Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Josko66 Creative Commons License 2011.07.23 0 0 402

Üdvözlök mindenkit! Van egy Opel 1.7 dtl 1998-as gyártmányú Astrám. Egy ideje menet közben meg-megtorpant, közben a műszerfalon kijelzett a motorjel. Ezt egyre sűrűbben tette, majd megállt. Rövid szünet után be lehetett indítani de nem volt erő benne. Kitisztították az üzemanyag tankban a szűrőt, és nem volt vele gond egy ideig. Kb. 5 hónapig ment, majd kezdődött előlről az egész: Megtorpant, motorjel kijelzett, ujra húzott a kocsi, majd megint megtorpanás...stb.stb. Az utolsó eset az volt amikor megtorpant, ujra motorjel és megállt. Azótta be sem indul. :(( Számítógépre tették, ami 3 hibakódot írt ki: P1630, P1631, P1651.

A hibakódok alapján adagolóra gondoltak, amit vásároltunk is, de nem történt válltozás, így sem indul az autó. A következő lépés a motorvezérlő elektronika cseréje volt, de így sem indul. Tud nekem ebben segíteni valaki? Köszönöm. Üdv. Anita

opel movano Creative Commons License 2011.07.04 0 0 401

Sziasztok.

A következő problémám lenne. Opel Movano 2.5. Megy rendesen, de ahogy pl emelkedő van, vagy terhelve van a kocsi, és a fordulat 2000, azonnal leáll. Ahogy újraindítom menet közben, simán indul, de ezt a fordulatszámot nem bírja. Szervíz: nyomásszabályzó szelep. Oké cseréljétek. Hiba ugyan úgy megvan. Jön a következő lépés, nagynyomású szivattyú csere. Oké. A hiba még mindig megvan. Kiolvastatva azt írja, hogy nem megfelelő nyomás a közös nyomócsőben. Volt, hogy 1 napig tünetmentes, aztán gondol egyet, és naponta 50 alkalommal leáll. Ha "pörgetve" a motort járunk vele, megy normálisan, de ha nyomatékból kellene mennie, és a fordulat 2000, a motor leáll. Kész vagyok tőle. Valakinek valami ötlet?

Omegatd Creative Commons License 2011.06.17 0 0 400

Nem riogatnak, adagoló...

Előzmény: 79eszoli (399)
79eszoli Creative Commons License 2011.06.17 0 1 399

Hello!Új látogató vagyok itt,de remélem találok valakit aki hasonló cipőben jár és ellát 1-2 tanáccsal!Nos,van egy 2000 évjáratú 2.0 DTI G Astrám(101 le).Kb 3 éve bekrepált az adagoló,240.000ft lett volna a javítás én vettem egy felújítottat 170.000ft-ért,amire adtak 1 év garanciát.Pár hete jöttek olyan jelenségek,hogy menetközben 1-1 pillanatra berángat,de utána megy tovább.Piros lámpánál leáll,de ha ujraindítok megy.És a legújabb,hogy mikor indítok 1-2 másodperc után leáll és csak sokadik próbálkozásra röffen be.De miután beindul gond nélkül ketyeg.Hibaüzenet nincs és a computer sem jelez semmit.Már megint adagolóproblémával riogatnak!:( Lehetséges ez? kb. 45.000 km mentem a felújított adagolóval.Valami ötlet?

redlion2008 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 397

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Szeretnék vásárolni egy 2003- as évjáratu 1.7-es, 65 Le-s diesel Combot.

Mire figyeljek, mik a lehetséges hibaforrások?

Milyen a fent említett motor? ( Ez még szívó ? A tipusjele DI )

Céges flottából van az autó kb 200-250e Km van benne!

 

Jó vásár lehet?

Köszönöm a válaszokat!

Rebellist Creative Commons License 2011.05.18 0 0 396
Szia!
Az 525ös bömösömet Vásárhelyen csináltattam. Korrektek, mindent meg lehet velük beszélni. Elég jó weboldaluk van.
Http://www.dizelcenter.hu
Sok sikert!
Előzmény: tokaletoki (395)
tokaletoki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 395

Sziasztok

Segítségüket szeretném kérni, mivel a magasnyomású pompája elromlott az alábbi autómnak:

2001 Opel Astra G, diesel, láncos 2 literes talán japán motor van benne és ha jól értettem a szériaszám a pumpának 15 végű.

 

Szerviz, (cím telefonszám) ahol ilyesmivel foglalkoznak? Javítás v bontó?

