Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.03.10 0 0 912
B+ a hülye fejemet... szal az Ivanics JÓ ötlet szvsz!
Előzmény: lore (911)
lore Creative Commons License 2000.03.10 0 0 911
lore ON...

Igen fargo, arra az általad bepastezott 780 belsőre gondoltam, szvsz nagyon állat! Hogy én is hozzászóljak az általad (egyedül csináltad? gratula!) készített immár kettes verzióhoz. Szvsz ezt már nem kell finomítani (tudom, hogy már nem, is lehet), amennyit esetleg leheten (én nem tudom hol) az már nem oszt nem szoroz az Ivanicsnál. A lényeg, hogy lássa nem egy kitépett kockés papíron írtad a metron munkába menet (fargo metron hahahahahah :-))))))
Valent-barátok baráti társasága... :-))))))))))))

fargo, Bolas: az a kép fake? Ti nem láttátok a garázsomat! :)) Bolas te meg ne fotózz engedély nélkül, nem azért vittem ki a mezőre a kedvenceimet!

Bolas!
Tartsd meg aktivitásod, ha megvan aki betörte a hátsó lámpád akkor szólj segítek kiherélni, majd lenyeletni vele. De most irány a bontó hátsó lámpáért (és első lökhárítóért).
Ezek a képek honnan vannak? Mert nem azonos forrásból tehát furcsa. Apád nem a Volvohángerinél dógozik? Ha vannak analóg formában is akkor hozhatnál szombaton...

CYRUS,
élsz még?

Szerintetek hányan leszünk? Vagy ez kiszámíthatatlan mert nem tudni, hogy hányan jönnek a kettesklubból?

Volvo2xxx,
szerintem az Ivanics nem jó ötlet. Az ember a tapasztalatok alapján ítélkezhet, melyek ezek szerint neked nem jók, de szvsz a többségnek igen (főleg compare with Valent).

Templar,
Megvagy még? Készülj az eszmecserére :)

VOlVore

Előzmény: fargo (904)
Volvo2xx Creative Commons License 2000.03.10 0 0 910
Üdv minden Volvosnak!

Egy-két dologban szeretnék hozzászolni a klubhoz:
1.Próbáljátok önnállóan beindítani a klubbot, mielött a szponzorokhoz fordulnátok.
Nem értem mire ez a nagy Ivanics láz, ha tudnátuk mi folyik a berkeken belül... . Az Ivanicstól elvárható lenne, hogy maga keresse majd fel a klubbot, hiszen nállatok nagyobb reklám nem létezik számára. Ha ennyire hajtjátok az Ivanicsot mindenre rá fogja rakni a kezét ( ne ti legyetek az örömlányok és ő a str....)

2. Ha tényleg ilyen sok tag verődött össze ennyi ídő alatt hamar a saját lábatokra tudtok állni és nem kell kuncsorogni a nagyképű Mr.-ek nél.

Ja és még egy kis apróság: Ki nem sza..ja le, hogy az Ivanicsnak a használt alkatrész kereskedelem mekkora bevételkiesést jelent.
Elégedjen meg az új kocsik és alkatrészek horibilis profitjával és szervízdíjaival.

Sok sikert a klubhoz Dr.Bubó

Bolas Creative Commons License 2000.03.10 0 0 909
Képzeljétek el mi történt!
Ma este valaki berúgta a jobb hátsó lámpámat!

Álltam a körúton (tök szabályosan, tehát senkit sem zavartam) kb 5 percet és mire kijöttem csak a bevert lámpát láttam..
Szóhoz sem jutottam!
El is ment a kedvem az egész éjszakától!

Kinek volt jó ez?
És mire?

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Inkább megyek én is szenderedni!

