Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Huhh ekkora képeket akartál? kicsitt ez lassitani fogja :))
Amugy gyönyörüke jobban fog menni az alvás!
De nem akarok hülyeséget kérdezni de a 262 nek csak fekete a teteje vagy az Kabrió?
beszélek a Gergővel ,hogy hogyan alakul a bejegyzés !megbeszélem vele a folyószámla nyitást is!
Tagtoborzással kapcsolatban mit mondjunk a népnek ???????egy hónap múlva indulunk gőzerővel? Én azokat akikkel gyakran beszélek tájékoztatom .
milyen szórólapokat csinálsz?Amíg még nincs megalapítva , bejegyezve a klub sajnos csak csábítani lehet a volvosokat beléptetni még nem igazán .ami késik nem múlik!!!!!
Volt kinn a ringen tegnap egy másik 850-es T5 is, FDD-s rendszámal egy bordó limuzin. Ez volt az az autó, amit nyáron majdnem megvettem, csak kiderült, hogy kb 1 milkát rá kellene költeni a klímára, turbora meg a fékekre, hogy tökéletes legyen. Láthatólag azért sikerült eladnia az ügyvédnek, mert sportkipuff volt rajta, ami az elôzô tulajtól elképzelhetetlen volt...
"Mindegy. Eggyel több bizonyíték, hogy a 740-esek is jó autók!"
Mi az hogy! NANÁ hogy jó autók, mondta valaki az ellenkezôjét? Piha!
Hamarosan megcsinálom a beléptetô kártyákat, akkor lehet azokat osztogatni, bár szerintem nem túl "elegáns" szélvédôre tűzdelt cetlikkel tagokat toborozni, meg kell adni a márka rangját...
Persze ha az ember lát egy kapitális példányt, az más...
Mindegy.
Eggyel több bizonyíték, hogy a 740-esek is jó autók!
:-)
Egyébként nem rossz ötlet így toborozni újabb klubtagokat.
Akiken látszik, hogy szeretik a Volvot és törődnek is vele azok biztosan be is fognak lépni!
Én is megpróbáltam már..
Láttam egy hófehér 740-est, ami nagyin komolyan át volt építve!
Sportkormány, sportülés és 4 pontos piros! biztonsági öv, hatalmas kályhacső a végén, 18-as felnik..
Szóval látszott, hogy az ember szintén elvesztette az eszét a volvotól.
Mivel a tulajt nem találtam, ezért a számomat kitűztem a szélvédőjére, de még nem hívott.
Lehet, hogy az eső és a szél megrongálta a fecnimet?
CYRUS,
a Viggen asszem E30-as BMW-vel versenyzett de az indulásnál kapott két hossznyi hátrányból a 201 méteres távon csak egyet tudott ledolgozni.
Én elég régen voltam kinn, tán 2 éve. Egy ezüst 240-esre határozottan emlékszem. Rajtnál szinte leült a segge (futómű nem volt arányban a teljesítménnyel) és nagggyon ment.
fargo,
a Mitsu Evo nagyon állat volt. Különösen imponáló volt a sok egy helyben pörgő autó után ahogy négykerékhajtással kilőtt. De most olvastam a gyorsulási topikban, hogy ebben a kategóriában egy régi kocka 80-as quattro nyert. Na ahogy az ment az szédületes. Kívülről semmi felirat, még a felnik sem voltak extrák de úgy kilőtt mint egy puskagolyó. Amíg ott voltam addig a Mitsu ideje 9sec volt, a 80-asé 8,9!! Az 560LE-s kompresszoros Chevy 10,6-ot tudott, egyszerűen nem tudta pályán tartani a srác, mondta is, hogy 400 méteres dragster versenyre építették (kitámasztója is volt). A lancia HF Evo-k sem voltak ott, a 4WD-s 323 mazda turbók viszont jók voltak. A szervezés télleg gáz volt. Sokan a Chevy 2. próbálkozására vártak (mint mi is) aztán irány haza. A pálya feletti alagútban 20 percet álltunk, egyszerre akart nagy tömeg mindkét oldalról átmenni. Legközelebb szvsz nem lesznek ennyien, elmúlik a vágyakozás és akkor tán jobb lesz.
