Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Lore 2 dolog!!
1., Esetleg valamerre Árpád hid felé? oda könnyen eljutok és onnan a szentenderi ut is közel van!!
2., Megkérdeztem havert azt mondta hogy ha annyira gyenge lenne a fényezés hogy azoktol a vegyszeres izétől elmenne a szin akkor már perelni lehetne :))) De mondta sok S40 es jár hozzájuk is és nincs gond szal megnyugodhatsz!!
Ővet néztem de nem volt a faszinak azt igérte Péntekre lesz ....Jó éjt
Hogy kicsoda Elwood? A Blues Brothers a válasz. :))))))
Bolas vasárnapi kocsija nagyon tuti! Honnan lehet ellopni?
De ami a legtutibb: hát az a mélykék 780, az naggyon király!!!
A sárga 850R már nem annyira, egyszer láttam ilyet Pesten, néhány KGST-indián ült benne (már bocsánat). Hogy honnét volt nekik, rejtély.
Valaki modja meg, ki gyártotta a 780-at? Mert nem biztos, hogy a Volvo. Annak idején egy kisebb cég a Senatorból épített kupét.
A talira sajna nem tudok jönni :(((((((( de bízom bennetek. A klub nagyon érdekel, az alkotmányt tegyétek közkinccsé!
Ami a Volvo-rakást illeti: szerintetek a legalsó 7-es gépen mekkora súly van? És szerintetek leült alatta? :))))))))
Egyszer láttam egy svéd filmben 850-es rendőrautót akcióban... Hát ott nem szívesen lennék bűnöző. Akkor már inkább a hazai Astrák.
Kint a zsaruknak azelőtt 760-asaik és Saab 9000 kocsijaik voltak. Jó, mi?
Az teljesen korrekt, hogy egy ilyen tárgyaláson két embernél több már csak ronthatja a dolog hatásfokát.
Én egyébként optimista vagyok, ha Ivanics urat nem érdekelné a dolog akkor minek találkozna ez ügyben bárkivel.
Annak meg végképp semmi értelme, hogy számára teljesen ismeretlen emberekkel tárgyaljon, úgyhogy jó lesz ez így.
Ne értsetek félre, nem akarom "kisajátítani" az Ivanicsot, csak mivel a találkozót az Árpi beszélte meg (ô az Ivanicsnál dolgozott), nekem igazán nincs jogom azt mondani bárkinek, hogy csatlakozzon. Másrészt véleményem szerint ez inkább egy személyes jellegű találkozó, ahol az Ivanics úr 2 emberre számít. Harmadrészt többen is jelezték, hogy esetleg eljönnének -- akkor most kinek mondjam azt, hogy jöjjön, és kinek ne? Lerohanni az embert egy tucat ffôvel kissé udvariatlab lenne...
Javítsatok ki, ha rosszul gondolom, kissé már fáradt vagyok, és elnézést, ha az elôbb félreérthetôen fogalmaztam. Agyam zokni.
Tedd fel szerintem is.
Képviselj minket Ivanics úrnál. Aki a vállalkozását és párszáz hozzászólással korábban részletezett családját ilyen sikeresen menedzseli, azt én vakon követem :-)))))).
keton,
Elvileg a forgalmiban benne kéne lenni a motor teljesítményének, igaz Kw-ban megadva, ami elég könnyen átszámítható, ha ebben segítség kell lore meg én biztosan segítünk.
Nem semmi hozzászólást gyártottatok, én sajna csak esténként tudok beszélni.
Az étterem minden gyanúm szerint a Forgó (nem fargo:-)nevű, nagyon kellemes, Duna mellett van.
A 740-esünket nem pakolták tele extrákkal, elöl elektromos ablakok, űlésfűtés, és kb itt vége is. A motor a szokásos 2.0i. Nem tudja vki hogy ez hány lóerős? Elég eltérő infókat láttam erről.
