Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atompyka Creative Commons License 2004.05.11 0 0 1291
Mit, mit, vizet...
:-)
Előzmény: MEB (1290)
MEB Creative Commons License 2004.05.11 0 0 1290
Mit pancsikoltál,Te? :-)
Előzmény: atompyka (1288)
atompyka Creative Commons License 2004.05.10 0 0 1289
Ja, a nem túl távoli jövőben tervezem felkeresni a Tarjánka-szurdokot!
Előzmény: HJ61 (1287)
atompyka Creative Commons License 2004.05.10 0 0 1288
Höhö, ha én tudtam volna, hogy ott kötök ki. Azt meg pláne nem, hogy utána még világosban a Dunában fogok pancsikolni Vácnál.
:-)

ATom

Előzmény: HJ61 (1287)
HJ61 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 1287
Joeeye!
Hát nem lesz Erdőbénye sajnos.Elfelejtettem írni neked,bocs.A természetvédőkkel gyült meg a szervezők baja.
Atom!
És még milyen szép lesz a zöld TOYOTA ha már róhatja a kilométereket.
Legközelebb meg tessék szólni ha valaki a Mátrába merészkedik,mert mindig kapható vagyok egy kis közös túrásra!
joeeye Creative Commons License 2004.05.10 0 0 1286
Nem, túléltük...
Nem tudja valaki, hogy akkor most Erdőbénye lesz vagy se nem?
Előzmény: MEB (1285)
MEB Creative Commons License 2004.05.08 0 0 1285
No,mi az? Mindenki odaveszett Emődön?? :-)

A jövő hetem a csörlőtartós löklap készítésé.Kaptam egy elég jó kis méretpontos rajzot,aztán látjuk,hogy mi alakul ki belőle.

MEB Creative Commons License 2004.05.05 0 0 1284
Képek:hamarosan lesz egy tárhely,ahová fel tudom majd rakni őket.Ha nagyon érdekel,akkor fel tudom iratni CD-re és elküldöm.Kb. 100 db. fotó készült.
Élmény:kicsit már írtam róla az előző hsz.-ben.Az E60-as úton mentünk Bánffihunyadig,onnan meg be a hegyek közé,ott meg fokozatosan tűnt el az út...Gyakorlatilag a hegyek között bármelyik útra rá lehet próbálni.A Meleg-Szamosban autóztunk,van egy szakasz,ahol jó egy kilómétert is meg lehet tenni fölfelé tartva a folyóban.
Szinte bárhol lehet sátrazni,pénzbe nem kerül.Ugyan ki van írva az ár néhol,de nincs senki,akinek fizetni kellene.Vannak menedékházak is,ahol el lehet aludni.
Árak:úgy néztem,minden olcsóbb.A benzin biztosan:több mint 400km.-et mentünk két nap alatt összvissz,nekem ez nagyjából 6eFt.-omba volt,úgy hogy induláskor tankoltam a határ után a szalontai MOL kúton.Itt lehet váltani leit is,de az üzemanyagot forintban is fizetheted.Egy hegyi faluban a többiek vettek doboz cigit meg egy tábla csokit,átszámolva kb. 250Ft. volt.Ettünk egy helyen mic-et /parázson sült kolbász-szerű hús/,kenyérrel-mustárral 3 darabka került 220-230Ft.-ba,amivel gyakorlatilag jól is lehetett lakni.

Szóval:nagyon megéri,gyönyörű minden,a terep kitűnő.

Előzmény: reedlight (1283)
reedlight Creative Commons License 2004.05.05 0 0 1283
MEB!

Köszi.

Képek? Élménybeszámoló? Árak? Lehetőségek?

Minden ilyesmi érdekelne ha ráérsz.

reedlight Creative Commons License 2004.05.05 0 0 1282
All:

Samurai kézikönyv Pdf formátumban:

www.xs4all.nl/~haroldb/nieuws.html

ott keresd mrg ezt:
22-03-04 Vanauf nu te download: het Samurai werksplaatshandbook in PDF format

Cirka 1 óra alatt jön le.

Jó szórakozást mindenkinek!

oldschool75 Creative Commons License 2004.05.03 0 0 1281
reedlight köszönöm előre is a segítséged majd szavadon foglak, nem tudnátok a az autóitokról képet küldeni nekem? vagy ide berakni egy pár fotót? mert kiváncsi vagyok mit bütyköltetek össze
a mail címem littleg@maffia.hu
MEB Creative Commons License 2004.05.02 0 0 1280
reedlight:jobbulást!!
Előzmény: reedlight (1278)
MEB Creative Commons License 2004.05.02 0 0 1279
Sziasztok!

