Keresés

Részletes keresés

Bolas Creative Commons License 2000.03.07 0 0 739
740 RULEZ!
Bolas Creative Commons License 2000.03.07 0 0 738
fargo!
Mikor mentek az Ivanicshoz csütörtökön?
Én is szívesen mennék, hátha tudok segíteni..
Mondj időpontot!

Nekem is van nagynyomású mosóm, ha kell elviszem magammal és odaadom.
Aztán szombatra visszahozod..

lore-nak igaza van, hogy senki sem tudja olyan jól kitisztítani az autóját, mint a szerető-gondoskodó-érző tulaj!

Előzmény: fargo (714)
fargo Creative Commons License 2000.03.07 0 0 737
Linkelni úgy kell, hogy elôször is felteszed a képet valami web-serverre. Aztán beírod, hogy:

(img src="kép URL")

Csak a zárójeleket ki kell cserélni a megfelelô < és > jelekre. És nem szabad elfelejteni az idézôjeleket.

Példul így:


Ha megnézed a "pge source-ot", akkor megtalálod az idevonatkozó sorokat.

Előzmény: Redknapp (734)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.07 0 0 736
Redknapp igen a mappát észre vettem majd jövőhéten elhozom ráér! Hétvégén te tuti nem érsz rá?

Fargo : Én esetleg az M3 mellett ajánlanám az M5-t elég jó minőségü szerintem és rendőr sincs, mi a haver motorját ott probáltuk!

Na én asszem mára befejeztem hogy Bolas kollégának megmaradjon a kivánt 740-es hozzászolás jó éjt!

Előzmény: fargo (735)
fargo Creative Commons License 2000.03.07 0 0 735
Hol van az az Adyliget? (Eseteg kerület / utca?) Én is az ablaküveg felsô részénél kaptam fel a fejem. Ilyesmit még nem láttam. Mellesleg tuti biznic, ha érdekel valakit: Keszthely környékén kézi autómosót nyitni. Nyáron fel-alá rohangálnak a fritzek, nem tudják hol kipucoltatni a verdájukat, pedig ahogy megérkeznek, általában ez az elsô dolguk. Saját kezűleg csinálják, jobb híján, pedig áldoznának rá...

Végsebesség:
Esetleg az M3-ason mernék nekifutni, ott néha nincs forgalom. Az M7 az halál, az M1 meg sosem elég üres. A gumim, azt hiszem W-s, de holnap megnézem, nem vagyok benne biztos.

A nagyobb átmérô gyorsulásnál hátrány, végsebességnél elôny, persze ha elég erôs a kocsi.

Ez a board compis trükk nagy okosság, köszi, holnap ki is próbálom! :-)

Előzmény: lore (732)
Redknapp Creative Commons License 2000.03.07 0 0 734
Bolas bocsi , hogy nem ment az emil és nem is fog , mert megint hamar volt nagy a pofám. CSak azt hittem tudom hogy kell linkelni képet de kiprobáltam és az én verziom se müködik, remélem tud majd neked valaki segiteni!
Jó éjt
Redknapp Creative Commons License 2000.03.07 0 0 733
Sziasztok!!!

Cyrus köszi az emilt ( a listáról) tudtam hogy te voltál!

Off a mappádat itt hagytad holnap megkapod..
On

lore Creative Commons License 2000.03.07 0 0 732
Adyligeten asszem pucolda a neve. Jó az ára, sajna előjegyzés nincs, mert egyautós a feljárója. Nagyon alaposak (DoszpotPeti is odajár a 156-al), ezt az ablak-lehúzósdit máshol még nem láttam. Természtesen levegővel fújják ki a résekből a vizet stb..
Tavasszal az opeleket viszem majd hozzájuk políroztatni, bár többen mondták, hogy ne várjak csodát.

A végsebesség mérésével vigyázz. Én a vectra végét az akkori leendőbelimmel együtt utazva mértem (most már nejem) és utólag szégyelltem magam. Szal csak egyedül! Sose lehet tudni (szálhibás gumi, stb.). Sőt a helyedben nem is próbálnám, szerintem a 260 tuti, tán még 265 is. Ehhez már W-s gumi kell (nekem pl. csak v-s /240/ van).
Bár egy 220-al poroszkáló MV6-ost és 325-öst levillogni egy kispolgárival nem volt semmi :-))))

lore

fargo,
a nagyobb átmérő viszont nagyobb sebesség bár lehet, hogy a görd.-ell többet elvesz...
Nem, a km-óra direkt csal, nem azért mert a svédek nem tudják egy bizonyos átmérőhöz állítani. A szabvány csak a max. 10%-ot köti meg. Nézd csak meg a boardcompis módszerrel, mechanikus óránál kijön a lineárisan növ. eltérés, míg elektronikus óráknál (pl. vectra) az adott intervallumokon konstans eltérések adódnak. A kerékfordulatszám egzaktul mérve vagyon!!!

