Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Ja, az aposztrofban áramló levegő magyarázatához már Einstein téziseit használnám, ahhoz meg pofa kell!
Kultúrtopikot csinálunk vazzegg!
Még valami, fizikai-statikai-szilárdságtani (mindhez volt szerencsém) szempontokat figyelembevéve én sajna sokszor mosolygok a volvo talin elhangzó volvo-szuper-keménység bizonygatásokon. Most utáltok mi? Szal más nincs így ezzel? Szvsz viccnek jó csak én túlságosan telitalppal álok sokat látott hazánk földjén (Templar).
Nem semmi fazon vagy Te! A szbadon eső esőcsepp alkjával kapcsolatos megfejtéseddel végképp beloptad magad a szívembe, a fizikások is max. a gömböt mondják de te a hibával terhelt eredményt modtad, szal Bingo! Bár tudnám folytatni a hibák sztochasztikus részének elemezgetésével de nem teszem :-), az eredmény így is teljes mondható, hiszen az összes hibalehetőség az objektumot érintő közegben rejlik ami jelen esetben a körülötte 'áramló' (direkt van aposztrofban) levegő.
A szivarozást én is élőben gondoltam, esetleg te hozhatnád a szivart, nem akarok égni valami gagyival. Esetleg tipp a márkára?
Legközelebb csukott szemmel is megtalálsz, csak az agyhullámaid vibrálására hagyatkozva keress! :-))))))))
A dívát is megértettem végre. Csak tod ez elég feminin szó ahhoz, hogy egy ilyen volvos-repülős-életművész-handsome-macho magát így nevezze!
A Saab tér-sík magyarázata hozzád méltatlan, nem veszem figyelembe. Dimenziókat csak korrekten, szépen ahogy a csillag megy az égen, kezelni úgy érdemes.
Másik miszték: az olasz a latin eredetű, szal minden olasz szó latin eredetű melynek van latin megfelelője (dehát nem minden latin családban lévő nyelvnek van olasz megfelelője). Nincs itt valami tarisznyás-ELTÉs?
Az alliterál szóért irigyellek..., hiába még kicsi voltam a Grétsy-grécsi-grétsi (nemtom) idejében, a Vágó meg elkurvult, nem paraméter manapság.
Urak! lore e-vel a végén nem nagyképű csak felveszi a kesztyűt!
fargo,
nézz mán be, hallod?
CYRUS!
Na? He? Mi van? Monnmán!
keton, Bolas,
keton variációja az egyik kiút. Csak kell egy orvosi igazolás, hogy a feleséged szült (meg egy házassági anyakönyvi kivonat :-))
keton legalább reál orientáltságú suliba jársz? A BME játszik nálad?
lore,
80 helyett (bár 50 is lehetett volna). Magyarázkodási formák: sürgős, életbevágó munka, az autó munkaeszköz, stb. Ha van egy haverod, aki el tudja (akarja) helyetted vinni a balhét, mondhatod, hogy nem te vezetted az autót.
Nagy örömmel tölt el, hogy doktor úr felvetése nyomán szerény hozzászólásom ennyi újszerű és érdekes gondolatot ébresztett. Célomat ezúttal elértem.
Részleteiben:
doktor úr (csak így simán),
sajnálattal közlöm, hogy lángelmémmel esténként kizárólag doktor NŐ-ket melegítek :-)
lore,
Szivarozás csak személyes találkozás útján oktatható, mondjuk a legközelebbi meetingen.
Az esőcsepp a folyadék felületi feszültsége következtében gömb alakú akar lenni, amit némileg torzít a körülötte áramló levegő, szóval nem csepp alakú.
Saab-ot sem térben, sem síkban nem vezettem (még).
A díva latin-olasz eredetű szó ünnepelt színésznőt vagy filmcsillagot jelent (nem tudom van-e hímnemű változata vagy csak most lett:-))).
Harvester,
Remélem időközben visszatágult a torkod. Tényleg áskálódsz, a pilótát úgy tudom nem a szoftver katapultálta, hanem a repülésvezérlő rendszer szoftvere feküdt meg, emberünk do-it-yourself alapon katapultált.
Bolas,
Kösz a C70-et, bár ha lehet inkább diplomatakékben választanám, de hálám jeléül töprengek a problémádon.
