Senki nem mondta, hogy mindenki őrjöng és alkoholista lesz. De a rockzene terjedésével egyidejűleg valóban rohamosan terjedtek olyan magatartási formák (kábítószer, szülői/állami tekintély elleni lázadás szélsőségesebb formái, szexuális erkölcstelenség), amelyeket addig csak egy szűk rétegnek volt elfogadhatók, s később már a szélesebb társadalmi tétegek számára is egyre "normálisabbá", megszokottabbá váltak. S ebben a rockzene jócskán kivette a részét...
Hallgass meg normális, értelmes metál zenéket is. Ha már az általánosítás ilyen jól megy.
Én is hallgatok néha metált, viszont sosem tartoztam azok közé, akik vedelnek mint a hülye (nem iszom alkoholt), sőt, üvöltözni sem szoktam! Ezt kapd ki :) Jó, mi?
Képzeld el azt a hihetetlenül különös állapotot, hogy vannak, akik a zenéért hallgatják a rockzenét, és nem azért, hogy őrjöngjenek, és szétverjenek mindent.
"Ha a szülők nem csak kipottyantják a gyereket, hanem értelmet nevelnek beléjük, odafigyelnek rájuk, akkor nincs olyan, aki ezt komolyabban veszi egy szórakozásnál, akármilyen morbid is."
Szép kis szórakozás: magunkból kikelve üvöltözni a nyakunkon kidagadt erekkel, hogy I'm on the highway to hell...
Mindezzel, amit leírtál, egyrészt csak azt bizonyítod, hogy egy buta ember akármilyen eszméknek bedől, ha nem gondolkodik.
Hogy volt ez a fazon, és átélte ezeket, az az ő értelmi szintjét jellemzi. Mint azét a tinédzserét is, aki képes túl komolyan venni pár ostoba dalszöveget, és kinyírni embereket. Hogy aztán az amerika szutyokmédia -szokásához híven, bűnbakot keresve- hogy állítja ezt be, az teljes egészében az ő felelősségük. Nyilván abba sosem fognak belekötni, akiben/amiben üzletet látnak. A metál nem az üzleti sikerességről szól, hát miért ne pont abba rúgjanak...
Másrészt pedig, ha a egy szülő odafigyel a gyerekére (nem úgy, hogy eltiltja a metáltól, hanem normálisan neveli, beszélget vele, stb), akkor az nem fog senkit sem gyilkolászni, nem lesz idióta. Ha ezen a szálon gondolkodunk, a szülő hibája a gyerek szerencsétlensége (tehát saját magát teszi ilyenné az emberiség).
Miért van az, hogy sokak, akik metált hallgatnak, képesek nomális (akár hívő) életet élni, nincsenek ferde gondolataik?
"az ausztrál AC/DC „Highway to Hell” (Út a pokolba) című albumának borítóján az együttes énekese a Sátánt idéző alakban, szarvakkal és bojtos farokkal látható"
Gondolod, hogy ezek az arcok megrögzött sátánimádók? :))
Hogy olyan népszerűek, amilyenek, magában hordozza azt is, hogy nyilván erre úgy tettek szert, hogy jó felületes amit csinálnak. Mint említed is, divat az egész, egy külsőségeken alapuló zagyvaság. A populáris produktum úgy nyer szélesebb nívót, hogy egyszerű eszközöket ragad meg... aki ebből komolyabb dolgokat szűr le, az hülye. Olyanok pedig akkor is képesek bármit megtenni, ha egy nála kicsivel határozottabb és meggyőzőbb ember beléjükmagyarázza. (lásd: tévé, manipuláló média, vagy akár egy hittérítő szektás)
Ha a szülők nem csak kipottyantják a gyereket, hanem értelmet nevelnek beléjük, odafigyelnek rájuk, akkor nincs olyan, aki ezt komolyabban veszi egy szórakozásnál, akármilyen morbid is.
Nem beszélva az alvókról, akik egyáltalán nem tudták megoldani a feladatot.
