Joeeye!
Hát nem lesz Erdőbénye sajnos.Elfelejtettem írni neked,bocs.A természetvédőkkel gyült meg a szervezők baja.
Atom!
És még milyen szép lesz a zöld TOYOTA ha már róhatja a kilométereket.
Legközelebb meg tessék szólni ha valaki a Mátrába merészkedik,mert mindig kapható vagyok egy kis közös túrásra!
Képek:hamarosan lesz egy tárhely,ahová fel tudom majd rakni őket.Ha nagyon érdekel,akkor fel tudom iratni CD-re és elküldöm.Kb. 100 db. fotó készült.
Élmény:kicsit már írtam róla az előző hsz.-ben.Az E60-as úton mentünk Bánffihunyadig,onnan meg be a hegyek közé,ott meg fokozatosan tűnt el az út...Gyakorlatilag a hegyek között bármelyik útra rá lehet próbálni.A Meleg-Szamosban autóztunk,van egy szakasz,ahol jó egy kilómétert is meg lehet tenni fölfelé tartva a folyóban.
Szinte bárhol lehet sátrazni,pénzbe nem kerül.Ugyan ki van írva az ár néhol,de nincs senki,akinek fizetni kellene.Vannak menedékházak is,ahol el lehet aludni.
Árak:úgy néztem,minden olcsóbb.A benzin biztosan:több mint 400km.-et mentünk két nap alatt összvissz,nekem ez nagyjából 6eFt.-omba volt,úgy hogy induláskor tankoltam a határ után a szalontai MOL kúton.Itt lehet váltani leit is,de az üzemanyagot forintban is fizetheted.Egy hegyi faluban a többiek vettek doboz cigit meg egy tábla csokit,átszámolva kb. 250Ft. volt.Ettünk egy helyen mic-et /parázson sült kolbász-szerű hús/,kenyérrel-mustárral 3 darabka került 220-230Ft.-ba,amivel gyakorlatilag jól is lehetett lakni.
reedlight köszönöm előre is a segítséged majd szavadon foglak, nem tudnátok a az autóitokról képet küldeni nekem? vagy ide berakni egy pár fotót? mert kiváncsi vagyok mit bütyköltetek össze
a mail címem littleg@maffia.hu
Megjöttem Erdélyből! Sajnos Padisra nem tudtunk eljutni,mert az utolsó két kilóméternek egy 10 méteres szakaszán hótorlasz volt.Ennek eltakarítása kb. 5 órai munkába került volna,amit nem vállaltunk már be,miután egy másik szakaszon is igen sokat kellett lapátolni a néhol 60 centis havat a cimborám hosszú Patrolja alól.Egy 100 méteres szakaszt 3 v. 4 elakadás tarkította.Lapátolás,ágak gyűjtése,fák kivágása,aztán próba.
Azt mondanom sem kell,hogy a kis Samurait fél kettőben nagy lendülettel egy az egyben áttoltam. :-)
Egy szó mint száz:Erdélyt nem übereli semmi,terepszempontból biztosan nem.Óriási terület,bármerre lehet autózni és minden játszik.
Csináltam egy rakat képet is!!
oldschool: én budaörsi vagyok, most építem az autót, ha gondolod akkor a munka alatt kitapasztalt dolgokkal tudok segíteni.
Sj: Váltó maradt a régi, a motorra az 1.3-as kipufogórendszere lett visszaépítve, az elektromos vezetékeket kiszedtük, törökbálinton rakta vissza egy srác aki főképp suzukikat és japán autókat szerel. Csak a nekünk fontos vezetékek lettek visszarakva.
Elnézést hogy nem mentem emődre, de amikor leemeltük a kasznit újból, ráejtettük a lábamra, 38 öltés....
reedlight:
Ha lenne ilyen áron igen! (bár ahogy elnézem te mindent ilyen olcsón tudsz kifogni, nekem ez nem megy ennyire!). Úgyhogy ha tudsz intézni rajta! Mióta kicseréltem a rövid átételt(1000-es hidak) hosszúra, néha kevés az erő( ja meg 235-ős kerekek vannak rajta...)! Régen fél 1-ben vagy felment minden parton vagy elkapart ( vagy hátraszaltót csinát, de azt igyekszem nem megismételni), most meg néha elfogy az erő, és fogyasztásban sem tudtam még soha produkálni a MEB 6,5-7,5 literjét! Egyébként mesélhetnél, milyen volt az átalakítás, hogy sikerült ilyen gyorsan?? Milyen váltót, önindítót, leömlőt, kuplungot raktál rá (bár mondtad sok mindentkaptál hozzá), az elektromos bekötéssel hogy boldogultál?? Még egy ötlet: a csörlő vzérlődobozát rakd be a kasztniba (nekem a kesztűtartó alatt van), mert ott sokkal kevésbé éri a víz!