Keton kiejtését magam is "ketn"-nek javaslom, egyébként zavaróan alliterál (figyelsz lore?) egy bizonyos egészségügyi segédeszközre :-) Én ezért akartam ezt a korábbiakban tisztázni.
A nickem azért Templar, mert én vagyok aki magához emeli az elesetteket, reményt ad a csüggedőknek és mosolyt varázsol az elgyötört arcokra. Templar mindig ott van ahol segíteni (vagy Whiskey-t inni) kell és van stílusa.
Bolas,
Már értem a 3sec-et! :-) Téged nem lehet legyorsulni!
Pénteken reggel 1/4 7-kor indulok, apámat univerzitinél kidobom, el Ivanicshoz, villamossal (BKV a feketelistámon, de ez a legésszerübb :-() uniba, amikor kész villamossal vissza saztán haza. Szal a megoldás a csekkolásra: Vasárnap otthon vagyok, bármikor zavarhatsz csak telefonálsz s akár házhozmegy a fekete-szépség!
A gyorsulási holnap este lesz a ringen. Asszem hivatalosan 7-8 fele kezdődik én 8 előtt nem megyek ki. Valszeg egy ezres a beugró.
Ja esetleg tok neked egy kis manit keresni, majd megbeszéljük. Jössz holnap? Otthon vagy holnap du.-estefele? Akkor lenézhetek (földrajzilag:-)) hozzád.
A polisz-ügyben nekem túl rizikós lenne segíteni, majd elmondom, pedig télleg szeretnék.
ketonék gyorshajtására van megoldás. keton ment be a zsarukhoz és megmagyarázta, hogy a fotón nem hiteles a kép, mert a filmen az ezüstbromid elöregedett ezért az expozíciós időben nem a lencse által befogott kép képződött le. Ehhez hozzácsapott 5-6 kémiai egyenletet a karbonilokról és ketonokról, az IQbajnok rendőr-ügyintéző emancipunci felvilágosodott hölgy nem akart tudatlannak látszani és bevette.
lore!
Nézd csak meg a 1131 és a 1132 topicok idejét!
:-)
Az Ivanics után merre mész?
Ha hazafelé, akkor lehet hogy bepattanok melléd az S40-be, csakhoyg ne unatkozz odaút..
Meg kiváncsi vagyok milyen is belülről..
Múltkor nem tudtuk lecsekkolni..
CYRUS!
Milyen gyorsulásiról beszéltek?
A Bálna lemarad ha kimarad..
keton!
Te hogyan intézted el?
Nekem 1 éven beül ez a második..
Akkor 50 helyett 78 volt! Kidumáltam 8000 Ft-ra..
Most visszaesőként nem számíthatok ilyen sikerekre!
Sőt...
:-(((((
Ha már segíteni nem tudtok, mit javasoltok mit csináljak?
ad 1/
Valljam be, hogy a megnevezett időben én vezettem a Bálnát és akkor a jogsimnak tuti helló..
(egy időre)
ad 2/
Avagy ne mondjak semmit és akkor a Bálna papírjainak helló..
(bevonják a forgalmit 2 hónap és 1 év közti intervallumra)
Esetleg 3. lehetőség?
(hivatkozni valamire, vagy elintézni valamit)
chemical-keton,
120 helyett? Mer az semmi! 80 helyett? Az már valami, nekem 80 helyett 138 már volt. Itt már jómódúnak kellett lennem. 50 helyett? Akkor apád nem semmi! :-))))
CYRUS,
persze, hogy megyek gyorsulásira. Jön még két haverom is. (úgyhogy beférsz, felvegyünk valahol?)
:-)) Most komolyan!
Bolas,
nekem ilyen finnországban volt, ott Tómas lettem, de a nickem mégsem Tomas, mert az ugyebár plágium lenne. Szal régebben az akkor még leendőbelimnek szereztem vhol egy virtuális kódot és a lánykori nevének első két-két betűjéből jött a lore (angol billentyűzeten értelmezve). S ez úgy megmaradt. (CYRUS, Bolas, keton, lore sőt számomra doktor úr is tisztázva)
Harvester te nagy arató lehetsz! :-))) Find spice!
BalázsBolas hol vertél rám 3mp-t? A bálnád egyébként csak 2mp-t ver a vectrára (7,8-5,8), szal azért legyünk korrektek!