Hm... nekem egyébként a "komolyzene" fiziológiai hatásai című dolgok is tetszenek. Szóval nem tudom, de bennem mondjuk Beethoven 9. szimfóniája és mondjuk az "Allegro Barbaro" némileg más érzéseket ébreszt és valszeg egészen másképpen reagál rá a szervezetem is. (főleg annak függvényében, hogy odafigyelek e rá, éppen milyen a hangulatom, meg ilyesmi). Pedig mindkettő komoly zene.
"Azt írtam, olyan mint egy hópehely alakzat. Érted a különbséget?"
Én igen, de te láthatólag nem.
Ugyanis, ha a vízmolekulák olyan alakzatot vesznek fel, mint a hópehely, akkor egészen pontosan hópehelyről beszélünk, annál az egyszerű oknál fogva, hogy a hópehely vízből van.
Ugyanígy. Ha a homokszemek olyan alakzatot vesznek fel, mint egy homokvár, akkor létrejön a homokvár (merthogy a homokvár meg homokból van).
Tudod a víz azért folyékony, mert a molekulák rendezetlenül mozognak. Amikor valamilyen alakzatba rendeződnek, akkor már jégről beszélünk. Ha hópehelyhez hasonló alakzatba rendeződnek, akkor egészen konkrétan hópehelyről beszélünk.
Tudod nem olyan bonyolult ez... csak általános iskola 6. osztályában kellett volna egy kicsit odafigyelni.
Egyes nickektől megfájdult a fejem, az oxigénes víz kiváló lesz rá.
Valszeg a kémiaórától is megfájdult a fejed. és kimentél vizet inni. Ez persze nem baj.
Szerintem ezt a vízmolekulás kísérletet a jónép főleg a "Mi a csudát tudunk a világról" c. filmből ismerheti, ahol egy japán "vízmolekulafotós" kiállítására hívták fel a figyelmet. Sajnos azonban az úriember elzárkózott attól, hogy eljárását tudományos vizsgálat keretében megismételje ellenőrzött körülmények között. Ettől függetlenül fotói valóban csodálatosak, csak éppen semmi sem bizonyítja, hogy az alakzatok valóban a gondolatok vagy zene hatására alakultak ki.
Ettől függetlenül iskolásokkal is elvégezték a kísérletet. Az egyik csoporttal rockzenét, a másikkal komolyzenét hallgattattak. Nem fogod kitalálni, kik oldották meg előbb a feladatokat...
Valóban. Mélgis egy rockkoncerten ugyanazt tapasztalod Tókióban, Kijevben, Prágában vagy éppen Buenos Airesben. A szöveg miatt? Aligha, hiszen az arénában a rockot "élvező" fiatalok közül hányan is beszélnek angolul...?
Azt írtam, olyan mint egy hópehely alakzat. Érted a különbséget? Most megyek, iszom egy kis oxigénes vizet. Egyes nickektől megfájdult a fejem, az oxigénes víz kiváló lesz rá. Apropó! Tudod miért élnek olyan sokáig az emberek Okawana szigetén? Ott élnek a vilég legidősebb emberei.
Hát tündi-bündi... végső soron ha szivatni akartad a jónépet, akkor poénnak nagyszerű volt.
Hihihi... hópehely alakzat. :-)
Komolyan mondom, forradalmasítottad a fizikát. Mozart hatására a vízmolekula stabil szerkezetbe rendeződik... (magyarul, egyszerű közember számára... megfagy)
Király. Ezek szerint Mozart alapvetően endoterm tehát hőt von el. Élek a gyanúperrel, hogy ezek szerint a Metal viszont exoterm folyamat.
Egyébként így már teljesen egyértelmű az összefüggés; a globális felmelegedés egyértelműen annak tudható be, hogy egyre több metálzenét játszanak.
De szerencsére van megoldás, ezek szerint csak több Mozartott kell hallgatni, és rögtön megoldódik a probléma. A zene ilyen hatásai azonban nem csak klímaváltozás területén jelentenek megoldás, de forradalmasíthatják az ipart is. (minek légkondi? Egy kis Mozart, és a vízmolekulák rögtön elkezdenek hópalyhecske szerű alakzatokba rendeződni.)
Már látom is a tanulmány címét ,amiért tündi-bündi Nobel díjat fog kapni:
W.A Mozart Kis éji zenéjének hatása a hidrogén-kötések kialakulására, valamint a Török-induló szerepe a Mpemba effektus létrejöttében.