Bolas Creative Commons License 2000.03.10 0 0 908
fargo Mester!
Ez igen!
2.0 version úgy jó ahoyg van!
Én semmit sem tudnék még hozzátenni!
Szerintem király!
Előzmény: fargo (903)
Bolas Creative Commons License 2000.03.10 0 0 907
keton!
Biztos hogy nem!
Nézd meg jobban az ülések kiképzését!
És az apróságokra is figyelj...
Előzmény: keton (902)
fargo Creative Commons License 2000.03.10 0 0 906
Szia Laci,

sajnálom, hogy nem tudsz jönni, azért kösz az infokat, megfontolandó. Én azon a véleményen voltam, hogy a használt alkatrész börze nem sérti a márkaszervíz érdekeit, lévén akinek öregebb verdája van, az valószínűleg úgysem veszi meg 40 ezerért a gyári darabot, akinek meg újabb, az meg nem jár bontóba, hanem inkább rászánja azt a bizonyos összeget, csak hogy tökéletes legyen a járgánya. Mellesleg ott van az Ivanicsnál a Bócsa Mester, hát ô direkt azzal foglalkozik, hogy az ügyfelek bontott alkatrész igényeit kielégítse.

Most elgondolkoztattál, de szerintem erre az alkatrész-börze dologra lehet, hogy vevô lesz az Ivanics is, hiszen alkalomadtán ô id kereshet rajta, ha egy-egy kurrens alkatrész árát a licitálók jól felverik, és mondjuk épp neki van ilyen raktáron. (Pl. bontott lámpák, hátsó szárnyak a 460-ra, vagy a 850R 17 colos felnije, ezeket pillanatok alatt elkapkodják.)

Mindenesetre azt hiszem, 2 variációt fogok készíteni, egyet alkatrész-börzével, egyet nélküle. Aztn alszok rá egyet, és holnap meglátjuk...

Má' menyek is szunnyadnyi, végem van...

Előzmény: Volvo480T (905)
Volvo480T Creative Commons License 2000.03.10 0 0 905
Dicseretes Fargo mester munkassaga. Sajna munka miatt (uj ugyfel virusmentesites+linux kihajitas->SBS 4.5 atallitas stb) nem tudok elmenni a szombati talcsira. Ugyhogy lecci "egypercesnemacsenddel" adozzatok azoknak akik eppen izzadnak valahol.... ;))

A klubbal kapcsolataban nehany eszrevetel,tanacs(ka):
Regebben en is probaltam szervezni egy volvo klubot. Mindenki qrva lelkes volt, de amikor konkret dolog merult fel, hirtelen senki sem ert ra. (pl. valakinek ki kellett volna cserelni a computeret, probara, mielott ujat rendel.) Senki sem vallalta. A kivagyisag, nagyotmondas viszont mindenkinek nagyon ment.(pl. az enyem ezerrel megy es csak 5 litert fogyaszt..., ilyen felni, olyan felni,stb.). Mas. Szerintem az elejen baromi sokan leszunk, de eleg hamar meg fogunk tizedelodni. a vegere csak a mag marad.
A Lajosek(Ivanics) es a tobbiek nem biztos hogy nagyon fognak orulni neki ha minden bonto, kisker,stb. publikus lesz mert gondjunk bele: kell egy uj(masik) lengokar a kocsiba. Az uj ara 34000+fa. Na most aszongyak ez az uj ara. Jo esetben felkinaljak neked, hogy van bontott is 16000+afa. Te erre felhivod a bontot es ott adnak neked 9-10000 ft-ert es nincs afa.
Na akkor ezt odaviszed, hogy tessek ocsi, szereld be. fizetsz 2000+fa munkadijjat es csa. Az o hasznuk a te zsebedben maradt. Tehat nem erdekuk, hogy tele legyel infokkal, max ha uj auto arakrol van szo. Velemenyem szerint mersekelt lesz a lelkesedesuk a volvo klubbal kapcsolatban.
Mas. Ha mar klub: Tagja vagy a Londoni Volvo Klub-nak, es kuldenek 1/4 evente "magazint". Ez a kovetkezokeppen nez ki:
eleje olvasoi levelek,
hirdetesek,
Ezutan minden tipusrol (200,300,400,700 etc) 2 oldal/tipus, helyt adnak az olvasok tapasztalatainak. Ezutan hirdetes.
Minden tipusnak van egy "register keeper"-re.
Ezek elmondjak az aktualis nyugjeiket,esetleg segitseget kernek az olvasoktol.
hirdetes.
Hiradasok a klub eleterol, mikor, hol lesz talalkozo, verseny, etc.
hirdetes.
hirdetes.
hirdetes.
Es persze vegul a : Coming Soon....
hat most csak ennyi, mek alunni...
tsok


fargo Creative Commons License 2000.03.09 0 0 904
lore, ver ár jú?
fargo Creative Commons License 2000.03.09 0 0 903
Nos, nagyjából elkészültem, emitt látható a 2. verzió:

