Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Hey guys :))
Basszus felkeltem de kinéztem és inkább visszafeküdtem sorry majd legközelebb :)))
Lore engem érdekelnek aképek szal ha tudod rakd fel öket
Hali,
Nos, hogy tüzesfejű Bolas (látom a kuss-carinás haverod fékútjának vége a bálna segge, nem csoda a gyakori lámpacsere :-)))) kollega driftjét kicsit megmagyarázzam:
Ami teccet: egy tuning 'A' omega pörgetése ami egy helyben kipukkasztotta hátsóját eszméletlen füstfelhőben, egy Viper motoros Dodge pickup (igen fargo ez 'égett' a ringen is) 2,7 tonnájával pörgött bár ez inkább hangos volt, szépek voltak még az E30asok és a rally ladák is amint nem voltak képesek a bődületüket átvinni a dzsúzos aszfaltra. Ja, és (fargo tod!) a szöcske is kint volt: óriási! Ott volt még Tóth Janika és 'cigány' Varga Zoli ők egy új Yarist izzasztottak.
Egy kicsit hideg volt, meg szvsz veszélyes is, sokszor csak a szerencse mentett meg egy-két őrült nézőt (pl. gyerekkel az oldalán állt a betonon). Egy (azaz 1) volvo volt kint, egy 245-ös vas de csak a trélert húzta amin egy pár száz kilós könnyített starlet trónolt.
Bolas,
remélem a haverod (tod a kuss-carinás :-))) jól jár a 480T-vel! Akkor holnap este ugyanitt (a naftáról a biznisz meg ha jó idő lesz)!
CYRUS,
legközelebb kirángatunk. Egyébként gondoltuk, hogy tucc kocsival jönni csakhát Bolas épp a közelben volt, értelmetlenül foglalni 4 helyet két volvóval....:-)
Csináltam képeket is, érdekli valakit mert akkor holnap lehet, hogy lesz időm felbűvölni...
további jó víkendet:
lore
PS: a haverom aki a talin velem volt sajna kipróbálta az astrájuk légzsákját (nincs komolyabb baja, örül, hogy nem a 40-est törte), szal mindenkit önmérsékletre intek, jók legyetek! NEM ÉRI MEG!!!!
Lore , Bolas jönni nem kell értem köszike most itt lesz a kocsi, még nem tuti hogy tudok menni de ha megyek akkor ugy is ott rátok csörgök ...
Bolas: A lámpám régota bevan repedve és jó lenne kicserélni szal ha tudsz 10 alatt akkor érdekel !
Ja és még mindig érdekelne hütőrács ha tud valaki!
thanks :)
Nem semmi fickó lehecc te! :-)))) Várom, hogy elsajátísd az mc-assembler csínját-bínját és akkor a következő talin belebújhatsz az epromomba, elkéne a 40-esbe még úgy plusz 200-220 lóerő. :-))
Szal télleg érdekelne, hogy a chip-tuningnak mik a mellékhatásai, következményei és a legendáknak mi a valóságalapja. Te az életben is cpu-kat és tranyokat buzizol?
Amit leírtál azt már harmadszori olvasásra megértettem de nemár csak a turbósokkal példálózzunk kéremszépenuraim!
'fargoci' szvsz csak holnap este jelentkezik, mert aki dr. Mac szerelmese és híve az nem sokat tököl Gates papa termékeivel :-)
Bizti a max 160 LE a voltfargovolvon mert 1.0 bar nyomasnal leszabalyoz az eletronika. sza no way above 1 bar csip tu ning nelkul. es mit sem er(na ez azert nem igaz teljesen) a megnovekedett nyomas plusz benzin nelkul...
A gyari nyomasertek 0.5 bar.
De mert megint hujjje vagyok ugy dontottem meg fogom modoitani a computer programjat, ezert most micro-controller assemblert tanulok,jol.
Ez jelentosen kulonbozik a normal chip-tuningtol,mert az ATC es a SUPERCHIPS stb, csak az ertekeket modositjak meg. pl. van 10 hely a befecskendezesi idoknek. namost adsz neki meg nyomast es amikor kiszamolja a computer hogy mellik adatot kell felhasznalnia (hanyadik elemet) akkor az eredmeny 12.elem na illen nincs mert ott mas,mondjuk gyujtas tabla van. ilyenkor az utolso erteket hasznalja. csakhogy ugye az nem ekkora nyomashoz van kiszamolva. ergo felso tartomanyban szegeny a keverek. eredmeny : nem megy ugy ahogy mehetne, plusz nem tesz jot a hengerfejnek. ezeket persze nem kotik az orrodra.
na ezert meg megtanulni az adott szamitogep nyelvet, kiovasni az epromot es atirni,kiboveteni a tablazatot.
ezt nem lattam meg senkitol...
na majd en .;;)))
fargoci: esetleg erdekelne a 850-es labkiosztasa?
mi koll konkretan,mond meg azt kinyomatom a cd-rol...
