Keresés

Részletes keresés

Bogie Creative Commons License 2004.08.05 0 0 12

Talán egy CV és egy kisérő e-mailen is megteszi nur@neckermann.hu, hacsak nem elemzik a kézírást (van rá példa).

 

Sok sikert!

Előzmény: Attika1 (11)
Attika1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11

Vivus hát az sok mindenen múlik.  Milyen munkakörben szeretnétek dolgozni, mikor, hol, stb.?  Szerintem küldjétek el a Neckermann címére az önéletrajzotokat postai úton:

 

1118 Budapest

Dayka Gábor u. 5

 

Írjátok rá, hogy mi érdekel titeket.  Az önéletrajzokat eltesszük és szükség esetén értesítünk titeket.

 

Üdv,

Előzmény: Vivus (9)
Attika1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 10

Gimli akkor ti szinte biztos, hogy a call centerünket hívtátok.  Ez a szolgáltatás ki van adva egy cégnek ahol fogyatékosokat dolgoztatnak.  Rájuk tényleg nem nagyon szokott panasz lenni.  Amúgy elmondható, hogy az irodai kollégák legtöbbjével szintén nincsen gond, sőt mi még nagyon jól állunk ebben a témában.  Sajnos mindig van egy kettő aki viszont kevésbé jó. 

 

A chartereknél meg több tényezős a partner megválasztása.  Természetsen a költség és sok egyéb (pl.: kínálat) is belejátszik.  A Malévnak korlátozott számú gépe van csak, tehát nem mindig tudnak gépet adni.

Vivus Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9

Szia Attika1 !

 

Szeretnék a Neckermann-nál dolgozni a barátnőmmel együtt,   riportra (raportra)

kinél kell bejelentkezni.

Amúgy a végzettségem  főskola.

Várom aválaszod!

Igaz, hogy szeptemebr 15-én  utazol Hurghadára?

Üdv.

Dajka

gimli64 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 8
Nem tudok többet. Ez a helyi irodánkból ( alvállalkozó ) zajlott. Hogy ők kiket hívnak azt Te lehet, hogy jobban tudod. A katalógusban a szálloda valóban nem volt benne. Más.. A Travel Service melletti utaztás oka elsődlegesen költség ? Mert az időbeosztásuk nem a legjobb mint az korábban és más topikokban is olvasható.
Előzmény: Attika1 (7)
Attika1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 7

Gimli64!

 

Köszi az infót a kollégákkal kapcsolatban.  Meg tudnád nekem mondani, hogy ez melyik irodában volt?  Tudod nagyon komoly gondjaink vannak a megfelelő munkaerővel és mindig becsúszik néhány nem megfelelő.  Amúgy a lastminute.hu-ról annyit kell tudni, hogy erről a kollégák is csak megjelenés után tudnak bármit is mondani.  A nyáron kettő katalógus jelent meg, tehát elvileg elképzelhető, hogy az első kint volt de a második még nem és ezért nem tudtak neked segíteni.  Amúgy van egy lastminute központ a harmincad u. 1 szám alatt (tel:486-0433) ott biztos, hogy tudnak segíteni. 

 

Szerintem a célokon nekünk van a legjobban kiépített "utazási infrastruktúránk".  Az embernek remélhetőleg nincsen rá szüksége, de bármilyen bajban (betegség, baleset, halál) a Neckermann tud segíteni ami mondjuk a TUI-n kívül más magyar cégről nem mondható el.  Persze erre lehet azt mondani, hogy de miért történne bármi is, ennek ellenére hidjétek el hogy történik. 

 

Üdv,

gimli64 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 6
Más cégtől is ott voltak a reptéren a képviseletek. Ez alapelvárás. Attika veled már beszéltem másutt arról, hogy a lastminute.hu a Neckermann tulajdona. Ehhez képest a lastminute-n meghirdetett útjukról ( nem a lastminute-árról, magáról az útról ) sem volt fogalmuk az értékesítési kollégáknak amikor ez után érdeklődtünk június elején hurghadai utak kapcsán. Ráadásként a beszélgetés stílusa is hagyott némi kívánnivalót. Egy kommunikációs tréning nem ártott volna az ügyintézőknek, mert hát ketten is rontották a cég hírét. Amúgy viszont az árképzés szimpatikus. Az tetszik, hogy több sallangot is magában foglal az alapár, bár az is igaz, hogy így kizárólag ott lehet megoldani ( vízum, biztosítás ) ezeket. Hurghadán a szállodában korrekt anyagok voltak -magyar nyelven is - a helyszíni lehetőségekről illetve a szállodában rengeteg Neckermannos program volt-főleg gyerekeknek - igaz a szálloda a résztulajdonuk. Rendszeres - mondhatni állandó - volt az idegenvezetői jelenlétük is.
Előzmény: Attika1 (5)
Attika1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 5

