Még évtizedekig többen hagyják el Magyarországot, mint ahányan hozzánk érkeznek. Ha nem tudjuk pótolni a távozókat, 2060-ra kevesebb mint 7 millióan leszünk, és minden harmadik ember 65 év feletti lesz. Egyetlen esélyünk lenne a befogadás. A szociológusok szerint ezzel csak jól járhatunk, hiszen az ideérkező bevándorlók korszerkezete és képzettsége is jobb, mint a magyaroké.
Párizsban, illetve Versailles környékén szeretnék munkát vállalni július második hetétől augusztus közepéig. Változatos, külföldi munkatapasztalattal is rendelkező joghallgató vagyok Budapesten, angolul felsőfokú szinten folyékonyan írok és beszélek, franciául azonban egyelőre csak tanulok. Bármilyen (kulturált) munkalehetőség érdekelne, akár részmunkaidőben is (irodai munka, árufeltöltés, takarítás, mosogatás, kutyasétáltatás, kerti munka, bébiszitterkedés stb.).
Szia, írom akkor neked közvetlenül! River cruises vagy Viking cruises. Csak amerikai utasok és itt van 1-1 hajójuk dél-franciaországban. Keresd őket a neten. Sztem kapnak az alkalmon ha találnak egy jó pincért vagy bárost felsőfokú angollal. Sok sikert!!! Plus! Párizsban is van hajója a Vikingnek!!!
Megpróbálni meg lehet de nem sok reményt fűzök hozzá hogy nyári munkára alkalmazzák. Nagyrészben cdi-vel foglalkoztatnak, szeretik az állandó embereket. Franciaországban főleg a francia nyelven beszélő munkavállalókat keresik. Bár van több európai és nem európai út is a Croisieurope-nak. Az információim hitelesek, a férjem ott dolgozik. Talán inkább ha beszél angolul javaslom a River cruises-t vagy a Viking cruises-t. Mind a két társaságnak van itt dél-franciaországban hajójuk és határozott időre is kötnek szerződést. Ez vonatkozik a pincérre! Matrózként más a helyzet! Hajrá, jó itt dolgozni és élni ebben az országban. Legalábbis én elégedett vagyok! Csak neki kell kezdeni!