Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
fargo,
az én módszerem a gyorsulásmérésre: a board-comp segítségével komparálod a sebességmérőt (az átlagseb. nullázásával, asszem a negyvenesnél 105=100-al). A mitfárer egy reflexbajnok tachométer-bámuló kell, hogy legyen.
Nálam nem a mitfárer hibázott sokat, hanem vagy elpörgött, vagy nem volt jó a kettesbe váltás...
Ja, üres tank (számít!)! (esetleg üres poci:-)
lore wroummm-wroummm
ps. mekkora a standard nyári?
Persze, többször kell próbálkozni, s lehet hogy megérné a gyorsulás-mérés erejéig visszatenni a nyári gumikat. Ezekkel az úthengerekkel kissé lomhább lett a verda. A végét én is 260 körül saccoltam, eddig még nem mertem gyorsabban menni 230-nál, mert nem volt elég hely.
A pontos méréshez kellene még egy ember, aki nézi az órát meg a stoppert. Persze a km óra is csal, úgyhogy igazán hiteles a lézeres cucc lenne, de saccolni azért lehet.
Hát én tuti eggyetértek én is magam takaritom ha jó idő van igaz mivel nekem nincs nagynyomású mosóm igy általában az Esso kuthoz szoktam járni ott gözborotva meg viszek szivacsott vödrött stb :)))De hidegben nincs rá hangulatom igy ilyenkor megy be a mosóba a haverokhoz:)
Fargo a mitfahrerkodásra biztos lesz jelentkező dögivel a hétvégén :)
onlájn-csetting, mi??? :-))))))))
Mire elküldöm már itt a válaszod az előzőre...
FARGO!!!!!
MITFÁRER AKAROK LENNI!!!!!! (lehetsz te is az enyém :-)))))))))
Köszi, kérdezz rá lécci!
Egyébként nyáron imádom én csinálni a teljeskörű ápolást, vettem is 2 éve egy nagynyomású mosót, még élvezem is (szombati program, már várom a jó időt mmmm). Belül nem tudja senki úgy kitakarítani mint egy ÉRZŐ és SZERETŐ tulajdonos!
Ki nem ért egyet velem?
lore (az érző és szerető)
CYRUS:
Gyárilag 7.3, most 6.2-re tippelem. Még le kellene mérni, ehhez szükségem lenne egy mitfahrerre :-)
lore:
A szelepfedél kb 30 csavarja közül volt 1 kipurcanva, ott szivárgott az olaj. Nem érményi nagyságú foltot hagyott, hanem összebarmolta a fél motorteret, és néha olyan büdös volt, hogy fájt tôle a fejem. De most már jó...
Ivanics Úr hozzáállásáról nem tudok semmit, de szerintem mindenképpen pártolni fogja. Az Árpi nevű kettesvolvós kollega beszélt vele, (ott dolgozott tavaly nyáron), együtt megyünk csütörtökön tárgyalni. A volvodaniék az igazi szervezôk, én csak besegítek.
Arra gondoltam, hogy mielôtt a klub megalakulna, mindenképpen illene felvenni ezügyben a kapcsolatot a vezérképviselettel, illetve az Ivanics Lajossal, ha már meg akarjuk kérni hogy álljon mögénk. Ezért kértem a szervezô srácokat, hogy fussuk le ezeket a köröket még idejében...
Hívtam a szolnoki meg zalaegerszegi ôrült volvos haverokat, lehet hogy szombaton eljönnek...
Nekem is egyik elsődleges paraméter a gyorsulás (az új csodadízeleknél a rugalmasságon tátom a szám). SZVSZ ezeket a gyári adatokat ideális körülmények (melegben, fasza burkolaton) között érik el profi pilóták. Többször nyomulnak és a legjobb (valszeg amikor úgy tudják nyomni, hogy éppen csak enyhén pörög ki a kerék) lesz a végeredmény. Ja és van vmi szabvány (tele tank + 120kg ember vagy vmi ilyesmi), de abban biztos vagyok, hogy nem vmi fuel saver kemény gumival csinálják.