Egerekkel végzett kísérletek elgondolkodtatók. Miután az egerek eljutottak arra a szintre, hogy megtalálják a labirinthusból kivezető utat (szintidő 10 perc), három csoportra osztották őket. Az első csoporttal semmilyen zenét nem hallgattattak. A feladatot ezek után 5 perc alatt voltak képesek megoldani. A második csoportnál komolyzene szólt: a megoldási idő 1,5 percre csökent. A legmegdöbbentőbb eredmény(telensége)t azonban a rockzenével "doppigolt" egerek produkálták. A labirintusból 30 perc alatt sikerült kijutniuk, pontosabban azoknak, amelyek egyáltalán megpróbálták, s a kísérletet abba kellett hagyni, mivel az egerek egymásnak estek, s el kezdték pusztítani egymást.
Nyilván az egerek nem értik a szöveget, tehát ugyanez az eredmény jött volna ki, ha a rockzene alatt bibliai zsoltárok, s a komolyzene alatt sátánista szövegek szóltak volna...
Dombóvári Gábor (Mv2.): - Azt olvashattuk itt az előbb, és hallgattuk is azt, hogy a víz gondolataink tükörképe. Na most, ha akarom, és ha ez igaz, akkor a víz tárolhatja is gondolatainkat, és hogyha még tovább megyek egy kicsit, már úgy a science fiction világába, akkor mondhatom azt, hogy a víz megérti gondolatainkat? Jakab István: - A víz inkább a gondolatok ruháját hordja. Tehát önálló tudattal, véleményem szerint, egy vízmolekula, ez vízközösség nem rendelkezik, de azt a rezgést, ami a gondolatainknak tulajdonképpen a kifejezője, azt minden további nélkül a víz struktúrái tárolják mindaddig, és itt a legfontosabb, amíg egy bizonyos zárt közösségben van, mint a mi testünk, az agyunk. És abban a pillanatban, ahogy kikerül ebből az állapotból, például ide az asztalra, akkor az itt lévő rezgések kezdenek rá hatni, tehát innentől van a víznek egy új konstrukciója, van az élő és holt állapota. Mostani gondolatainkat ez a pohár víz tökéletesen veszi, ... és rezgéseimet fölveszi, amint ön megszólal, vagy Bea megszólal, ezek ugyanúgy a vízbe beírhatóak lesznek. Csete Bea (Mv1.): - Na most egy néző szerintem erre azt mondta, hogy jó, ez így tudományosan rendben van, de hogy épül ez be a mi életünkbe, a víznek ez a tulajdonsága? J. I.: - A tulajdonsága az, hogyha belevonjuk most a betegségeink formáját és azt mondjuk, hogy létrejönnek pszichoszomatikus betegségek, a psziché a gondolataink által van folyamatosan programozva. Minden nap, mikor fölkelek, belenézek a tükörbe, és azt mondom, jaj de szép vagy, te Isten teremtménye, vagy azt mondom neki, hogy hú, de ronda vagy, de megmosdatlak, ez ugyanúgy egyfajta gondolatrezgés, amit én rezdítek. Na most, hogyha az én testemet ezek a negatív rezgések töltik ki, akkor én nagyon sok mindent nem tudok vele csinálni semmiféle pozitív hatással, mert nem ér el hozzá, mert igenis folyamatosan a gondolatrezgéseink irányítják a hangulatunkat, ez egészségünket, mindenünket. Mv2.: - Na most, itt a képernyőn lehet látni ilyen vízkristályokat. Ez ebből a könyvből van, amit el is hozott ön. Dr. Masaru Emoto, ő egy japán doktor, és Japánból keveredett, gondolom, hozzánk ez is, a víznek ez a fajta felbontásos megnyilatkozása, hogy így fogalmazzak. De ez a kristályszerkezet, amit említett az előbb, hogy változik, ez miért jó? Egyszerűbben teszem fel a kérdést. Ha az üzeneteket veszi, de miért jó az, vagy kinek jó az, hogy most a víz hol ilyen kristályszerkezetű, hol olyan kristályszerkezetű? J. I.: - Ez az élet alapvető működése, mert mondjon még egy olyan anyagot a világegyetemben, ami folyamatosan képes megváltozni, alakulni, és fölvenni