Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Újra itthon:
A filmben egy enyhén skizo-hajlamú homi fickó öldökölte halálra a barátait, a pizza6-ban NE egyetek lasgne-t!
Ennyit az offokról!
fargo elfelejtetted, hogy ketonéknak hétszázasuk van? Az a piros jó tuningnak de az már nem volvo. Viszont a másik (szép zöld) na az egyre jobban tetszik!
CYRUS,
felébredtél? Izgulsz? :-))) Egy-két sor van rajta valami volvos témában. Csak rápillantottam, most viszont nem találom itt az asztalomon, majd meglesz...
Novice,
sürgesd az autóváltást!
Bolas,
az autód télleg gyanús! Nekem is halknak tűnt, ez valszeg gyárilag így van, a tied meg rendben van. De szerintem is jobban megy mint kéne és ráadásul a fogyasztás sem rossz. Nem értem! Volt egy régi 1,5D golfom azon valamit lehetett tekergetni amitől vagy nem ment és nem fogyasztott vagy ment és evett rendesen. (asszem Bimmernek voltak hasonló tapasztalatai egy 500-assal) De nálad mindegyik oké. Szal mi lehet?
M3-ast? hehehehe :-))))))) Hiába engem is állva hagyott, mondtam én! 5,8-al versenyezni!!!
Egyébként ezt a képet már láttuk! Újat! Kapcsolódva Templarhoz itthon modemen engem is lassít, szal oszd be de ne hagyd abba!
Templar,
szvsz neked van itt a legtökösebb hobbid (szakmád?) ami ráadásul érdekes is. Nem akrok túrkálni az intim szférádban de van ebben valami skandináv relaxációs impulzív szenzitivitás is: Templar begördül a pofás kis ketteskével a hangárok mögé, fel a szkafandert és irány Zágráb! Hát nem filmbeillő idillitás ill. harmónia?
keton!
Amikor fargo elkezdte volna fejed leharapását akkor mi sutttyyyyy... kirántottunk volna hatalmas szájából!
Szal legközelebb ne bújj el. Bár biztos megismertünk volna a fehér kötényedről meg a kémcsövektől csörömpölő szatyidról! :-))))))))))))
doktor úr,
meg se látszik az a kis szépséghiba! Nyugi!
Harvester,
ver ár jú?
Ja, CYRUS én még fennt vagyok min. egy fél órát, addig írd már ide az F1 online címét.
örülök hogy a topic idáig fajult. Aktuálisan nem
vagyok márka-társ, de dolgozom az ügyön, az esetleges klub tagság érdekelne - majd.
Pls. keep me informed.
lore,
A repülőzésre azér nem válaszoltam, mer az má elég off lett vóna.
Döbbenetes, hogy keton önmagát kémiai kötésnek álcázva közöttünk járt titokban. Asszed leharaptuk volna a fejed? Házi pedagógusunk fargo esetleg megpróbálta volna, de lore, CYRUS meg én biztos visszafogjuk.
A legyártott 780-asok megoszlása:
1986: 683 db
1987: 2035 db
1988: 2334 db
1989: 2334 db
1990: 1300 db
1991: 400 db
Össz: 9086 db
**************
Ebbôl:
5669 db USA
1384 db Olaszország
515 db Svédország
416 db Japán (???)
346 db Canada
230 db Franciaország
122 db Belgium
79 db Svájc
46 db Hollandia
43 db Spanyolország
34 db Austria
22 db Portugália
14 db Norvégia
13 db Dánia
10 db Finnország
5 db Thaiföld
138 db egyéb szanaszét
Igy van emberek ahogy Bolas mondja. A V6os sima volt!!! :)
Lenyomtuk az M3 ast is ami aztán még erölködött egy kicsitt de nem végül nem birt a jó öreg bálnával és nagyon otthagytuk!
60 méteren 100 at vertünk rá :))
De viccen kivül télleg nagyon megy az a Bálna és halk is, nekem nagyon pozitiv lett a benyomásom!
Tehát ismét kuijukadtunk a szokásos konkluziohoz
VOLVO RULEZ!!!
szerintem is jó volt a tali, kár hogy az idô így bekavart. Verôfényre, bárányfelhôkre, enyhe, kikirics-szagú tavaszi szellôre számítottam. Szerencsére a jó társaság ellensúlyozta Aigner Szilárd trehányságát...
