Csatlakoztam én is a Red Rose csapathoz,ugyanis hétvégén szert tettem egy ilyen vasra:)Valaki nem tudná megmondani,hogy hol lehet szert tenni a blokk robbantott rajzára(vateráson kívül)???Előre is köszi!
Látszik, mennyire kezdő vagyok: délután megnézegettem egy kicsit és kiderült, hogy a gyertyapipa végig van repedve és valószínű, hogy lerázkódott. Amint megigazítottam, pöccre röffent. Ismét tanultam valamit. Persze azóta az eső is esett és az én hétvégém volt a gyerkőccel, úgyhogy nem volt motorozás.
Sajnálom ami történt, és helyesbítenék is! A nagy motorokra sem figyelnek az autósok, nem csak a kis robogókra, azok is csak "puhatestűek" számukra!:-( Ezért legyetek mindíg résen!
nos a következő történt: miután megvettem a mocit 2 héten belül lementünk vele 2X Balcsira, erre arra. viszont július közepén egy kedves (kisebbségi) úriember (bevont jogsival, kölcsönkért autóval) a házunktól 10 percre elfelejtette nekem megadni az elsöbbséget és szépen nekem jött... (a bal tükör menete kitört, azért nincs fent, még arra az egyre várok) a tank behorpadt, a tükör kitört, az első kerékben nyolcas, a kormány elhajlott stb.
Szóval nem tettem bele vmi sok km-t, de majd most... arra azért rájöttem, hogy az emberre akkor sem figyelnek ha nagyobb testű motorral van és nem kis robogóval....
De így legalább kényelmesebb- kisebb kormányt tettem rá, és le tudtam festetni....
Köszi a véleményed! Hát elégé messze lakunk egymástól! én Rábapordányban lakom! győr-moson-sopron megye csornátol 10km-re!hát igen sokat törödöm a motorommal,néha a feleségem már azt mondja "többet simogatom a motort mint őt"persze ezt csak ő látja igy! szia!széles utat!
Király Csávó vagy, és a motorod is gyönyörű, látszik, sokat törődsz vele! Csak így tovább! Merre is lax? Ha erre jársz, lépj be hozzám, szívesen látlak egy bambira!:-) Amúgy Izsófalván lakok, Ritu tudja hol, hisz tőlem vette a vasat!:-)