Hello Esbé !
Én megpróbáltam egy sportlégszűrőt. Hát, a fene tudja. Őszintén szólva nem veszek észre gyakorlatilag semmit. (2,0 l-es 145 LE).
Egy évvel ezelőtt még egy 1,8-as Daewoo Esperot birtokoltam (95 LE), annál nagyon feltünő volt a hatása. Jobban vette a fordulatot, "rugalmasabb" lett, de per pillanat ezekből nem veszek észre semmit! Valószínüleg egy bizonyos határ felett az a + 8-10 LE nem sokat számít.
A gyártmány egyébként mindkét esetben a JR volt,(BONTEX) az "Autodoki" is ezt ajánlotta.
Sajnos még nincs, de én is gondolkodom rajta.
Elsöre egy direktszüröre gondoltam, aztán sportkipuf, meg chip. Szólj, ha van valami infód lécci.
Thx, xDiVeR
Szerintem a hibáit is leírtuk, már amennyi volt. Én legalább 10 ilyen hozzászólást látok kapásból, ha csak gyorsan végigtekerem az összeset. A kormányropogáson kívül komoly dologgal nem találkoztam (és nem is szeretnék, persze lehet, hogy fogok:-)) ), de veszélyes az sem volt, csak bosszantó. Az is igaz, hogy van az autón egy-két igénytelen kidolgozású részlet, de ezt csak akkor veszed észre, ha ezekre "utazol". Az árához képest viszont szerintem valóban sokat tud az autó (nagy, kényelmes,gyors és nekem a külseje is tetszik), az én pillanatnyi igényeimnek jól megfelel. Ha így nézzük, akkor igen: Mondeo rulez! :-))
4 évet nálunk is adnak kilométerkorlátozás nélkül a Mondeora. Ezt bármikor megveheted, amíg az egy éves (ami alapban van) le nem jár. Az árát kereskedője válogatja. Valószínűleg befizetek rá, nem hallottam túl durvákat, de nem akarok hülyeséget mondani, úgyhogy inkább nem írom le az árat, amire emlékszem. majd a 20000-es szerviznél megkérdezem és akkor megírom.
Hát igen, ahány lámpás versenyt megnyert már st185...sokan megnézték már a turbo4wd feliratot akaratuk ellenére. :-)
Egyébként nekem is megcsinálták a kormányművet gariba, azóta nem ropog.
Ha jól tudom, a mazda és a ford 2.5 V6 motorja közös. Vagy nem?
Álltalában egyedül utazom mostanában, de tény, hogy a bécsi elkerülö aljánál igyekszem mindig lendületet venni, mert ha nem megyek min. 130 de inkább 140-150-nel neki, akkor ott már nem gyorsítok feljebb...
Na szép, 1 napot kihagyok, és egy rakat új hozzászólás. Ráadásul a fele egy Celicástól... :-)
Szóval a V6-os verdát aki megtekintené, Angyalföldön dolgozom közel Újpesthez. Napközben ott szoktam lenni. bstemler@freemail.hu
Szerintem minden piacon azt reklamozzak, amire a legnagyobb vasarloero van. VW eseteben ezert nyomjak az USAban a VR6ot, W8at, Nemeto.ban meg a tdi-ket. Itthon ayz 1.6 modelleket nyomjak sport felszerelessel kuszob, felni, stb..
Teny, hogy egy hasonlo technikai fejlettsegu benzines mindig hatekonyabb lesz. A tdi-k agyonturbozottak + nagynyoamsu a befecskendezes is. Ilyen viszonzok koyott a 2.5os blokk kiad haromszaz loerot. Siman egy kozvetlen befecskendezeses 2.5os leadhat 200 le felett, veszes fogyasztas nelkul. tdi?
Bocs az egyszeru megfogalmazas miatt, de egy elvarazsolt billentyuzeten irok.
