Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szabolcs.. Creative Commons License 2020.09.20 0 0 32551

Én hozzájuk vittem. Nem volt olcsó, de jó lett.

pixelfix.hu

Előzmény: marvill (32550)
marvill Creative Commons License 2020.09.18 0 0 32550

Sziasztok szeretném megkérdezni hogy van egy 99 audim és a kiljelző nem mutat semmi. Csak azt ha nyitva van az ajtó meg a teszt is megy de hogy mennyi km mehetek vagy a fogyasztás mennyi nem mutatja menet közben tök sötét.

Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.18 0 0 32549

 

Attól még hogy újabb motor, még van potenciál a tomítetlenségre.

Az egr hűtő vize ugyanúgy a blokkból blokkba van vezetve. A V- térben ugye elég meleg van, a tömítéseknek nem éppen jó ez.

Meg van gumicső is a rendszerben, ami szintén szétrepedhet.

 

Előzmény: Garlando (32543)
Szabolcs.. Creative Commons License 2020.09.16 0 0 32548

Köszönöm a tippeket srácok: lesz fesz. mérés és lencse tisztítás valamint emelt fényerejű izzó. Jelzek, mire jutottam!

 

saválló Creative Commons License 2020.09.16 0 0 32547

Hasonló korú nem xenonos Passatomba emelt fényű izzókat raktam.

 

Fényerő tényleg több, de rövidebb élettartam....valamit valamiért.

Előzmény: Szabolcs.. (32544)
dzoltan82 Creative Commons License 2020.09.16 0 0 32546

a C5 lampaja alapbol egy rakas szar. Nem en mondom, hanem az ocsem ;) aki elotte kocka passatot vezetett, meg meg mindig megvan a passat.

 

A 2000 evjarat koruli Audik, VW-ek projektoros lampai hiresen gyengek. Beporolodik a lencse, foncsor is es aztan triplan veszik a feny.

Előzmény: gsis (32545)
gsis Creative Commons License 2020.09.15 0 0 32545

Javaslom, mielőtt felvállalod a lámpák cseréjét, egy feszültségmérést elvégezni az égőknél,

hogy meg van-e a 12 volt.Egy 18 éves autónál, már előfordulhat feszültség esés a vezetékek,

csatlakozók öregedéséből adódóan.Ha itt nincs gond, lehet továbblépni a megoldásban.

Előzmény: Szabolcs.. (32544)
Szabolcs.. Creative Commons License 2020.09.15 0 0 32544

Sziasztok!

2002-es A6 C5 a család verda. (3 gyerekülés elfér a hátsó sorban!!!) 11 éve boldogan használjuk, de ezidáig nem sikerült megoldjam a világítás gondot. Halogén első lámpák vannak, sima H7 izzó, de mostanra mint 2 gyertya. Nem akarok illegál változtatást(xenon stb), szeretném ezt gyáriban megtartani. Lehet ebben csak a foncsort cserélni? Ahogy láttam a hátsó fedelet levéve, a tompítottat 4 v 5 torx csavar fogja és cserélhetőnek tűnik. Van erre tapasztalat/szerviz/ember?

A válaszokat előre is köszi!

Üdv, Szabolcs

Garlando Creative Commons License 2020.09.15 0 0 32543

Köszi, én szervizbe fogom vinni.

 

Érdekes, a tied ha jól tudom régebbi, tehát gondolom más generációs motor, de hasonló problémák. A szerelő, aki felhívta figyelmem a hibára, azt mondta, valami csapágynál, vagy tengelynél folyhat. Az első futómű rendellenes hangjai miatt vittem oda, de közölte, annak semmi látható baja (tehát gondolom a légrugóval egybeépített lengéscsillapító zörög nagyobb úthibákon), de a motorból folyik a fagyálló. 3 hónapja vettem.

 

Azért nem bízom ebben a szerelőben, mert ott kellet hagyni a kocsit pár órára, amikor mentem érte, meg volt nyomva a bal eleje a lökhárító kicsit. 

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32541)
Pankotai Norbert Creative Commons License 2020.09.15 0 0 32542

Valakinek tipp esetleg?

Előzmény: Pankotai Norbert (32481)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.15 0 0 32541

Nálam az EGR- hűtőt kellett kivenni, a bemenő és visszatérő cső ami a blokkba megy, azok voltak tömítetlenek. 

Plusz a hengerfej hűtés visszafolyó csövek alutömítéseit cseréltem.

A szivárgás teljesen megszünt.