annak az információnak, rezgésnek az alakját. Tehát a víz, mint információhordozó, tehát sokkal fontosabb tulajdonsága lez a XXI. században. Mv1.: - Csakhogy mondjuk máshogy van jelen, mondjuk a szervezetünkben, vagy máshogy, tehát valami ilyesmit jelent? J. I.: - Van egy rendezett struktúrája, ez az élő állapota, amikor képes információt fölvenni, és van egy ilyen testen kívüli állapota, amikor itt van ebben a pohár vízben, és minden, amivel találkozott, aki behozta ezt a pohár vizet, aki kiengedte abból a csapból, annak a gondolataival itt van, és amikor belém kerül ez a víz, akkor az én alapvető rezgésképemmé alakítja át ezt a pohár vizet, és illeszkedik ahhoz, ami benne van. Mv2.: - És ez jó nekem? J. I.: - Hát hogyne lenne jó? Mv2.: - Ezt forszírozom. J. I.: - Hát hogyne lenne jó? Tehát ön a saját gondolataival képes ezt az őrült nagy vízállományt, ezt a 70 százalékot átstruktúrálni, és képes elérni azt, hogy például lefogyjon, például pozitív gondolatai legyenek. Például kihegyezze magát az euklédeszi geometriának egy új törvényére. És erre egy példát is szeretnék majd mondani a későbbiekben. Mv1.: - Igen. Akkor ezt majd folytassuk később. Egyszer már bemutattunk egy részletet, a Mi a csudát tudunk a világról? című filmből. Most jöjjön ismét ebből egy! Assay Péter riporter: - Ez a kiállítási anyag Japánból érkezett. Mr. Masaru Emototól. Mr. Emetót borzasztóan érdekelte a vít molekuláris szerkezete és az azt alakító hatások. A négy elem közül a víz a legérzékenyebb. Mr. Emoto elképzelése az volt, hogy a víz talán reagálhat nem fizikai jellegű hatásokra is. Ezért tanulmányokat kezdett, melyek során mentálisan stimulálta a vizet és mikroszkóp alatt lefotózta. Ez a kép a Fujivara gát vizét ábrázolja. Ez pedig ugyanannak a víznak a képe, miután egy zem budhista szerzetes megáldotta. A következő sorozatban Mr. Emoto szavakat nyomtatott ki, és desztillált vizesüvegekre ragasztotta őket, és úgy hagyta éjszakára. Az első kép a tisza desztillált vízről készült, az eredeti állapotát mutatja. A következő képek, mint látják, mind különbözőek. Ez itt a szeretet chi-je. Ez pedig itt a köszönöm. És itt láthatják, hogy hova ragasztotta az üvegen. De ha tudnak japánul, ezt már észrevehették. Mr. Emoto szerint, mindennek a hajtóereje a gondolat vagy a szándék. Annak ismerete, hogy valójában ez hogyan hat a molekulákra, ismeretlen. Kivéve persze a vízmolekulák számára. És mindez lenyűgöző, ha belegondolunk, hogy testünk 90 százalékát víz alkotja. Ugye elgondolkodtató? Ha a gondolatok ezt tehetik a vízzel, vajon mit tehetnek velünk? Mv2.: - Japán. Hado, az azt jelenti, hogy szeretet. Na most, hogyha a vízre, hogy úgy mondjam, szeretettel gondolunk, vagy egy növényt szeretettel ápolunk, akkor a növénynél érezhető esetleg, hogy szebben fejlődik, jobban fejlődik. A víznél mi érezhető? J. I.: - Hogy a víznél mi? Amikor a szeretet szó, tehát fölvesz egy speciális struktúrát, és ha én ebbe a közösségbe bekapcsolódom, tehát gondolatilag, és önben van szeretet, vagy önben, akkor mi tökéletesen megértjük egymást. Hát ez a hado, hogy egy rezgésszintre emelkedünk, és ezért mondják, hogy a Földön található legmagasabb rezgésszint a szeretet rezgése. Amikor ezt fizikai úton megmérik, akkor egy fehér fénycsóvát éreznek, tehát infraképekkel ezt tudták már rögzíteni, és a könyvben van egy ilyen példa például, hogy hazamennek, és egy pohár főzött rizzsel mindennap azt mondják, hogy szeretlek. A másik azt mondja, gyűlöllek, te egy