******************************

VOLVO KLUB MAGYARORSZÁG

Az utóbbi idôben több fórumon is felmerült az igény egy hazai Volvo Klub alapítására. Az elôkészítô megbeszélések, internetes levelezés és személyes találkozások során fény derült arra, hogy egymástól függetlenül több lelkes amatôr társaság is tervezi márkaklub indítását. Szerencsére ezek a kezdeményezések egymásra találtak, így közös erôvel láttunk hozzá a magyarországi Volvo Klub megalapításához, ehhez a márkaképviseletek illetve a vezérképviselet segítségét kérjük.

A Klub célja elsôsorban a Volvo által képviselt értékek népszerűsítése, a márka minél szélesebb körben ismertté tétele. Célul tűztük ki továbbá a klubtagok érdekképviseletét, a márkakereskedések segítését az értékesítésben, veterán Volvok felkutatását és lehetôség szerinti helyreállítását, szakmai tanácsadást Volvok vásárlásához, karbantartásához, és egyéb, a márkával kapcsolatos kezdeményezések felkarolását.

Rövid távú terveink között szerepel klubtagság toborzása, Volvo találkozók szervezése ismerkedés és tapasztalatcsere céljából, a Klub közismertté tétele a Volvo tulajdonosok, márkaképviseletek, szervízek, alkatrészkereskedések és általában az autósvilág körében.

Szeretnénk egy rendszeresen megjelenô periodikát készíteni, ahol az éppen aktuális klubeseményekrôl, értékesítési akciókról is tudósítunk. Ebben a kiadványban szóhoz jutnak az egyes márkakereskedések, bemutatjuk a Volvo által napjainkig gyártott modelleket, szakmai tanácsokkal látjuk el a tulajdonosokat járműveik üzemeltetését, karbantartását illetôen. Szakszerű információval szolgálunk az újonnan megjelent illetve fejlesztés alatt álló műszaki újdonságokról, bevezetendô illetve tervezett modellekrôl, prototípusokról. A Klub magazinjában helyet kapnak Volvot használó és a márkát támogató, ismert közéleti személyiségekkel készült interjúk is.

Szeretnénk felállítani egy alapot, amely a Klub saját anyagi forrásaira, illetve szponzorokra támaszkodva veterán Volvok restaurálását támogatja. Lehetôséget nyújtanánk az újjáépített autók idôszakos kiállítótermi elhelyezésére, illetve kiállításokon és egyéb rendezvényeken való szerepeltetésére.

Az internetre alapozva tervezünk létrehozni – fôként az idôsebb Volvok tulajdonosaira gondolva – egy használt alkatrész adatbázist, illetve ehhez kapcsolódó alkatrész aukciós rendszert. Ugyancsak az internetet felhasználva szeretnénk kiépíteni egy mindenki által elérhetô, a gyártott modellekre, azok felszereltségére, műszaki paramétereire, típushibáira és jellegzetességeire vonatkozó adatbázist. Úgy véljük, mindenképpen szükséges egy megfelelôen rangos internet honlap elkészítése is.

Fontosnak tartjuk a kapcsolatfelvételt az egyéb nemzetközi Volvo klubokkal, más márkák hazai szervezeteivel. A megalakuló klubot megismertetjük az autókkal foglalkozó fôbb nyomtatott és elektronikus médiákkal is.