Nem kis munka volt, le kellett bontani hozzá fél motrot, az egr hűtőt kiemelni meg külön csodálatos volt. Összerakni viszont gyorsan ment. 

Előzmény: Garlando (32540)
Garlando Creative Commons License 2020.09.15 0 0 32540

Olajfolyást nem látok, csak fagyálló fogyást tapasztalok (2 dl/5000 km) és ha elemlámpával bevilágítok a hengersorok közé, ott a fagyálló. Illetve elpárolgott fagyálló nyomokat a motor elején, az egyik szíjtárcsán.

Előzmény: Garlando (32539)
Garlando Creative Commons License 2020.09.15 0 0 32539

Az én 2014-es C7-es Allroad Quattro-m is ezt csinálja. 

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32159)
Misikee07 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32538

A karakter váltást ugy értettem ha azonos tipus kerül bele.

 

most nekem is AGM lett, remélem ezzel nem lesz probléma mostanában. 

Előzmény: Stetten (32531)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32537

Mondjuk innen megközelítve nem mondasz hülyeséget... 😂😂😂

Előzmény: skt15 (32536)
skt15 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32536

Te sem szoktad visszahívni őket? :-) 

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32535)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32535

Nincsenek barátaid? 😂

Előzmény: skt15 (32534)
skt15 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32534

Ingyenvacsorát még nem ettem

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32532)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32533

Viszont ha adsz a Varta akkunak egy gyári Varta kódot, nyilván az akku értékeire ügyelve, máris jó vagy. 🙂

Előzmény: Stetten (32531)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32532

“Mindig az "ingyen" szokott a leg többe kerülni. “

Ezt eddig nem tudtam, de lehet benne valami. 😂😂😂

 

“Én 2019 Februárjában 100.000Ft-ot fizettem beszereléssel együtt a márkaszervizben a gyári akksiért.“

 

El is hiszem. Most csak a 110Ah akku 97000ft a porscheban, és még nem fizettél a beszerelésért és a kódolásért.

Az euro nem kicsit romlott az elmúlt évben, ami vitte magával az alkatrészárakat is.

 

 

Előzmény: Stetten (32530)
Stetten Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32531

Nekem is volt ilyen akksim, 3évet bírt ki 3.0tdi ben. Tanitani kellene! Egy karaktert megváltoztatsz az eredeti sorszámban és meg is van a tanítás. Vcds/vas pc/odis tudja

 

Nem segítene az utolsó karakter megváltoztatása. Azzal csak annyit érhetnél el, hogy az autó "megtudja" hogy új akksi került bele, visszakapcsolhatja a gyenge akksi miatt lekapcsolt fogyasztókat.

A feltanításnak az a lényege, hogy a BEM az adott akkumlátor töltési/kisütési görbéjének megfelelöen vezérli a töltést/kisütést. Ha az akksin nincsenek a feltaníashoz kellö kódok (az adott akksi nem feltanítható, mert a töltési/kisütési görbe nincs elöre programozva a BEM-ben) marad a korábban prograomozott görbe. Azzal meg nem lesz optimális az akksi töltése/kisütése= hamarabb meg fog nyekkenni. A gyári, vagy a felatanítható AGM akksik a hosszú távú megoldás.

Előzmény: Misikee07 (32514)
Stetten Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32530

Én 2019 Februárjában 100.000Ft-ot fizettem beszereléssel együtt a márkaszervizben a gyári akksiért.

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32521)
Stetten Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32529

Mindig az "ingyen" szokott a leg többe kerülni. 

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32528)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.13 0 1 32528

Értettem én elsőre is, h neked mi volt a fontos.

Nekem a korrekt üzleti kapcsolat a fontos,a  többit megoldom én magam.

Nekem is volt ilyen korrekt villamosságszerelő cimborám, elvittem a kocsit hozzá, mert világított az ESP- visszajelző, kiolvasta, (nem volt használható diagom még) ESP-. elektronika hiba. 
Van cég, ahova ki szokta küldeni ilyen esetben az elektronikát, mondom szuper. Kiszedte, elküldte, futár visszahozta hozzá egy héten bellül, egyeztettünk, beszerelte, hibát törölt, fizettem amit mondott, csak a cég javítási költségét fizettem, mert jó barátok vagyunk, sokat segítettünk már egymáson (valóban sokat, ő is nekem, én is neki korábban) kifizettem a 60 ezret, persze előtte én is körülnéztem, feltűnt az egyik nagy ESP- elektromos modulokat javító nagy cég árlistályán, hogy 35 ezer az elektronika javítása, én meg fizettem 60- at. 

