Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

No Home Creative Commons License 2017.11.16 0 0 20607

Valahogy a 39 ormótlan és öregesebben is néz ki (Bocs akinek ilyen is van tartalékba de én így vélekedem. :) ) Jó lett ez a cikk,Krisz eddig is híres volt (Jó értelemben!),gratula,na hadd nézzem csak a videót,épp aksicserénél állítottam meg. :) 

Előzmény: JRevai (20606)
JRevai Creative Commons License 2017.11.16 0 0 20606

Láttátok?

 

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/11/16/tokeletes_bmw_5-os_800_ezer_forintert/

 

Gratula!

 

Amit Dani nem írt le, de sokan érzünk: az E34 egy nagyon-nagyon különleges autó. Már 3 éve, hogy eladtam, de nem véletlen, hogy most is ott van ez a fórum a kedvencek között...

Anno 39-est akartam cserébe, de az nem hozta a fílinget így lett egy szuper Multipla. Pedig aki ismerte az autómat a fórumról, az tudja, hogy kb. a legszakadtabb volt az országban :) De még haló poraiban is nagyságrendekkel jobbnak éreztem, mint a fullos patent 39-et, amit kipróbáltam :O Egyszerűen nem értem miért? A 4 hengeres motor, vagy a fogasléces kormánymű? Valamiért nem sugározta AZT a végtelen békét. :O

 

Persze a kis hely miatt lehet, hogy most sem lesz 34, talán kipróbálnék egy kompótot. Benzines vagy tds legyen? ;)

 

 

 

Zoli.78 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 20605

Olyan bagatell dolgokra mint map szenzor és csöve, vagy egr szelep rá néztetek?

Előzmény: REDe34 (20603)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 20604

Így egyszer elolvasva műszaki hibára tippelnék. Most akkor indul vagy nem? Vezérlés a helyén? Jeladós kimérve,fordulat jeladó minek lett cserélve? Vojnó úr nem fog ebbe belenyúlni,így elérhetőséget sem kapsz részemről. :)

Előzmény: REDe34 (20603)
REDe34 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 20603

Üdv nektek  fanok.Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.Adott egy e34 2.5td.Körcsatis Hdk fejes,ha jól tudom a megnevezését.Adagoló fej,jeladós porlasztó,és hátul lendkeréknél jeladó csere történt,adagoló alján előtöltés szabályzó.A következő hiba miatt: Egyik pillanatról a másikra olyan lett az autó mintha szívó dízel lenne,nem megy.Turbó rendben van.Kint van a porlasztó hibalámpa.Gép azt írja hogy előtöltés hiba.Sajnos már régóta szenvedek vele,és nem jutok előre,sőt még adagolós se tudott okosat mondani.Gázolaj szűrő új.Kb a hiba beállta előtt cseréltem egy hónappal.Semmi előjele nem volt ennek a dolognak,csak annyi hogy bedadogott az autó,és valami kattogott az adagolón gyujtásnál.A fedélnél 1 kábel megy rá.Nemtudom a pontos megnevezését,ne nézzetek hülyének :D Sokat olvasom a fórumot.És Vojnó úr nevét.Ha valaki tudna nekem hozzá egy elérhetőséget,azt megköszönném.

No Home Creative Commons License 2017.11.09 0 0 20602

Hy.Szerintem a mérnökök azt tanulmányozzák hogy lehet az hogy a "régi" Bmw-k miért bírták megtenni a Föld-Hold távolságot különösebb hibák nélkül és miért nem bírnak a mostaniak harmad ennyit sem.... :)

Előzmény: Zoli.78 (20600)
No Home Creative Commons License 2017.11.07 0 0 20601

Szia.Pont benéztem ide unalmamban,hát akkor már kb az 5. emberhez került? Kíváncsi vagyok valaki már át íratta-e,bár legutóbb már csak a mostanira jött súlyadóm,kíváncsi vagyok Ózd után most az Ország melyik pontján van.... 