Találkozókat elôreláthatóan kéthavonta szeretnénk szervezni. Az összejövetelekre színvonalas programokat tervezünk:
• „Svéd Napokat“, más svéd illetve skandináv cégek közös részvételével (Ikea, Scania, Saab, Ericsson, Nokia, stb.).
• Nyílt napok szervezését kereskedésekkel karöltve.
• Meghívott elôadók részvételével ismeretterjesztô elôadásokat. (Formatervezés, biztonsági méretezés, hifi, filozófia, stb.)
• Többnapos túrákat Magyarország szép tájaira, történelmi vidékeire. (Pl. bortúrák, gasztronómiai túrák, vártúrák, stb.)
• Esetleg gyárlátogatást, múzeum látogatást, részvételt külföldi Volvo találkozókon.
• Versenyeket:
- „A legtöbbet futott Volvo“ versenyt,
- Autohifi versenyt,
- Autó szépségversenyt,
- Vezetéstechnikai versenyt,
- Hibaelhárítási vetélkedôt, stb.
• Közös részvételt a Gerhard Berger Vezetéstechnikai Tanpálya tanfolyamain.

Tervbe vettük egy, a klubtagsági kártyákra épülô kedvezményrendszer kifejlesztését, a kölcsönöség elve alapján bevonva ebbe szervízeket, kereskedéseket, különbözô üzleteket, éttermeket, szállodákat, utazási irodákat, stb.

A Klub működését javarészt tagsági díjakból, ezen felül támogatók hozzájárulásaiból finanszíroznánk. A tagsági díj elôzetes kalkulációink szerint kb. évi 6000 forint lesz. További bevételt képezhetnénk a tagok számára legyártatott és kedvezményesen elérhetô reklámtárgyak (pólók, széldzsekik, kitűzôk, naptárak, baseball sapkák, stb.) értékesítésébôl.

***********************************

Találkozó Ivanics Úrral holnap 2 órakor, ha az istenek is úgy akarják. Úgyhogy addig még van idô javítani, azt hiszem "lapzártát" 11-12 között fogok csinálni. Várom a hozzászólásokat :-)

keton Creative Commons License 2000.03.09 0 0 902
Elnézést, az véletlenül nem egy 760-as?
Előzmény: Bolas (896)
fargo Creative Commons License 2000.03.09 0 0 901
aaaaaaaah-ooooaaaaaaaahhhhh-whooooaaaaaaaaaahhhhh!
:-))))
Előzmény: Bolas (900)
Bolas Creative Commons License 2000.03.09 0 0 900
fargo nem tom hová tettem de ismét a te kedvedért..

Most már tényelg lépek!
Ja, a tükörfestés jó ötlet, amdj megmondom hol csináltasd!

Előzmény: fargo (899)
fargo Creative Commons License 2000.03.09 0 0 899
lore:

780 belülrôl? HOL??? (Vagy ez az lenne, amit egyszer régen én tettem fel? Az a kép nem nagyon jó minôségű, régóta vadászok egy éles, nagy, jól fotózott darabra...)

fargo Creative Commons License 2000.03.09 0 0 898
A hetesnek randa a köténye, a 850-esnek a felnije meg nem "volvós". Más autón lehet, hogy szép lenne, de Volvora, szvsz. nem való.

Mi a véleményetek: arra gondoltam, hogy szép lenne a 850-es tükre, ha valamilyen módon lekrómoztatnám a külsô burkolatát, olyan szép hematitos szürkés krómosra. Hogyan lehetne ilyet csinálni, (fémgôzölés?) és vajon jól nézne-e ki?

Előzmény: Bolas (896)
lore Creative Commons License 2000.03.09 0 0 897
Kémfotók lore kedvencei, meg az ilyen érdekességek, meg a volvo képek, meg még szeretem a belsőről készült képeket is volvoról. Az a 780 belülről pl. állati.
Előbb utóbb a sajátok is felkerülhetnének...
Bolas Creative Commons License 2000.03.09 0 0 896
A visszapillantó tényleg láma, de az összkép a fontos!

Még egy utsót küldök, aztán hajnalban jövök vissza!

