Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WooDoo Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1601

Valami nem stimmel, a távtartó gyűrűk csak 1 mm vastagok, és 2-3 db szokott a tárcsa alatt lenni. Ha két alátétet kiveszel, kb 5 mm-t emelkedik a szíj. Arra figyelni kell, hogy csak annyi alátétet szabad kivenni, hogy a két tárcsa éppen ne érjen össze, mert akkor egymásba marnak. Egyébként ha 60-at megy a járgányod, akkor már kivették a távtartókat, mert gyárilag minden brumi csak 50-et megy.

 

A legtöbb tipusnál van egy acél tüske, ami megtámasztja a szíjat, hogy ne dörzsölje ki a gumiharangot. Ha elszakad a szíj, el szokta hajlítani, v. törni ezt a tüskét. 

Grecavom még nem volt, de biztos annál is valami hasonló megoldás lehet.

Előzmény: BIGYO2 (1600)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1600
Szekeres 1984 segítségével délelőtt a párom megvette az olajszűrőt, olajat.
Kényeztetjül 5w40 full sinti.!
Ledolgoztam a 15-ét, azután lecseréltem az olajat . A GRECAV egy haslemezzel is el van látva, ami védi az olajteknőt és a variót is. Két bibi van, amit így alámenvén
tapasztaltam:
Az egyik bibi, hogy a bal oldali féltengely kerékoldali gumiharangja szétnyílt.
Tud valaki kompatibilisat, mielőtt levesszük, hogy megvásároljam?
A másik, nagyobbik bibi, hogy a variószíj széle beleér a bal oldali féltengely
belső oldali gumiharmonika bilincs felőli részébe.
Erről lövésem sincs, mi a megoldás.
Egyébként 60-at megy kellemesen, de a szíij nem csúsziik fel a tárcsa végéig, kb
5 mm híjja van. A távtartógyűrű bentvan,kb az is 5 mm széles. Kivegyem?
A szíj akkor szerintem mégjobban hozzáérne a féltengelyhez.
Szívesen fogadom a tanácsokat.

belus68 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1599
Sziasztok

Most készültem venni egyett de az az itt olvasottak után egy kicsit elment a kedvem!
Nem tudom mi tévő legyek? Talán várok egy kicsit szerintem ezek a bürokraták kitalálnak valami kedvezőtlen szar törvényt!Sajna ez Magyarország!!!
zsozso49 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1598
Szisztok! Mindenkit üdvözlök! Én most jutottam hozzá egy AIXAM 400-as hoz. Szerintem nagyon jó! Érdeklődnék van-e valaki a közelben, vagy lesz-e valami összejövetel a mopedautósoknak. Ja egyébként Ságváron vagyok.
Előzmény: levisoft70 (1582)
sancynagy Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1597
Nekem van, de még csak három hónapja.
Előzmény: levisoft70 (1582)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1596

Természetesen nekik kell bizonyítani, hogy nem az.

Ennek folyamán viszont alá kell dokumentálni, amely arra az eredményre vezet,

mintha Te bizonyítanád, hogy segédmotor.

Pl: büncselekménynél, ha kell alibi. Bizonyítanod kell, hogy nem voltál ott.

Érdekes dolog az ártatlanság vélelme.

Előzmény: WooDoo (1594)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1595
Lehet a Ligier egyedi csuklókat tervezett, de pl. a Microcarban Renault 5-ös talpasok vannak.
Előzmény: Bakancs4 (1581)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1594

Egyáltalán nem esélytelen a helyzetünk, pl. a mezőtúri végzésre még nem reagált egyik bírósági titkár sem. A böszörményi végzésre valóban hiába hivatkoztunk, mert ott a bíróság megállapította, hogy a rendőrök nem rögzítették a feljelentésben a jármű hengerűrtartalmát, és ezért szüntették meg az eljárást. A mezőtúri esetben viszont világosan le van írva hogy a járművünk nem lehet személygépkocsi, és az is hogy megfelel a segédmotos kerékpárokra vonatkozó feltételeknek. A bírósági titkár ebben az esetben is helybenhagyta a szabálysértési hatóság határozatát, de a bíró a tárgyaláson mégis hatályon kívül helyezte. Kedden lesz a tárgyalásom, utána okosabbak leszünk.

