Nekwm egy zónás van, de nem hinném, hogy érzékelő probléma. Az érzékelők nemigen romlanak el egyszerre. Tudtommal ellenállás változással érzékelik a hőmérséklet változást. Ha "elcsúszna" valamelyik érzékelő, akkor odébb kéne állítani a hőfokot, de nem változna. Inkább a vezérlőre tippelnék az ilyen félfokos váltás utáni jó működésnél.
Nekem be van építve egy spéci kis adapter. Ez elég sok mindent fogad. A CD-tár vezetékére van felfűzve. Így ha pl. berakok egy pendriveot csinálok rajta 5db mappát. Mappánként pedig 99 számot kezel. Külön nem kellett variálni mert volt benne gyárilag cd tár. Ha nálad esetleg nincs úgy fel kell programozni mellé de itt a srácok segítenek :).
Tudom, hogy azt mondjátok fogadjam el. Sajnálom :(. Szeretek a végére járni. Ha már ápolot a lelkét akkor vagyok nyugodtt ha minden tuti. Drága Lucifer megy mint a golyó, fogyasztásával kivisz a világból és a kényelem :) Ohhhh. Mindjárt lemegyek és a kocsiban alszom :).
Szóval nem tudom egyszerűen elfogadni, hogy tavasszal miben volt más a helyzet. Azt hittem, hogy én emlékszek rosszul de a családban többen is mondták, hogy régebben ilyen hőfokon már vetkőztek az utasok :). Most meg viccelődik itt velem.
Van benne digit hőmérő :). Persze nem az a típus, ahol külön változtatható a szenzor helyeNem persze, nem várom el. Pusztán az zavar, hogy ez év márcuásig valahogy ameddig még hidegebb volt nem is tettem 21 fok fölé mert ontotta magából a meleget. Mostanság meg meghülyült. Egyszerűen nem értem. hol 23 fok és meleget fúj, hol 23 fok és hideget fúj. Ha mondjuk +/- állítok fél fokot magához tér.
Kérdésedre a válasz. Igen. Kétzónás, digit klímás. Az érzékelő elég mélyen van mind a két oldalon. Persze cserélhető, kivehető de azért bontani kell elég rendesen.
Kb. 3 hét és indulunk egy elég nagy túrára. Akkor már hűvösek lesznek a nappalok is. Nem akarok ezen mérgelődni.
Szia.Én jártam így.Nyugodtan használhatod így egy darabig.A pálca vége ott van a pálca megvezetőcső végén az olajtartájba.Új nívót hiába veszel nem fog belemenni-hacsak bele nem faragod,de olajszintetet igy sem úgy sem tudsz nézni.Szóval én levettem az olajteknöt(olaj leereszt),kivettem a letört darabot(olajteknö vissza),vettem új nívót és öröm boldogság.
Ez a fűtés mizéria nem hagy nyugodni. Fabiánnál a belső hőmérséklet szenzorra tipelnek de ez csak tipp. Elmondásuk szerint soha sem cseréltek még és nem is volt gond vele. Ma reggel indítás után 15 percel 21 fokon már fincsi meleg levegőt fút. Hazafelé meg 23 fokra kellett tekernem, hogy megemberelje magát. Aztán mikor meleg volt kezdtem csökkenteni. Ott jártam, hogy 19 fok és még mindig meleg volt. Engem ez zavar. A szenzor darabja 7200Ft és ebből kettő kellene. Még van vmi napfény érzékelő kis szenzor de nem igazán hiszem, hogy köze lenne a fűtéshez.
Tudom hülyén hangzik de ha és külső 20 fokos hőmérsékletnél szikrázó napsütésben fűteni szeretnék akkor fűtök.
Adjatok vmi tanácsot!
Míg el nem felejtem: 2005.12 havi 1,6Hdi kozmetikázott :). 9HY motorkód
... ahogy nálam se. Ha elhanyagolod akkor folyni fog egy idő után. Ez a baj, hogy mindent elmondanak a francia autókról de én nem láttam Peugeot az út szélén állni. Max parkolni :)
Viszont azért kell vele foglalkozni annak ellenére, hogy a mostani 307-ünk 3 évvel idősebb a kasztnija jobb állapotba van.
A motorból ott folyik az olaj ahol csak lehet tipikus francia... a kuplungot elég nehéz benyomni, de a kettős tömegűje jónak tűnik szóval ameddig nem esik szét nem lesz cserélve pár perc alatt megszokni hogy a megszokottól nehezebb benyomni. A szélvédő alján ahol a műanyaggal találkozik aláfolyik a víz és bejut a motortérbe szóval ezzel mindenképp kell majd valamit kezdeni. A nívópálcából legalul le van törve pár centi szóval nem is tudtam csekkolni az olajszintet. A jobb oldalán végig a küszöb javítva van alul, szerintem valahol fennakadtak vele és végig húzták.
Ezeket a hibákat leszámítva a próba úton korrekt amit produkált nagyon szépen húz és nem kopogott rajta semmi a kis 1.4 hdi-től sokkalta jobban megy. :)
2006-os, 230e km, automata klíma, ködlámpa. Ez melyik felszereltségnek számít?
Ja amúgy 450-be hozzuk el, úgy gondolom még ha kuplungozni kell rövid időn belül, akkor is megéri, feltéve ha nem lesz vele komolyabb probléma az évek során. Minden papír megvan a szervizelésről is.
Sziasztok!Ma reggel meglestem az olajszintet ,kb 8ezer km mentem vele maxon volt,de már bánom hogy megnéztem(( ,mikor raktam vissza elpattant a vége és vissza esett ... az olajba .Járt már igy valaki a forumon??? Mehetek vele? Atom jo motor 5 liter kajál vegyesbe ,90-100 on 3.6 l Suzuki sx 4 1,6 Hdi most járok 300ezer kilométernél Kár lenne ezért a mociért _((((
Nos akkor a választ megkaptad az olajjal kapcsolatban.Nem ajánlott gázolajos motorolajjal nyúzni a gépet.Elsőnek a turbót nyírod ki a kenés miatt mert ugye a pörgése............
Azért írtam,h keress egy diagost,hogy biztosra menj ezekkel kapcsolatban.
Bocs az OFF-ért, de elég nagy a zavar ez ügyben....szeretnék utánfutót venni. Ha olyat veszek, amin van érvényes műszaki, akkor elég az eredetvizsgát megcsinálni, vagy mindenképp műszakiztatni is kell?
az Antipollution fault-ot adja rendületlen de kiolvasva még nem volt...... az igazság az hogy a budaörsi peugeot szervizes kapcsolat elköltözött a szervízzel együtt . Más ismerősöm meg nincs itt aki ki tudná olvasni.
Higítja az olajat ugyanis a plusz gázolaj amit a kipufogó ütembe befecskendez megszakított regen esetén lecsorog a hengerfalon és keveredik az olajjal. Ez egy általános probléma a dpf-el szerelt autókon ezáltal az olaj szint megnövekszik mintha túl töltenéd, és romlik az olaj kenő képessége is.
Nekem a mondeon ezért lett kiütve, mert állandóan regeneralt.
Amit most akarunk venni 1.6-os hdi meg pont az a motorkód amibe még nincs szerencsére. :)