Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Érdeklődnék tőletek, hogy milyen 412-es cserék történtek itt a napokban??? Mert kb. 30 perce a 10-54-et láttam a 8-ason. Hogy került ide és vajon meddig marad?
00-38: nem volt egy kellemes meglepetés ma reggel. Komolyan mondom, aki ezeket így átveszi... :( Csak a szokásos, mindenhol van egy kis kék, nuku azonosító. Ha normálisabban is megy (12-13, 12-84, 13-80, 15-03, stb), akkor ezeknek miért kell így kinézniük?
Figyelj, 2 hónapban 1-2 szóló számot észre sem vesz pénzben. És nem árt azt sem elfelejteni, hogy ő is ott kezdte, szólón. Nem nagyobb ember attól, mert elvégzett egy négyórás tanfolyamot...
Ezzel kénytelen vagyok egyetérteni. Múltkor is volt egy ilyen ismerős, aki 2 hónap alatt kapott vmelyik hétköznapra egy 112-t. Fél órán át kellett a hisztijét hallgatni (majdnem az egész műszakija ezzel telt), majd aztán valaki kénytelen volt már rászólni, hogy hagyja abba, mert senkit sem érdekel, 1 napot pénzben sem vesz észre, és végülis legalább lazább egy kicsit mint a 7-es, örüljön hogy lazíthat. (Az ilyennek legszívesebben adnék egy hónap 27-t).
A csoport azon részéből jónéhány ilyen ember van. Sajnos a te keresztfaterod is ilyen benyomást tett, remélem, fog ez változni, mikor legközelebb idejön.
- Szeretem mikor a 7-esekről valamelyik nagypályás gyökér szólókocsira keveredik, mert a nyafogásával/kínjaival 2 napra kitölti a tartózkodó unalmát. Ha kapna egy hónap 251-est mit tenne, kilépne ?!?!
Reméltem, tudok Neki egy kis jó kedvet csinálni jó előre, hátha elcseréli a számot. :-)
Más:
- A mai (vagyis tegnapi) 102/2 (O-512) embere még nem volt a 102-esen (állandó vonala a 7-es), de azt mondja, 1 napot kilehet bírni. Többet már nem merne bevállalni, ahoz túl ingerszegény a vonal. (Nem elfogultságból, de igaza van.)
- Valaki értelmesen eltudná magyarázni milyen járat a 216-os?
A 355-tel mi a helyzet? Már mozgóképes, de ki van szedve belöle a FOK-GYEM-kezelö (persze továbbra is 8 - Gazdagréti tér van rá kiírva...).
Tudom egyébként, hogy nem egy jó autó. A váza sem az igazi.
- Már 2 hónapja áll a 206-os? Olyan állapotban van, mintha 2 éve állna. A 401-es leállítása fel se' tünt. Az összes, midikkel kiszolgált vonal borzadály. Szavak nincennek rá, ami azokon a vonalakon megy minden nap. Ha tripla bért fizetnének, még akkor se' járnék rajtuk. De rossz érzés lenne beleülni egy "szerszámos ládába", & azzal végig dolgozni egy 8-9-10 órás számot. Fúj!
- Egy árva szóval nem mondtam, hogy a 781-es rossz kocsi lenne. Szimplán megjegyeztem, kapott ködlámpákat. (Amíg óbudás volt & a 11-es viszonylaton volt törzskocsi, addig nem volt neki.)
- A 394-est a garázs mellett láttam elsétálva. Oldalfalai nélülözve, egy bakon ácsorgott a műhelyben.
- Köszönöm a 21-es viszonylatról szóló információkat!