Megjöttem Erdélyből! Sajnos Padisra nem tudtunk eljutni,mert az utolsó két kilóméternek egy 10 méteres szakaszán hótorlasz volt.Ennek eltakarítása kb. 5 órai munkába került volna,amit nem vállaltunk már be,miután egy másik szakaszon is igen sokat kellett lapátolni a néhol 60 centis havat a cimborám hosszú Patrolja alól.Egy 100 méteres szakaszt 3 v. 4 elakadás tarkította.Lapátolás,ágak gyűjtése,fák kivágása,aztán próba.
Azt mondanom sem kell,hogy a kis Samurait fél kettőben nagy lendülettel egy az egyben áttoltam. :-)
Egy szó mint száz:Erdélyt nem übereli semmi,terepszempontból biztosan nem.Óriási terület,bármerre lehet autózni és minden játszik.
Csináltam egy rakat képet is!!

reedlight Creative Commons License 2004.05.02 0 0 1278
oldschool: én budaörsi vagyok, most építem az autót, ha gondolod akkor a munka alatt kitapasztalt dolgokkal tudok segíteni.

Sj: Váltó maradt a régi, a motorra az 1.3-as kipufogórendszere lett visszaépítve, az elektromos vezetékeket kiszedtük, törökbálinton rakta vissza egy srác aki főképp suzukikat és japán autókat szerel. Csak a nekünk fontos vezetékek lettek visszarakva.
Elnézést hogy nem mentem emődre, de amikor leemeltük a kasznit újból, ráejtettük a lábamra, 38 öltés....

Sj Creative Commons License 2004.04.30 0 0 1277
reedlight:
Ha lenne ilyen áron igen! (bár ahogy elnézem te mindent ilyen olcsón tudsz kifogni, nekem ez nem megy ennyire!). Úgyhogy ha tudsz intézni rajta! Mióta kicseréltem a rövid átételt(1000-es hidak) hosszúra, néha kevés az erő( ja meg 235-ős kerekek vannak rajta...)! Régen fél 1-ben vagy felment minden parton vagy elkapart ( vagy hátraszaltót csinát, de azt igyekszem nem megismételni), most meg néha elfogy az erő, és fogyasztásban sem tudtam még soha produkálni a MEB 6,5-7,5 literjét! Egyébként mesélhetnél, milyen volt az átalakítás, hogy sikerült ilyen gyorsan?? Milyen váltót, önindítót, leömlőt, kuplungot raktál rá (bár mondtad sok mindentkaptál hozzá), az elektromos bekötéssel hogy boldogultál?? Még egy ötlet: a csörlő vzérlődobozát rakd be a kasztniba (nekem a kesztűtartó alatt van), mert ott sokkal kevésbé éri a víz!
Úgy látom mindenki kellően megbotránkozott a 4 miliós áron, én azon gondolkoztam mennyi lehet újonnan???
Előzmény: reedlight (1273)
MEB Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1276
Én nem vagyok szerelő! :-)
Csak vezetem az autót...

Remélem szombaton nem fog esni az eső Padison,máskülönben az autóban alszunk.Holnap megyek sátrat venni!! :-))

Előzmény: oldschool75 (1274)
oldschool75 Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1275
ajánlom mindenki figyelmébe, lehet hogy már ismeritek ezt az oldalt, de itt temérdek suzuki samurai van http://www.sounddomain.com/member_pages/search_results.pl?make=Suzuki&model=Samurai&start=121&show=20
oldschool75 Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1274
ha majd én is elkezdem bütykölni tudnátok segíteni? ki hol lakik?
én bp i vagyok 11.ker amugy 19 lettem áprl :) 26.án
ez már öreg kor . Kérdés ezt az autót ényleg ennyire egyszerű szétszednmi meg összerakni? mert ahogy olvasom mindenki szanaszét szereli a kocsiját, én meg még azt se tudom mi micsoda

ez egy valamit jelenthet ti mind autószerelők vagytok :)