Ja pénteken 7-re nem jár valaki az Ivanicsnál? Én igen (45e km)
Ha már kiejtésnél tartunk, magyarázzuk is meg, ki és miért választotta azt a nicket ami!
Udvariasan mindenkit félrelökve kezdem:
Amikor Franciaországban voltam, a kedves gallok nem tudták kiejteni sehogy sem azt hogy Balázs!
Próbálkoztak: Bolas?
Nem, mondom: Balázs!
Erre ők: Oh, oui! Bolas!
Én: Nem-nem, BA-LÁZS!
Ők: oui, oui! BO-LAS!
Én: Ok, Bolas!
Ja, lehet, hogy hülyeség de a nickekről egy pár szót:
Mostmár a nemcsak-virtuális kontaktus miatt érzem szükségesnek a nickek pronansziésönjének a tisztázását.
Nem fargot ejtik ferdzsónak de a kritikusabbak:
CYRUS- szájrusz
Bolas- Bolas (esh-el a végén, ez fontos!)
lore- lore (e-vel a végén és rövid o-val mert csak)
a többi szvsz evidens.
Ez azért is fontos mert az ember gondolkodás közben is kiejti a szavakat, és nicken is lehet hívni egymást élőben is, mert egyelőre jobban szájra áll.
Ha szerintetek ez az egész hozzászólás f@szság akkor kimoderáltatom! :-)))
Mr Simon Templar, az ékesszólás fedettpályás nagymesteri fokozatú koronázatlan és legyőzhetetlen egyben utánozhatatlan művészi adottságokkal megálldott de mégsem úgymond elkapatott nagyarccal rendelkező szerény fiatal tehetség aki bármikor szembeszállhatna Grétsy dokival és Vágó Pistával de mégsem teszi hiszen Volvo tulajdonosként és bajnok dívaként minden amit cselekszik és mond vagy tesz az nem felhasználható másra csakis a Volvok dícsőítésére és magasztalására ezért hát senki se merjen követ Uram bocsá' kapát kaszát vetni dobni mitnem hajítani rája feléje mert hogy az Ő érdeme sőt mi több ajándéka azaz megérdemelt jutalma nem más mint egy aranyszínben pompázó C70!
Mielőtt azt hinnéd genya vagyok (pedig az vagyok :-))))) tudd: vasárnapi programom a kertészkedés lesz. Ha kifejleszted a volvo-vontatta roto-kapát akkor azt az interface-t felhasználnám fűnyíró húzására! Van még időd, még nem nő a fű! :))
doktor úr,
Bolassal azt beszéltük, hogy lehetnének spontán kezdeményezések is pl. szép az idő srácok, holnap rendezhetnénk egy szalonna-sütést! stb.. Ez a klub nemcsak volvo-klubként funxik, hanem újabb barátságok is születhetnek a parkoló svéd gépek árnyékában.. (figyelsz Templar: EZ A költészet!) :-)
A klubbal meg az van, hogy mostmár az elnököt/~kséget kell bombázni nagy-talis javaslatokkal, mert így korrekt.
Bolas,
nyomul a bálna,
nyomul a bálna,
mindenki... VIGYÁZZON jön a Bolas!
A volvok általános hibája, hogy 50-nel úgy érzed nem is haladsz. Szal építő javaslat egy VAT-tól: A volvoklub kérvényezhetné a rendőrségtől a 100%-os sebsség-túllépés engedélyezését Volvok-számára. Persze szigorúan titkosan mert rögtön ugyanezt követelnék az alfások és a bmwsek is!
:-))))))
Gyermekeim a sörben! (Még jó, hogy utálom. Mármint a sört.) Az lenne a kérdésem, hogy akkor most hogyan tovább? Mikor taláxunk, mega klubbal is mivan, meg van-e valami dolog ezzel kapcsolatban. Kicsit türelmetlen vagyok. Válaszaitokat csak holnap reggel olvasom, úgyhogy van idôtök írni.
a doktor úr
Templar ez tényleg szép volt, komolyan. Összeszorult a torkom :) Nem is értem miért nem Saab-od van, azok csinálnak repülőgépeket is. (Erről jut eszembe az egyébként megtörtént eset, amikor a Saab-os bemutató pilótát katapultálta egy szoftver bug egy légishow-n). De márt megint áskálódok :)
Angyalom!