Előzmény: Popsi (20596)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.11.06 0 0 20600

Hali! Nem értek németül. Mi van ezzel az épphogy bejáratott tds-sel?

https://youtu.be/DdJXh1ffs8g

M?t? Sz?n?si Creative Commons License 2017.11.02 0 0 20599

Sziasztok segítség kellene e39525tds adagoló csere volt és a porlasztóig nem jut ell a gázolaj köszönöm szépen ellőre is 

szöcsy11 Creative Commons License 2017.11.01 0 0 20598

ma ott tartok, hogy hidegen szépen beindúl a járgány,és szépen ketyeg alapjáraton, és csak akkor kormol ha odalépek a gáznak. Szép fekete korom. Viszont ha eléri az üzemi hőmérsékletet, és leállítom a járgányt, már nagyon nehezen indúl be.  

szöcsy11 Creative Commons License 2017.11.01 0 0 20597

Hali ! Bocs a mai félre hívásomért.

Előzmény: Schnitzer 525 (20594)
Popsi Creative Commons License 2017.10.30 0 0 20596

No home. Újra árulják a tds-ed :D

THT Creative Commons License 2017.10.30 0 0 20595

Szia!

 

Köszi, úgytűnik lett 1 Opelről. Ha mégsem, keresni fog téged facebbookon. Köszönöm.

Előzmény: Schnitzer 525 (20594)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.10.30 0 0 20594

Nézd meg,hogy hol púpos. elől vagy hátul? Van mindegyik nekem szerintem.

Előzmény: THT (20593)
THT Creative Commons License 2017.10.29 0 0 20593

Sziasztok!

 

Egy ismerősömnek szüksége lenne egy olajteknőre egy 2.5Td 98-as Omegára. Ez elvileg BMW tds motor.

Kérdés,  hogy megegyezik a teknője valamelyik BMW motoréval?

 

Köszi.

Ricsi89 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 20592

Szerinted én miért mondom? Annyit tudnál finomítani rajta, hogy járóképes legyen.

Előzmény: szöcsy11 (20591)
szöcsy11 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 20591

majd a szerelő aki ért hozzá megteszi. Nekem annyira kéne összahoznom mint mondtam, hogy kitudjak állni a garázsból.

Előzmény: Ricsi89 (20590)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 20590

Most hogy már jár megpróbálhatnál állítani a fedélen.

Előzmény: szöcsy11 (20589)
szöcsy11 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 20589

mos ott tartok hidegen van alapjáratom, de amint bemelexik elmegy az alapjárat. A füstölés továbbra is megmaradt. Az a helyuet annyira szeretném öszehozni, hogy ki tudjak állni a garázsból, és trélerre tudjam tenni, és elszálíthassam adonyba.

Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 20588

Abból is építkezhet. Ha netán csak csepeg (folyik) az adagolód,viszont stabilan jár és melegen is képes normálisan visszaindulni,akkor tömítéscserével orvosolható. Ami szinte felezi a költséget.

Előzmény: keserucsokolade (20587)
keserucsokolade Creative Commons License 2017.10.27 0 0 20587

Hogy mi a sok es mi a keves az mindig relativ,es sok minden befolyasolja az adott eszkosz mindenkori erteket. Ahoz kepest,hogy az uj tobb ,mint 300.000 ft,igy nem sok. Viszont a jelenkori budzsemhez kepest komoly osszegnek szamit. Sok mindenre kell a penz es probalok sporolni. Igazabol szakmai tanacsert vagy tapasztalat cserert jar az ember ilyen helyekre mint ez a forum,es nem eletmod tanacsadasra. Azert koszonom a hozzaszolast probalok epitkezni belole. Udv

 

 

 

 

Előzmény: Schnitzer 525 (20586)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 20586

Ez sok? Azt szoktam mondani,hogy nem lehet mindenki autójának az értékéhez alakítani az alkatrész árat. Ha soknak tartod már ezt a potom összeget,akkor be kell tolni a bontóba.