A BMW-sekkel mentél ki? Milyen gépeket láttál? Te csak úgy leszólítasz embereket, hogy Te figyelj haver jó a volvód nincs kedved klubtagnak lenni? Látom nem hagyott alább a lelkesedésed, fargo! :-)
Ma Érdrôl ebéd után hazafelé kikanyarodott elôttem egy gyönyörű fekete 740-es. Nagyon szép állapotban volt, dupla sportkipufogó, meg minden. Ment mint a meszes, azt hitte kergetôzni akarok vele, pedig csak "be akartam szervezni". Mikor villantottam meg integettem neki, menekülôre fogta a dolgot, egy darabig követtem, de a végén már olyan helyzetekbe ment bele, amit én nem kockáztattam, pláne a két kölyökkel a hátam mögött. Végül is elváltak útjaink, kár, mert láthatóan bele volt szeretve az autójába, biztos érdekelte volna a klub. Nem tudom, milyen motor volt benne, de ment mint a ménkű.
Hamar leléptünk tegnap, egyrészt mert nekem közbejött valami,máerészt a haverom meg akart fagyni, harmdrészt meg dög unalmas volt. OK, lehet hogy éjfél után jött az igazi nagy durranás, de nem volt kedvem kivárni.
A szöcske nem volt semmi, az elején úgy levert egy Audi S2-est, mint a huzat! (Az Audisnak a szokásos nagy arca volt még kint a parkolóban, úgyhogy mikor 200 méteren 100-at lemaradt, jól ki is fütyülték.) A nagy piros-fekete pickup tök égés volt, a Lancerre én is kíváncsi lettem volna.
A Viggen hogy szerepelt? És a Mitsu?
A szervezés elég gagyi volt, ott ácsorgott vagy 300 ember, de nem tudták megmondani, merre lehet kimenni. Mire végre megtaláltuk a helyes utat (vissza a parkolón keresztül, át az összes regisztrációra váró kocsin meg mindenen keresztül), addig vagy hárman kötöttek belénk. Nem figyelmeztettek, meg nem útbaigazítottak, hanem kötözködtek. Kb. egy óra alatt sikerült kivergôdni az M3-ig.
Késôbb, majd ha jó meleg lesz, jó buli lesz. Most nem volt nagy durranás.
Sziasztok,
na most értem haza a ringről. Nagyon sokan voltak kinnt ehhez képest nem volt nagy szám (tisztelet a kivételnek: 560LE Chevy, Mitsu Lancer Evo (300LE), krossz-szöcske). Most nem voltak kinnt a kettes tuning volvosok. A svéd lobogót egy 9-3 Viggen képviselte, de beégett sajna. Igazán nem tudott felszáradni az aszfalt, elsőkerékmegittnemrulez!
Bolas,
három hetenként lesz, legközlebbire megszervezzük, CYRUS-t is érdekli, fargo tapasztalatait még várom. Akkor megmutathatod, hogy hogy léped le a bálnával a vectrát :-)))
Szal, szvsz jobban jártál a marximmal!
Akkor majd keressük egymást...
CYRUS,
8-ra elállt a rén! Majd legközlebb.
doktor úr!
Alszol b..meg? :-) Tudom család, gyerek, meló... arghh
Mindenki, különösen Volvo480T!
Mi a bánat az a tranyo? Vagy most megint hülyeséget kérdezek? Látod Templar, nem segít a Larousse a fejemben, ha a szkazsargon a menő! :-)
Hallo, hallo.
VolvoDani: érdekelne (eshetlegh) a 200 volvocid.
more info pls! pl. LH 2.2 van benne, ugye?
Kitarto kutakodas a gyujtas es nyomasszabalyzo computerben ismet eredmenyre vezetett: kiderult egy tranyorol hogy doglott. Ez onmagaban nem lenne akkora baj, de ez vezerli a boost szelepet...
nyam-nyam, ismet nehany pacika csapodott a csordahoz, alig fernek mar el a motor teto alatt...
Ezert hirtelen felindulasbol megneztem 1-2 480turbost, es je ott is damaged volt.
csere egy kicsit nagyobb teljesitmenyure, es nahat!
szal ez valami gyari hiba lehet mert nagyon alul van a gyari tranyo meretezve...
Egyebkent, ha valakinek szeretne meg egy kis HP-t (400-as sorozat,turbo) akkor irjon ide a topicba
hadd lassam hanyan is vagyunk....
Hi !
Na én valszeg nem megyek , mert itt még esik az eső és én közel lakok a ringhez ! Semmi kedvem esőben menni ! Nektek jó szorakozást remélem el áll addigra :)