Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
CYRUS, lore
telitalálat, az volt az. A jobb oldali díszléc? Nem a baloldalit láttad véletlenül? Kb egy éve egy Opel jött ott neki, A oszlop cserét eredményezve, ott új a díszléc is.
Az elején azért álltunk külön, mert kicsit korán érkeztünk, és benéztünk az áruházba.
Sérülések ügyében az előző francia tulajdonost, ill. annak haragosait kell kérdezni (féltéglák, stb)
'remete kertvárosban két őrült ijesztgeti a polgárok vasárnap délutáni jól megérdemelt pihenőjét egy b*szaott nagy volvoval és egy vectrával' :-)))))))
Keton ! Ti voltatok azzal a gyönyörű 7esel ami az elején ott egyből a Brico bejáratánál állt külön?
" ködlámpa volt az elején a csomagtarton kis kerek horpadás?
CYRUS!
:-))))))))))))))))))))))))))))
soha rosszabbat! Viszont nem értem miért nem érte meg fennmaradnod, JV több mint egy éve nem végzett ilyen jó helyen.
Ahogy a mercik elfüstöltek..... :)
Templar,
De azért poénnak elment, nem? Irigyellek azokért a napokért (hangár mögé parkolás és hussss).
-
a hely klassz, de vannak más helyek is, mindig ki kell lőni vmi jó kis célpontot és ott talizni. Viszont legközelebb tartsuk a konvojt, gondoljatok bele milyen impozáns látvány kívülről 20-30 Volvo. Szal egy csöppnyit összeszedettebb szervezés és minden oké (egyszerre indulás, lámpa után bevárás, napsütés stb..).
keton!
Én jó megfigyelő vagyok. Az autótok jobb oldalán az első ajtó és a sárvédő közti rövid védőgumi (ami a doktor úrnak hiányzik) nem más típusú mint a többi? A disztárcsák is ezüstösek? Van a csomagtartón egy enyhe sérülés?
Elwood,
miért vagy te titokzatoskodó?
fargo,
uabban a cipőben járunk... miért nem tegnap volt ilyen idő?
Na most már nekem is jó reggelt :)))
Off
Remélem a Volvo mivel szintén a Fordé nem olyan lesz mint az F1-es Jaguárok :) Bár szegény Mercik se voltak tul jók :)
Vaaaaaaaazzzzzzeeeeg Lore MOST ÖRÜLSZ?????
:)))))))))))))))))))))))))
On
Láttam tegnap éjjel egy S40-est kékben ültetve spoilerekkel, szárnnyal, gyönyörü felnikkel stb!
Tisztára olyan volt mint a BTC-nem induló S40 esek gyönyörü volt
a hely szuper jó volt, már fel is írtam kedvenc éttermeim listájára. NANÁ, hogy mehetünk arra máskor is, de akkor már ne a szutykos falvakon át menjünk, hanem a visegrádi szerpentinen. Igaz, hogy kicsit hosszabb, de megéri.
Mikor lesz a következô tali? Már kezdhetnénk szervezni a programokat...
(fargo nem fér a bôrébe. A MANÓBA IS!, miért nem tudott tegnap ilyen f@sza idô lenni? Ma bezzeg egész nap a gép elôtt gályázhatok...)
Ami CYRUS lapjainak esetleges összeragadását illeti, nos ezt meg sem hallottam. A szakmám valóban érdekes, de egyfelől mérhetetlenül szerény vagyok, másfelől jelenlegi része inkább íróasztalhoz köt (remélem csak átmenetileg) így teljesen friss kalandjaim ezen a téren mostanában nincsenek. A Volvós begördülés feelingje, viszont többé-kevésbé olyan ahogy leírtad.
fargo,
Hát igen ez az Ivanicsos fikázás nem volt valami konkrét, így kár volt a kollégának belemenni.
Na nektek jó reggelt nekem jó éjt :)
Fargo megtiltotta hogy eredményt mondjak de nem sok értelme volt fentmaradni elörébb vártam Villeneuveot!!!
Lore :)))))) (tod te )
HAAATIG?! Na neeem, az elôbb még kacérkodtam a gondolattal, hogy bevárom a 3 órát én is, de inkább megnézem holnap. Elteszem magam holnapra, mert lesz egy kis munkám...
Aztán nem elkiabálni a végeredményt holnap reggel!
az Ivanics fikázása nekem is elég visszatetszô volt, nem igazán értem. Nekem 92-93-ban is szimpatikus volt (akkortájt jártam arra egy céges 765 Turboval), ráadásul nem úgy vettem észre, hogy nagy lenne a fluktuáció: a 92-es munkafelvevô még mindig ott van, és az utóbbi 3 év alatt, mióta oda járok, nem nagyon cserélôdtek az emberek.