Ha a fargo-volvot pl az R-hez hasonlítjuk akkor 6,3-6,5 körül lehet, de ami még ordítóbb, hogy lehet, hogy 260 felett van a vége?????
Szal csak annyit akartam mondani, hogy nem valszínű, hogy fargo tizedmp pontosan le tudja mérni ill. hogy amit mérne annál nem tud jobbat a gép.
Lore a vegyszeres ápolást nem tudom de megkérdezhetem mert 2 haverom a Teve utcai mosóban dolgozik rlég rég ota érteneke ezkhez de szerintem a viaszos ápolás tuti nem árt neki , volt anyámnak egy kispokja (amig nem ütköztem vele frontálisan) :)))) és azt töbször kezelte haver ilyen viaszos trutyival, lehet nem tul jó a fénye az S40 nek de azért egy 10 éves gyári fényü kispokénál csak jobb :))))
Figyelemesebben elolvastam és..
fargo!
Egy csavar menetének hibájától csöpöghet annyira, hogy a kipufogócsonkon meglátszik az olajfolt (akkora mint egy nagyobb pénzérme, a múltkor vettem észre és szaga is volt)? A vectrán már vagy 20e km óta van valamilyen szivárgás, esetleg besegítenék egy ilyen tanáccsal a fiúknak mert még mindig nem találnak semmit.
Az Ivanicsnál vették észre?
Milyen Ivanics mester hozzáállása a klubhoz (úgy érzésre)?
Más: a kozmetikázásról: én kézimosóba viszem a kocsikat (nagyon jó, még az ablak felső takart részét is lemossák) és van vegyszeres mosás ill. viaszos ápolás is. Ezekről tud vki vmit? Nem árthat egyik sem? SZVSZ a negyvenesnek nem vmi extra minőségű a fényezése, szal féltem mindentől.
Nyugi-nyugi viccoltam, hogy a klubon meg munkádon kívül még terheljelek vmivel, előbb-utóbb vhova felregisztrálom virtuális énemt és akkor majd zúdítom a linkeket...
Tarts ki fargo, sokan leszünk hálásak ezért a klubosdiért... Szal magam részéről előre is köszi, nem is tudtam, hogy ti a háttérben dógoztok... Hála 4ever :-)))))))))
20 mega ingyen webhelyet kaphatsz itt:
http://www.thecomputervine.com/
NEHOGY elküld mailben a képeket, a napokban létfontosságú, hogy gyorsan hozzáférjek a mailjeimhez, ma is szitkozódtam rendesen, mert a BMW-s skacok megint küldtek 3.5 mega mpg-t, 40 perc alatt csorgott le, az ügyfelem közben meg fél percenként cseszegetett...
Megjöttem, most ért véget a nap, kezdôdik a 2. műszak :-(
Csütörtökön találkozunk az Ivanics Úrral, klub ügyben. Addig össze kell hogy dobjak valami tervezetet a klub működését, céljait, stb. illetôen. A Gergô felhívja a vezérképviseletet. Satöbbi, szóval szervezôdik a dolog.
Holnap leadom a 850-est kozmetikáztatni, hogy szombatra a legszebb formájában tündökölhessen. Végre sikerült orvosolni azt a kis szivárgást, amitôl az olaj a kipufogócsonkra csöpögött, és néha olyan büdös égett szagot produkált, hogy megfájdult tôle az ember feje: az egyik szelepfedelet rögzítô csavar menete volt elnyíródva.
Elhintettem az igét az Ivanicsos srácok körében, lehet hogy többen jönnek ôk is.
Hali Templar!
méghogy lore kedvéért.... :-)))))
IGENBAROMIRAODAVAGYOKAVOLVOKKONFIGURÁCIÓIÉRT!!!!!!!!!!
Na várj csak, a tied se esett át még a lore-szemlén :)
(Fogadjunk, hogy te Saabon is rágódtál /fly with SAAB/) :-)
Hali keton!
