Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Mindegy.
Eggyel több bizonyíték, hogy a 740-esek is jó autók!
:-)
Egyébként nem rossz ötlet így toborozni újabb klubtagokat.
Akiken látszik, hogy szeretik a Volvot és törődnek is vele azok biztosan be is fognak lépni!
Én is megpróbáltam már..
Láttam egy hófehér 740-est, ami nagyin komolyan át volt építve!
Sportkormány, sportülés és 4 pontos piros! biztonsági öv, hatalmas kályhacső a végén, 18-as felnik..
Szóval látszott, hogy az ember szintén elvesztette az eszét a volvotól.
Mivel a tulajt nem találtam, ezért a számomat kitűztem a szélvédőjére, de még nem hívott.
Lehet, hogy az eső és a szél megrongálta a fecnimet?
CYRUS,
a Viggen asszem E30-as BMW-vel versenyzett de az indulásnál kapott két hossznyi hátrányból a 201 méteres távon csak egyet tudott ledolgozni.
Én elég régen voltam kinn, tán 2 éve. Egy ezüst 240-esre határozottan emlékszem. Rajtnál szinte leült a segge (futómű nem volt arányban a teljesítménnyel) és nagggyon ment.
fargo,
a Mitsu Evo nagyon állat volt. Különösen imponáló volt a sok egy helyben pörgő autó után ahogy négykerékhajtással kilőtt. De most olvastam a gyorsulási topikban, hogy ebben a kategóriában egy régi kocka 80-as quattro nyert. Na ahogy az ment az szédületes. Kívülről semmi felirat, még a felnik sem voltak extrák de úgy kilőtt mint egy puskagolyó. Amíg ott voltam addig a Mitsu ideje 9sec volt, a 80-asé 8,9!! Az 560LE-s kompresszoros Chevy 10,6-ot tudott, egyszerűen nem tudta pályán tartani a srác, mondta is, hogy 400 méteres dragster versenyre építették (kitámasztója is volt). A lancia HF Evo-k sem voltak ott, a 4WD-s 323 mazda turbók viszont jók voltak. A szervezés télleg gáz volt. Sokan a Chevy 2. próbálkozására vártak (mint mi is) aztán irány haza. A pálya feletti alagútban 20 percet álltunk, egyszerre akart nagy tömeg mindkét oldalról átmenni. Legközelebb szvsz nem lesznek ennyien, elmúlik a vágyakozás és akkor tán jobb lesz.
A BMW-sekkel mentél ki? Milyen gépeket láttál? Te csak úgy leszólítasz embereket, hogy Te figyelj haver jó a volvód nincs kedved klubtagnak lenni? Látom nem hagyott alább a lelkesedésed, fargo! :-)
Ma Érdrôl ebéd után hazafelé kikanyarodott elôttem egy gyönyörű fekete 740-es. Nagyon szép állapotban volt, dupla sportkipufogó, meg minden. Ment mint a meszes, azt hitte kergetôzni akarok vele, pedig csak "be akartam szervezni". Mikor villantottam meg integettem neki, menekülôre fogta a dolgot, egy darabig követtem, de a végén már olyan helyzetekbe ment bele, amit én nem kockáztattam, pláne a két kölyökkel a hátam mögött. Végül is elváltak útjaink, kár, mert láthatóan bele volt szeretve az autójába, biztos érdekelte volna a klub. Nem tudom, milyen motor volt benne, de ment mint a ménkű.
Hamar leléptünk tegnap, egyrészt mert nekem közbejött valami,máerészt a haverom meg akart fagyni, harmdrészt meg dög unalmas volt. OK, lehet hogy éjfél után jött az igazi nagy durranás, de nem volt kedvem kivárni.
A szöcske nem volt semmi, az elején úgy levert egy Audi S2-est, mint a huzat! (Az Audisnak a szokásos nagy arca volt még kint a parkolóban, úgyhogy mikor 200 méteren 100-at lemaradt, jól ki is fütyülték.) A nagy piros-fekete pickup tök égés volt, a Lancerre én is kíváncsi lettem volna.