reedlight Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1273
Nevetséges. Olvasgattam a svájci hirdetéseket, egy jó állapotú samurai-t, zártat, ugyanúgy metálfény etc... 910.000 pénzért tudnék venni. Ha vámoltatod stb.. még akkor is csak a negyede. Kész röhej az, hogy itthon milyen árakat találnak ki.
Sj:
Érdekel Téged is 1.6-os motor? Belemegy rendesen, csak a kuplungon kellet alakítani, meg két lyuk nem volt a helyén. Azonkívül csak apróbb munkák.
oldschool75 Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1272
kicsit soknak tartom a 4 millát
egy ekkora autóért ezért már veszek használtan jóval nagyobb terepjárót méghozzá nagyobb dízel motorral ez sok érte
MEB Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1271
Vajh'ki fog érte majd 4 milliót adni??
Előzmény: Sj (1270)
Sj Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1270
reedlight:
Kezd a csörlő berakással, és ahhoz tudod igazítani a lökhárítót. Gondolom a hűtő elé akarod berakni mint én, feltéve, hogy az új motor engedi.
Nézzegettem a samurajokat a neten, egy kis érdekesség:
http://www.autod.hu/index.php?mid=4&vid=16841
Előzmény: reedlight (1268)
MEB Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1269
Hanyas Warn?
Előzmény: reedlight (1268)
reedlight Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1268
MEB, Oldschool:

Warn csölőt rakok bele, nam rossz az :-)))

A belsőről? Minden van benne ami kell:-) Amúgy egyszerű de céltudatos. A fotelek talán kissé túl japánosak (keskenyek) viszont amit én rakok be, Momo ülés, alig fér bele. Talán 3-3 cm marad a két szélén és az ülések között. A belső részt nagyon fel lehet dobni pl flokkolással, faberakást (utánzat) is kaosz hozzá nem túl sok pénzért.

oldschool75 Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1267
nem értek ide sajna :( megtelt a posta ládám megkérhetnélek hogy elküld még párszor? hátha megkapom:)
MEB Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1266
Nézd,ezek az autók terepjárók.
Olyat,hogy kényelem,gyökérfabetétes műszerfal,bőrfotel ne is keress bennük.Az vagy nem terepjáró,vagy 20millióba kerül.
Egyszerű a belseje,praktikusan megoldva,semmi felesleges dolog.
Nem gond beülni sáros lábbal,nem koszolsz össze semmit,vagy amit igen,azt egy vizes ronggyal le lehet törölni.
Nálam van bent komplett szőnyegezés,gumi lábtálcák,stb.,de másoknál semmi,csak a kopasz padlólemez.

Persze,lehet kényelmesebbé-szebbé tenni.Majd csinálok képet és elküldöm. A tegnapiak odaértek?

Előzmény: oldschool75 (1265)
oldschool75 Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1265
hmmm 1.6 os motor vitarába? jol mehet vele :)
és nem fapadosak ezek az autók? mármint a beltér nem puritán vagy egyszerű? tudnátok a belsejéről képet küldeni? mert akárhol keresek rá nem találok semmi belsőt köszönöm mail címem littleg@maffia.hu
MEB Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1264
Na,ez gyors volt! :-)
Milyen csörlőt vettél?
Előzmény: reedlight (1263)
reedlight Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1263
MEB:

Benne van! Némi átalakítás kellett, de cirka 12 munkaóra után végre benne van. Érdekes módon minden működik, a komputer is szuperál benne. Rákerestem erre a motorra, 110 LE. Most kezdem a kasznit csinálni, a csövezést, előre Sj rajzát használom majd - mégegyszer köszi - csörlőt is vettem Győrben egy osztrák srác lakik ott, elég kellemes az ára, 750 eurót kért a csörlőért, a favédőért, kevlár kötélért meg egy pár apróbb cuccért.

MEB Creative Commons License 2004.04.29 0 0 1262
Úgy értem,hogy nem jól alapozták le és alatta kezd kiütni a rozsda.
Amit a klub oldalán láthatsz,azok általában már emelt autók.900kg. körül van az önsúlya.Van levehető keménytetős (ponyvás) és zárt változat is.Előbbi talán gyakoribb.
Végsebesség:kényelmesen 90-100 körül lehet vele autózni,de inkább a 90.A befecskendős asszem' 75 lóerő körül van.
Szoktak még 1,6-os Vitara motort belerakni vagy reedlight kolléga most próbálkozik egy Swift 1,6-os motor beépítésével.
Előzmény: oldschool75 (1261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!