Bár megfogadtam többet nem irok,de ha megengeditek néhány észrevétrlt azért teszek
GABORBP: "Csak egy kósza kérdés: te milyen típusú trolit vezetsz?"
Minden tipust,de most már többségében Solarist.
Attus Germanicus: "Nem tudom, az Elnök milyen sorból lóg ki, mindenesetre a közelmúltban megtartott Közgyűlésen ismét nagy többséggel őt választották elnökké."
Gratulálok(Öszintén) Bár az igéretének megfelelöen a stilus nem nagyon változott. Bár szeretném ha személyeskedés helyet szakmai vita lenne elötérben.
Tőgy: "De most komolyan, miért véded azt az embert, akitől még csacsogó55 is elhatárolta magát?"
Én leginkább töled határolom el magam.
Tőgy: "Tényleg nem veszed észre, hogy milyen szánalmas vagy?"
Mintha csak magadról írtad volna.
VEKE-fan: " De amíg Aba Botond mellé fölvettek egy, még az 1969-es közlekedéspolitikai koncepciót éltető, begyöpösödött öregembert főtanácsadónak, egy olyat, aki köztudottan a kötöttpályás közlekedés legnagyobb hazai ellenzője, addig milyen fejlesztésre számítotok? Semmilyenre."
Ez a csúcs. Mondjátok meg öszintén, ez milyen szakmai érvekkel alátámasztot vélemény. Ez személyeskedés. Mindenkiröl meglehet ini a véleményt, de könyörgöm kultúráltan. És végül, de nem utoljára: HAJRÁ BKV, HAJRÁ TROLI
Bár semmi közöd hozzá, de elárulom, hogy a különböző közlekedési topicokba több mint tízezer hosszászólást írtam. Aztán szép lassan leszoktam erről, mert egyre olvashatatlanabbak lettek a topicok, a hozzád és Palacsintás LVII-hez hasonló egyének miatt. Nézz bele a Városi és Elővárosi Közlekedés topicba, mondjuk 2001 körül. Tudod, akkor az még csak a szakmáról szólt.
És még a szaktopicokba is csak maximum másokat jársz lejáratni.
Khm. Fogalmazzunk inkább úgy, hogy maximum csak akkor jövök, ha valaki le akar minket járatni. De egyébként stimmel, csak nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.
Egyébként nekem nem kellett nyomoznom senki után, mert teljesen nyilvánvaló volt a dolog. Csupán a megerősítés kedvéért hasonlítottam össze a két nickjének a hozzászólásait.
De most komolyan, miért véded azt az embert, akitől még csacsogó55 is elhatárolta magát?
Hazudsz. Most az előbb rákerestem megboldogult LVII adataira, és belenéztem a hozzászólásaiba. Namost LVII barátunk szinte kizárólag a HÉV-es topicba írt (már amikor épp nem itt fröcsögött). Aztán belenéztem a te hozzászólásaidba is. A legelső hozzászólásodat érdekes módon LVII kedvenc topicjába, a HÉV-es topicba írtad. Majd a második hozzászólásoddal rögtön ide találtál. És azóta is ezt a két topicot váltogatod.
Miért nem nyomozol ilyen intenzíven sereskorsó fikanick után is? Talán mert veletek van?
Igen, velünk van! Ritkán szólal meg, ő egy olyan fikanick, amelyiknek eredetije nincs, mint ahogy nekem sincs, hihihihi :-P :-PPPPP. A sört nagyn-nagyon szereti :-D.
Eddig csak olvastam a topikot, de a sok hülyeség már arra ösztönzött, hogy meg is szólaljak.
Szépen, sorjában az elejétől:
Nemcsak a mostani esetet próbálták meg eltussolni, de az utasokkal kapcsolatos, az orvosok szerint bizonyítottan áramütéses eseteket is.
Így van. Arról meg bölcsen hallgatnak, hogy javítás helyett behúzott kézifékkel hajtják ki a testkötést a Ziuból.