Erre nem sokra (pár hét) egyik cimbim kocsiján ugyanez a hiba jelentkezett, kérdezem a cimborát, mi volt a cég neve, akivel javíttattuk a elektronikát, kellemetlen lett volna nem megmondania... Pixelfix kft... Na?

Pixelfix kft elektronika javítás ára fix 35ezer ft volt akkor. 

Én meg fizettem 60 ezret baráti alapon.

Gondolom most sem érted mi ezzel a bajom. A korrektség. Mondja azt, hogy figyelj, a javítás ennyi, a munkadíjjam annyi. Nézetm volna egyet, de megmondom, h cimbora, gechi drága vagy, de kifizetetm. Hozzáteszem, nem mondott volna ilyen javítási költséget, mert ez pofátlanul sok volt ezért. Ehelyett zokszó nélkül eladta a munkályát nekem "ingyen"- mert jófej és cimbik vagyunk. Na, az ilyen cimbik basszák meg a... 

Neked bele fér, nekem nem. Mégha neked nem cimora is, hanem szakember. Csak miért futja inkorrekt módon ezeket a köröket, hogy a gép elé ültetve megmutatja mennyi a beszerzuési ár, ő meg rendes mert nem tezs rá? 

Amúgy azóta nálam is változtak a dolgok, mert szinte mindent megcsinálok magamnak, precízen, nem kókányolva és még meg sem kell köszönnöm magamnak.

Inkorrekt emberek meg előbb utóbb visszakapják remélhetőleg a sorstól...

Előzmény: saválló (32527)
saválló Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32527

Már leírtam nekem mi volt a fontossági sorrend, ebbe a fillerbaszas nem fér bele.

 

Mindenki másnak világbajnok szerelője van akik önkéntesen lemondanak a haszonkulcsrol,  sőt még tetézik akár extra kedvezménnyel is.

 

No az enyém nem olyan, igaz ez sosem érdekelt , de legalább számíthatok rá bármikor.

 

Pl. teszko parkolóban főtengely ekszijtarcsa leszakadt, délelőtt 1/2 12-kor felhívtam, mondja vigyem a kulcsot majd elvontatják....delutan 5 előtt hívott kész az autó mehetek érte.

 

Nem az árat kérdeztem előre nem az volt a fontos hanem az, hogy minél előbb üzemképes autóm legyen.

Lett is néhány órán belül , hogy mennyiért, kit erdekelt.

 

Szerintem lapozni kellene nem azon rágódni napokon keresztül, hogy mit, és hol lehet olcson beszerezni mert nem az a fontos, hogy mikor hanem mennyiért. 

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32526)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.13 0 1 32526

Lehetek én az alkatrészbeszállítód?

Akár kedvezményt is adnák, de írtad, h az ár az mindegy. Szóval lehetek a beszállítód? Ilyen ügyfelet álmodik minden (lehúzós) szakember. :)

 

Az meg hogy egyik szerelő sem adja oda a kedvezményt... ferdítés. Nem ismered az összes szerelőt. 😛 😀 ✌

Előzmény: saválló (32525)
saválló Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32525

Nem értem mi ez a nagy felhárborodás, én sosem úgy megyek oda a szerelőhöz, hogy ennyiért meg annyiért vegyen nekem itt+ ott alkatrészt ami éppen a javításhoz szükséges.

 

Mindegyik szerelő listaáron dolgozik, egyik sem adja tovább a kedvezményét az ügyfélnek, nem csak ez a többi is.

 

Péntek reggel nem az volt a legfontosabb, hogy menniybe kerül az akksi, és honnan szerzi be hanem az hogy KELL, és minél hamarabb mert az autó már nem indult.

 

Az csak hab a tortán, hogy egy szóra ki is hozta, és be is szerelte.

 

Biztos a Doni ( motors) is megtette volna egy szóra.

 

Sosem voltam fillérbaszó, sosem mondtam meg a szerelőimnek honnan, és mennyiért adják a szükséges alkatrészt.

 

Vannak jó szerelők, és vannak akikra nem lehet számítani, az enyémet oda sorolnám akire mindig lehet számítani( többször bizonyított)  most nem fogom felnégyeltetését javasolni mert akárhol, vmi akkumulátor webshopban megrendelve, ki tudja mikori házhozszállítással 48 ezer helyett listaáron adott/rendelt egy akksit nekem, tul. képpen lesz@rom.

