A Vectron a Siemens AG legújabb mozdonycsaládja, mely az EuroSprinter család továbbfejlesztett változata. Ezek a mozdonyok belföldi és határon átlépő, személy- és tehervontatásra egyaránt alkalmasak 160 km/h vagy 200 km/h csúcssebesség mellett. A különböző (5200 kW illetve 6400 kW teljesítmény, több feszültségű, egy és kétáramrendszerű (AC, DC illetve a későbbiekben dízel-elektromos meghajtású is lesz.) rugalmas és az igényeknek megfelelő konfigurálást tesznek lehetővé.
Ott azért kivillant még egy érdekes rész a pályakotró felett - gondolom, magának a kotrónak a rögzítése lehet. Pont kitölti azt a részt, ami nagyon üres lenne.
Érdekes kérdésem lenne: nem fotózott véletlenül Vectron-t körbe valaki oly' módon, hogy a mellgerenda alatti rész tisztán látszik a fotóról? Egy modell frizírozásához kellene, kicsit szeretném élethűbbé tenni. Ehhez többek között a komplett mellgerendát újra kell építeni a csavarkapoccsal, légtömlőkkel, stb..
A kérdéses rész a képen a bekeretezett terület, ahol a kupplung is van. Ezt ki fogom szedni, a helyén marad egy szép nagy lyuk. Az a kérdés, hogy ott mi van az igazin...
Még ennyire közelről nem láttam a gépet - de ha láttam volna, gyanúm szerint akkor sem örültek volna, ha bemászom alá. :) A különbség annyi, hogy nálam egy CargoServ-es változat lesz, de nem hinném, hogy az különbözik e téren a többitől.
A neten fellelhető képeken ez a rész mindig sötét, ide talán egy vizsgálóaknából készített fotó lenne az ideális...
Nekem nincs, csak AC változatról (X4E-E Familie B) a legújabb.
Ha adsz egy nagyméretű fájt fogadni képes email címet, akkor átküldöm -megpróbáltam, de visszadobta hihihi felkiálltással. A többit megkaptad a freemailen?
Az eddigi AC és MS mozdonyok mindegyike a 193-as sorozatot kapta függetlenül attól, hogy melyik országbeli megrendelőről volt szó.
A DC-nél már változó a sorozat, mert a DB Schenker "Polska", valamint a Siemens PCW mozdonyai a 170, az olasz FuoriMuro és a CFI a 191 sorozat alatt futnak.
A finnek VR Vectronjai nem tudom milyen sorozat számot kapnak, de az biztos, hogy ezek a gépek kapnak először ismét oldalablakot -áttervezték a Frontend-et és így is megfelel a legújabb szabványoknak, míg a mostaniak csak ablak nélkül teljesítik ugyanezen követelményeket.