Egyszerű példa erre akár egy kettőstömegű lendkerék újonnan e-34-re.

Sokan ennyiért árulják a lepusztult hulladékjaikat mint amibe ez kerül. Meg sem említek egy váltófelújítást.

Mindenki uniós szintű fizetésért kiált,de a szomszéd utcában lévő szerelő a kommunista korszakból maradt autót pont azért az akkori párszáz forintért csinálja már meg nekem. :D 

Kb itt tartunk? :)

Előzmény: keserucsokolade (20584)
szöcsy11 Creative Commons License 2017.10.26 0 0 20585

Most ott tartok, hogy nagyon nehezen indúl az autó, lehet hallani hogy próbál beindúlni, és ha nagynehezen beindúl, akkor szépen van 900as alapjárat, de füstől mint a gyárkémény. Javaslat?

keserucsokolade Creative Commons License 2017.10.26 0 0 20584

Igazad van,de itt Keszthely kornyeken egy kmplett felujitottat kapsza a sajatodert cserebe,ami 92000 ft. Es akkor meg szedjem le en es rakjam fel az ujat!

Előzmény: Schnitzer 525 (20582)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.10.26 0 0 20583

Nem túl sokat visszagörgetsz és pont egy szabolcsi felújítást meg lehet találni.

Előzmény: S.66 (20579)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.10.26 0 0 20582

A sajátot kell megcsinálni.

Előzmény: keserucsokolade (20578)
szöcsy11 Creative Commons License 2017.10.25 0 0 20581

Ma rátaláltam egy érdekes "hibára"a kocsimon. Az olajgomba csatlakozója, mintha fel lett volna cserélve az adagoló alatt lévő vezeték csatlakozóval. Kérdés, hogy ugye az olajgomba csatlakozójában 1 szál vezetéknek kell lennije? Meglehet hogy ez csinálta nekem idáig a galibát? Teljesen véletlenűl akadtam rá erre a "hibára" . Ma gonfoktam elhozom az akkut a lakásba és feltöltöm, mert nem tesz neki jót h lemerűlten van egy fűtetlen garázsban. Ha már ott voltam a kocsinál gondoltam belenézek a motortérbe. És ahogy nézegettem a csatlakozókat, eccer csak figyelmes lettem rá, hogy valami nem stimmel a csatlakozóval. Mert mintha vastagabb vezeték futna az olajgombához, mint ami eredetileg rajta volt. Nah mondomm, én barom, nem figyeltem eléggé, és meglehet hogy felcseréltem a 2 vezetéket. Ez teljes mértékben az én hibám! Én raktam össze a vezetékeket mikor az adagolót a kolléga visszaszerelte. Sem ő sem én utána már nem néztük. Most feltöltöm az akkut, és holnap meló után megpróbálom beindítani. Hátha megoldódott a problémám.

No Home Creative Commons License 2017.10.25 0 0 20580

Viszont ha 2740-lenne  (Abony) akkor csak egy faluval mellettem laknál és tudnálak bombázni a sok kérdéseimmel a műhelyedben. :D (Poén! Am nem merül fel sok kérdés azóta már. Tök jó kedvem van... :D)

Előzmény: Schnitzer 525 (20577)
S.66 Creative Commons License 2017.10.25 0 0 20579

Üdv!
Az alany egy 96-os E36 318tds, HDK adagolóval, ami folyik...
Megbízható adagolóst keresek tömítéscseréhez, lehetőleg Szabolcsban. Esetleg olyan emberrel is szívesen váltanék pár szót, aki otthon cserélte. Gyári tömítéskészletet tudok venni hozzá, fedél beállítást géppel meg tudom csinálni. 
Köszönöm!

keserucsokolade Creative Commons License 2017.10.25 0 0 20578

Es van ilyen felujitott adagolod elado?

Előzmény: Schnitzer 525 (20577)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!