Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Tom de lehet fikázni is birom akritikát :))
De msot télleg nem a vita miatt de mi a jó isten keres az anagyképü felvágos Eddie a Volvonál???
Nem illik az imázsba neki tod olyan Audi kell olyan klozetoros :))))
Lore ma még csak etette a Villeneuve a két ferrarit meg Mclarent aztán majd holnap odavágja öket :))) na jó ez csak álom :)) szvsz Hakkinen ma még nem adott ki mindent magából!! Amugy az arrogánsága tény de ez még nem is zavarna csak tod a sportszerütlneség az más tészta :)) Na de ez is nagyon off volt ezen ráérünk majd holnap összeveszni azt akkor majd jöhetek haza gyalog :))))
Volvo F1 racing team
team chef: lore
PR: fargo
first pilot: MS
second pilot: EI
test driver: JV
PR of the test driver: CYRUS
chemical laboratory: keton
Csak az esti résztvevőket írtam ide, de mindenkinek osztottam lapot.
fargo,
hálahegyek... tuttam én, hogy legény vagy a gáton! Miért kell suvickolni a kocsit? Milyen volt a kozmetikázás, polírozás?
CYRUS,
ha mégis elalunnék akkor holnap objektív tájékoztatást várok, nem valami hidrogénszőke baromságot (vetted?)! :-)))))))
Csendes olvasó vagyok. Ugyanis annyira szeretem, hogy ha ott elkezdenék irogatni meg figyelni az amúgyis elég forgalmas topikot akkor függővé válok, elég nekem a volvo. Salo rulez, vilnöf viszont egy sértődött kiskölök. Kanadai kanyar hahahahaha! (Tom MS is ugyanott... biztos technikai hiba :-))))
Arrogáns.... autóverseny vazzeg nem klubdélután! :-) A durva életbe nagyon off voltam. Látod, nem szabad engedni belelendülni (már kedvencekben sincs). Ki is volt a main a leggyorsabb (ezt nem hagyhattam ki :))))))?
Az utsó hozzászólásodhoz: győzött MS:))) Egyébként van annyira arrogáns, hogy csak akkor menne bele ilyen konfigurációba ha 3X annyit kapna mint vilnöf :))))))))
Amúgy attol hogy nem egy a kedvencünk beszélhetsz F1ről! megengedem :)))))))))
De hogy ne legyen vita legyen volvokék VOLVO F1 RACING M.S és J.V -vel a volán mögött egyenlő feltételekel!!! és akkor gyözön a jobbik :)))))
őőőő Lore tévedsz én imádom Ms-t!!! ugye Mike Salora gondoltál? :))))))))
amugy honnan tod hogy nem birom Schumit?? F1 topic?
Amugy a vezetői képpeségeit nem vonom kétségbe talán a kegjobb most , bár szvsz Villeneuve (kedvencem) is ott van a szeren....Én Schumit emberileg utálom !! 94 ig kedvenc volt aztán teljesen leirta magát nálam
1000 az álomhatár :))én benne vagyok :)) kábé 4ig ugy is maradok , akko lesz vége az F1 nek :) Fargo amugy emlitette esetleg az Ivanics úr miért gondolja hogy a Vezérképviselet hozzáállása nem lesz pozitiv?
Nahát Szájrusz te nem tudtad, hogy lore Forma1 őrült? Csak nem beszél róla ott ahol CYRUS van mer tudja a buta feje, hogy lore kedvence nemegyenlő CYRUSkedvence :-(((((((
Akkor is leírom MS RULEZ!
(kockáztassam fáradtsággal, hogy holnap árokba megyek? Na nem!)
Asszem mi még vitázunk egy picit a formaegyről de ez így lesz jó! :-)))) Meggyőzlek!
Hogy nézne ki egy volvokék forma1-es autó? Jól! Ha az a cél, hogy a Jag sikeres legyen ahhoz semmi más nem kell csak MS! MS in, Jag out, Volvo in!
:-))))))))))))
Szóval elnézést a késedelmes bejelentkezésért, de a mai napon minden és mindenki összefogott ellenem, olyan orbitális szívásban volt részem, amilyenben évek óta nem.
lore:
"Dzsentlmen vagyok vazzeeg!"
:-)))))))))))
Holnap reggelkorán kelek, viszem (48 órán belül harmadszor) suvickolni a kocsit. De addig még összehozhatnánk az EZREDIKET!
Szóval jártunk az Ivanics Úrnál, elmondtuk neki amit kicsivel lejjebb le is írtam. A hozzáállása ABSZOLÚT POZITÍV volt!
Messzemenôleg támogatja a klub ötletét, mind erkölcsileg, mind a késôbbiek során -- lehetôség szerint -- anyagilag. Köszönettel elfogadta a Klub tiszteletbeli elnöki címét, már csak azért is, mert évek óta kacérkodott a klubalapítás gondolatával, csak idô híján nem volt érkezése belevágni. Most viszont örömmel üdvözölte a kezdeményezést.