Nekem "csak" 2.0 Mondeom van. Az alapjáratot én sem hallom, a fordulatszámmérö nézés nekem is bejátszik. A motor csöndes kb. 140-150 -ig, utána felhangosodik egy kicsit, de nem vészes. A menetzaj viszon 180-nál már érezhetö. Nem üvölt, de a hangeröt fel kell csavarni 2-3 -al... A minap mentem 230-at, az autó stabil volt, meg minden. A motort már lehetett hallani szépen, de a menetzaj az hangosabb volt. Szóval szt szeretném megtudni, hogy hogyan van az, hogy a V6 -nál meg nem volt hallható a menetzaj. Más a hangszigetelése? Vigyél már el egy körre légyszi, ezt szeretném átélni.
A Tádék gazdaságosak, gyorsak, stb. De még midig kopognak! Ha hosszú utat tettem meg dízel autóban, (Alfa 1.9 jtd) alig vártam a benzinesem hangját. Javíthatatlan vagyok :)
Volt nekem is V6-om (Mazda) de azzal már életveszélyes voltam :) Viccet félretéve, autópályán nem éreztem hatalmas különbséget a menetteljesítményét tekintve a 2.0 -hoz képest.
0-ról gyorsulni isten volt, mintha repülögép készült volna felszálni.
Nem igazán tudtalak követni, az álmaid autójáról. Nem tudom, hogy mit írtam, amire ezt válaszoltad, de nagyjából egyetértek. Nekem is az ár/érték arány volt fontos mikor autót vettem.
A 200eKm. nem kevés. Nekem csak cca. 100ekm -em van, viszont csak 26 éves vagyok. :-)
A Forma1 -ben nem a vezetö váltja a sebességet?
Nem vagyok egy nagy F1 fan...
Helyesbítek, a kipróbáltam, de nem tetsziken...
Tetszene nekem az autómata váltó, ne érts félre. Próbáltam egy Cadillac -et valami 4liter körüli motorral, autómata váltóval, és isten volt.
Az autómatának több olyan hátránya van, amit nekem nem kompenzál a kényelmi plusz, mert nem vagyok lusta váltani. Hátrányok: azonos teljesítménnyü motorral gyengébb menetteljesítmény, magasabb fogyasztás. Nekem, jelenleg ezt nem kompenzálja a kényelmi plusz, amit ad. Majd ha kétszerennyi idös leszek, akkor biztos harapni fogom. (Villanymotorral, ami akkor lesz ugye :(
Egyenlöre kifejezetten szeretek váltani :)
Hát az utóbbiakat tényleg jobb, ha versenyzés céljából nem emlegetjük...nekem is lenne kedvem hozzájuk, csak a rajtuk virító árcédula kissé elszomorít.
Hello xDiVeR !
Erre a kijelentésedre "természetesen" hozzá kell szóljak! Természetesen nekem is jobban tetszene az új Durashift váltó, s meg kell mondjam egy dolog "tart" vissza.-Az ára.
A többi hozzászólásokra is egy kicsit reagálva:
Én nem álmaim autóját tartom a legjobbnak, hanem egy bizonyos határokon belüli (számomra) elérhető kompromisszumot.Azon nem érdemes vitázni, hogy jobban megy-e egy 2,5 V-6-os, mint egy 1,8-as, jobb-e egy pl.Maserati, Saab,Mercedes vagy egy 1,8-as Mondeo.Azon viszont érdemes, hogy árkategorián belül melyik típus mit nyújt a pénzemért.
Visszatérve még az automata-kézi (örök)vitára.Mit értesz az alatt, hogy "kipróbáltam"? Nekem kb. 1 hónap kellett, hogy rutint szerezzek a kocsi vezetéstechnikájához. (Megjegyzem kb.200 ekm van a talpamban). Emlékeztetlek kedvenc sportágamra a formula 1-re.(Hogy is van ott?)
Pl. Ha nagyon gyorsítani akarok, padlóra teszem a gázt, s (az új Mondeoban mindenféle sportfokozat nélkül)csak a maximális fordulatnál léptet egyet fel a váltó. Ha finoman tolom, akkor 40-45km/h-nél direktben van. A rosszabb gyorsulási értéket azonos LE mellett a szivattyú meghajtásának vesztesége okozza(-nxLE), nem a lassú váltás !