De másod, harmadkézből kapott informácíókat tüntetnek fel igazságnak.
Konkrétan mit?
A tizen-huszonéves Vekések tanítják a módot, hogyan is kell fellépni a BKV-val szemben
Ha tudnád a kor szerinti összetételt, ezt nem írtad volna. Ha nincs a VEKE, ami nem kifejezetten politikai szervezet, ki legyen a civil kontroll? A birka utas észreveszi, hogy ritkábban jön a busz (konkrétan: 85-ös, az eddigi 6-8 perces csúcsidei követési időből 10 perc lett, eddig is alig lehetett az Újhegyi lakótelep után fölférni), de lenyeli. Ki szól rá az illetékesekre?
Biztosan még nem értsült róla, hogy negyven valahány ZIU-t is le kéne cserélnie. A Veke szerint.
Hááát.....ha meglátná a KFF az elkorrodált vázszerkezetet, ők is ezen a véleményen lennének. Egy-két múzeumi célra megőrzött példány kivételével már régen a kohóba kellett volna kerülniük.
Amúgy, a 30, 42, 52-es villamosok nem azért nem hannoverisek, mert a Száva viccből bent tartogatja a kocsikat a színben, hadd porosodjanak, hanem azért, mert NINCS elég kocsi!
Tegnap az 52-esen láttam hannoverit. Vagyis hétvégén van!
Ha egy busz félre van állítva akár húsz évre is, de a berendezések jó része megmaradt, azt hívják jó állapotnak.
Korrózióról és alkatrészbányáról még nem hallottál?
Mert én naponta többször is. Valóban jó lenne villamos, (meg kedves kis pagony, virágos rét a Thököly út helyett) de akkor meg 1 sáv maradna az autósoknak, úgy hogy még a kettő is kevés.
Legyen az az egy elég az autósoknak, ha nagyobb lesz a dugó, legalább megunják. Nem plusz sáv kellene oda, hanem vissza a villamost, teljesen zárt pályán, meghosszabbítva észak felé és visszaépítve a Rákóczi útra! A budai oldalon bekötve a jelenlegi villamosvágányba, máris nem lenne szükség a 7-es buszcsaládra.
Van elég járat, szerintem senki sem túlórázna csak azért, hogy egy vadidegennek jobb legyen.
A végállomástól a garázsig 0 lenne az eljutási idő, ha nem vinne utasokat? Ugye Te se gondolod komolyan? A MÁV irányába is hozhatnának hasonló döntést a faparasztok a szerelvénymenetek megszűntetésére.
A szolgálati járatok "közkinccsé" tétele egy aljas húzás volt.
Ugyan miért?
Végigolvastam a több mint 500 hozzászólást, találtam benne személyeskedést, konkrétumok nélküli vádaskodást, csak egyet nem találok: hogy a topikalapítónak konkrétan mi a baja a VEKE-vel. Mert sárdobálás volt bőven, de igazi érv egy se hogy "gyerekekek, ez hülyeség, mert...", vagy "ezt elbaltáztátok, mert...". Se a tanulmányokra, se a megvalósult dolgokra (pl. 41-es vili meghosszabbítása)
Az én szememben a VEKE egy szükséges rossz. Mert ha a BKV-nál, MÁV-nál meg a Volánnál (meg a Fővárosi Önkormányzatnál) értelmes szakemberek lennének a döntéshozók, felmérnék a valós igényeket, utaznának a járatokon sok átszállással, normálisan összehangolnák a járatokat, nem lenne a VEKE-re szükség. De amíg Aba Botond mellé fölvettek egy, még az 1969-es közlekedéspolitikai koncepciót éltető, begyöpösödött öregembert főtanácsadónak, egy olyat, aki köztudottan a kötöttpályás közlekedés legnagyobb hazai ellenzője, addig milyen fejlesztésre számítotok? Semmilyenre.
