Üdvözlök mindenkit! Van egy Opel 1.7 dtl 1998-as gyártmányú Astrám. Egy ideje menet közben meg-megtorpant, közben a műszerfalon kijelzett a motorjel. Ezt egyre sűrűbben tette, majd megállt. Rövid szünet után be lehetett indítani de nem volt erő benne. Kitisztították az üzemanyag tankban a szűrőt, és nem volt vele gond egy ideig. Kb. 5 hónapig ment, majd kezdődött előlről az egész: Megtorpant, motorjel kijelzett, ujra húzott a kocsi, majd megint megtorpanás...stb.stb. Az utolsó eset az volt amikor megtorpant, ujra motorjel és megállt. Azótta be sem indul. :(( Számítógépre tették, ami 3 hibakódot írt ki: P1630, P1631, P1651.
A hibakódok alapján adagolóra gondoltak, amit vásároltunk is, de nem történt válltozás, így sem indul az autó. A következő lépés a motorvezérlő elektronika cseréje volt, de így sem indul. Tud nekem ebben segíteni valaki? Köszönöm. Üdv. Anita
A következő problémám lenne. Opel Movano 2.5. Megy rendesen, de ahogy pl emelkedő van, vagy terhelve van a kocsi, és a fordulat 2000, azonnal leáll. Ahogy újraindítom menet közben, simán indul, de ezt a fordulatszámot nem bírja. Szervíz: nyomásszabályzó szelep. Oké cseréljétek. Hiba ugyan úgy megvan. Jön a következő lépés, nagynyomású szivattyú csere. Oké. A hiba még mindig megvan. Kiolvastatva azt írja, hogy nem megfelelő nyomás a közös nyomócsőben. Volt, hogy 1 napig tünetmentes, aztán gondol egyet, és naponta 50 alkalommal leáll. Ha "pörgetve" a motort járunk vele, megy normálisan, de ha nyomatékból kellene mennie, és a fordulat 2000, a motor leáll. Kész vagyok tőle. Valakinek valami ötlet?
Hello!Új látogató vagyok itt,de remélem találok valakit aki hasonló cipőben jár és ellát 1-2 tanáccsal!Nos,van egy 2000 évjáratú 2.0 DTI G Astrám(101 le).Kb 3 éve bekrepált az adagoló,240.000ft lett volna a javítás én vettem egy felújítottat 170.000ft-ért,amire adtak 1 év garanciát.Pár hete jöttek olyan jelenségek,hogy menetközben 1-1 pillanatra berángat,de utána megy tovább.Piros lámpánál leáll,de ha ujraindítok megy.És a legújabb,hogy mikor indítok 1-2 másodperc után leáll és csak sokadik próbálkozásra röffen be.De miután beindul gond nélkül ketyeg.Hibaüzenet nincs és a computer sem jelez semmit.Már megint adagolóproblémával riogatnak!:( Lehetséges ez? kb. 45.000 km mentem a felújított adagolóval.Valami ötlet?
Szia!
Az 525ös bömösömet Vásárhelyen csináltattam. Korrektek, mindent meg lehet velük beszélni. Elég jó weboldaluk van.
Http://www.dizelcenter.hu
Sok sikert!
Hát Így elsőre azt mondanám, bár nem tudom milyen olajat használsz, hogy cseréld le könnyebb ("hígabb") olajra. Ha mondjuk 15W-40 est használtál, akkor egy nagyobb fokozatúra cseréld le, 10w-40 esre. Ezzel hamarabb épül fel az olajnyomás. Rendes olajcserét csinálj, tehát rendesen bemelegedett motorral (kb 15-20km végén terheléssel, hogy az esetleges lerakódásokat feloldja) fogj hozzá. (Ha motormosót használnál, akkor érdemes a legolcsóbb olajjal feltölteni és azt 500 km után lecserélni)
Az olajszűrővel már én is jártam úgy, hogy gy ári japán szűrőt vettem, és mégsem tartota meg a nyomást.
De az olajpumpával is lehet gond... ez már bonyolultabb.
Nekem egy olyan problémám lenne az 1.7-es Isuzu motoros Vectrámmal, hogy melegen néha nagyon nehezen akar kialudni az olajnyomáslámpa. Már próbálkoztam olajgomba cserével, szűrőcserével, jobb minőségű olajjal. Az olajnyomással szerintem nincs gond. Mert ha egyszer kialszik a lámpa, utána már nem gyullad fel egyáltalán ameddig a motor jár. Próbáltam lefojtani a kocsit szinte már alig járt a motor, és az olajnyomás lámpa akkor se égett. A probléma mindig indítás után jön elő, és akkor is leggyakrabban ha áll valamennyit a motor. Bár múltkor megcsinálta rögtön leállítás utáni következő indításnál, pedig csak pár másodperc telt el. A szerelők érthetetlenül néznek a dologra. Mindegyik olajszűrőt akar cseréltetni. De ez már a 3. szűrő rajta!!! Nem tudjátok véletlen az olajpumpa hogy érhető el legkönnyebben, esetleg ott egy tisztítás vagy valami segítene? Előre is köszi a segítségeteket.
Nincs valakinek elfekvőben porlasztócsúcs házzal együtt 1.5 TD (isuzu) Kadetthoz? 1 darabra lenne szükségem, mert sajna az egyik teljesen tönkrement. Új vagy használt,bármilyen,csak jó legyen!! Budapest és környékéről....
Nekem egy 2005-ös Opel Combo 1,7 CDTI 16V, 74 KW, 101 LE-os autóm van. Most jelenleg szerelőnél van az autó és a porlasztókat bevizsgáltatta és a négyből kettő sajnos nem jó. Sajnos denso porlasztó van benne és ezt ahol bemérték, ott nem tudják felújítani. Valaki esetleg tudna segíteni, hogy új vagy használt porlasztót hol lehet venni a legjobb áron? Esetleg nem tudja valaki hol lehetne ezeket felújítani?
Felajánlottak 4 db használt porlasztót, amelyekről nem lehet tudni, hogy jók-e vagy sem és csak egyben vehetőek meg.
Segítségre lenne szükségem. Y20DTH Zafiránkban megadta magát, eltörött a főtengely. Lenne a közelben egy bontott X20DTH. Beépíthető ez a helyére úgy hogy a turbó, adagoló, vezetékelés, computer stbstb marad az Y20DTH-ról? Van különbség a két motor között vagy csak az adagolóval, számítógéppel, turbóval játszottak?
Sziasztok.nekem hidegen inditáskor nagyon sokáig pörget mire beindul a motor és igy gyorsan lemerül az akksim.3-4 szer is izzitok és akkor is nehezen indul.melegen egyböl indul. izzitógyertya hibára gondolok.remélem tud valaki segiteni.elöre is köszönöm.
A történet a generátor meghibásodással kezdődött és elkerült az autó a szerelőhöz.
Aki közölte,hogy nem csak a generátorral volt probléma de még indulás után is izzított,ezért ő megcsinált.
(ezek szerint jólmegcsinálta)
A dolog pedig a napokban jutott eszembe mert illetve jöttem rá,hogy azóta csinálta a motor,hogy beindulás után 5-10-sec eltelt és akkor jelentkezett a "mintha nem minden henger menne" efektus.
9 személyes kisbuszt keresünk és látótérbe került egy 2004-es évjáratú 2.2DTI Movano is.
Nem igazán ismerem az Opel diesel motorokat így azt szeretném megtudni, hogy a DTI motor már magasnyomású diesel vagy még hagyományos diesel intercoolerrel?
Milyen típushibái vannak ennek a motornak? Fogyasztása, valami különleges szervízigény?