Szeretne tevôlegesen is részt venni a Klub szervezésében, kérés nélkül a helyszínen izibe felhívta a svédországi barátját, és információkat kért tôle a svéd klubok működését illetôen. Amaz megígérte, hogy jövô hétre utánanéz több dolognak, különösképpen ami a szervezetek (több Volvo klub van, típusokra lebontva :-) programjait, működési rendjét és tagdíjrendszerét, szolgáltatásait érinti.
Felajánlotta, hogy beszél a vezérképviselettel és az egyéb márkakereskedésekkel, az elôbbivel a név- és logohasználatot illetôen, az utóbbiakkal a tagtoborzást, kedvezményeket illetôen.
Említette, hogy a vezérképviselet valószínűleg elég mereven fogadja majd a kezdeményezést, és nem biztos, hogy engedi a név használatát bármilyen formában, ezért is kért külföldi referenciákat az ottani klubokat illetôen.
Utalt rá, hogy szívesen beszállna a klubos nyomtatványok elkészíttetésébe és finanszírozásába. Ha jól értettem, (erre még rá kell kérdezni konkrétan) felajánlotta, hogy alkalomadtán helyiséget is biztosítana a klub számára, ahol telefonügyeletet leghetne tartani, le lehetne telepíteni egy számítógépet, stb. Hozzájárult, hogy az munkafelvételi fronton és a szalonban is kihelyezzünk egy-egy hirdetôtáblát, illetve a Klub nyomtatványait.
Holnap, amennyiben ideje és bokros teendôi engedik, akkor szeretné tiszteletét tenni az összejövetelen.
Lore aludni?????????? kábé 3 ora mulva Forma 1 időmérő edzés :))
Amugy az a javaslatom hogy ha esetleg idén jól szerepel a Jaguár akkor a megalakuló klubb irjon egy levelet a Fordnak hogy jövőre Volvo néven szerepeljenek :))) ha szar lesz a Jaguár akkor felejtsük el :) Tényleg Gentleman vagy :)
Figyeltél CYRUS? Belepofázhattam volna de nem tettem, tuttam, hogy keton lesz a befutó akarva karatlanul. Dzsentlmen vagyok vazzeeg!
Egyébként meg akarok egy 960-ast (is). Persze először összespórolom a pénzt Bolas Bálnájára :-)
Ő is itt lesz 4-5 fele :-)
Templar te Simon is vagy? :)))))))))) Tied az 1800 (szakértő urak: ugye az 1800-as az angyal-autó). Azér ennek a Moore gyereknek volt ízlése :)
CYRUS,
megint összebalfaszkodjuk a 960-at? :-)))))))) Asszem 850 vagy Elwood kacsingatott a 850 felé, csak mint tuggyuk: T-5 rulez :-) de nincsenek itt szal keton hajrá!
lore
Nem, a kémia egyáltalán nem fekszik, mint említettem, az egyetlen amit tudok, az a dimetil-keton:-)
Egy 4x0 jött hátulról ~80 km/h sebességgel (lassan 2 éve)mi álltunk. Nem nagyon tört össze, saját kerekein elment az Ivanicshoz, ahol megállapították, hogy 2M ft kéne, így totálkár. Amikor elindultunk a haza, egyszer csak ordibál az ember, hogy hé, álljunk má' meg, erre kiderül, hogy a bálna vitte magával a kis 4x0-et.
Totálra törték? És hogy nézett ki az IFA a baleset után? :-)))
(remélem nem friss dolog, mert akkor =/%+%...
Hagyd a manualokat, holnap megvizslatom.
Most akkor fekszik neked a kémia? Mert ha igen akkor a kérdés: az új V70-nek és az S80-nak, hogy működik az ózon semlegesítője. Állítólag a hűtő van bevonva vmilyen anyaggal. Ha ez az anyag vmilyen katalizátor akkor mi van ha bekoszolódik? Ez nekem magas!
soros 4 hengeres 2.4-es volt (illetve még az, de szegényt totálra törték:-((( Elég erős volt, na persze nem száguldós, de pl egy leányfalui hegyi emelkedőtt 90-el vett.
Mindjért előkutatom az online manualokat, ott vannak adatok
Ez nem off! Én fizikából voltam de nem emlékszem semmire szal valszeg az első körben kiszórtak (különben vertem volna a mellem a felvételi :-)).
Az én szememben pedig aki ezeket a kötés-vegyület-rekació mi-mikort érti, na az nagy ember!
Egy olyan 2,4-est kipróbálnék. Már olvashattad, hogy volt szombaton egy lány egy 760-assal. Annyit láttunk csak, hogy egy barom V6-os van benne. Holnap elkérem a forgalmit? Szal van 2,4-es V6 is? Listád van?