pocsék rizs vagy és az egyik rizs, az él még egy hét múlva is, és a másik meg tönkremegy, elpusztul, megpenészedik. Mv2.: - Ez komoly? J. I.: - Ez komoly. Mv1.: - Nem lehet, hogy ez a tudatnak az egyfajta befolyásolása? J. I.: - A rizsnek nincs tudata, tehát a főtt rizsnek, ilyen szempontból nem befolyásolható. Az kéne, egy újfajta paradigmát kéne az embereknek felállítani, hogy minden általunk kimondott szó, egyrészt bennem van, engem befolyásol, másrészt, akinek mondom. És ez a kvantumfizika lényege az, hogy a fizikai jelenséget szemlélő személy beavatkozik a kvantumfizikai folyamatokba. Mv2.: - Akkor ez vissza is hat. J. I.: - Ez oda-vissza hat, persze. Tehát ezért nagyon fontos minden kigondolt mondat, kimondott szó. Tehát befolyásolja az életünket, és ebben a nagy kollektív hadóban, most nevezzük akkor, hadóban, ezek az információk megjelennek, és ha valaki erre a gondolati rezgésre egy víz kristályával épp ki van hegyezve, mert a formai alakzat, az nagyon komolyan összefügg azzal, hogy milyen információt vagyunk képesek kicsatolni, akkor ő benne is megjelennek ezek a gondolatok. Erre mondtam az előbb, hogy elmondok egy példát, hogy ebben a szinkronicitás, az a jungi elmélet, amiben azt mondja, hogy egy időben, hogyha valami elhangzik és én ugyanarra a gondolatra gondolok, tehát ki vagyok hegyezve egy fizikai problémára, akkor én megkapom annak a válaszát, és egy pillanatban Lobacsovszkíj és Bolyai János megjelenik a Szabadalmi Hivatalban és bejelent egy új matematikai tételt és nincs rá magyarázat, vagy a morfogenetikai mezőt a majmokkal is magyaráztak, hogy Borneo-szigetén egyidőben kezdték a majmok lehúzni a héjját, amit évekig tanultak, és már nem kellett továbbadni ezt a tudást, az összes többi majom megtanulta. És számos ilyen, ma még megmagyarázhatatlan gondolat van, ami a víz információs felvételével és stuktúrájával... Mv1.: - Ezek az információk, ezek meddig, vagy milyen módon, vagy egyáltalán hogyan maradnak benne a vízben? Tudja ezt tárolni? J. I.: - A víz tudja tárolni. Mindaddig, amíg kívülről nem kapok egy erősebb információt. Most képzeljük el, hogy itt ülünk egymással szemben. Az agyunknak 91 százaléka víz. Ha most a külső hatás erősebb lenne, mint a belső rend, akkor egy mágnessel, mint a magnószalagot, simán tudnám törölni, de ez a formai rendszer, ami strukturálja a vizet az agyunkban, egy alaprezgést adunk neki, ezek a belső rendszerek stabilizálják azt az információt, ami én belülről, illetve kívülről képes vagyok bevinni. Mv1.: - Az előbb láttunk képeket. Azt a filmet ön együtt forgatta Emotóval. J. I.: - Nem együtt forgattam. Én voltam a magyarországi moderátora, tehát azért ezt el kellett az embereknek magyarázni, hogy miről szól ez az egész. Mv1.: Na dehát egyfajta közös munka már elindult, aztán született egy könyv is, most pedig úgy tűnik, hogy lassan egy laboratórium terve is. J. I.: - Az a mi közös fonalunk, hogy én ezt, ami ezen a képen látszódik, a Teremtés titkai, avagy... Mv2.: - Majd én megmutatom. J. I.: - Én azt a struktúrát, anélkül, hogy ezt valaki lefotózta volna a világon, én ezt megálmodtam, hogyha jó szó erre, és akkor elém dugták Emotonak ezt a könyvét, és ugyanazokat a vízstruktúra alakzatokat fotózta le, amit én valamilyen módon megéreztem. Tehát ugye én a vízre koncentráltam, és nekem ezek a képek jöttek be. Mv2.: - Na, most figyeljenek a kedves nézők! Kísérletezés során a következő derült ki. Chopin, Bach, Beethoven, Mozart dallamainak hatására a