Köszönöm,

G

Kómi Creative Commons License 2011.03.21 0 0 394

Hát Így elsőre azt mondanám, bár nem tudom milyen olajat használsz, hogy cseréld le könnyebb ("hígabb") olajra. Ha mondjuk 15W-40 est használtál, akkor egy nagyobb fokozatúra cseréld le, 10w-40 esre. Ezzel hamarabb épül fel az olajnyomás. Rendes olajcserét csinálj, tehát rendesen bemelegedett motorral (kb 15-20km végén terheléssel, hogy az esetleges lerakódásokat feloldja) fogj hozzá. (Ha motormosót használnál, akkor érdemes a legolcsóbb olajjal feltölteni és azt 500 km után lecserélni)

Az olajszűrővel már én is jártam úgy, hogy gy ári japán szűrőt vettem, és mégsem tartota meg a nyomást.

De az olajpumpával is lehet gond... ez már bonyolultabb.

 

Előzmény: Ardara (392)
clonee Creative Commons License 2011.03.08 0 0 393

érdekel még az alkatrész amit keresel?

van esetleg cikkszámod hozzá?

Előzmény: JumboJet (389)
Ardara Creative Commons License 2011.03.08 0 0 392

Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne az 1.7-es Isuzu motoros Vectrámmal, hogy melegen néha nagyon nehezen akar kialudni az olajnyomáslámpa.
Már próbálkoztam olajgomba cserével, szűrőcserével, jobb minőségű olajjal.
Az olajnyomással szerintem nincs gond.
Mert ha egyszer kialszik a lámpa, utána már nem gyullad fel egyáltalán ameddig a motor jár.
Próbáltam lefojtani a kocsit szinte már alig járt a motor, és az olajnyomás lámpa akkor se égett.
A probléma mindig indítás után jön elő, és akkor is leggyakrabban ha áll valamennyit a motor.
Bár múltkor megcsinálta rögtön leállítás utáni következő indításnál, pedig csak pár másodperc telt el.
A szerelők érthetetlenül néznek a dologra.
Mindegyik olajszűrőt akar cseréltetni. De ez már a 3. szűrő rajta!!!
Nem tudjátok véletlen az olajpumpa hogy érhető el legkönnyebben, esetleg ott egy tisztítás vagy valami segítene?
Előre is köszi a segítségeteket.

Omegatd Creative Commons License 2011.03.04 0 0 391

Gáz sincs benne, mert dízel...

Előzmény: 406TD (390)
406TD Creative Commons License 2011.03.04 0 0 390

Akkor minek hívod "NAGYOKOS"?

Nagyon gáz vagy.....

Előzmény: Omegatd (384)
JumboJet Creative Commons License 2011.03.02 0 0 389

Nincs valakinek elfekvőben porlasztócsúcs házzal együtt 1.5 TD (isuzu) Kadetthoz? 1 darabra lenne szükségem, mert sajna az egyik teljesen tönkrement. Új vagy használt,bármilyen,csak jó legyen!! Budapest és környékéről....

delvan_dti Creative Commons License 2011.03.02 0 0 388

Inkább 5W30 vagy 5W40.

Előzmény: richard1025 (381)
delvan_dti Creative Commons License 2011.03.02 0 0 387

Mindenképpen az isuzu.

 

 

Előzmény: PyroHT (386)
PyroHT Creative Commons License 2011.02.28 0 0 386

Sziasztok.

Érdeklődnék hogy melyik motor a jobb az 1.7 td opel vagy az 1.7 td isuzu?

Nejemnek vennék egy 94 körüli astrát csak nem tudom melyik motor a jobb megbízhatóbb.

Kinek mi a tapasztalata?

Köszönettel Horváth Tamás

csincsilla72 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 385

Nekem is teljesen ugyanaz a problémám volt.

A porlasztókat kéne bevizsgáltatni és akkor egy pár fölösleges kört megspórolsz.

Nekem a négyből kettő nem volt jó és emiatt csinálta ugyanazt mint a Tied.

Robi

Előzmény: kalap007 (345)
Omegatd Creative Commons License 2011.02.25 0 0 384

Az a helyzet, hogy a dízelben nem nagyon van porlasztó...

Előzmény: csincsilla72 (383)
csincsilla72 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 383

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Nekem egy 2005-ös Opel Combo 1,7 CDTI 16V, 74 KW, 101 LE-os autóm van. 
Most jelenleg szerelőnél van az autó és a porlasztókat bevizsgáltatta és a négyből kettő sajnos nem jó.
Sajnos denso porlasztó van benne és ezt ahol bemérték, ott nem tudják felújítani.
Valaki esetleg tudna segíteni, hogy új vagy használt porlasztót hol lehet venni a legjobb áron?
Esetleg nem tudja valaki hol lehetne ezeket felújítani?

