a 96-os modnál láttom, hogy a deal-ek megváltoztatása nem lehetetlen feladat:
(talán csak a guminál nem volt)
)6-ban és 98-ban is A Williams és Benetton volt az 1-3 csapat (vagy 2-3)
és a Mecachrome volt a Renault, és Works dealt adott mindkét csapatnak, de úgy, mint az alap játékban mondjuk a Ferrarinak, vagy McLarennek. És a 97-es modban is: Az Arrows vette a Yamaha motrokat, de Works előnyei voltak. (fejlesztés)
Szerintem, ha nem tudjuk megoldani a problémát, akkor dobok egy PM-et a Simul810-nek, aki a simracingworld.com -on fenn van. Mellesleg van season tutorialja is amivel csinálom a modot.
Teljes értékű editrot nem ismerek: én cska a név, fizetés, illetve szerződéshossz módosítási lehetőségekről tudok. (Csak annyit editoroztam, hogy Newhouse nevét átírtam Villeneuvre.)
De mondjuk az általad említett 08-as modban azért volt 2 Honda motor, hogy azok a bizonyos slotok be legyenek töltve. Én próbáltam a gpweditort (még a 93-as modnál)
de vagy én vagyok olyan balf@sz, hogy elcsesztem valamit, vagy tényleg nem tudom
Betöltötte a gpw.exe adatait, pöpecül átírtam mindent, save gomb, de minden maradt a régiben (neveket legalább, és $-értékeket, ratingokat elmentette)
Vagy van még egy megoldás: gpwpatch-hoz csinálok egy xml-t (adatbázis-Excel)
és azt elmentem cst-be, és az elmentett cst-t töltöm be az exe-be.
ui.: Hétvégen, LEHET hogy majd tudok 1-2 WIP képet küldeni. (ha időm úgy engedi...)
Akad egy-két szerkesztő, azzal lehet fabrikálni a motorokon is - bár kétségkívül nem hibátlan. B tervnek meg ott van a "szellemes" megoldás a 2008-ból, csináltak 2 honda motort, így külön volt a Hondának és külön a Super Agurinak.
Ami még gond a modoknál, hogy az első 4 csapat mindig nagy csapat, komoly szponzorral, stb. Pl. egy 27-28-as Ferrari elég furán festene a Minardi helyén. Ezt meg lehet kerülni a 95-ös modnál úgy, hogy egyedül a csapatok látható rajtszámait módosítjuk, így lett pl. a 2008-as mod esetén az 5. csapatként vitézkedő McLaren 22-23-as rajtszámmal a pályán (11-12 helyett).
Ezt a 95-ös modnál úgy lehetne, hogy minden csapat marad a helyén, Williams, Ferrari, Benetton, stb., csak az első évben a 2D pályarajzon látható rajtszámaik lennének 95-höz igazítva - ahol ez egyáltalán kell. Ilyen nyilván a Ferrari mellett a Sauber, Ligier, stb., Aztán a 96-os szezonnál csak felül kell írni a rajtszám bmp-ket.
(Ami mondjuk még valósághű is lenne, mert pont 96-tól vették figyelembe az előző évi konstruktőri helyezéseket a korábbi hagyományos rajtszám-rendszer helyett)
Anglia: Első sorból indulva a nagy esőben kitűnően bevált a 3 cserés taktika (az első csere pont jókor volt, az utolsó előtti pillanatban állítottam át Häkkinennél a gumit interre), sima 1-2 lett a vége, Diniz leggyorsabb körével.
Ausztria: Itt vetettem be a C autót, már 72%-os :) Ezúttal Diniz indult az élről, 2 ezreddel megverve Häkkinent. A futamon már haványabb volt, mindösszesen egy 9. helyet tudott felmutatni. Häkkinen a második lett, szorosan Schumacher mögött (a Ferrari első idei győzelme! Mellesleg a Brit nagydíjig csak mi, illetve a McLaren nyertünk!)
Németország: Hard1 taktika ellenére újabb Häkkinen pole, majd a futamon egy második hely, ezúttal a benettonos Hill mögött. Diniz egy stop&go miatt a 3. helyét elvesztve a negyedik lett volna, ha 2 körrel a vége előtt Frenzten meg nem előzi...
