Igazad van ,tudom, hogy ez nem távgyógyászat csak tippeket adunk-kapunk az induláshoz.Fúvókák alapon, légszűrő is tiszta. Miután már mindenen végigzongoráztam megnéztem a membránt( új van benne) szépen zár- viszont belefújok és nem ,hogy nem rezeg hanem alig tudom átfújni. Megkapta az újat.Karbi nagyjából beállítva, levegő csavarra szépen reagált. Első rúgásra szépen indul,meghúzom pörög alig lehet visszafogni.Egy kör az utcán ,és kezdődött elölről minden, hazafelé már toltam.Alapjárat van de azon kívül szinte semmi.Iszonyatosan füstölt,sajnos még annyit sem tudtam menni vele, hogy rendesen átmossa magát.
Szimering okozhat ilyet? vagy gyenge gyújtás ami nagyobb fordulaton jön csak elő ? Van valami tipped Szere.
Mivel én nem láttom nem hallom a motorod igy nem tudom megmondani mi a gond a motorodal. Itt minden feltett kérdésre csak tip lehet a válasz. Aztán lehet nem a motorban van hibba hanem te nézel el valamit rajta és amiatt borul az egész rendszer össze. Bármiféle modositás az eredeti állapothoz igen komoly zavarokat tud okozni ami igen sok idő ahoz mindent ujra hangolni. Már egy más legszürő szivacs vagy papir helyet szivacs lett berakva gondokat tud okozni. olyanokról ne is beszéljünk h minek ez ide csak folytás vagy kicserélünk valami másra direk szürő vagy kihagyunk valamit. vagy olyan is h egyszerüen nem jól lett felrakva vákumcsövek. A másik attól h beraksz egy nagyobb furovák még nem biztos h jó irányba mész el. Mert azzal is meglehet ám dögleszteni egy motort ha tuletettik.
Szépen elsoroltad h mit probáltad mikor fullad. Akkor most probáld meg azt mi történik ha extra üzemanyagot kap. Ha akkor felpögör akkor bezony kevés a benya a levegöhőz. Ha igy lesz ne tölem kérdezd miért mert nem láttam motort és nem tudom megmondani h mi nem jó. Ez csak egy tanács volt. Használj féktisztitót vagy hideginditó sprét. Remélem tudtam segiteni egy tanácsal.
Szia. Jól gondolod:) új gyertya, membránt is megnéztem zár. Mielőtt elkezdte ezt játszani pár napig ment szépen.Majd meglepett,és kezdtem újra a takarítás lépéseit,hogy biztos valami dugulás. ezért vagyok meglőve.
Szimering okozhat ilyen tüneteket szerinted ? Másra már nem tudok gondolni.Kehelycsövet kiszedtem a karbiból teljesen tiszta volt,nem kotyog stb. egyelőre feladom.
Szia. Szivatóra fullad.Légszűrőházban benne van a csonk,ha befogom szűkítem szépen fullad.Kipufogót befogom fullad.Légszűrőház teljesen körbe van tömítve. Karbi tűszelepe zár, 12-es karbi van rajta.Szikra van, már kapott másik trafót kábellal.
Próbáltad ráhúzni a szívatót gyorsítás közben? Ha akkor magához tér kevés a benya (vagy esetleg mégis dugulás). A légszűrőházadon a kis szűkítőkönyök rajta van? Gyári fúvókához az kell, meg hogy ha azt befogod egyből fulladjon a motor, ne szeleljen a szűrőház máshonnan.
Sziasztok.Kellene egy kis segítség elakadtam. 50 cm 2t robogó, karbi légszűrő kipucolva.Alapjárat szépen beállítható gázadásra felpörög. indulásnál 20 métert megy majd visszaesik fullad, mint ami nem kap benzint- de nem áll le. Légszűrőt ha lehúzom megy, de hallani hogy nem szereti- erő nem sok van. Gyertya fekete mint ami sokat kap.
Fúvóka már volt cserélve 65- 75 ig.
Vákuumos csapot lekötöttem,hogy nem -e a vákuum felől kap benzint.Csövek ledugózva- ugyan ezt műveli.
Üdv mindenkinek!Aprilia scarabeo 50 2T1999 első telókat ujjítanám fel!A balosban van a patron,a jobbosban a rugó!a rugó oldalt kell zsírozni vagy olajozni?köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! Itt a fórumon irtátok, hogy skoda motortartó szilent jó gyári helyére,
sikerult is kicserélni, jó lett. De a másik amit kérdeznék, motor felújítás kezd szükségessé válni a 125cm3
rotax blokkon. Nézelődtem és alig vagy arany árban találtam mindent. ezt akkor “el kéne fogadnom” hogy ha kompreszio hiányos és nyomja vissza az olajat
a légszűrő házban és már hidegen nem is akar indulni, olyan 150 ezres felújítási móka lesz? (sacc kb összegként?)
Tudnátok segíteni 50 2t Scarbeo. Hajtásról levettem a deknit, sztenderen szépen megy,szíj végig fut a tárcsán elől-hátul. Ahogy leveszem az állványról nem bír elindulni,olyan mintha a kontrasztrugó gyenge lenne,nem bírja a kuplungot kinyitni. Fehér rugó van benne 6gr görgőkkel.Tavaly ezzel használtam nincsenek 1 évesek sem.
Rugót kivettem nincs felakadva a szíjtárcsa /elfordul/ amikor összenyomom,nem látom,hogy kiverné a zsírt.
Ideiglenesen kapott egy erősebb piros rugót -ez volt itthon- azzal elmegy,de nem jó a váltás.
Ha már szétkapom,hogy lehet szétvenni,hogy kicseréljem benne a zsírt ?
Van egy 125-ös Scarabeom, Rotax blokkos, Keihin CVK 26-os karburátorral. Ehhez a karbihoz nem találok sehol javító / felújító készletet. Főleg a tömítések lennének fontosak, tudja valaki esetleg hol árulnak ilyet?