CYRUS,
az S40 gyorsulásának mérése még csak fel sem merült. Most már (gyertyák + légszűrő) dinamikusabb, de érzésre max 11sec. A corsa ennyit tud, de máshogy csinálják. A teli tankkal, extrákkal és velem együtt több mit másfél tonnás S40-es elindulni nem szeret, aztán kettesben pörgetve már meglódul. Tod mit, majd szombaton megtapasztalod :-)

lore

Előzmény: fargo (728)
fargo Creative Commons License 2000.03.07 0 0 731
Standard nyári méret: 205/50R16. Most 225/50R16 van rajta, ami átmérôben 2 centivel nagyobb, és a futófelülete is jócskán szélesebb, ezért nagyobb a gördülési ellenállása.

Ez az átlagsebesség méréses módszer tök jó, de nem gondolod, hogy amennyit a sebességnél csal, annyi eltérést az átlagnál is mutat?

Az ideális gyorsuláshoz jól el kell találni a rajtot, nem eccerű.

Előzmény: lore (729)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.07 0 0 730
Lore az S40 esét is probáltad már vagy nem láttad értelmét? Ha igen mennyi volt?
Előzmény: lore (729)
lore Creative Commons License 2000.03.07 0 0 729
fargo,
az én módszerem a gyorsulásmérésre: a board-comp segítségével komparálod a sebességmérőt (az átlagseb. nullázásával, asszem a negyvenesnél 105=100-al). A mitfárer egy reflexbajnok tachométer-bámuló kell, hogy legyen.
Nálam nem a mitfárer hibázott sokat, hanem vagy elpörgött, vagy nem volt jó a kettesbe váltás...
Ja, üres tank (számít!)! (esetleg üres poci:-)

lore wroummm-wroummm
ps. mekkora a standard nyári?

fargo Creative Commons License 2000.03.07 0 0 728
lore: hol van az a jó kézi mosó?
CYRUS Creative Commons License 2000.03.07 0 0 727
Lore
Ez már tényleg olyan mint az online chatting :))

Fargo azért egyszer ki kell probálnod azt a végsebbeségget is 260 azért nem semmi :)

Előzmény: lore (724)
fargo Creative Commons License 2000.03.07 0 0 726
Persze, többször kell próbálkozni, s lehet hogy megérné a gyorsulás-mérés erejéig visszatenni a nyári gumikat. Ezekkel az úthengerekkel kissé lomhább lett a verda. A végét én is 260 körül saccoltam, eddig még nem mertem gyorsabban menni 230-nál, mert nem volt elég hely.

A pontos méréshez kellene még egy ember, aki nézi az órát meg a stoppert. Persze a km óra is csal, úgyhogy igazán hiteles a lézeres cucc lenne, de saccolni azért lehet.

Előzmény: lore (720)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.07 0 0 725
Hát én tuti eggyetértek én is magam takaritom ha jó idő van igaz mivel nekem nincs nagynyomású mosóm igy általában az Esso kuthoz szoktam járni ott gözborotva meg viszek szivacsott vödrött stb :)))De hidegben nincs rá hangulatom igy ilyenkor megy be a mosóba a haverokhoz:)

Fargo a mitfahrerkodásra biztos lesz jelentkező dögivel a hétvégén :)

Előzmény: lore (722)
lore Creative Commons License 2000.03.07 0 0 724
onlájn-csetting, mi??? :-))))))))
Mire elküldöm már itt a válaszod az előzőre...
FARGO!!!!!
MITFÁRER AKAROK LENNI!!!!!! (lehetsz te is az enyém :-)))))))))

lore

Előzmény: CYRUS (723)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.07 0 0 723
Persze ezt tudom én csak olyan nagyjából gondoltam hogymit saccol..Én is ilyen 6,5 körülire tippeltem
Előzmény: lore (720)
lore Creative Commons License 2000.03.07 0 0 722
Köszi, kérdezz rá lécci!
Egyébként nyáron imádom én csinálni a teljeskörű ápolást, vettem is 2 éve egy nagynyomású mosót, még élvezem is (szombati program, már várom a jó időt mmmm). Belül nem tudja senki úgy kitakarítani mint egy ÉRZŐ és SZERETŐ tulajdonos!
Ki nem ért egyet velem?
lore (az érző és szerető)
Előzmény: CYRUS (719)
fargo Creative Commons License 2000.03.07 0 0 721
CYRUS:
Gyárilag 7.3, most 6.2-re tippelem. Még le kellene mérni, ehhez szükségem lenne egy mitfahrerre :-)