Terheld csak a telcsiszámlát megéri! Milyen a 740-es? Remélem majd élőben is látom.. ehhez a klubhoz érdemes csatlakozni. :-)))
Bolas,
télleg jössz? Vigyázz most el fogom fogadni a gép kipróbálását :-) HHÉÉÉTTNNEEGGGYYVVEEENNRRRUUULLEEZZZ!!!!!!!
Van egy topik: HTML suli kezdőknek meg olyan is, hogy: Hogyan tudok képet beilleszteni a topikba. Vagy valami ilyesmi a cím. Én digitcam.-al készítettem fotókat a taliról, de nem sikerül regisztráltatnom magam az extránál, pedig oda akarom. Lehet, hogy végül mailben elküldöm fargonak a képeket, hogy rakja fel ő. :-))
Ja, most már tisztázzátok, hogy melyik nőd merre lakik, csak, hogy én is tudjam merre garázdálkodik egy nagy fehér tank :))
doki,
volvo vs. corsa... no comment, fel a fejjel! :)
Daktari,
engem a gép is meg (majd elmondom miért) a kis navigációs kütyü is baromira érdekel, remélem ott leszel!
Üdv néked Keton!
Engem, is érdekel a kocsid szal ha tudod linkeld be!
Bolas merre lakik a brátnőd? kitudja még talán ismerem is hisz kábé egykoruak lehetünk !
amugy igen az enyém is E-s pontossabban EST :))
VOLVO RULEZ :)
Üdv keton!
Mivel a többiek valami oknál fogva most nem túl aktívak, én köszöntelek először.
A képet nyugodtan feldobhatod, és egyúttal el is magyarázhatnád hogyan tudok képet beilleszteni eme fórumba!
Végre-valahára megtaláltam kedvenc helyem, azt hiszem ez a telefonszla rovására fog menni:-)
Én még sajnos nem birtokolhatok autót, de a családnak van egy szép 740-ese, innen a mániám.
A szombati találkozóra nagy eséllyel megyek(ünk). A dunabogdányi vendéglőt ismerem, van terasz is, sokan elférnek (a németeket buszokkal viszik oda). Ha valakit érdekel, van róla egy képem még az előző autóval (szintén 740).
Együttérzek veled..
Jól emlékszem, hogy 740-esed van?
Hívd fel a következő számot: 06 30/9447-545
a srác csak 7-es bontott alkatrészekkel foglalkozik Zuglóban.
Aztán valaki ajánlotta, hogy Búza utca 8. alatt is van egy volvos bolt: 367-0972, vagy 06 20/992-5363. Ott is próbálkozhatsz!
Szombatig biztos találsz valami jó megoldást!
Sok sikert!
CYRUS!
Hehehe!
Tudtam hogy te voltál!
A barátnőmhöz igyekeztem éppen..
A lámpa nem volt piros, hanem érett, telt sárga volt..
Piroson nem megyek át!
:-)
A te rendszámod is E-vel kezdődik..
A 740-es hozzászólást én is el akartam vinni, de csendben, lesben állva, figyelve..
Így:
sziasztok
történt valami ma reggel, ami tôl most rossz a kedvem. Az a helyzet, hogy koccantam. Úgyhogy most nélkülözni vagyok kénytelen a jobb oldali díszcsíkom elsô ajtó és kerékjárati dob közötti összekötôdarabját. A Corsa lökhárítója nem úszta meg ennyivel, úgyhogy a zsebem is apadt egy kicsit. Tényleg, nincs valakinek ötlete, hogy a hiányzó díszítéseket hogyan tudnám pótolni? Lényeg a lényeg, azért szerencsésnek mondhatom magam. Még a dukkó sem sérült meg! Azért ez szép történet nem? Szegény Corsa lökösét feltoltam a seggébe, én meg bolhapótlással megúszom. Hja kérem akinek Volvoja van! Azért az esztétikai hiba korrigálásához ötleteket várok.
Mindenkit üdvözöl:
a doktor úr
Jut eszembe Bolas amugy te már rendesen pirosba kanyarodtál nem? Hisz egyszere kanyarodtunk de nekem akkor már egy ideje Zöld volt még gondoltam is ki ez aki igy pirosnál jön :) Azt láttam hogy elég sportosan vetted a kanyart :))