Magyarország: Nyögvenyelősen lett meg a pole (full agresszió+push to pass), ennek megfelelően nem is vártam sokat a versenytől. Häkkinen soft2-vel, Diniz hard1-gyel ment. A rajtnál Häkkinenn visszaesett, majd a futam közepétől kezdve belejött, és kisebb gumiproblémák ellenére hozta a győzelmet! Diniz csak a 7. lett volna, ám az utolsó 10 körben az ellenfelek hullottak, mint a legyek (a legjobban Montoyát sajnáltam, a 2. helyről esett ki...), így Diniz a negyedik lett. A dobogóra még a két Ferraris (Schuamcher-Wurz) állhatott fel.
A Belga GP előtt kényelmesen vezetjük a világbajnokságot, segítségekből négy lvl1-es és két lvl2-es (aktív felgüggesztés, automata váltó) van kész, és várhatóan Olaszországban debütál a d kasztni, Luxemburgra pedig a másik kettő lvl2-es segítség. Létszám szinte mindenhol a maxon, jövőre kész a nagyobb gyár és a workshop. Egyszóval szép az élet :)
Szerencsére ez egy ismert bug, de a múltkor engem is megijesztett...
Én arra jöttem rá hétvégén, hogy egy nem jó taktika tönkreteszi az egész futamot, de nagyon. Ausztria, az új csomaggal messze a leggyorsabbak vagyunk, pályacsúcsot megdöntve 1-2.-ből indulunk. Tavaly jól működött a soft 3 cserés taktika, fel is írtam, rövid a boxutca. A meglepetés akkor ért, amikor nemhogy elhúztunk volna, hanem a 2 Williams meg is előzött minket. Mondom biztos még hamarabb állnak ki. De nem, ők 2 cserén voltak, mint a mezőny jó része, sőt még a hard 1 is jobb volt a soft 3-nál. Tényleg nem értem, tavaly simán ez volt a legjobb taktika. Mondjuk a korábban leírtak miatt is gyanús nekem az idei GY gumi, hát legalább van egy kis izgalom... :)
Az egyik Prost meg még durvább volt: szerintem a gép elfelejtette kivinni tankolni. 1 cseréje volt összesen, de végig olyan köröket ment, mint mi a soft 3-as taktikával. Ez a bug a szerencsém, így nem lett kettős Williams győzelem, csak 2-3.
Érdekes dolog jött elő nálam. A Silverstonei futam leintése után az autók még egyszer körbe mennek, és akkor van vége a meccsnek, ha elérik a célegyenest. NA most amikor elérik, fogja magát és kilép a játék.
Nem tudjátok hogy hogyan lehet pilótát hozzáadni a játékhoz???? Tehát nem arra gondolok, hogy XY nevét átírom, meg a képet kicserélem, hanem teljesen új embert adok hozzá.
Egyébként McLarent kezdtem el. Jól állunk, 5 futam ment le eddig: 54 ponttal vezetünk, a Ferrari a második 47-el. Pilóta: Schumi az első 40 ponttal, második Mika 32-vel, harmadik David, 22 ponttal. Készülünk Monacóra. Izgis lesz.
Ja és megoldódott a bónusz kérdés. Köszönöm a segítséget.
Na a Sauberes mentés már tényleg célegyenesben. Fél szezonnál magabiztos előny mind pilótáknál, mind csapatoknál, pénz romlásig, pénzügyek jövőre már jobbak mint most, már csak a bónuszokkal kell foglalkozni, szóval lassan kezdem a Minardit :)
Kérdésem: olvastam vhol, hogy van gpw 1998 v3 patch? Megvan nektek, vagy van linketek? Mit javít ez a v2-höz képest?
Staffot könnyű szerkeszteni: az english.txt-ben átírod a neveked. Tech szponzoroknál is ugyanez, csak a bmp/sponsor/grey és green mappába be kell rakni a cég logóját.