 

Azt nem tudom, hogy kié a bizonyítási kényszer? Nekünk kell bebizonyítani hogy segédmotor a járgányunk, vagy a hatóságnak, hogy nem lehet smkp.

Az iratokban nincs olyan jogszabályi hivatkozás, ami ránk nézve kedvezőtlen lenne, kizárólag a KF "szakvéleménye" miatt hagyták helyben a határozatot, de azt meg tudjuk, hogy az nem jogszabály.

Előzmény: BIGYO2 (1593)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1593

Így már kezdem sajnálni, hogy elcseréltem a CABRIOT.

Az csak 280 kg üres tömegű volt. Azzal lehetett volna esély.

Előzmény: xeniah (1592)
xeniah Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1592
Ja, bocs, most olvasom, hogy az új KRESZ sem jelent megoldást a tömeg tekintetében (1580-as hozzászólás) :(((
xeniah Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1591
* hiányolni
Előzmény: xeniah (1590)
xeniah Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1590
Nekem is fenntartották hatályában a határozatot, de még nem kaptam meg a papírt, csak telefonon érdeklődtem, szóval nem tudom, milyen indokokat sorolnak fel, de gondolom hasonlókat. Most már kétségeim támadtak, hogy tényleg a mi javunkra fog dőlni a tárgyalás. Ezek szerint várhatóan hányolni fogják a CM jelzést, amit ugye a KFF nem hajlandó beütni. Csak szülnék már meg végre azt az új KRESZ-t, az talán segítene vmit.
Előzmény: Törölt nick (1574)
xeniah Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1589
Nem tudom, mert nekem a saját tömege 420 kg, az üres tömege meg 350, tehát nekem egy 70 kg-os sofőrrel számoltak. A KÖHÉM rendelet az üres tömeget nézi, ezért vagyunk segédmotor. A KRESZ alapján a köbcentibe is beleköthetnek sztem.
Előzmény: BIGYO2 (1588)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1588

De, bocs, kihagytam: achslasten (kg), tehát gondolom tengelyenként a megenkedett és a legnagyobb tömeget jelenti. Így már világos, hogy a technika 400 Kg, de sofőrrel? Hogy lehet benne 50 liter filyadék(tank 16+1,5 motorolaj, 0.7 váltóolaj+hűtővíz+0.5 L fékolaj kb=20-22 kg. 350+20=370 Kg.

Marad egy 30 kg-os ember, mint sofőr?

Nem értem az egészet.

Előzmény: xeniah (1586)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1587

Köszi, nem hagytam ki semmit

Ezekszerint nem férek bele a KRESZ szerinti 350kg saját tömegbe?

Kiderül, hogy ha nem a ccm a probléba, akkor túllépjük a súlyhatárt?

Előzmény: xeniah (1586)
xeniah Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1586
1. Saját tömeg kg 400
2-3 Itt vmi nem stimmel, sztem kihagytál vmit.
Höchste = legnagyobb
Zulassige = megengedett

4. Jármű üres tömege (sofőr és folyadék nélkül) kg 350
5. Műszakilag megengedett legnagyobb össztömeg kg 625
6. Ennek a tömegnek a megoszlása a tengelyeken kg 330/350
7. Műszakilag megengedett legnagyobb tengelyterhelés kg 340/310
Előzmény: BIGYO2 (1585)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1585

Mivel nem ismerem a nyelvet, segítséget kérek értelmezni:

 