A szakmaiságodról csak annyit, hogy a Beatles és a Led Zeppelin után ez a kedvenc topicod, és az összes közlekedési topicba összesen nem szóltál hozzá annyit mint ide. És még a szaktopicokba is csak maximum másokat jársz lejáratni.
Ezek után, jobb ha te nem beszélsz sem szakmáról, sem fikanickről többé.
Miért nem nyomozol ilyen intenzíven sereskorsó fikanick után is? Talán mert veletek van? Ez a kettős mérce, és ez a "szakmai" közelítés, ahogy két napja hajkurászol valakit mert nem ért egyet, ez nagyon is jellemző rátok:(
Neked üldözési mániád van. De arról nem tehetek, mint arról sem, hogy veled ellentétben, amik távol állnak tőlem, oda nem írok. Szerintem kezeltesd magad. Vagy tudod mit? Töröltesd a nickem és ez legyen a napi legkellemesebb cselekedeted. Azért regeltem, mert milyen félinforműációk keringtek és ha már minden hülye írhat, akkor én is. Egyik topik adja a másikat. De ahol csak olyat olvasok, amihez nem tudok hozzászolni, oda nem írok olyat, hogy "igen, igazad van" vagy "én is pont így látom". mint ahogyan valaki válaszolt nekem, és semmi értelme nem volt, csak "az azért is enyém legyen az utolsó szó" miatt írt. Az, hogy ki hazudós, inkább hagyjuk. Ez a pár nap elég volt hozzá, hogy lássam, vannak, akik szeretik a vaskerekűeket, szeretik a lakóhelyüket és vannak, akik szeretik magukat (isteníteni). A két csoport között az a különbség, hogy az egyik ami van, azt akarja ép ésszel használni, feljeszteni, a másiknak csak kibicelni van kedve, mert ha rosszul sül el a dolog, akkor fülét-farkát behúzhatva annyit mondhat: én civil vagyok, nem kellett volna rám hallgatni. A másik: eddig akárhol dolgoztam, amindenhol alá kellett írnom egy olyan papírt, hogy azokról a dolgokról, amik mühelyen belül vannak (igen, műhelytitkok), nem beszélhetek és másodállásként hasonló tevékenységet folytató cégnél nem dolgozom. Ehhez képest ahogy néztem a VEKE (igen, most tényleg az, mert volt időm megnézni) oldalát, azon kívül, hogy külföldi példákkal dobálózik, olyan dolgokat csinál, ami már túlzás. Fogas, majd troli, szolgálati járatok, újabban HÉV - metró összekötés... Érdekes, hogy nem harsogják egyiket sem. A fogas a mai napig jár, semmi eszeveszett dolog nem történt, e nem is szerepel a hírekben. A trolikról sem beszélnek. A szolgálati járatok "közkinccsé" tétele egy aljas húzás volt. Megboldogult LVII is így látta, gondolom azért, mert ő sem csak iskolában tengette életét és a semmire nem jó diplomájával vagdalkozott, hanem dolgozott. Tehát én csak azt tudom ajánlani, hogy tessék elmenni dolgozni, és kicsit visszafogottabban előadni a dolgot. Azért, mert valaki évek óta fórumozik, attól mégnem lesz szakember, még akkor sem, ha elméletben tudja, hogy mitől megy a villamos.
Röviden: innen töröltethetsz, mást is, de az elétben ez nem így megy. Ha marad a civilek hangvétele, akkor idővel mindenki ráun és elhajtják őket. Örültem a szerencsének, de én nem ingyenélő vagyok, ma is megyek dolgozni, úgyíhogy estig van időd ténykedni, hogy kielégítsd cenzoros hajlamaidat.
Igazad van, megnéztem jobban. L-VII vagy L VII-ként mindjárt más lett volna :) Csak időnként én is fáradt vagyok. De hülyeség, amit írtál, mert ha valaki dühös és regisztrál, attól még nem egy másiknak a vitáját folytatja. Ha szerintem zöld az ég és kék a fű, aztán más is ezt írja, attól még nem vagyok ő is, hanem másnak is az a véleménye. Én sem állítottam soha, hogy XY és ZW meg QD egy személy, mert hasonlóan ír.