Nekem meggyôzôdésem, hogy a fônök jelleme, "kisugárzása" valamilyen módon visszahat az alkalmazottak viselkedésére is -- ezt eddig minden ügyfelemnél megfigyeltem. Az Ivanicsnál nem nagyon vannak sumák, rossz arcú, hátborzongató alakok.
Ezt a trélerrel együtt eltűnt autós sztorit, hááát, elég furcsának találom, nem tudom elhinni, hogy egy márkakereskedés vezetôjének megérné a hírnevét, becsületét kockáztatni egy 200-as Volvo miatt. Az Ivanics úr apja, régi motoros, igen nagy neve van szakmai körökben, kb. az özönvíz óta javít Volvokat. Nem hiszem, hogy megengedné, hogy ilyesmi történjen. Ha el is tűnt az a Volvo, akkor is biztos, hogy nem a fônök keze volt benne.
Én elhiszem, hogy a nyolcvanas évek közepén-végén dúlt nálunk a vadkapitalizmus, irdatlan állapotok uralkodtak, és mindenki úgy vert gyökeret, ahogy tudott. De azért kicsit kétkedéssel fogadtam ezt a sárdobálósdit, nem volt szimpatikus.
Na akkor utoljára Elwoodról... Nézzétek meg a filmet!
Volvo asszem nincs benne egy darab se, viszont benne van a világtörténelem legnagyobb autós üldözése. Ilyen még a Taxiban sincs!!!
Valami érdekesebb: Nem tudtok róla, hogy lesz-e C70 GT1 vagy GTR? Ilyenre beneveznék :))))))
Nagyon nehézkes amig egyéltalán elindul álló helyzetböl - szerintem. Elötte, Carinám volt + most a Focus is, fürgébb. Szoval a nyomatékgörbe nem a legszerencsésebb a V40-nél.
Elhiszem, hogy a csúnya focus nagyobb belül, sajna :-((((
A váltó télleg nem excellent a 40-ben. Azért széria 1,6-ossal 195-205-ig... vagy te is egy Bolas vagy? :-)))
(légszűrő, gyertyák sportosabbak benne?)
Lore ebben nem tudok nyilatkozni !! Öt nem ismerem de a céggel amikor ott voltam elégedett voltam korrektek voltak és az alapján amit Fargó leirt az Ivanics ur is szimpi!! Tudod aki ott fikázta lehet nem is ismeri csak hallotta a testvérének a brátjának a hugának a nagyppaájának az unokaöccsétől :)))
Novice érdekes amit irsz ! De az már nekem gáz ha nincs feelingje!!
Én most Topictársunk Lore S40 esében ültem és elfogultság nélkül pedig sok kocsiban ültem már nekem nagyon ott van a szeren ebben a kategoriában!!
Kényelmesnek találtam nagyon teccett belüről is , és ahoz képest hogy 1,6 és 1300 kiló nem is vészes a menetteljeseitménye !!
CYRUS,
EI és JV is jól ment (szvsz sokkal gyengébb autókkal).
Volvo F1 racinget meg még fejlesztjük. keton viszont speciálisabb feladatra is alkalmas, ő fogja megfűszerezni az üzemanyagot, hogy a FIA ne szúrja ki de jobban menjen a svéd vas. Másik előnye a volvo F1 autóknak, hogy ütközhetnek bátran, mindenkit lenyomnak!
Ja, és a team tiszteletbeli elnöökének felkérjük Ivanics urat :-)))
Viccen kívül vhogy nem tetszett Ivanics fikázása a talin. Remélem NEM MI ismertük félre!
V40 1.6 contra Ford Focus Kombi 1.6 Trend, persze nem 1 kategoria - tudom.
Ford:
Sokkal nagyobb belül. Lehet, hogy csak a müszerfal miatt, de nagyobbnak hat. Több a rakhely is az apró motyoknak.
Müszerfal kicsit futurisztikus - szerintem a formák nemigazán konzekvensek.
Motor - pörgös, nagyon jol gyorsul szinte teljes max. fordulatig pörgethetö 6k fölé. 180-ig jol gyorsul, egyuttal ez a vége. Volvo ment 195-205 ig. Hangos, jellegzetes Ford brummogással.
Felfüggesztés: kicsit kemény sportos - ez a Trend kivitel.
Fék: nagyon gyenge V40-hez képest.
Kormány: pontos.
Váltó: nem roszzabb mint a V40 volt, az se igazán jó.
Csomagtartó: jobb mint a V40, praktikusabb nagyobb is.
Ülések: Trendben sportos, oldaltartással, igen kényelmes, keményebb mint a V40, de nem rossz.
Kivitel: nagyon müanyag, hangos, kopog. Az ajtók záródása szörnyen kemény. Köszöb diszités persze nincs.
CDs rádió: elfogadható, a hanzás is. V40-ben volt mélynyomó is, az hiányzik.