Lore nagyon köszi élni fogok vele és persze hogy elférek az S40esben imádom :)) esetleg elhivnám a haveromat (ugy is teljesen belezugott az S40edbe)is de ugy tudom hogy helyett foglaltattak az étteremben nem tom nem e gáz ha sokan leszünk!! Fargo te tudsz erről valamit?? nincs valami létszám limit?
Így van fargo, aki csak az autó hiánya miatt nem jönne az szóljon! Szerintem max egy-két ember lenne amúgy az autókban, szal hely van (én is csak ezt a barátomat hozom, tehát még két hely van-CYRUS te sem egyedül voltál, hívd el a heverod/rokonod is).
Fargo ha neadjisten nem tudsz jönni akkor az autód azért bevállalom az első klubtalira! :-)))
Hali Fargo,
Ja az Ivanicsnal, epp kiderult hogy kb 40e ft kiadas keszul, futomu hatso gumik,szilentek.
Ja meg csereltem egy lambdat ha mar ugy is fel volt emelve a kocsi.. ;)
Nem tudom ki mennyire ismeros az Ivanicsnal, akik kevesbe azoknak egy kis help:
Goldsmiedt Attila : munkafelvevo, nagyon korrekt es rendes.
Kovacs Tibi : 'szerelo' , nagyon lelkiismeretes, es megbizhato, pontos.
Papp Laci : villanyszerelo, szeret poenkodni, sok tapasztalattal rendelkezik,es nyitott az uj tapasztalatokra.
Zavodi Istvan : raktaros, altalaban fejbol kopi a lenyeget, alkatresz arakat.
Monika a pultnal: Nagyon csinos!
Redknapp,
Üdv a klubban! T4 rulez! Mennyi idô alatt tetted bele a 200k km-t? A turbo még bírja? Gyári állapotú vagy esetleg hozzányúltál egy kis plusz lóerô kedvéért?
Volvo480T:
Mi már találkoztunk a héten, ugye? (Az emiledbôl, no meg a nickedbôl következtetve.) Rossz alapjárat: próbálj rá a légmennyiség-mérôre, én azzal kínlódtam egy darabig.
Bolas:
Bocs, hogy nem készült több kép a bálnádról, legközelebb pótoljuk.
Ma beszélgettünk a klubot szervezô srácokkal, sok érdekes dolog felmerült. A jövô heti (szombati) találkozón lesz bôvebben szó a klubról, ha minden igaz hamarosan hivatalosan is be fogják jegyeztetni. A szombati találkozó, ha minden igaz, 10 órától kezdôdik a budakalászi (Szentendrei útnál lévô) Cora melletti Brico Store parkolójában.
Ha esetleg valaki négy kerék híján nem tudna eljönni, de amúgy lenne kedve eljönni, azt nagyon szívesen felveszem és elfuvarozom, no problem. Csak idôben szóljon.
Ha minden igaz, lesz még pár képem ma este, majd sikítok...
Koszonom a meleg fogadtatast.
Cyrus, Iore :
Szamitogepekkel foglalkozom, (hardware-software),problema-megoldas,adatmentes(visszaalitas doglott diszkekrol), most eppen rendszergazda (is) vagyok egy napilapnal,van egy kis cegem. 12 eves korom ota foglalkozom szamtech-el., ez a hobbym is. (ja, most 30 vagyok)
Volvoci a kedvenc ,uj hobbym. (2 eve). Mikor megkaptam, ki se mertem nyitni a motorhaztetot. Most eppen diagnosztikai programot irok hozza.