desztilált víz különleges alakzatokat hozott létre, tükrözte az ott lévő melódiát. Elvis Prestley Összetört szívek, a Hartbreak Hotel című száma, mikor lejátszották, akkor ezt követően a kristályok háromféle alakzatot öltöttek. Most ez a háromféle alakzat, ez most megmarad, amíg az Elvisbe nem avatkozik bele, mondjuk John Lennon? J. I.: - Következő van. A víz fotózási alapját egy mondattal elmondhatom, akkor megértjük. Tehát amikor én beleteszek egy információt vízbe, abban a pillanatban nekem azt le kell fagyasztanom, ugye? Tehát azért, mert a fagyott vízkristály nem képes struktrúrát váltani, és mikor ezt a vízkristályt kezdem kiolvasztani, akkor készülnek róla fotók. Ha én ezt szabadon ott hagyom az asztalon, akkor jön John Lennon és az ő gondolatai átmennek. Itt van ön, mint egy vizeskorsó. 70 százaléka víz. Most nézze ezt a palit, hiszi is, meg nem is. És amikor erről kialakul a gondolata, akkor ez fog rögződni az ön tudatában. És bármikor ezzel a témával fog kapcsolódni, akkor ez a vízkristály közössége fogja meghatározni azt, hogy mi a véleménye erről. Így van John Lennon vagy Elvis Prestley. Tehát minden gondolatunk, amit mi a világról alkotunk, ezek behatárolják a mi gondolkodásmódunkat, és mikor engedünk, kívülről beenged új gondolatokat, és ez a nagyszerű dolog, akkor az képes meghatározni, vagy változtatni a mi gondolatiságunkat. Mv1.: - Köszönjük szépen. Mv2: - Most megértettem a végén
Hát persze hogy nem lehet. Nem is mondtam, hogy lehet. Ha az egyik sátáni, akkor annak annyi. Kötve hinném, hogy ha Mozart zenéjére gyűlöletbeszéd hangozna el, olyan szép lenne a molekula mint egy hópelyhecskének.
Lehet, hogy csak életkoromról teszek ezzel tanúságot, de semmi jót nem tudok mondani a hallgatók lelkének erről a rendkívül népszerű, hangokkal történő manipulálásáról. A fültépő hangerő, a morbid, visszataszító és az elmét manipuláló dalszövegek, a primitív álcázások (a Sátánt dicsérő himnuszok, amelyeket visszafordítva vettek fel és kevertek bele a felvételbe), varázslás alkalmazása a reklámtechnikában és az afrikai őserdő dobritmusai: nincs ezek között semmi, amit ajánlani tudnék. Ahelyett, hogy szemet hunynánk olyan dolgok fölött, amivel mások képesek voltak leszámolni, hiszem, hogy a szülőknek tudniuk kell valamit az olyan zenekarok tagjainak magánéletéről, amelyek mindezt a zenei és a dalszövegekben megfogalmazott szemetet termelik. Következzék itt egy írott bizonyságtétel, amit egy olyan férfitól kaptunk, aki korábban rockkoncerteket szervezett (és amit az ő engedélyével használunk fel). Ezt írja a „The Police”, a „Duran Duran”, a „Hall and Oates” és sok más együttes turnémenedzsereként:
„Az összes ilyen turnén és körutazáson a színfalak mögött mindig ott volt a szexnek, a kábítószereknek és az egónak ugyanaz a régi háttere. A szex arra szolgált, hogy felépítse az egót, a kábítószereknek pedig életben kellett ezt tartaniuk. Láttam a rockipar legnagyobb neveit hason csúszva könyörögni egy újabb adag kokainért vagy heroinért, és bármit képesek voltak megtenni, hogy ezeket megszerezzék, az őrjöngő dührohamoktól kezdve a fellépés megtagadásáig. A különféle bandák tagjai, az élősködők és a kábítószer-kereskedők végtelen sora kerülgette őket a hátsó szobákban, a mosdókban és más rejtett helyeken. Ezek voltak a bálványai sok ezer fiatalnak, akik arra törekedtek, hogy hasonlítsanak csodálatos színpadi hőseikhez. Az iparág tele van mániás depressziótól szenvedő emberrel. Tudom, mert ezek egyike voltam.