A Viggen hogy szerepelt? És a Mitsu?
A szervezés elég gagyi volt, ott ácsorgott vagy 300 ember, de nem tudták megmondani, merre lehet kimenni. Mire végre megtaláltuk a helyes utat (vissza a parkolón keresztül, át az összes regisztrációra váró kocsin meg mindenen keresztül), addig vagy hárman kötöttek belénk. Nem figyelmeztettek, meg nem útbaigazítottak, hanem kötözködtek. Kb. egy óra alatt sikerült kivergôdni az M3-ig.
Késôbb, majd ha jó meleg lesz, jó buli lesz. Most nem volt nagy durranás.
Sziasztok,
na most értem haza a ringről. Nagyon sokan voltak kinnt ehhez képest nem volt nagy szám (tisztelet a kivételnek: 560LE Chevy, Mitsu Lancer Evo (300LE), krossz-szöcske). Most nem voltak kinnt a kettes tuning volvosok. A svéd lobogót egy 9-3 Viggen képviselte, de beégett sajna. Igazán nem tudott felszáradni az aszfalt, elsőkerékmegittnemrulez!
Bolas,
három hetenként lesz, legközlebbire megszervezzük, CYRUS-t is érdekli, fargo tapasztalatait még várom. Akkor megmutathatod, hogy hogy léped le a bálnával a vectrát :-)))
Szal, szvsz jobban jártál a marximmal!
Akkor majd keressük egymást...
CYRUS,
8-ra elállt a rén! Majd legközlebb.
doktor úr!
Alszol b..meg? :-) Tudom család, gyerek, meló... arghh
Mindenki, különösen Volvo480T!
Mi a bánat az a tranyo? Vagy most megint hülyeséget kérdezek? Látod Templar, nem segít a Larousse a fejemben, ha a szkazsargon a menő! :-)
Hallo, hallo.
VolvoDani: érdekelne (eshetlegh) a 200 volvocid.
more info pls! pl. LH 2.2 van benne, ugye?
Kitarto kutakodas a gyujtas es nyomasszabalyzo computerben ismet eredmenyre vezetett: kiderult egy tranyorol hogy doglott. Ez onmagaban nem lenne akkora baj, de ez vezerli a boost szelepet...
nyam-nyam, ismet nehany pacika csapodott a csordahoz, alig fernek mar el a motor teto alatt...
Ezert hirtelen felindulasbol megneztem 1-2 480turbost, es je ott is damaged volt.
csere egy kicsit nagyobb teljesitmenyure, es nahat!
szal ez valami gyari hiba lehet mert nagyon alul van a gyari tranyo meretezve...
Egyebkent, ha valakinek szeretne meg egy kis HP-t (400-as sorozat,turbo) akkor irjon ide a topicba
hadd lassam hanyan is vagyunk....
Hi !
Na én valszeg nem megyek , mert itt még esik az eső és én közel lakok a ringhez ! Semmi kedvem esőben menni ! Nektek jó szorakozást remélem el áll addigra :)
Vmi olyasmit hallottam, hogy Mogyoródnál már kell, de egy pihenővel előbb is ki lehet jutni a pályára. A Volvon éves matrica biztos ami tuti alapon azzal megyek...
HA megyek, mert most esik, és voltam én már két éve esősön...elég volt. Remélem eláll az eső, most nem táncolok, a talin nem jött be.
Shell kút nem valószínű, mert előbb Budaörsre megyek ki, ha a kútnál látok egy nagy zöld volvot egy fickóval 'aki vigyorog mint a tejbetök' akkor ott leszek. De ez az eső elkeserítő!
Nem kiabálok, csak unatkoztam. Javításügyileg meg úgy állok, mint sánta ló a mérleghintán. Sehogy. Meghalni sincs idôm. Majd ha neked is lesz feleséged meg két gyereked megtudod:-)
a doktor úr
lore!
