Attól függ milyen kritériumok alapján állapítjuk meg, hogy jó, vagy jobb.....
Mondjuk szerintem a 2.9-es motor meg sem közelíti a 606-ot, de talán ami jobb, hogy az adagoló választás miatt a 290 kicsit pörgősebb, harapósabb.
Amúgy meg a 606:
Erősebb.
Csendesebb.
Nyomatékosabb.
Kultúráltabb.
Szebb.
Adagolója tartósabb.
Tuningolhatóbb (persze ez csak ritka esetekben releváns)
Tartósságra ugyanaz.
Még is csak 6 henger :)
Ha én 210 vásárlásra adnám a fejem, és bele űlhetnék 606-ba is, egy percig nem gondolkodnék 290-ben, mert miért is? Na jó, kevesebbet eszik mondjuk 2 literrel, talán...
Az OM606 300td 177le motorrol mondjak hogy nagyon jo de a 2.9td 129le is van olyan jo? allitolag azt tartjak sprinter motorosak tudnátok rolla véleményt mondani érdemes 1 olyan kereklampással foglalkozni?
Véglegesen külföldre költözöm, így eladó lett a vas. Épített diesel, megjártuk már vele ukrajnát, boszniát, ausztriát. Unalmasan megbízható, de jó alap és lehet bütykörészni. Kaszni nincs annyira letérdelve de messze nem gyógyszertár se kívül se belül. 2 éves nagyon jó állapotú téli gumikkal jelenleg! Aki megnézi beleszeret, gyakran már úgy reggelizem, hogy nézem a kocsit... Nullahat20ötöt3hatkettõhét6
Az a stekker már nálad nem releváns ha épített diesel.
Ezt az adagolót nem ismerem sajnos, így érdemben nem tudok segíteni, de a gázkarnál az a két csavar nekem a két végállást szabályzó csavarnak látszik, tehát max gáz, és mondjuk talán alapjárat, vagy holtjáték állító. Az alapjáratot érdemben a röpsúly szabályozza az adagoló belsejében.
az összes biztosítékot megforgattam a foglalatában, de csak pár óra múlva kelt életre....
felfedeztem egy szervízcsatit a bal torony fölött kicsit előrébb. itt miket lehet nézni? már diesel a vas, gondolom így eléggé kiherélték. illetve kérdésem még, hogy az adagolón mit csinál a faudi fejes nyomókar mellett az a függőleges kerekfejű csavar? mit lehet vele állítani? a vízszintessel a max gázállást ugye?
illetve az adagoló fedél alatt az oldalán ez a nagy csavar mire való?
a gondom az, hogy nagyon gyenge a motor, de hidegen is pöccröff és szépen jár.
Nem rejtély, a hozzá tartozó biztosíték kontaktál, pucold meg és nem lesz többet baj, a centrálmotor viszonylag magas áramfelvétele miatt érzékenyebb az érintkezésre.
Egyik pillanatrol a masikra elromlott a kozponti zar a kocsin. A kepen a vacuum szivattyu van, a rameno ket pines stekkerre ramertem (barna es piros vezetekek), nem merheto rajta feszultseg. Itt allando 12 voltnak kell lennie? Rakotottem direktbe az akksira, de nem kezd el rezegni. Vagy ahhoz, hogy elkezdjen szivni ahhoz szukseg van a harom pines csatibol erkezo valami jelre is? Segitsetek please, elegge zavaro a hianya. Koszonom elore is, udv.