Keresés

Részletes keresés

CLY-802 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 214
TOM912 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 213

Remélem elférnek az ilyen képek is. Megszürkült a 810-es fehérke: 

 

https://www.flickr.com/photos/128602821@N05/15631895441/in/photostream/lightbox/

1116 038 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 212
1047 503 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 211

https://www.flickr.com/photos/97813378@N07/15320405078/in/photostream/

Üdv mindenkinek! :)

193 832 Budaörsnél a Merci vonattal :)

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.17 0 0 210
Hernyofan Creative Commons License 2014.10.15 0 0 209

Köszönöm!

 

Ott azért kivillant még egy érdekes rész a pályakotró felett - gondolom, magának a kotrónak a rögzítése lehet. Pont kitölti azt a részt, ami nagyon üres lenne.

Előzmény: Vendégsín (205)
gigantos4 Creative Commons License 2014.10.14 0 0 208

Találtam még egyet. :)

 

gigantos4 Creative Commons License 2014.10.14 0 0 207
KZoltán1330 Creative Commons License 2014.10.13 0 0 206
Vendégsín Creative Commons License 2014.10.13 0 0 205

Íme:

 

 

Előzmény: Hernyofan (197)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.13 0 0 204

Az eddigi AC és MS mozdonyok mindegyike a 193-as sorozatot kapta függetlenül attól, hogy melyik országbeli megrendelőről volt szó.

Létezik a 192-es AC sorozat. Ez az 5,6MW teljesítményű csoport és két PWC-s mozdony birtokol ilyet.

Előzmény: Törölt nick (194)
hori27 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 203

A Merci vonat fordájában ismét rendszeres a Vectron?

M62-902 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 202

Talán nagyobb képen jobban látszik.

 

Előzmény: Hernyofan (200)
BROWN628-8 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 201

193 901 ETCS próba még a múlt hétről:

https://www.flickr.com/photos/barna7/15403743506/

Hernyofan Creative Commons License 2014.10.10 0 0 200

Akkor ezzel nem lesz sok dolgom.

 

Köszönöm!

Előzmény: kopaszsop (198)
kopaszsop Creative Commons License 2014.10.10 0 0 199

Előzmény: kopaszsop (198)
kopaszsop Creative Commons License 2014.10.10 0 0 198

ha a műhelyben kiszedik, akkor ott is luk marad. ;)

Előzmény: Hernyofan (197)
Hernyofan Creative Commons License 2014.10.10 0 0 197

Sziasztok!

 

Érdekes kérdésem lenne: nem fotózott véletlenül Vectron-t körbe valaki oly' módon, hogy a mellgerenda alatti rész tisztán látszik a fotóról? Egy modell frizírozásához kellene, kicsit szeretném élethűbbé tenni. Ehhez többek között a komplett mellgerendát újra kell építeni a csavarkapoccsal, légtömlőkkel, stb..

 

A kérdéses rész a képen a bekeretezett terület, ahol a kupplung is van. Ezt ki fogom szedni, a helyén marad egy szép nagy lyuk. Az a kérdés, hogy ott mi van az igazin...

Még ennyire közelről nem láttam a gépet - de ha láttam volna, gyanúm szerint akkor sem örültek volna, ha bemászom alá. :) A különbség annyi, hogy nálam egy CargoServ-es változat lesz, de nem hinném, hogy az különbözik e téren a többitől.

 

 

A neten fellelhető képeken ez a rész mindig sötét, ide talán egy vizsgálóaknából készített fotó lenne az ideális...

 

A segítséget előre is köszönöm!

 

Kép forrása: http://www.modellvasut-center.hu

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.04 0 0 196

Nekem nincs, csak AC változatról (X4E-E Familie B) a legújabb.

Ha adsz egy nagyméretű fájt fogadni képes email címet, akkor átküldöm -megpróbáltam, de visszadobta hihihi felkiálltással. A többit megkaptad a freemailen?

Előzmény: Vendégsín (195)
Vendégsín Creative Commons License 2014.10.04 0 0 195

Az MS változatról - bár lassan jó lenne már két egyformát látni - van járművezetői kézikönyv?

Előzmény: Törölt nick (194)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.04 0 0 194

Az eddigi AC és MS mozdonyok mindegyike a 193-as sorozatot kapta függetlenül attól, hogy melyik országbeli megrendelőről volt szó.

 

A DC-nél már változó a sorozat, mert a DB Schenker "Polska", valamint a Siemens PCW mozdonyai a 170, az olasz FuoriMuro és a CFI a 191 sorozat alatt futnak.

 

A finnek VR Vectronjai nem tudom milyen sorozat számot kapnak, de az biztos, hogy ezek a gépek kapnak először ismét oldalablakot -áttervezték a Frontend-et és így is megfelel a legújabb szabványoknak, míg a mostaniak csak ablak nélkül teljesítik ugyanezen követelményeket.

Előzmény: Vendégsín (193)
Vendégsín Creative Commons License 2014.10.03 0 0 193

Némethonban ezek mindegyike 193 sorozat, függetlenül attól hogy csak váltóáramra, vagy egyenáramra is alkalmas?

Előzmény: Törölt nick (192)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 192

Az én esetemmel együtt 3 ugyanilyen esemény történt az elmúlt 3 nap alatt, amiről tudomásom van és nagyon nem is nyomoztam.

A Siemenses oktató is csak pislogott, nem értette ő sem, mi és miért történt. 

Köszi.

Előzmény: Vendégsín (191)
Vendégsín Creative Commons License 2014.10.03 0 0 191

A 901-es nem csinált ilyen rosszaságot.

Előzmény: Törölt nick (190)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 190

Gyorsfék után mi a tapasztalatotok?

Mert nekünk rendre meghülyül a gép, a PZB/LZB-t újra kell indítani, addig nem reagál semmire a masinka, fővezetéket nem tölti fel, stb..

Ha ETCS-ben van akkor is.

 

Nem csak a 193 211 csinálja, Münchenben 1 perc után lefagyasztottam egy zsír új MRCE-s gépet a Siemens gyári vágányán. Típushiba lenne?

V43-1379 Creative Commons License 2014.10.01 0 0 189

Tetszetős dizájn .. :)

Előzmény: Törölt nick (188)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.01 0 0 188

Két ELL Vectron Hegyeshalomból

 

 

Nydqist Creative Commons License 2014.09.30 0 0 187

Köszönöm szépen!

Előzmény: m_anzi16 (186)
m_anzi16 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 186

futópróba, elvileg csütörtökig marad.

Előzmény: Nydqist (185)
Nydqist Creative Commons License 2014.09.30 0 0 185

Ma a 193 901-es gépnek az 1-esen próbafutása volt, vagy más okból járt erre? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!