Sajnos ra voltam kenyszerulve, mert akarhova vittem, csak okosan neztek, de megcsinalni nem tudtak. (Spiral, Valent, Ivanics, stb.) Az Ivanics sokat fejlodott, most mar Ok ez egyetlen ahova erdemes elvinni az autot. Ez a ket eve eleg nehez volt, mindenre magamnak kellett rajonnom. Irodalom semmi. Megvettem a HAYNES konyvet ,de az elegge altalanos volt. A neten sem talaltam semmit a fenykepeken kivul. Ugy latszik, senkit sem erdekel az LH Jetronic 2.2 befecskendezo mukodesi elve. Vegul beiratkoztam az angol Volvo Club-ba, es igy meg tudtam venni asszem kb.50 angol font-ert a service manualt. Na, egy fokkal jobb lett a helyzet, lehetett egybol merni. Talaltam nehany rossz GND-t, egy rossz Lambdat, meg egy kis fals levegot. Ezek rendbetetele utan sem valtozott semmi. Mondjuk, ez az egy nagyon jellemzo dolog a 480-ra. ezer munkaora, ezer kicsi, esetleg nagyobb javitas es nincs szignifikans valtozas. na mind1, elkezdtem altalaban tanulmanyozni a BOSCH motor management-t. Igy, a sok altalanos info es tapasztalat birtokaban mar joval tobbre jutottam. Most eppen a 120 LE helyett 160 HP kohog a kocsiban, mindez 303000 km-el egyutt...
Meselek meg ha erdekel valakit...
egyre valszínűbb, hogy megyek, asszem hétfőn már 100%-ig tudni fogom. Egy (S40-est birtokló) haverom is jön, ha minden jól megy.
Naná, hogy komolyan gondolom, hogy beférsz! Ha túl szűknek találod a 40-est hátulról mert tfh. csak keresztbe tett lábbal vagy hajlandó utazni akkor átülsz egy másikba :)
Szal akkor merrefele tudlak szombaton felvenni? Szombaton nincs dugó, úgyhogy ahol neked jó, ott nekem is.
Lore nos persze ha komolyan gondoltad hogy esetleg beférnék akkor szivesen mennék, de ha jól emlékszem még te se voltál biztos benne hogy mész..
Egyébként a T4szerintem is rulez!!!
Egy T4-es? F@sz@! Kíváncsi vagyok rá!
off
múltkor beköszönt az agyamba a régi buta ficsúr jellemem és elkezdtem követni egy V40 T4-et a vectrával... végig követtem még amikor kettesben padlózta akkor is rajta maradtam. Olyan szép volt ahogy jött ki a füst a kipufogójából (az a jellegzetesen ovális T4-es kipufogó...mmm..) főleg a váltásnál nyamm... azért megleődhetett, hogy egy szaros szürke egér tartja vele a lépést :))) on
2,0T és T4 rulez! Egyetértünk?
(a feszítőgörgők cseréje természetes, nem nevezhető meghibásodásnak úgyhogy gratulálok!)
Szia Lore !
Én egy T4-est hajtok, és nem elfogultságból mondom de a 200000 km-alatt a szokásos dolgokon kivül (fékbetétek,olaj, stb) nem kellett szervizbe vinnem. Illetve bocsánat, egyszer kellett feszitő görgőket cserélni..Sajnos most szombaton biztos nem tudok ott lenni de a kővetkezőn igyekezni fogok.
Sziasztok én most egy V-40est hajtok és nagyon megvagyok elégedve vele. 3 év alatt több mint 200000 km-t raktam nele minden gond nélkül...
Ha lesznek infok a klubbról engem is érdekelne.
Én is csípem a jégmadarat! Pótold a hiányt az összejöveteleken! 1.7T 120LE? Amicenak, Harvesternek (az övéről volt kép), pirítósnak (övéről kép is van lsd. lentebb) és 850R-nek is a négyzászas sorozatból való gépe van, amice gépe turbós.
fargo,
klasszak a képek! Ha svéd lenne a scanner... :)))))
CYRUS,
az újság egyre valószínübb, hogy finn. Azért majd elviszem. Ukko pekka titta lopke, vmi ilyesmi. Na akkor jössz kocsi nélkül is?
Bolas,
milyen képek lennének ezek? Ne csigázz!
Egyébként valami tényleg nem tiszta az autód körül. Jobban ment (pl. rendesen kipörgött) mint ahogy egy 82LE-s batárnak (bocs bálnának) mennie kéne. Milyen is a fogyasztása? Az ősöd egy T6-ossal jár? Az milyen?
Ha turbó nélkül kihozott 109-et akkor nagy mágus a te vidéki mestered :)) Valszeg csiptuning van a háttérben, persze előbb csippet kellett beleszerelni merasszem tök mechanikus az adagolója nem?
Te Bolas, egy ilyen azért-néha-odalépek fickónak hogy-hogy egy hétszázas szívódízele van? :))))