Autófestésre gondolsz? A textbl mappában lévő bmp fájlokat kell szerkeszteni. Így a szponzori résznél az új festést láthatod. Ha versenyen is látni akarod a festésed, akkor a car mappában levő ppm fájlokat kell szerkeszteni. Ingyen letöltöd a Gimpet valahonnan, és kezdődhet is a munka. A szponzoros festést Painttel is csinálhatod. Fikcionális, vagy egy valós autót akarsz megfesteni?
Sziasztok, régen játszottam ezzel a játékkal, de akkor az nem tetszett, hogy csak tíz évet lehet irányítani egy csapatot. (ha jól emlékszem, akkor ez a játék volt az :D) Ebben történt valami változás a javításokkal, vagy továbbra is így van?
megvan a mugen honda partner deals, most goodyear partnerre hajtok és agip customerre.
utána jönnek a szponzorok. monacoban elérhettünk volna nem 1, hanem akár 2 pontot is, de a sors másképpen akarta: a hidraulika hibája miatt maradt a kiesés. ráadásul kettős, hiszen tuero hibázott.
az esős futamon az igen erősen az esős időre beállított nakano diktálta a legerősebb tempót a közép és hátsórészéből a mezőnynek. Sokáig ötödik helyen haladtam úgy, hogy a mclareneknél is gyorsabb voltam, de az eső elállt és nakano hátrébb csúszott. a futam végén ismét esett az eső, de ez már nem volt a minardira hatással... addigra már mindkét pilótám kiesett, mire igazi hasznát vettük volna.
Igen, ahogy DeCesaris írta, előbb alá kell írni a szerződést, és utána lehet a bónuszokra gyúrni. Mindenképp megéri, én a főszponzornál pl. a garanciáig el szoktam menni, mert akkor tuti a pénz, különben még ha véletlen nem elégedettek, milliókat bukhatsz a dolgon.
Melyikre gondolsz? 1 Assigned to this deal - hány % PR-os dolgozik a szponzoron 2. Cash, egyértelmű, minél magasabb annál többet fizet. (ha Works) Ezért drágák a Customer motrok, de a Mecachrome és Hart a legolcsóbb. 3 R&D fejlesztés (worksnál fejlesztés; fuel 3 kocka;gumi 5; motor 4)
Ha Works/Partner szerződésed van, és megegyeztetek a céggel pl (Mugen Honda 4 kockás, megvan az összes kocka, ugyanez Worksnál) Akkor megkötöd a szerződést. Ekkor van már motorszállítód, tudsz vele a részletekről beszélni. Works extrák: Mi fejlesztjük a motrok teljes egészében (R&D) Elsódleges prioritás a gyártónál, más csapatokkal szemben (szerintem a gyári fejlesztéseket elsőnek kapjuk meg) Gyár továbbfejlesztett motorját megkapjuk Fixterms - mindent megkapunk, akkor is, ha nem VIP-eztetjük a szponzort. (pénz + extrák)
Partner extrák: valamennyi pénzbeli juttatás, megkaphatod a gyári fejlesztéseket R&D-be csak research végezhető
Customer: max az extrákkal az árat tudod lejjebb vinni.
Ugyanez guminál és Fuel-nél Konkrétan most nem tudom, hogy melyikre gondoltál, de majd ki tudod bogozni, remélem. :)
Újabb szezont kezdtem a Jordannal, és első futamon 8-10 hely, míg a második futamon 7-8. Szerintem ez tűrhető, közel járunk a ponthoz. Már neki álltam tárgyalni a következő évi motorgyártó céggel. Egy valami nem világos. Ahol a szerződést kell "aláírni", ott fölötte van egy kis csúszka, grafikon, ami minél magasabb, annál jobb, nem?? Azt hiszem az a gyár ikon. Na de, hogy tudom elérni a bónuszokat??? Lassacskán belejövök, már csak apró dolgok nem világosak. Köszike a választ!
Eddig még nem. Legalábbis ennyire durván nem. Hogy csak 4-es a hőfok, olyan gyakran van. De 2-est még nem láttam. Nem tűnik túl jónak az idei GY, szerintem ez okozza. Versenyzők utasításai nagyon konzervatívak, miután az első futamon kettős kiesés volt. Próbáltam miután lehűltek agresszívabban, de nem segített. Setup pedig a szokásos, a kicsikre raktam, tapadás, tarmac, surface, ilyesmik.