Felajánlottak 4 db használt porlasztót, amelyekről nem lehet tudni, hogy jók-e vagy sem és csak egyben vehetőek meg.

Szerintetek érdemes használtat venni?


Előre is köszönöm a segítséget.

 

Robi

richard1025 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 382

2005-ös

Előzmény: richard1025 (381)
richard1025 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 381

Üdv!

 

1,7 CDTI Atstrám van (101LE-s)

Az lenne a kérdésem hogy ebbe milyen olajat ajánlotok? Castrol Magnatech DIESEL 10W40 jó bele?

Piczi01 Creative Commons License 2011.02.21 0 0 380

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Y20DTH Zafiránkban megadta magát, eltörött a főtengely. Lenne a közelben egy bontott X20DTH. Beépíthető ez a helyére úgy hogy a turbó, adagoló, vezetékelés, computer stbstb marad az Y20DTH-ról? Van különbség a két motor között vagy csak az adagolóval, számítógéppel, turbóval játszottak?

Köszöönöm!

Omegatd Creative Commons License 2011.02.14 0 0 379

Talán, ha leírnád milyen motorról van szó, meg mi lett eddig megnézve?!

Előzmény: kuci76 (378)
kuci76 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 378

Sziasztok.nekem hidegen inditáskor nagyon sokáig pörget mire beindul a motor és igy gyorsan lemerül az akksim.3-4 szer is izzitok és akkor is nehezen indul.melegen egyböl indul. izzitógyertya hibára gondolok.remélem tud valaki segiteni.elöre is köszönöm.

bsasa Creative Commons License 2011.02.05 0 0 377

Köszi!

Nem én kötöttem le hanem av szerelő.

A történet a generátor meghibásodással kezdődött és elkerült az autó a szerelőhöz.

Aki közölte,hogy nem csak a generátorral volt probléma de még indulás után is izzított,ezért ő megcsinált.

(ezek szerint jólmegcsinálta)

A dolog pedig a napokban jutott eszembe mert illetve jöttem rá,hogy azóta csinálta a motor,hogy beindulás után 5-10-sec eltelt és akkor jelentkezett a "mintha nem minden henger menne" efektus.

Előzmény: kani76 (376)
kani76 Creative Commons License 2011.02.05 0 1 376

A legújabb diesel motoroknál már majdnem mindegyikénél beindulás után még legalább egy percig izzít.

A kontrol lámpa elalvása után ha  még várunk, azért indulnak könnyebben  egyes motorok mert a lámpa elalvása után tovább izzít.

Mindenképpen kösd vissza az izíítást ,a motor is ezt igényli. Az izító gyertyát nem a izítás hossza teszi tönkre hanem az izítás gyakorisága.

Előzmény: bsasa (373)
bandy81* Creative Commons License 2011.02.03 0 0 375

Üdv Mindenkinek!

 

9 személyes kisbuszt keresünk  és látótérbe került egy 2004-es évjáratú 2.2DTI Movano is.

Nem igazán ismerem az Opel diesel motorokat így azt szeretném megtudni, hogy a DTI motor már magasnyomású diesel vagy még hagyományos diesel intercoolerrel?

Milyen típushibái vannak ennek a motornak? Fogyasztása, valami különleges szervízigény?

Azonos a DTI a Master dci motorjával?

Előre is köszönöm a segítséget!

 

 

Omegatd Creative Commons License 2011.02.02 0 0 374

Az...

Előzmény: bsasa (373)
bsasa Creative Commons License 2011.02.02 0 0 373

Sziasztok!

 

Vectra A 1.7 TD ISUZU motoros paripa generátora megfeküdt. elvittem autóvillamossági szerelőhöz.

Jól lehúzott mert mint mondta az izzítással is bajok voltak mert azt is "át kellett variálni" mert még beindulás  után is sokáig izzított.

Azóta a motor bár pöcre indul de 3-4 mp után elkezd dadogni és mintha nem menne 1-2 henger kb 1-2 percig.

próbáltam 2-3x izzítani de nem igazán befolyásolja a dolgot.

Az volna a kérdésem,hogy üzemszerű lehetett-e az indítás utáni  izzítás még egy másfél percig?

clonee Creative Commons License 2011.01.25 0 0 372

jellemzően nem diesel-es kérdés, de tudtok OPEL Corsa B-ről valami típushibáról, amit megvásárlása előtt csak az amatőrök nem néznek meg?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!