Legközelebbi talin szivarozhatnánk egyet, tod az olyan stílusos mint a géped (P1800 :-)). Szal taníts meg egy-két szivaros dologra mert konyítani akarok hozzá.
Tod, hogy sci-lore állandóan belédköt, szal ha te lángelme vagy akkor az én agytekervényeim egy kitörő vulkán lávafolyamaival vannak egy szinten.
Tudod, hogy az esőcsepp milyen geometriai alakot ölt szabasesés közben?
Ja melyik állat a tied (jávorszarvas kell, hogy legyen!)
Saabot vezettél már? És levegőben?
Mi az, hogy díva?
van a boltos csávónak Volvója én láttam egy korábbi összejövetelen (7-es) csak nyilván ilyen vacak időben nem akarta az utcára vinni, inkább a Mercit strapálta.
A titulusokkal kapcsolatban épp a közelmúltban szórakoztattuk egymást egy cimborámmal oly módon, hogy emiljeink végére minden elképesztő, de közel hihető rangokat jegyeztünk, amit a végén már csak négyzetcm.ben mértünk. Szóval szerintem kicsit bonyolult lenne ez a bónusz és titulusrendszer, de ha valakinek ehhez van gusztusa tegye:-))
"handsome" Templar a jó útra vezérelt,
repülőmérnök, jogosított kereskedelmi repülőgépvezető, jogosított légijárműszerelő, az arab ételek specialistája, szivar és nyakkendőtű szakértő, jogosított repülési ellenőr, tartalékos repülőszázados, Volvo tulajdonos, érettségi elnök,
tiszteletbeli állatkerti nevelőszülő, az Európai Közösség légügyi szabályozásának szakértője, egykori sárkányrepülő és általános lángelme
Rang-kórság....? Hmmmm. Szal ezzel én úgy vagyok, hogy tetszik, hogy a bébi születésénél (sokadmagammal) bábáskodhattam, de itt a titulusok szvsz max. az elnökségi tag ill. elnök, semmi több. Ezek viszont nem vonzanak, mert nem tudnék megfelelni nekik. Mármint a tagság követelményeinek mert elképzelhető, hogy külföldre megyek egy fél évre, gyereket vállalok (ha fargo le nem beszél :-))) stb. A srác aki elnök lett nekem szimpatikus, mert csendesnek de ugyanakkor tettrekésznek tűnt. Remélem beválik, kívánok neki ehhez egy kalappal...
Viszont visszatérve az előzőekhez, bárkinek bármilyen tapasztalata van tartózkodjon a sárdobálástól, inkább ossza meg a 'tagsággal', beszéljük meg stb.. És nem a kedvezményekre kell tenni a hangsúlyt, bár ha a vezetés ügyes és két lábbal a földön jár akkor úgyis lemorzsolódik a profitleső réteg. A klubtalin ilyennel nem találkoztam, bár lakva ismerszik meg az ember... mindenesetre fel kell készülni a nem pusztán volvo-volvos-feelingre vágyókra.
lore aki legalább olyan k*rva okos mint a doktor úr.
Na mivan bolaska felébredtél?:-)
Egyébiránt szombaton (és nem szombeton ahogy azt az elôbbi egyik magasröptű hozzászólásomban leírtam) márpediglen havas volt a bálnád, merthogy mindenkié az volt. És ez alól még Te sem vagy kivétel! Csak a Gyedi biró! :-)
a doktor úr
Ps: Csak nem siettél valahová, hogy dolgod van a kékkabátosokkal?
"Én Bolas, -szintén- büszkén viselem a Volvo Klub Magyarország alapító tag nevet.."
A Bálna sosincs behavazva, mert nincs rá ideje..
Ha meg igen, akkor a menetszél lerepíti a havat!
Erről jut eszembe:
Van-é köztetek valaki, akinek vannak bizonyos kápcsolatai, esetlegesen ismerőse a "Dorgálunk és Vétünk csoport" (II. illetve IX. kerület) szabálysértési osztályán avagy felette?
Ha igen, kérem jelentkezzen!
Köszönettel, tisztelettel, alázattal, baráti üdvözlettel, Volvo Klub alapítósággal stb..stb..