Bolas,
230-al??? Ahhoz egy T-4 kéne! Beh szép is lenne!
Öregurasam? Akkor megosztom a másik történetemet is, bár absz. unalmas. Odafelé pénteken Dombóváron 70-es táblánál egy fehér astra (Már ennek gyanúsnak kellett volna lennie!!!!!!) 40-50-el tötyög. lore indexet kirakja és 70-el megelőzi, előzés közben záróvonal kezdődik plusz egy 50-es tábla és lore a szeme sarkából észreveszi a helyes kis kamerát az astrában. Fék le 50-ig, záróvonalon be az astra elé és 55-60-al dözögés (azért ne legyek gyanús). 500 méter múlva (nem azonnal!) astra mellém ér, prüntyög a szirénája (belül volt egy kis villogó, kívül semmi!), lazazsaru int, hogy húzódjak le és beterel a tűzoltóság előtti platzra. Kérdi mit követett el lore úr? Mondom fingom nincs. Kezdődik a korrpuciós duma (ez ugyben sok sztorim van, idevonatkozó topikokban) hova megyünk, miért, mi a foglalkozásom (ezen a vonalon szoktak eljutni az anyagi helyzetemig) és tudom-e mennyire lehetne már büntetni. Erre mondom akármennyi bettenne szegény ösztöndíjas lorének, szal ne má! És mi történt? Csoda! 'Legközelebb nem leszünk ilyen engedékenyek lore úr! 'szlát!'
Éljenek a dombóvári rendőrök!!!!!!
Bocs, hogy ezzel untatlak de rég voltam gépnél:-))
CYRUS,
Bolas felőletek jön, mint írta fel tud venni. Mi 10-kor találkozunk a K épület főbejáratánál (Műegyetm rkp. 3.). Aki jön ismerjen fel! Kell még info?
lore!
Most hogy fél perce beszéltünk, én is szóhoz jutok!
Miután félésbe kezdtem a jogsim miatt, ezért feltettem a kalapot és öreguras style-ban nyomom..
:-(
Vectraval izmoskodtál, vagy az unokaöcsivel (S40)?
CYRUS!
Ha jössz holnap, akkor akár én is elvihetlek, mert a közelben leszek..
A számom a listán, vagy lorenál.
Hívj ha menjek érted!
Mi lett a bal lámpáddal?
Látod! Nem az ujjamból szoptam a 180-at, sőt azt is tudtam, hogy nem volt pontosan lemérve. De mit törtél Te le? Te is buzeráltad az első fargo-volvot? Megpiszkáltad a tranyoit mi?
CYRUS,
KGB mi? Na jössz holnap? Felvegyünk vhol? Hívj vagy írj.
fargo,
jaj de odavagy az almáért az egygombos egerével együtt! :-) Milyen volt a zingetés (azóta kedvenc szavajárásom lett!)? Volt egy kis kalandom hazafelé. Dombóváron és Siófokon keresztül gyüttünk haza. Az M7 elején egy nyomulós V40-esnek akartam értésére hozni, hogy a gépe nem arra való, különösen nem kölkökkel a hátsó ülésen (és ha így folytatja akkor lesheti a klubtagságot! :-))))))). Szal a pályán utolértem amikor látom, hoggy egy Mitsu Evo épp leckézteti. 230-al mentünk el mellette, pár km után a Mitsu lassított, hogy megnézze mi követi :-) Külföldi srácok mentek vele, aztán visszavettünk de hol egymás előtt, hogy egymás után döcögtünk fel Pestre laza fél óra alatt. Rég mentem már így, izzottak az idegeim. :-) Most fél évre elég volt. Képzelem Bolas mit művelt volna: 230-al végig (most be kell érned 210-el mi, Bolas?).
doktor úr,
ma este is most este van! Egyébként ez nem lop, ugye Lopez?:-)
Harvester,
Mennyit zabál a kopogásérzékelő nélkül? Sikerült berakni? Mi a különbség (telj., fogy.) /én így is tudok rövidíteni:-)/?