Ez valóban a Sátán világa, ahol erkölcsök egyszerűen nem léteznek. Most keresztényként tekintek vissza arra a szellemi elnyomásra, ami merő sátánizmusként uralja ezt az egész iparágat. Tele van kéjvággyal, hatalommal, erőszakkal, féltékenységgel és totális megtévesztéssel.
Akkor pillanthattam meg először a rock and roll világát, amikor együtt laktam hat másik sráccal. Egyikük egy ma világhírű együttesnek a tagja volt. Teljesen meg volt szállva démonokkal, szobája tele volt démoni képekkel és a démonimádás tárgyaival. Két koponyát tartott kandallójának párkányán, kétszer annyi kábítószert és alkoholt fogyasztott el, mint mi. Ez utóbbi dolog megmutatkozott „A pokolba vezető autópálya” és „A Sátán szeret engem” című dalaiban. Mindkettő a toplistára került. A saját hányadékába fulladt bele a húszas éveinek a közepén.
Miután az elmúlt nyolc évben együtt dolgoztam elismert együttesekkel hangfelvételek készítése során, ez meggyőzött engem arról, hogy amint a Szent Szellem felkeni az evangéliumi zenét, ugyanúgy a Sátán szelleme van a rockzenei felvételeken. Tanúja voltam annak, amint egy-egy felvétel a slágerlista élére került és meg is tartotta ezt a helyét, mert az elrejtett, megfordítva felvett szöveg arra késztette az embereket, hogy több felvételt vásároljanak.
A tizenhárom és tizennyolc év közötti lányok korosztálya vásárolja a legtöbb felvételt. Ez teszi ki az összes eladás mintegy hatvan százalékát, Csábító hangok, bizonyos hangmagasságok és frekvenciák vannak észrevehetetlenül beleszőve a dalokba, hogy előmozdítsák a kereskedelmi forgalmat. Ezeket az érzéki hangokat vissza lehet vezetni a primitív törzsek őserdei dobjeleire.
A rock and roll a Sátán egyik nagy ütőkártyája. Ez egy megtévesztés, amely a fiatalság elméjének befolyásolására szolgál. A szex, a kábítószerek és a rock and roll szoros kapcsolatban áll egymással. Ez a romlott iparág kis híján elvette tőlem a feleségemet, a családomat, a jó híremet, a józan eszemet és az egészségemet, mert ez az út egyenesen a pokolba vezet. De dicsőség az Úrnak, amiért az Ő kegyelme örökkévaló!”
Művészek és rock and roll együttesek neve, akiknek felvételei veszélyesek: Kiss, Michael Jackson, Jimmy Hendrix, Bruce Springsteen, Billy Idol, Sex Pistols, The Damned, Twisted Sisters, Ozzy Osborne, Dio, Black Sabbath, AC/DC, John Cougar Mellancamp, Jimmy Barnes, Devo, Iron Maiden, Madonna, Blue Oyster Cult, John Denver, David Bowie, Pink Floyd, Mick Jagger, The Who. (Ezt a listát egy volt rock and roll-rajongó állította össze, aki régebben ilyen zenékre szokott elaludni. Az Úr megszabadította őt a rock and roll uralkodó szellemeitől és megtisztította korábbi vágyaitól.)