Úgy látom mindenki kellően megbotránkozott a 4 miliós áron, én azon gondolkoztam mennyi lehet újonnan???
ajánlom mindenki figyelmébe, lehet hogy már ismeritek ezt az oldalt, de itt temérdek suzuki samurai van http://www.sounddomain.com/member_pages/search_results.pl?make=Suzuki&model=Samurai&start=121&show=20
ha majd én is elkezdem bütykölni tudnátok segíteni? ki hol lakik?
én bp i vagyok 11.ker amugy 19 lettem áprl :) 26.án
ez már öreg kor . Kérdés ezt az autót ényleg ennyire egyszerű szétszednmi meg összerakni? mert ahogy olvasom mindenki szanaszét szereli a kocsiját, én meg még azt se tudom mi micsoda
ez egy valamit jelenthet ti mind autószerelők vagytok :)
Nevetséges. Olvasgattam a svájci hirdetéseket, egy jó állapotú samurai-t, zártat, ugyanúgy metálfény etc... 910.000 pénzért tudnék venni. Ha vámoltatod stb.. még akkor is csak a negyede. Kész röhej az, hogy itthon milyen árakat találnak ki.
Sj:
Érdekel Téged is 1.6-os motor? Belemegy rendesen, csak a kuplungon kellet alakítani, meg két lyuk nem volt a helyén. Azonkívül csak apróbb munkák.
reedlight:
Kezd a csörlő berakással, és ahhoz tudod igazítani a lökhárítót. Gondolom a hűtő elé akarod berakni mint én, feltéve, hogy az új motor engedi.
Nézzegettem a samurajokat a neten, egy kis érdekesség:
http://www.autod.hu/index.php?mid=4&vid=16841
A belsőről? Minden van benne ami kell:-) Amúgy egyszerű de céltudatos. A fotelek talán kissé túl japánosak (keskenyek) viszont amit én rakok be, Momo ülés, alig fér bele. Talán 3-3 cm marad a két szélén és az ülések között. A belső részt nagyon fel lehet dobni pl flokkolással, faberakást (utánzat) is kaosz hozzá nem túl sok pénzért.
Nézd,ezek az autók terepjárók.
Olyat,hogy kényelem,gyökérfabetétes műszerfal,bőrfotel ne is keress bennük.Az vagy nem terepjáró,vagy 20millióba kerül.
Egyszerű a belseje,praktikusan megoldva,semmi felesleges dolog.
Nem gond beülni sáros lábbal,nem koszolsz össze semmit,vagy amit igen,azt egy vizes ronggyal le lehet törölni.
Nálam van bent komplett szőnyegezés,gumi lábtálcák,stb.,de másoknál semmi,csak a kopasz padlólemez.
Persze,lehet kényelmesebbé-szebbé tenni.Majd csinálok képet és elküldöm. A tegnapiak odaértek?
hmmm 1.6 os motor vitarába? jol mehet vele :)
és nem fapadosak ezek az autók? mármint a beltér nem puritán vagy egyszerű? tudnátok a belsejéről képet küldeni? mert akárhol keresek rá nem találok semmi belsőt köszönöm mail címem littleg@maffia.hu
Benne van! Némi átalakítás kellett, de cirka 12 munkaóra után végre benne van. Érdekes módon minden működik, a komputer is szuperál benne. Rákerestem erre a motorra, 110 LE. Most kezdem a kasznit csinálni, a csövezést, előre Sj rajzát használom majd - mégegyszer köszi - csörlőt is vettem Győrben egy osztrák srác lakik ott, elég kellemes az ára, 750 eurót kért a csörlőért, a favédőért, kevlár kötélért meg egy pár apróbb cuccért.
Úgy értem,hogy nem jól alapozták le és alatta kezd kiütni a rozsda.
Amit a klub oldalán láthatsz,azok általában már emelt autók.900kg. körül van az önsúlya.Van levehető keménytetős (ponyvás) és zárt változat is.Előbbi talán gyakoribb.
Végsebesség:kényelmesen 90-100 körül lehet vele autózni,de inkább a 90.A befecskendős asszem' 75 lóerő körül van.
Szoktak még 1,6-os Vitara motort belerakni vagy reedlight kolléga most próbálkozik egy Swift 1,6-os motor beépítésével.