Külön ajánlom fargonak a bordó 850-es felnijét megtekintésügyileg...
A többiek a 740-est nézzék!

Előzmény: keton (895)
keton Creative Commons License 2000.03.09 0 0 895
Szvsz elég gagyin néz ki az a visszapillantó tükör

DCs

Előzmény: Bolas (892)
fargo Creative Commons License 2000.03.09 0 0 894
Ez olyan rusnya, hogy csak na!

Bolas:
Nagyon jók a képek, még, sokat!

Előzmény: Bolas (888)
keton Creative Commons License 2000.03.09 0 0 893
Aha, Kisváros, pont akkor kapcsoltam oda

DCs

Előzmény: fargo (890)
Bolas Creative Commons License 2000.03.09 0 0 892
A Bálnám még kicsit messze áll ettől..

Bolas Creative Commons License 2000.03.09 0 0 891
Uhh, előlről inkább ilyen volt a proto 850:

Előzmény: Bolas (888)
fargo Creative Commons License 2000.03.09 0 0 890
Épp most mutogatnak a TV-ben valami filmet, (kisváros?) ahol a maffiózók egy kiglancolt 760 turbodízellel nyomulnak.

Ezek kissé el vannak tájolva...

Bolas Creative Commons License 2000.03.09 0 0 889
Helló fargo!
Tiéd a megoldás!
Megnyerted az autót!
:-)
Előzmény: fargo (887)
Bolas Creative Commons License 2000.03.09 0 0 888
Hehehe!
Megmozgatja a fantáziátokat a padlizsán...
Aki megmondja a helyes választ, az jöhet és viheti a kertből!

Mit szólna fargo ha tudná ilyen volt a 850 prototípusa?


előlről, mintha 740/760..

és hátulról...
Kicsit Saab 9000 nem?

fargo Creative Commons License 2000.03.09 0 0 887
Egy szép fake...
Előzmény: lore (886)
lore Creative Commons License 2000.03.09 0 0 886
Hajrá Bolas :-))) Nem gondoltam volna, hogy ennyi ismeretlen volvot látok. Szal mi is az a C40-es ott lejjebb?
lore
Előzmény: Bolas (884)
keton Creative Commons License 2000.03.09 0 0 885
Sziasztok

A LE válaszokat köszi, közben kiderült, hogy 114LE@5400rpm.

Bolas,
az a második autó a képen, az egy C40-es akar lenni, v. ez egy általam ismeretlen Volvo?

Várom v2.0-át, ma este még benézek.

Hali
DCs

Bolas Creative Commons License 2000.03.09 0 0 884

Tudtátok-e:

hogy VOLVO 480 Cabrio-t Steenstra tervezte 1986-ban. Eredetileg az amsterdami nemzetközi autókiállításon-n mutatták volna be 1987 februárban.
De utolsó pillanatban leállították, annak ellenére, hogy a sajtónál már komolyan beharangozták a dolgot.
Az autó már készen lett volna a tömeggyártásra is!

Aztán később egy müködő prototípust be is mutattak az 1990-es Genfi Autókiállításon.
De sajnálatos módon ismét elvetették a dolgot az egyik alkatrészbeszállító-összeszerelő vállalat csődje miatt!

Kár érte...


fargo Creative Commons License 2000.03.09 0 0 883
Bolas,

nem szabad megharagítani senkit sem, mert akkor kezdôdik a fúrás-faragás jó magyar módra, és az elôbb vagy utóbb a Klub halálához vezet. Minden kereskedésnek meg kell adni a lehetôséget az együttműködésre, legfeljebb ha nem tetszik nekik a pofánk, távol maradnak. A "kizárólagosságot" nem tartom jó ötletnek, mert egyrészt valószínűleg egyik szponzor sem fog annyit fzetni, hogy ez nekik is, nekünk is megérje, másrészt meg nem szabad a Klubot kisajátítani. Az más kérdés, hogy alkalomadtán lehet indítani 'alklubokat', mint pl. "Valent-barátok baráti társasága", etc.

Azért kösz a javaslatokat :-)

Előzmény: Bolas (882)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!