A sátánizmus másik fő terjesztője a rockzene, amelyen keresztül a divat révén a tinédzserek jelentős részét eléri. A heavy metal zenét játszó rockzenekarok sokszor okkult jeleket, szimbólumokat használnak öltözetükön, lemezborítóikon, és gyakran dalszövegeikben is a Sátánt dicsőítik. Sok fiatal csak külsőségeknek tekinti ezeket, de a gyengébb személyiségű, befolyásolható kamaszok könnyen kerülhetnek általa a sátánista okkultizmus hatása alá. Különösen igaz ez akkor, ha a divatnak hódolva, kedvenceik öltözetét utánozva magukra öltik az obskurus szimbólumokat, ezzel mintegy jelt adva, kinyilvánítva szimpátiájukat az okkult világ felé. A hetvenes-nyolcvanas évek egyik legnépszerűbb zenekara, az ausztrál AC/DC „Highway to Hell” (Út a pokolba) című albumának borítóján az együttes énekese a Sátánt idéző alakban, szarvakkal és bojtos farokkal látható. Egyik dalszövegük bizonyítottan motívumot szolgáltatott egy 1985-ben Amerikában történt brutális gyilkosságsorozathoz, amelynek elkövetője az együttes rajongója volt. Tevékenysége megdöbbentő pontossággal idézte fel az AC/DC „Night Prowler” (Éjszakai portyázó) című dalának világát. Hasonló népszerűségnek örvend az Iron Maiden zenekar, amelynek kedvenc témái a varázslás és a barbárság, és akik első sikeres lemezük leghíresebb számát az Antikrisztusnak dedikálták. A vérontásról, szadista gyilkosságokról és ördögi ceremóniákról éneklő Megadeth énekese kevéssé meggyőzően azzal érvel, hogy bár ismerik a dalaikban megjelenő témákat (varázslás, sátánista áldozatok, belek kiontása), úgymond „nem helyeslik” azokat. Ez azonban nincs ráírva lemezeikre, így a zenéjüket teljes odaadással hallgató fiatalokra ugyanolyan igéző hatással bírnak ezek a dolgok, mintha bevallottan propagálnák azokat. Éppen ilyen hévvel hirdeti a háborút, a kábítószert és az agyonverést a Metallica, melynek koncertjeit a közönség „Halj meg! Halj meg!” kántálása kíséri. Más együttesek is előszeretettel választanak sátánista kapcsolatokat és az okkultizmus iránti szimpátiát sejtető neveket, mint például Satan, Sodom, Black Sabbath vagy Possessed (Megszállottak).
Na, látod, most mondtad ki a lényeget. A zenétől, s nem a szövegtől rendeződtekj úgy a molekulák. Vagyis, ha Mozart zenéje sátánista szöveggel lett volna ellátva, és a metál zene pedig bibliai szöveggel, akkor is így rendeződtek volna a molekulák. Vagyis a zene a lényeg: "rossz" zenét nem lehet feljavítani "jó" szöveggel...
"Az igazi zenében harmóniák vannak, amit az ógörögök a "szférák zenéjének" neveztek.Ilyesmi a metálban még csak elő sem fordul..."
Ez sem igaz, sok metál zenében vannak harmóniák, még ha nincsenek is az ember arcába tolva. Csak gyorsan a hasamra ütök: hallgass meg mondjuk egy Shadow Gallery-t, egy Extreme-et, vagy mittomén. Igaz, ezek általában (azért nem mind) sima hármashangzatok, egyszerű harmóniai forulatokkal (sima autentikus zárlatok, pár modulációval) de mégis harmóniák...
A keresztények nem futnak el a sötét dolgok elől, sőt, nagyon is ismerik. Megismerik, aztán fordítanak hátat neki. Azonban nem fordítanak hátat a drogosoktól, csak a drogtól. Például. Ismerik ők nagyon is az ilyen dolgokat. Különben nem lenne programjuk például a drogosoknak stb. Én ismerek olyan bibliaoktatót, aki megtérése előtt metálzenész volt hosszú hajjal. Most meg rá sem lehet ismerni. Belülről kifelé megváltozott.
A hanghullámokat, mint fizikai jelenséget, ne keverjük bele a lélekre ható jelenségekbe...
"Van olyan zene amit én is szeretek, a lényeg, hogy milyen hatást vált ki és mi az üzenete"
Ezzel egyetértek. Azonban aki elfut egy-egy sötétebb eszme/gondolat elől, az nem lesz tökéletesebb keresztény. Aki szembenéz vele, és legyőzi (megemészti), az közelebb kerül a megoldáshoz.