 

Még egyszer leírom.....engem NEM az ára érdekelt, hanem az, hogy kell, a lehető leghamarabb.

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32524)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32524

Az alábbi szöveget még az előtt kezdtem megfogalmazni, mielőtt befrissített az utolsó hozzászólásod. Röviden te tudod. Lehet sokat segít, de ahogy nézem megfizetteti az árát. Ezt használja ki a sok köcsög, hogy odaültet a monitor elé, és megmutatja hogy mennyi az ára. És nem kér érte plusz pénzt tőled, amiért beszerzi, sőt, ingyen ki is viszi neked. És jófej, mert segyített. Nem az a baj, hogy a kedvezményét nem adja oda, a baj az, hogy suyni módon basz át vele. 

Te magad beesel egy akkuboltba, kedvezmény nélkülé megkapod 23000 ft- al olcsóbban. Én erről beszélek.

 

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32523)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32523

Na, megnéztem a unix oldalán az akku árat. 75489ft. Tudjuk ugye az unix árképzését.Az embernek, aki hozta, csak azzal hogy tőle vetted, ajándékoztál veleminimum 20, de iunkább 30 ezer ft- ot.

Én sem a legolcsóbb helyen vettem ugyanezt az akkut az említett 52000- ért. 

Lett volna 48000- ért is, de nem volt időm várni, egyből kellett, olyan helyről, ahol forognak az akkuk, és minél frisebb gyártást kapok.

Ez ilyen volt, csak drágábban.

Amúgy nem rosszak ezek a varta sylverek, csak a felhasználói szokások, a nem szakszerű beüzemelés ver oda neki, de az a gyárinak is odacsap.

Gondolkoztam az embered tényleg ilyen hülye, hogy nagy szerelő, de nem tudja hogy kódolni kötelező, vagy direkt mondja h nem kell, mert így két három év múlva megint eladhat egyet neked.

Akármelyik is, mindenképpen gáz a szakember.

A végére egy hasznos tanács, amit sehol nem láttam még leírva: kódolás előtt csatold le az akkut, töltsd fel teljesen. Nekem annak ellenére, hogy egy hónapja gyártották, 10- órás töltés után lett teljesen tele. Fontos, hogy teljeen feltöltött akkunál kódold le, ellenkező eseten a battery management az aktuális töltöttségi állapotot fogja 100%- töltöttségnek venni, ami azt eredményezi, hogy egy új, szárazon töltött akku pl csak 80%- töltöttségű, a kocsid erre a 80%- ra fogja szabályozni a töltöttséget, amiről azt hiszi, az a 100%.

Ha nem kódolsz, a régi akku teljesen eltérő tanult görbéit fogja figyelembe venni, aztán majd nézel egy idő után hogy nem megy az ülésgfűtés, belsőtér világítás, stb, csak azt nem tudod majd, hogy miért. Még végül egy szép téli reggelen nem indul a kocsi, mert lemerült az a szar varta akku. Aztán nem szerencsétlen akku a szar, hanem a kocsi nem tölti megfelelően szegényt. 

A user meg elkönyveli swzarra valónak az adott akksit, legyen az bármilyen olcsó, vagy drága prémium.

VAn vcds- ed, le tudod magad is kódolni, igény esetén adok 110Ah gyári Varta kódot, amire tudod tanítani. 

A lényeg, hogy előtte töltsd fel púpra!

A szerelőmnél mmeg kérdezz rá, hogy lett egy akku ára ennyi, mikor neten megnézve is 48000- től indul ez a típus. Nem neked kellemetlen feldobni a labdát, hanem neki, ezt ne felejtsd el!

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32521)
saválló Creative Commons License 2020.09.13 0 0 32522

" 75500- at fizettél az akkuért? 

Én egy hónapja vettem 52000- ért. Mocsokul lehúzott az embered. "

 

Nézd meg évjárat, típus, motorkód szerint az Unix webshopban az akksi árát, az annyi.

 

Ott ültem én is mikor rendelte, láttam a monitoron, az más tészta mennyi neki a kedvezménye.

 

Amúgy sem érdekel mennyi az ára, kell, és kész.

 

A szerelőm már sokmindent megcsinált nekem ( elvontatás, hétvégén házhoz jött stb.) amit más, pl. dölyfös, évjáratfüggően kínkeservesen javítást vállaló bp-i szerelők nem.

 

Tehát megtartom. :)

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32521)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!