Nem hinném, hogy ezt itt kéne megbeszélnünk. Egyébként pedig ez nem rajtam vagy néhányunkon áll, hanem mindannyiunkon, így rajtad is. Remélem elég finom voltam. :)
És még egyszer ne mondj olyxat, hogy fikanick, mert olyan nincs. Azért, mert egyesek a munkahelyükről már évek óta munka helyett fórumoznak és gyűjtöttek sok hozzászólás, azért az újoncok nem fikák. Az, hogy büszke vagy magadra, hogy fórumon már nem az a kisfiú vagy, akire fater rászól, hogy neked szavazati jogod nincs, attól még a kevesebb hozzáaszólással bíró is ér (tehát van értéke) és ért (tehát fel tudja fogni) annyit, mint egy többezres hozzászólású belekotyogó.
Lassan a testtel. Azt hiszem, nem vagy tisztában a fogalom jelentésével. A fikanick nem az újonc szinonímája. A fikanick kifejezést arra a nickre szokták alkalmazni, amit egy korábban letiltott nickű egyén hoz létre azzal a céllal, hogy tovább folytassa ugyanazt a vitát, amelynek során a másik nickjét letiltották. Soha semmi bajom nem volt azzal, aki csak szimplán újonc. Ezek szerint te is ebbe a kategóriába tartozol, legalábbis ha hinni lehet annak, amit írsz.
A fikanicket a következőkről lehet megismerni.
Adott egy folyamatosan tartó, hónapokig zajló durva veszekedés, melynek során az egyik legnagyobb sz*rkeverőt végül letiltják. Rá pár héttel idejön egy friss nick, tizenvalahány hozzászólással, de olyan gyűlölettel beszél a másikról (jelen esetben a VEKÉ-ről), mintha évek óta esküdt ellenségek lennének. Majd kisvártatva megjegyzi, hogy visszaolvasott, és látta, hogy milyen kurvára igazságtalan itt a moderáció. :-)
Nos, ez az a szitu, amire az ember azt mondja, hogy több mint gyanús.
Persze bizonyítékom nincs, úgyhogy vegyük úgy, hogy elhiszem amit mondasz, és az egész csak véletlen. ;-)
"És ami már az aljasság határát súrolja, hogy ezt többek között olyanok teszik, akik abból a cégből élnek amit olyan lelkesen ásnak alá."
Feltehetően, aki e cégből él, az éppenhogy te vagy. A cég megbízásából - talán. Az általad gyalázott úr pedig abból él, hogy eladja a CÉG-nek a munkaerejét. A forgalomban tölti életének meghatározó részét a CÉG kitűnően karbantartott járgányain, és nagyszerű infrastrukturájával, a CÉG minimális megbecsülésével. És ezzel még nagyon sokan igy vannak...
Remélem, téged jobban megbecsül a CÉG. Már, amelyik alkalmaz e tevékenységedért, te kis alvállalkozó!
Mivel este visszaolvastam, láttam ezt az ötvenhetest. Az, hogy egyetértek vele, az nem feltétlenül azonosság. És még egyszer ne mondj olyxat, hogy fikanick, mert olyan nincs. Azért, mert egyesek a munkahelyükről már évek óta munka helyett fórumoznak és gyűjtöttek sok hozzászólás, azért az újoncok nem fikák. Az, hogy büszke vagy magadra, hogy fórumon már nem az a kisfiú vagy, akire fater rászól, hogy neked szavazati jogod nincs, attól még a kevesebb hozzáaszólással bíró is ér (tehát van értéke) és ért (tehát fel tudja fogni) annyit, mint egy többezres hozzászólású belekotyogó. Én azért regeltem magam, mert láttam,. hogy milyen sületlenségek vannak, amikre sokan bólogatnak. Azért nem addig van az! Sok kockafejű kitalál minmden baromságot, aztán felkapja a média és a végén meg akarják csinálni... És nem veke, mint ahogy a tegnap rámtámadtak, hanem sok civil szervezet, akik unatkoznak és mivel semmi emberi problémájuk nincs, ezért csinálnak másnak.
