Sikerült néhány régi érdekes dolgot megtudnom kedvenc vonalunkról.
Az eredeti tervek szerint Mikófalván akartak megállóhelyet létesíteni ami végül Kiskapudon épült meg. Az épület ugyanolyan lett volna csak Mikófalván nem épült volna kerülővágány. Mikófalván csak később, 1924-ben nyílt megállóhely Mikófalva Passiójátékok néven.
Néhány állomás neve eredetileg más lett volna: Bélapátfalva Borsod-Apátfalva, Szilvásvárad Bükk-Szilvás, míg Nagyvisnyó-Dédes Visnyó-Dédes nevet kapott volna.
Kedves Varga Ádám Levente, szeretném Veled felvenni a kapcsolatot.
Ne csodálkozzunk, ha olyan fordák vannak, hogy este 6 kor végez az egyik egység, aztán másnap hajnalig ott áll Abonyban, helyette meg Bz jár Egerbe....
556 pedig lejött Egerbe csíkos ingával, majd 19:04 helyett 19:49-kor indult vissza. 5508 pedig eljött a Keletiből két Flirt-el... Állt Rákoson 35 percet, 508 előzte is. Nem tudom mi történik, de van kavarodás...
Jah, egyik piros, másik kék Flirt. Hajnalban elfagyott a BDV, helyette Flirt jött az első egrivel jó órás késéssel, szerencsére Egerből elindították az 5:31-es személyt (amire a BDV fordul) szóló Bz-vel... azóta itt a Flirt.