lore:
A szelepfedél kb 30 csavarja közül volt 1 kipurcanva, ott szivárgott az olaj. Nem érményi nagyságú foltot hagyott, hanem összebarmolta a fél motorteret, és néha olyan büdös volt, hogy fájt tôle a fejem. De most már jó...

Ivanics Úr hozzáállásáról nem tudok semmit, de szerintem mindenképpen pártolni fogja. Az Árpi nevű kettesvolvós kollega beszélt vele, (ott dolgozott tavaly nyáron), együtt megyünk csütörtökön tárgyalni. A volvodaniék az igazi szervezôk, én csak besegítek.

Arra gondoltam, hogy mielôtt a klub megalakulna, mindenképpen illene felvenni ezügyben a kapcsolatot a vezérképviselettel, illetve az Ivanics Lajossal, ha már meg akarjuk kérni hogy álljon mögénk. Ezért kértem a szervezô srácokat, hogy fussuk le ezeket a köröket még idejében...

Hívtam a szolnoki meg zalaegerszegi ôrült volvos haverokat, lehet hogy szombaton eljönnek...

Előzmény: CYRUS (717)
lore Creative Commons License 2000.03.07 0 0 720
Hali Szájrusz!

Nekem is egyik elsődleges paraméter a gyorsulás (az új csodadízeleknél a rugalmasságon tátom a szám). SZVSZ ezeket a gyári adatokat ideális körülmények (melegben, fasza burkolaton) között érik el profi pilóták. Többször nyomulnak és a legjobb (valszeg amikor úgy tudják nyomni, hogy éppen csak enyhén pörög ki a kerék) lesz a végeredmény. Ja és van vmi szabvány (tele tank + 120kg ember vagy vmi ilyesmi), de abban biztos vagyok, hogy nem vmi fuel saver kemény gumival csinálják.
Ha a fargo-volvot pl az R-hez hasonlítjuk akkor 6,3-6,5 körül lehet, de ami még ordítóbb, hogy lehet, hogy 260 felett van a vége?????
Szal csak annyit akartam mondani, hogy nem valszínű, hogy fargo tizedmp pontosan le tudja mérni ill. hogy amit mérne annál nem tud jobbat a gép.

lore

Előzmény: CYRUS (717)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.07 0 0 719
Lore a vegyszeres ápolást nem tudom de megkérdezhetem mert 2 haverom a Teve utcai mosóban dolgozik rlég rég ota érteneke ezkhez de szerintem a viaszos ápolás tuti nem árt neki , volt anyámnak egy kispokja (amig nem ütköztem vele frontálisan) :)))) és azt töbször kezelte haver ilyen viaszos trutyival, lehet nem tul jó a fénye az S40 nek de azért egy 10 éves gyári fényü kispokénál csak jobb :))))
Előzmény: lore (718)
lore Creative Commons License 2000.03.07 0 0 718
Figyelemesebben elolvastam és..
fargo!
Egy csavar menetének hibájától csöpöghet annyira, hogy a kipufogócsonkon meglátszik az olajfolt (akkora mint egy nagyobb pénzérme, a múltkor vettem észre és szaga is volt)? A vectrán már vagy 20e km óta van valamilyen szivárgás, esetleg besegítenék egy ilyen tanáccsal a fiúknak mert még mindig nem találnak semmit.
Az Ivanicsnál vették észre?

Milyen Ivanics mester hozzáállása a klubhoz (úgy érzésre)?

Más: a kozmetikázásról: én kézimosóba viszem a kocsikat (nagyon jó, még az ablak felső takart részét is lemossák) és van vegyszeres mosás ill. viaszos ápolás is. Ezekről tud vki vmit? Nem árthat egyik sem? SZVSZ a negyvenesnek nem vmi extra minőségű a fényezése, szal féltem mindentől.

lore tele kérdésekkel...