(Ne haragudj, hadd kérdezzem már meg, te egészen véletlenül nem a véglegesen letiltott LVII fikanickje vagy? Ha nem, akkor bocs, csak valamiért úgy tűnik.)
Már megbocsásson (2 méter) mélyen tisztelt elnök úr! De egy másik topikban nem te írtal valami hülyeséget? Nekem úgy rémlik, hogy igen, bár ezek az idióta nickek nagyon hasonlóak, főleg a kimondhatatlanok. Szóval, ha az elnök és emberei megengedhetik maguknak, hogy hülyeséget beszéljenek, rosszul foglamazzanak itt, akkor én is mondhatok bármit, mert BTK-ba ütköző cselekmény akkor van, ha - a cselekmény definiálva van, mint szabálysértés, vagy cselekmény - van sértett Egy fórumon scak kitalálnt, képzeletbeli személyek vannak, név nélkül, így kiesett a második pont. De ha a második kiesik, akkor az első sem állja meg a helyét. Így a BTK emlegetését az interneten hagyd a Netért-re, ott küzdenek a virtuális világ tisztaságáért. Vagy esetleg mindkettőben tagok vagytok? :D
Mátyás király álruhában? Érdekes, hogy nem felel meg ez a nívó, hiszen egyenesen a Vekéhez lett igazítva.
Ha tárgyilagos lennél, meg sem említetted volna, a sértegetés szót, hiszen ez a ti fegyveretek, és válogatás nélkül használjátok, egy kis szereplésért cserébe. Ezt nem nehéz bizonyítani, elég ha valaki figyelemmel kíséri a fórumot, vagy a sajtót.
Az adatlopásokat nem kell úgy bizonyítani, hogy rajtakapok valakit, aki illetéktelen létére egy végállomáson ül a BKV számítógépénél, elég ha látom milyen adatokkal dolgoztok, és ezt hogyan használjátok fel. Ha céges dolgozóktól kapjátok az adatokat, szerintem az is lopás, csak más a minősítése. Úgyhogy BTK-t emlegetni nevetséges a részetekről.
De amivel igazán nem értek egyet, azok a közlemények, amikkel igazi hisztériát lehet kelteni (troli balesetek). Ezek már kézzel fogható kárt okoznak, lejáratnak embereket, hosszú távon az egész troli jövőjét veszélyeztetik, ami amúgy is a leggyengébb láncszeme minden közlekedési társaságnak. Ezt te is érezhetted annak idején, gondolom ezért történtek "technikai problémák" a Veke honlapján. És itt elérkeztünk a hazugsághoz is amit most megint nem tudok bizonyítani, csak túl sok lenne a véletlen egybeesés. Természetesen idővel kiderülnek majd ezek is, és hála a fórum tartósságának, annak idején majd lehet ezzel szembesülni.
Mint ahogy azzal is, hogy Te milyen minőségben írsz most más nick mögött, felháborodva.
Az az újdonság, hogy a gyalázatos megjegyzéseken túl még fenyegetsz is, azt jelenti hogy érzékenyen érintenek ezek a közvetlenül nem bizonyítható vádak is.
Az még érdekesebb, hogy az itt leírtakat pár tíz ember olvassa csak, ellentétben az általatok szervezett TV-s megmondó show-val, ehhez képest túlreagálod ezt, nem?