Sziasztok,

 

Nos én a Neckermann-ál dolgozom és a repülők indulásáról csak annyit, hogy mi nem szólhatunk bele.  A chartert üzemeltető partnerünk döntése, hogy a kérdéses napon mikor utazik.  Biztos vagyok benne hogy ha rákérdeztek akkor ezt előre közlik is de mondjuk ilyen jellegű reklamáció nagyon nem jellemző.  Amúgy elmondható, hogy mi próbáljuk az utazást kellemessé tenni, minden indulásnál a reptéren vagy egy alkalmazott aki orvosolni tud minden problémát.  Úgy gondolom, hogy a konkurenciáról ez nem mondható el.  Arról nem is szólva, hogy mi biztos nem megyünk csődbe :-).  Ennek ellenére, úgy gondolom, hogy annyira nem lehetünk rosszak, hiszen közel 70,000 (egy évben) nem tévedhet ekkorát. 

 

Üdv

Timcyke Creative Commons License 2004.08.05 0 0 4

 

Mi tavaly előtt volt a Neckermann irodával Mallorca-n. Ami a gép indulását illeti oda és vissza. Nekem sem nagyon tetszett!!!! Mi is elég későn indúltunk.

 

De úgy egyébként, más témával kapcsolatban semmilyen negatív élmény nem ért!!!

Mr.perfect Creative Commons License 2004.08.05 0 0 3

Üdv mindenkinek,

 

Látom nem túl népszerű ez a topik, pedig szerintem lenne mit mondani erről az utazási irodáról. Talán kezdetnek leírom én a tapsztalatomat. Kb egy hete foglaltunk le egy tunéziai utatszeptember végére. Minden úgy nézett ki, hogy rendben van ma kaptuk meg a visszaigazolást amin meglepve tapasztaltuk, hogy nincsen rajta a repülőgép indulási időpontja. felhívtuk az irodát ahol a  hölgy nagynehezen közölte, hogy a repülő bizony este nyolckor indul. Ez bizony azt jelenti, hogy nekünk a két éves gyerekünkkkel  a repülőtér-szálloda transzfert is beleszámítva, valamikor éjfél után fogunk végre megérkezni a szállodába. Eközben a gyereket kb 3-4 szer kell felébresztenem és valószínűleg nem kevéssé lesz nyűgös. Namost a legszebb az egészben, hogy ezt nem közölték előre. Igaz ugyan, hogy nem kérdeztem rá konkrétan a dologra, de nekem eszembe sem jutott, egy ilyen konfiguráció. Ráadásúl ez azt jelenti, hogy az egész nyaralásból egy fél napot szépen lecsippentenek és ráadásúl ezt az éjszakát is teljes áron számítják fel. Ha én ezt a körülményt előre tudom akkor egyszerűen nem mentem volna el erre az útra. Sajnos mi elkövettük azt a hibát, hogy megbíztunkaz úgymond jó nevű irodában pedig nem kellett volna. Nem tudom másnak mik a tapasztalatai de mindenki jól teszi ha minden kis részletre rákérdez mielőtt több százezret kifizet egy utazásra.

essz Creative Commons License 2002.07.22 0 0 2
Köszi az infot!!!
Előzmény: kutrincza (1)
kutrincza Creative Commons License 2002.07.22 0 0 1
Én velük voltam idén Tunéziában, volt néhány dolog, ami nem tetszett, de általában véve semmi baj nem volt a szolgáltatásukkal. Teljesen átlagosak, legalábbis azokhoz képest, akikkel már nyaraltam. (Jorgos, Eurotours, Menthol, Tihanyi Travel, Ibusz)
Előzmény: essz (0)
essz Creative Commons License 2002.07.22 0 0 0
Tehát 0 tapasztalatotok van erről.
Előzmény: essz (-)
essz Creative Commons License 2002.07.18 0 0 topiknyitó

Osszátok meg velünk pozitív vagy negatív tapasztalataitokat erről az utazási irodáról! (Tervezem, hogy velük nyaralok idén, ezért lenne jó ha tudnék előre valamit.)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!