Valahogy a 39 ormótlan és öregesebben is néz ki (Bocs akinek ilyen is van tartalékba de én így vélekedem. :) ) Jó lett ez a cikk,Krisz eddig is híres volt (Jó értelemben!),gratula,na hadd nézzem csak a videót,épp aksicserénél állítottam meg. :)
Amit Dani nem írt le, de sokan érzünk: az E34 egy nagyon-nagyon különleges autó. Már 3 éve, hogy eladtam, de nem véletlen, hogy most is ott van ez a fórum a kedvencek között...
Anno 39-est akartam cserébe, de az nem hozta a fílinget így lett egy szuper Multipla. Pedig aki ismerte az autómat a fórumról, az tudja, hogy kb. a legszakadtabb volt az országban :) De még haló poraiban is nagyságrendekkel jobbnak éreztem, mint a fullos patent 39-et, amit kipróbáltam :O Egyszerűen nem értem miért? A 4 hengeres motor, vagy a fogasléces kormánymű? Valamiért nem sugározta AZT a végtelen békét. :O
Persze a kis hely miatt lehet, hogy most sem lesz 34, talán kipróbálnék egy kompótot. Benzines vagy tds legyen? ;)
Így egyszer elolvasva műszaki hibára tippelnék. Most akkor indul vagy nem? Vezérlés a helyén? Jeladós kimérve,fordulat jeladó minek lett cserélve? Vojnó úr nem fog ebbe belenyúlni,így elérhetőséget sem kapsz részemről. :)
Üdv nektek fanok.Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.Adott egy e34 2.5td.Körcsatis Hdk fejes,ha jól tudom a megnevezését.Adagoló fej,jeladós porlasztó,és hátul lendkeréknél jeladó csere történt,adagoló alján előtöltés szabályzó.A következő hiba miatt: Egyik pillanatról a másikra olyan lett az autó mintha szívó dízel lenne,nem megy.Turbó rendben van.Kint van a porlasztó hibalámpa.Gép azt írja hogy előtöltés hiba.Sajnos már régóta szenvedek vele,és nem jutok előre,sőt még adagolós se tudott okosat mondani.Gázolaj szűrő új.Kb a hiba beállta előtt cseréltem egy hónappal.Semmi előjele nem volt ennek a dolognak,csak annyi hogy bedadogott az autó,és valami kattogott az adagolón gyujtásnál.A fedélnél 1 kábel megy rá.Nemtudom a pontos megnevezését,ne nézzetek hülyének :D Sokat olvasom a fórumot.És Vojnó úr nevét.Ha valaki tudna nekem hozzá egy elérhetőséget,azt megköszönném.
Hy.Szerintem a mérnökök azt tanulmányozzák hogy lehet az hogy a "régi" Bmw-k miért bírták megtenni a Föld-Hold távolságot különösebb hibák nélkül és miért nem bírnak a mostaniak harmad ennyit sem.... :)
Szia.Pont benéztem ide unalmamban,hát akkor már kb az 5. emberhez került? Kíváncsi vagyok valaki már át íratta-e,bár legutóbb már csak a mostanira jött súlyadóm,kíváncsi vagyok Ózd után most az Ország melyik pontján van....
ma ott tartok, hogy hidegen szépen beindúl a járgány,és szépen ketyeg alapjáraton, és csak akkor kormol ha odalépek a gáznak. Szép fekete korom. Viszont ha eléri az üzemi hőmérsékletet, és leállítom a járgányt, már nagyon nehezen indúl be.
mos ott tartok hidegen van alapjáratom, de amint bemelexik elmegy az alapjárat. A füstölés továbbra is megmaradt. Az a helyuet annyira szeretném öszehozni, hogy ki tudjak állni a garázsból, és trélerre tudjam tenni, és elszálíthassam adonyba.
Abból is építkezhet. Ha netán csak csepeg (folyik) az adagolód,viszont stabilan jár és melegen is képes normálisan visszaindulni,akkor tömítéscserével orvosolható. Ami szinte felezi a költséget.
Hogy mi a sok es mi a keves az mindig relativ,es sok minden befolyasolja az adott eszkosz mindenkori erteket. Ahoz kepest,hogy az uj tobb ,mint 300.000 ft,igy nem sok. Viszont a jelenkori budzsemhez kepest komoly osszegnek szamit. Sok mindenre kell a penz es probalok sporolni. Igazabol szakmai tanacsert vagy tapasztalat cserert jar az ember ilyen helyekre mint ez a forum,es nem eletmod tanacsadasra. Azert koszonom a hozzaszolast probalok epitkezni belole. Udv
Ez sok? Azt szoktam mondani,hogy nem lehet mindenki autójának az értékéhez alakítani az alkatrész árat. Ha soknak tartod már ezt a potom összeget,akkor be kell tolni a bontóba.
Egyszerű példa erre akár egy kettőstömegű lendkerék újonnan e-34-re.
Sokan ennyiért árulják a lepusztult hulladékjaikat mint amibe ez kerül. Meg sem említek egy váltófelújítást.
Mindenki uniós szintű fizetésért kiált,de a szomszéd utcában lévő szerelő a kommunista korszakból maradt autót pont azért az akkori párszáz forintért csinálja már meg nekem. :D
Most ott tartok, hogy nagyon nehezen indúl az autó, lehet hallani hogy próbál beindúlni, és ha nagynehezen beindúl, akkor szépen van 900as alapjárat, de füstől mint a gyárkémény. Javaslat?
Igazad van,de itt Keszthely kornyeken egy kmplett felujitottat kapsza a sajatodert cserebe,ami 92000 ft. Es akkor meg szedjem le en es rakjam fel az ujat!
Ma rátaláltam egy érdekes "hibára"a kocsimon. Az olajgomba csatlakozója, mintha fel lett volna cserélve az adagoló alatt lévő vezeték csatlakozóval. Kérdés, hogy ugye az olajgomba csatlakozójában 1 szál vezetéknek kell lennije? Meglehet hogy ez csinálta nekem idáig a galibát? Teljesen véletlenűl akadtam rá erre a "hibára" . Ma gonfoktam elhozom az akkut a lakásba és feltöltöm, mert nem tesz neki jót h lemerűlten van egy fűtetlen garázsban. Ha már ott voltam a kocsinál gondoltam belenézek a motortérbe. És ahogy nézegettem a csatlakozókat, eccer csak figyelmes lettem rá, hogy valami nem stimmel a csatlakozóval. Mert mintha vastagabb vezeték futna az olajgombához, mint ami eredetileg rajta volt. Nah mondomm, én barom, nem figyeltem eléggé, és meglehet hogy felcseréltem a 2 vezetéket. Ez teljes mértékben az én hibám! Én raktam össze a vezetékeket mikor az adagolót a kolléga visszaszerelte. Sem ő sem én utána már nem néztük. Most feltöltöm az akkut, és holnap meló után megpróbálom beindítani. Hátha megoldódott a problémám.
Viszont ha 2740-lenne (Abony) akkor csak egy faluval mellettem laknál és tudnálak bombázni a sok kérdéseimmel a műhelyedben. :D (Poén! Am nem merül fel sok kérdés azóta már. Tök jó kedvem van... :D)
Üdv! Az alany egy 96-os E36 318tds, HDK adagolóval, ami folyik... Megbízható adagolóst keresek tömítéscseréhez, lehetőleg Szabolcsban. Esetleg olyan emberrel is szívesen váltanék pár szót, aki otthon cserélte. Gyári tömítéskészletet tudok venni hozzá, fedél beállítást géppel meg tudom csinálni. Köszönöm!