Nagyon rosszul viselitek az általatok is használt kritikát. Ezt a topicot már többször próbáltátok bezáratni. Mire ez a nagy igyekezet? Miért fáj nektek annyira ha van pár ember akinek nem az a célja, legalább is nem azon az úton, ahogy ti közelítitek meg a dolgokat. Miért biztos az hogy mindent akkor, és abban a sorrendben kell megvalósítani, ahogy azt ti szeretnétek? És miért biztos az, hogy mindenki a város ellensége, aki ezt nem így látja? És ami már az aljasság határát súrolja, hogy ezt többek között olyanok teszik, akik abból a cégből élnek amit olyan lelkesen ásnak alá. Ezeken meg te gondolkozz el, amikor a fizetésed kézhez kapod!
Köszönöm érdeklődésedet, kiválóan érzem magam. Úgy gondolom, érthető valahol, hogy eddig nem szólaltam itt meg. Ígérem, ezután sem fogok lealacsonyodni ennek a topic-nak a színvonalához. Egyet azonban el kell mondanom: magánembereket úgy sértegetsz, ahogy akarsz, az kettőtök dolga. Itt azonban egy bíróságon hivatalosan bejegyzett, jogszerűen működő civil szervezetet akarsz minden igyekezeteddel lejáratni, hiteltelenné tenni, sok esetben rágalmazásokkal, vélelmezésekkel. Hozzászólásaid sokszor súrolják nem csak a Polgári-, hanem a Büntető Törvénykönyv néhány paragrafusát is. A dolgot le lehet rendezni itt is (valamilyen módon), amire egyesületünk néhány tagja már eddig is kísérletet tett. De le lehet rendezni jogi úton is. Lehet támadni a VEKÉ-t, lehet azzal illetni, hogy egyes tagok stílusa _neked_ nem tetszik. Lehet pl. adatlopással is vádolni - de ezt már bizonyítani is kellene. És _neked_, mert Te állítod; s nem nekünk azt, hogy ez nem igaz. Gondolkodj, és a tényekre támaszkodj, ne hallomásokra, megérzésekre. Forgalomtechnikai, műszaki felvetésekre forgalomtechnikai, műszaki érveket sorakoztass fel, ne érzelmit, vagy politikait! Ha ez nem megy, inkább ne írj semmit! Lehet minket utálni, mindenkinek joga van hozzá. Egyet nem lehet: rágalmazni. Ezt eddig sem engedtem, és ezután sem fogom megengedni senkinek, sem kívülállónak, sem volt tagunknak (volt erre is példa, igen)! Köszönöm, hogy elolvastad soraimat, üdvözlettel: Horváth János, a VEKE elnöke.
Természetesen jobb a második, ha a feltételek megvannak. Én csak annyit fűztem ehhez, hogy egyenlőre nincs működő rendszerünk az ilyen hosszú vonalak jegyellenőrzésére.
Ha ugyanis megvalósul és valóban olyan forgalom várható rajta amilyet remélünk, akkor a kalauz biztosan nem megoldás.
Egyébként ez csak egy részletkérdés volt, a jelenleg legnagyobb probléma a vonal teljes felújítása.
Még becsült összegeket sem láttam erre, félek hogy még ilyen szinten sincs a tervekben.
Ami pedig a vita alapját illeti, nem elsősorban technikai problémák vannak, hanem egyszerűen pártpolitikai csattatér lett az egész, és szerintem azért nem lesz most megoldva, mert számottevő szavazótábor nem jár a gödöllői HÉV-vel.
Ha két dolog közül lehet választani, amik a következők:
1. egy ízben történő, átszállás nélküli utazásra szóló jegyek tetszőleges megállótávolságra, de felszabdalt hálózat csomó átszállási kényszerrel (tehát lényegében a mai rendszer),
2. hosszú viszonylatokból álló, átszállásoktól lehetőség szerint mentesített hálózat, és ennek megfelelően megreformált jegyrendszer,
akkor én a 2-est választanám. Indokaim a következők: kényelmesebb az utazás, és igazságosabb a jegyrendszer. És akkor most én is várom a Te indoklásodat, hogy miért tartod jobbnak az 1-es pontban leírt rendszert.