Fantasztikus logikával kikövetkeztetted a képet.
Egyébként Bálnát ábrázolja elindulás közben..
:-)
Úgy néz ki, hogy nem leszek itthon délután, mert el kell mennem, de várom, hogy felhívj!
Este sajnos nem tudok veletek menni, mert színházba kell mennem.
Valami Brecht darabról van szó és én őt nemigen kedvelem..
Megpróbálok ellógni, de nem biztos, hoyg sikerül!
fargo
akkor mi egy csónakban evezünk.:-) Mindeketten ugyanazzal foglalkozik (grafika/nyomda, saját cég) és mind a kettônknek VOLVO-ja van. Bár az alkatunk mutat némi kis különbséget.:-) Egyébként mindenkinek benzinszagú jóreggelt!
a doktor úr
Igen Bolas ebben fenntartások nélkül elpöffeszkednék.
fargo,
Ez a csúszkálás engem is érdekelne.
lore,
Sekszpír, Hamlet
volvodani,
Szerintem a túl sűrűn szervezett találkozók agyoncsapják a dolog lényegét, ami persze nem zárja ki, hogy önszerveződéses alapon a tagok elmenjenek gyorsulni, csúszkálni, sárkányt eregetni stb. Nagyszabású és össznépi Volvótalálkozókat viszont én nem szerveznék hetente. A 240-es ügyében mél ment.
A gyorsulásira lehet, hogy én is kinézek, megígértem a BMW topicos skacoknak az összeröfenést, ha akartok jönni, akkor csapódhatnánk hozzájuk. Ha jól sejtem, akkor este 6.30-7.00 között gyülekezünk az M3-on a Metro utáni Shell kútnál. Ha nem lesz esô, akkor kitolom a verdát, no persze gyorsulni nem fogok, de legalább megismerkedek a BMW-sekkel.
Tudtam, hogy tegnap elfelejtettem valamit, (bunko me!)
Kedves doktor úr!
Vettem a felajánlásodat grafika ügyben, köszönettel. Csak valahogy mindig kiesett, hogy válaszoljak is, bocsesz. Szóval: fargo is grafikával / nyomdával foglalkozik, van egy kis cége, amit már 6. éve futtat. A kezdetek kezdetén fargo felajánlotta segítségét, miszerint szívesen elkészíttené az elsô tervezett nyomtatványok grafikáját és ki is nyomatná. Mindezenáltal szerintem szívesen vesszük nagylelkű felajánlásodat a grafikát illetôen -- szerintem tervezzünk egyet-egyet a nyomandó anyagokból, és szavaztassuk meg a T.agokkal. Mi a véleményed?
Hozzátenném, hogy e fenti akciónak akkor lenne létjogosultsága, ha sikerülne megoldani a nyomtatványok ingyenes elkészítését, kímélendô a Klub egyelôre nem létezô és a kezdetekben valószínűleg elég lapos költségvetését. fargo felajánlotta az elsô kör saját zsebbôl történô finanszírozását...
Oh, igen, a kopasz fejem kerek búbján pózoló fekete sapka az Apple számítógépek iránti olthatatlan és feltétlen rajongásomat hivatott volt szimbolizálni :-)
A Harvester tényleg aratógépet jelent (magyarul kombájnt). Mindamellett ez a neve angolul a jó öreg Kaszásnak is. Ízlés szerint. (Lassan tényleg szereznem kell egy Volvo földmunkagépet, tudod, az imidzsem.....) Egyébként az agresszív nick szelid lelket takar, meg minden. (Az éjszaka is szokás szerint bárányfelhőkkel álmodtam volna, ha tegnap nem kapom meg a sorozási behívót.)
A fargo-ról nekem is a film jutott eszembe, nem holmi elfek. A mozi egyébként tényleg kolosszális.
Templar igen, tényleg a repülésvezető elektronika szoftvere hibásodott meg. Akkor is ciki.