1:Eigengewicht kg 400

2: Höchste         kg 340

3: Zulassige      kg 310

4: leergewicht des fahrzeuges (ohne fahrer und flüssigkeiten kg 350

5: technisch zulassiges gesamtgewicht höchstgewicht kg 625

6: Verteilung diesesgewichtes auf die achsen kg 330/350

7:Technisch zulassige maximale achlasten kg 340/310

WooDoo Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1584
nekem éppen van egy:)
Előzmény: levisoft70 (1582)
wolfka Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1583
Én is miskolci vagyok.
Szeretnék vmi mopedautót......
Jár ide az a miskolci ember?
Jó lenne ha össze tudnék vele futni és tájékoztatna a miskolci viszonyokról....
Előzmény: Bakancs4 (1580)
levisoft70 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1582

Azt szeretnem megkerdezni, hogy kinek van itt Aixam 400 asa ?

Bakancs4 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1581
Ligier Ambrám jobbos alsó lengőkarját és a kormányösszekötő rudat a támasztóbömbfej és az axiális csukló kotyogása miatt elküldtem felújíttatni ( bő 10.000 Ft) . Állítólag amikor meglátták a mesterek rögtön mondták , hogy ez egyolyan 50 ccm-es kisautóé , amelyik smkp . Ez így jól hangzik , de ezek szerint nem csereszabatos egyik ismert gépkocsival sem . De legalább megcsinálták egy nap alatt , talán szombaton be tudom építeni .
Bakancs4 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1580
Miskolci sorstársunknak is hasonló gondja van , tudniillik , hogy , idézve leveléből """megvan az eigengenehmigung a géphez, amiben jók az adatok. egyedül annyi a gond hogy az egyik mellékletet adtam a rendőrnek, amivben 375 kg az eigengewicht. egy másik német papíron pedig a leermasse: 349 kg. meg kell majd magyaráznom, mi a különbség a kettő között. Ti tudjátok ezt? "" . Nos , amikor válaszoltam neki , írtam , hogy a KÖHÉM (műszaki feltétel ) 350 kg-os üres tömeget ( száraz súly) ír , míg a KRESZ a saját tömeget ír ami tkp. menetkész súly vezető nélkül . Megjegyzem a várva várt módosítás továbbra is maradt a saját tömegnél , gondolom azért ,mert a KRESZ az üres tömeget (akksi -üzemanyag etc nélküli fogalmak) nem is ismeri , nála a jármű létező legkisebb állapota a mentkész sajáttömeg . Nem tudom mikor és hogyan lesz itt rend .
Előzmény: Törölt nick (1574)
Bakancs4 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1579
Az én Ligierembe a kis FIAT-ok légszűrője passzolt , az olajszűrő ( DO 1800 ) pedig a Renault R-4-esemmel ( 845 ccm) egyezik , egy bő ezres volt .
Előzmény: BIGYO2 (1564)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1578
megugye smkp=50 ccm meg többi hülyeség
Előzmény: levisoft70 (1576)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1577
összsuly 550, önsuly /vezetővel értendő/410, üres suly 350
Előzmény: levisoft70 (1576)
levisoft70 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1576

Ezek szerint csak a 410 kg ba tudtak belekotni ?

Tehat ha az Aixam 350 kg, akkor azzal lehet kozlekedni ?

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1575
feltesszük a honlapra is, v.mi oknál fogva feltöltéskor nagyon leromlik. csak töredéke az eredeti file méretnek.
BOCS, ezt már tapasztaltuk.
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.10 0 0 1574
NO COMMENT!! ITT TARTUNK MA EUROPA KÖZEPÉN!!
,,
Szekeres1984 Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1573
Az 5W40 ful sint jó de szerintem drága bele, en 5w40 félszintetikusat tetem bele nekem ezt nem eszi és nem is olyan drága.
A hajtómübe égy sima higabb ásványi olaj is jó, legalábis én ezt használom.
Előzmény: BIGYO2 (1566)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.09 0 0 1572
no já,já,persze....persze

ma jött,most szkennelem ,egy kis időbe beletelik,-amig "kiszerkesztem"- de nemsokára láthatjátok.
Előzmény: xeniah (1568)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!