Előzmény: fargo (714)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.07 0 0 717
Tényleg Fargo van tipped hogy most másodpercben mérve mennyi lehet a kocsid gyorsulása? Kiváncsi lennék, valahol 6-7között lehet nem?
lore Creative Commons License 2000.03.07 0 0 716
Nyugi-nyugi viccoltam, hogy a klubon meg munkádon kívül még terheljelek vmivel, előbb-utóbb vhova felregisztrálom virtuális énemt és akkor majd zúdítom a linkeket...

Tarts ki fargo, sokan leszünk hálásak ezért a klubosdiért... Szal magam részéről előre is köszi, nem is tudtam, hogy ti a háttérben dógoztok... Hála 4ever :-)))))))))

(ha tudok segíTEK...)

lore

Előzmény: fargo (715)
fargo Creative Commons License 2000.03.07 0 0 715
lore:

20 mega ingyen webhelyet kaphatsz itt:
http://www.thecomputervine.com/

NEHOGY elküld mailben a képeket, a napokban létfontosságú, hogy gyorsan hozzáférjek a mailjeimhez, ma is szitkozódtam rendesen, mert a BMW-s skacok megint küldtek 3.5 mega mpg-t, 40 perc alatt csorgott le, az ügyfelem közben meg fél percenként cseszegetett...

Előzmény: fargo (714)
fargo Creative Commons License 2000.03.07 0 0 714
Megjöttem, most ért véget a nap, kezdôdik a 2. műszak :-(

Csütörtökön találkozunk az Ivanics Úrral, klub ügyben. Addig össze kell hogy dobjak valami tervezetet a klub működését, céljait, stb. illetôen. A Gergô felhívja a vezérképviseletet. Satöbbi, szóval szervezôdik a dolog.

Holnap leadom a 850-est kozmetikáztatni, hogy szombatra a legszebb formájában tündökölhessen. Végre sikerült orvosolni azt a kis szivárgást, amitôl az olaj a kipufogócsonkra csöpögött, és néha olyan büdös égett szagot produkált, hogy megfájdult tôle az ember feje: az egyik szelepfedelet rögzítô csavar menete volt elnyíródva.

Elhintettem az igét az Ivanicsos srácok körében, lehet hogy többen jönnek ôk is.

Most megyek sámántáncot járni, hétvégére verôfényt akarok, bárányfelhôkkel, rügyezô fákkal, doromboló szôke tündérekkel...

lore Creative Commons License 2000.03.07 0 0 713
Hali Templar!
méghogy lore kedvéért.... :-)))))
IGENBAROMIRAODAVAGYOKAVOLVOKKONFIGURÁCIÓIÉRT!!!!!!!!!!
Na várj csak, a tied se esett át még a lore-szemlén :)
(Fogadjunk, hogy te Saabon is rágódtál /fly with SAAB/) :-)

lore

Előzmény: Templar (711)
lore Creative Commons License 2000.03.07 0 0 712
Hali keton!
Terheld csak a telcsiszámlát megéri! Milyen a 740-es? Remélem majd élőben is látom.. ehhez a klubhoz érdemes csatlakozni. :-)))

Bolas,
télleg jössz? Vigyázz most el fogom fogadni a gép kipróbálását :-) HHÉÉÉTTNNEEGGGYYVVEEENNRRRUUULLEEZZZ!!!!!!!
Van egy topik: HTML suli kezdőknek meg olyan is, hogy: Hogyan tudok képet beilleszteni a topikba. Vagy valami ilyesmi a cím. Én digitcam.-al készítettem fotókat a taliról, de nem sikerül regisztráltatnom magam az extránál, pedig oda akarom. Lehet, hogy végül mailben elküldöm fargonak a képeket, hogy rakja fel ő. :-))
Ja, most már tisztázzátok, hogy melyik nőd merre lakik, csak, hogy én is tudjam merre garázdálkodik egy nagy fehér tank :))

doki,
volvo vs. corsa... no comment, fel a fejjel! :)

Daktari,
engem a gép is meg (majd elmondom miért) a kis navigációs kütyü is baromira érdekel, remélem ott leszel!

fargo,
ver ár jú?

lore

Előzmény: keton (710)
Templar Creative Commons License 2000.03.07 0 0 711
Hello keton,

Lore kedvéért írj egy pár sort az autóról, extrák ilyesmi ;-)))

Előzmény: keton (710)
keton Creative Commons License 2000.03.07 0 0 710
Üdv mindenki
Az autó sajnos nem az enyém, mint mondottam sajnos nem birtokolhatom(életkoromnál fogva).

A képet valszeg csak holnap tudom felrakni, akkor majd megpróbálom elmagyarázni a linkelést is.

DCs

Előzmény: CYRUS (709)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!