Amíg 0,9-1,0 bar volt a turbonyomás, addig valóban kb 160 LE volt a 460-as, miután feltekertük 1,2-1,3-ra, akkor 180-ra tippeltük. Lehet, hogy a Lacika visszavette kicsit, mert féltette s turbot. Ha nem vette vissza, és 0,9-et nyom, akkor joggal féltette, mert valószínűleg lehalt :-(
A Szuromi mondta, hogy a turbonyomás növeléssel 0,1 baronként 12-15 lóerő nyerhető. A gyári 0,4 barról 1,2-re emelve az 8x10= alaphangon is +80 lóerő, de mivel a motor/elektronika nem volt utánaküldve, így 180-ra tippeltük. Mindenesetre ment rendesen...
lacka, ti mértétek padon a 460-ast? Nekem sohasenem jött össze, érdekes lenne konkrétan tudni, mennyi is volt. A 0,5-ös gyári érték az tuti? Nekem mondtak az Attiláék 0,3-at, 0,4-et és 0,7-et, de kideríteni nem tudták pontosan. Tudsz esetleg utánanézni 850-es diagnsztikai adatoknak?
lore!
A kígyó a saját farkába harap..
Hmm. Ha jól emlékszem ezt nevezik a jogszocilógia nyelvén: bazális önreferenciának!
(nem hiába jár az ember egyetemre..)
Ne félj, nem fogom hagyni hogy dolgozz!
Szerintem okés a dolog, mert mára rakjuk a programot.
Viszont ezt délután úgyis lezsírozzuk még..
A kerekek azért kicsik, mert 14-esek.
Már kéne vennem rá 15-ös alufelnit..
Lassan itt a nyár!
A lámpák megvannak, csak a rossz időre való tekintettel nem tudtam még beüzemelni őket!
CYRUS!
Gyere ki velünk holnap!
Aztán lehet hogy oda is tudnék neked adni egy bal hátsót addigra..
Lore tény ami tény Schumi gyözelme mindig megfekszi egy kicsitt a gyomrom és ahogy elnéztem a Ferrarikat kurva jók idén ugy hogy lehet gyomorfekélyt kapok :)))
De amugy vagyok én csak átmentem KGB -sbe (megfigyelek) :)
Amugy én valszeg kimennék Vasárnap de ezt csak holnap tudom biztosra ! Na este leszek cső :)
A Fargo 400-as-a nem 180 csak 160 LE volt.(van)
A turbonyomas fel van emelve, 0.5 bar helyett 0.9 bar. Ja es en tortem le veletlenul az LH 2.2 egyik alu-fulet....;))
Válasz Lore 1277-re. Köszi az előre belém vetett bizalmat. Naszóval, sajna csak most sikerült billentyűzetet ragadni. Tudod lore kemény munka a fegyvercsempészet, meg a teniszpályára is le kellett ugranom :)
Maffia? Akkor nem hiszem, hogy 7-es Volvo iránt érdeklődnék.
Sajna a nickemnek sokkal egyszerűbb a magyarázata, kissé hasonlít fargoéra. Tudniillik én is szerepjátékoztam és kellett egy permanent name. Hogy honnan jött inkább nem mondom el. Bár jót röhögnénk. Így azóta ezen a nicknéven nyomulok mindenfelé.
Bolas,
nem láttam, hogy felgyógyult volna-e a jobb hátsó bálna-lámpa-búra! Nem arról volt szó, hogy megvan az új/bontott?
Ja, és megvan a fantasztikus gyorsulási értékedre a magyarázat: baromi kis átmérőjű kerekek vannak rajta.
Most jött a telcsi a szenyóból, hogy kész a vonyo még le is mosták. Megyek villantani srácok!
Viszlát szombat este:
baráti üdvözlettel minden tisztelt topik és klubtársnak:
lore
téged Bolas pedig felhívlak, mert a vasárnapi progit itt az életben nem beszéljük meg! :-)
Mármint az aranyifjak... Éjjel buli, nők, villogás, mi ???? Reggel és délelőtt kóma, du. be a bálnába elmenni puszizkodni a nagyival, letudva fél évre, este harc a léért, éjjel megint partytúra és a kígyó a farkába harap!
Na jó velem lehet alkudni. Elég ha 10-11 fele kimegyünk. Egyedül elég hülyén érezném magam és az lenne, hogy bemennék dógozni. VASÁRNAP! NE hagyd Bolas!
Ja, most már emlékszem.
Valamikor hajnalban olvastam de nem maradt meg.
Hánykor kezdődik?
Lehet, hogy kifigyelek, attól függ van-e családi okosság..
(nálunk ez vasárnap zajlik!)