Később még benézek, hali
Azannya! Ennyi hozzászólás még nem volt egy nap alatt! Szép termés, csak így tovább. Szerintem egyébként nem baj, ha sokan és sokat csacsogunk itt, nem kell halál komolyan venni az on-topicolást. Ha jó a társaság, akkor hadd szóljon. A BMW-s topic meg úgy tök jó, ahogy van :-)
Kösz a nagynyomású mosó gépek felajánlását, de a kocsit az Ivanicsék kozmetikázzák, sokkl olcsóbb így, mint külön-külön megvenni az összes műanyag-, króm-, felni-, bôr-, fa-, kárpit és mittoménmi ápolóanyagokat. Ráadásul nem kell 2 napot szöszölni a munkával -- sokkal szakavatottabb kezek fogják gondozni, mint az enyém. Azért kiváncsi leszek, mennyit használ majd a polírozás az elsô sárvédôknek. Tavaly is leápolta már egy másik társaság, de akkor matt maradt, ezen a mostani banda csak mosolygott. Jó lenne, ha sikerülne, mert akkor csak a motorháztetôt kell majd fényeztetni.
Külön köszönet a 780-as képekért, GYÖNYÖRŰEK!!! A 780. hozzászólásról sajna lemaradtam, az utóbbi napokban kénytelen vagyok szana-széjjel dolgozni magam, ez történt éjjel is, meg ma nap közben. A holnapi nap sem lesz sokkal különb, de a hétvégém szabad. (NANÁ!!!)
Akik kérdezték a Volvos tali helyét, azoknak mégegyszer: szombaton, 11-én de. 10 órától lesz gyülekezô a budakalászi Cora áruház melletti Brico Store áruház parkolójában. Odatalálni a Szentendrei úton lehet, Szentendre felé haladva a Cora ki lesz táblázva, és az út bal oldalán már meszirôl látható. Ott sok Volvot kell keresni egy kupacban, az lesz a Tali. Jöjjön, aki tud!
A találkozó programja elsôsorban az ismerkedés, rácsodálkozás, nyálcsorgatás és próbálgatás. Másodsorban az alakulófélben lévô Volvo Klub megvitatása, illetve effektive megalapítása. A klubot szervezô srácok úgy tervezik, hogy dél körül el lehetne vonulni Dunabogdányba, ahol egy étteremben foglaltattak helyet, és itt kerülne sor a Klub alapító okiratának ismertetésére és aláírására. A bökkenô, hogy az étteremben a rendelkezésre álló helyek száma véges, ezért ha valaki jönni akar, az idôben jelezze Szôke Gergônek. (Telefonszáma valahol 100-130 hozzászólással lehhebb.)
A holnapi napra jelentkeztünk be Szerencsés Árpival az Ivanicshoz, a Klubot ismertetendô és az ô álláspontja iránt érdeklôdendô. Mivel egy ilyen találkozót szerintem nem szerencsés ôrsgyűléssé degradálni, és mivel bejelenteni is csak 2 fôt jelentettünk be, ezért arra kérem az erre jelentkezôket, bízzanak bennünk, a tôlünk telhetô legjobbat fogjuk nyújtani, és holnap a lehetô leggyorsabban be fogunk számolni a fejleményekrôl.
Ha minden igaz, a Szôke Gergô már felhívta a vezérképviseletet, hamarosan rá fogok csörögni, és meg fogom tudni, mi történt.
Long Live the Swedish Bricks!
fargo
(aki ma egész nap Volvo nélkül volt, és holnap is nélkülözni fogja azt, ezért lelkibeteg.)
Le vagyok nyűgözve! Nem tudok olyan témát bedobni amiben ne lennél otthon, ha nem lenne off megvitathatnánk az angol irodalom nagyjait is :-))))).
Templar ma azon morfondírozott, hogy hiba volt szegény M. Beus Volvótulajdonost alábecsülni a találkozón. Mégiscsak az egyetlen nő közöttünk (bár Jedy is gyanús, de az első személyes találkozásig az is marad:-)).
Ha lenne lelkiismeretem most bizony isten furdalna!
Felvetnék egy olyan javaslatot, hogy az alakulóban lévő Volvo klub egyszem nőtagjának küggyön egy nőnapi üdv mailt a klub összes hímtagja.