Ma is meg kellett állapítanom, hogy kevés márkának van olyan konstans, színvonalas formatervezése, mint a Volvonak. Rusnya autót nem is gyártottak...
Az a piros Amazon, így utólag nem tetszett. Dögös, meg minden, de nem az igazi. Ráadásul a kivitelezés minôsége sem igazán tudott lenyűgözni, pedig ugye ez különös súllyal esik latba amikor egy átépített / felújított veterán autót szemlél az ember. (Legalábbis nálam.) Amit kifejezetten szentségtörésnek véltem, az a kocsin gyakran fellelhetô ROZSDA volt!
Bolas: megint nem készült fotó a Bálnádról, bár valószínűleg a másik fotós srác (azt hiszem a Gergô embere) lekiismeretesebb volt.
Tényleg versengeni akarsz, Bolas Mester? Én minden jóban benne vagyok :-) Mitôl megy olyan nagyon az a hetes, azért elárulhatnád. Ha egy M3-ast lenyomtál, akkor nekem esélyem sincs.
*************************************
KLUB:
Szóval, azok számára, akik nem voltak ott, a lényeg: Megalakultunk, kb 30 alapító taggal.
A Klub neve: Volvoklub Magyarország. Logo: még nincs, de majd lesz, azt beszéltük, hogy készíttetünk több variációt és megszavaztatjuk.
Tagdíj: 500 Ft/hó, azaz évi 6000 Ft.
Székhely: egyelôre az Elnök (Szemerei Ádám) lakhelye, aztán majd eldôl...
További teendôk: ezt nem tudom, az Elnökség dolga lesz eldönteni, szerintem tagtoborzással és a Klub megalakulásának elhíresztelésével (sajtónyilatkozatok, levelek, stb.) kellene kezdeni. Remélhetôleg benéznek majd a Gergôék és tudósítanak...
lore!
Kipróbáltam a V6-ost, elég jól ment..
Viszont hazafelé simán megelőztem...
CYRUS rá a tanúm!
Aztán Újpesten meg egy M3-as kapott ki de durván!
CYRUS ezt is látta..
:-)
Hát sajnos nem volt túl sok támpontom a felismerést illetőleg. Azért fargo gépét megismertem, nagyon király. Emellett szvsz a szervezés is egy kicsit laza volt (na persze én mindent agyon akarok szervezni, de ha nekem kéne csinálni, még ennyit se tudnék:-). Még egyszer kérdezem: alakult vmi klub-ügyben? Majd a következő alkalmat remélhetőleg jobban ki fojuk használni.
Keton, azért megkereshettél volna! Nem szemrehányás de az ember vhogy talán közvetlenebbül viselkedik a virtuális barátaival, körbeszaglásztam volna az autótokat már csak azért is mert tudtam volna: ez ketonék gépe! Vagy abszolút nem ismertél meg minket?
Harvester!
Aszittem jöttök D.bogdányba is. Pont akkor akartuk volna összehasonlítani egy ülőpróbával a 4százast a negyvenessel, gondoltuk majd az étteremnél...
Az idő nem volt velünk, tudom az én hibám! :-))) Meg volt egy kis kavar az oda-úton de azért jól sült el minden, nekem a hely is tetszett.
CYRUS,
egy kockás papír bennt maradt az autóban. Aludj, F1 rulez!
fargo,
képzeld egy 855 követett egészen Pestig. Pont olyan volt mint a tied :-))))
Bolas,
kipróbáltátok a V6-ost?
Na lore moziba viszi kis feleségét, 6-kor indulunk, éjjel (este) benézek.
Lore amugy igazad volt téleg bazi jól megy Bolas kocsija és kurva halk belüről!
De most gondban vagyok!! Ültem 3tok kocsijában és rájöttem mind a háromból kell egy!! A mineket persze nem adnám el de akkor az már 4 Volvo! És hát ugye még ott a C70, S80, 480, 1800,780, stb!
Na mind1 egy két év és ti lesztek a diszvendégek CYRUS volvo muzeumában :)))
Na most hogy ennyi hülyeséget összehordtam megyek aludni egy kicsitt rá kell készülni a Forma 1-re este gyüvök!!!
És VOLVO még mindig rulez!!! :)