Keresés

Részletes keresés

szenyor Lopez Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1221
Szia Doktor úr!

Köszi a gyors reagálásért. A TD-vel kapcsolatban: nekem most egy 2.0D Mazdam van és tavaly 2-szer hagyott cserben a hengerfej miatt. Kicsit félek a dieselktől. Évi 40-50.000 km-t autózok, olyan gép kell, ami bírja és nem hagy az útszélen. Milyen évjáratú az autód és kb. mennyiért lehet 740/760-hoz jutni?

Lopez

doktor úr Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1220
Szia Lopez.
Nekem mint 740-es tulajnak a következô tapasztalataim vannak: az autóm 2000-es benzines, injektoros, katalizátoros. Fogyasztása 11.5 liter városban, 7 liter országúton. A motor enyhén lusta, nem emberkedésre való, de magasabb fordulatszámon (3000 fölött) igen jól húz. Igénytelen, megbízható motor. Olyan igavonó típus. Nem sieti el a dolgokat, de abszolút megbízható. Egy éve van a tuéajdonomban, és még EGYSZER SEM hagyott cserben. Egyébként az elmúlt évi javítási költségem összege: 7.000,- forint volt. Jó sok!:-) Ha szereted a húzósabb motorokat, javaslom a TD-t. Ráadásul kevesebbet is eszik.
a doktor úr
Előzmény: szenyor Lopez (1218)
Harvester Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1219
Jó reggelt doktor úr neked is.

Előzmény: doktor úr (1217)
szenyor Lopez Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1218
Sziasztok Volvosok!

Érdekelne a 7-es sorozat, mint leendő áldozat. Melyik motorokat tartjátok a legjobbnak? A turbodiesel hengerfeje elég stabil? A benzinesek nem esznek sokat?

A klubba mikortól lehet belépni?

Lopez

doktor úr Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1217
Jó reggelt márkatársak.
Megjött a csütörtök, megjöttem én is.
a doktor úr
Előzmény: Harvester (1216)
Harvester Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1216
Hali Volvo480T

Engem is érdekelne, hogy mire jutottál a Bosch injektorvezérlővel. Edwin HP-ján olvastam a CO-poti beállításáról, ezen kívül van még valami plusz információd?

Harvester

Előzmény: Volvo480T (1185)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1215
Még szép hogy teccenek !!! Mostmár tuti jót alszok :)))))
Előzmény: Bolas (1214)
Bolas Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1214
Most tényleg húzok aludni, mert kiégnek a szemeim..
Remélem tetszenek az érdekességek is!
Bolas Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1213
A miniszteri autó: Volvo 264L




CYRUS Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1212
Huhh ez gyönyörü ez a belső
Előzmény: Bolas (1211)
Bolas Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1211
Csak a teteje!
Az bőrből van!
De vannak olyan változatok is, ahol piros, vagy kék.

A 264TE pedig csak 335 példányban készült!
TE= top executive

A csúcsautó!

Hogy miért?





Előzmény: CYRUS (1210)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1210
Huhh ekkora képeket akartál? kicsitt ez lassitani fogja :))
Amugy gyönyörüke jobban fog menni az alvás!
De nem akarok hülyeséget kérdezni de a 262 nek csak fekete a teteje vagy az Kabrió?
Előzmény: Bolas (1209)
Bolas Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1209
Segítek, hátha így jobban megy:

Volvo 262C


volvo 264TE

Előzmény: CYRUS (1208)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1208
Nem de én is megyek lassan Volvokról álmodni(csak hogy topicnál maradjunk ) ?))))
Előzmény: Bolas (1207)
Bolas Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1207
:-)

Helló CYRUS!
Te már alszol?
Én most megyek..

Előzmény: CYRUS (1206)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1206
Öregem aludj is néha ne csak itt vigyorogj :)))))
Előzmény: Bolas (1205)
Bolas Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1205
:-)
Előzmény: volvodani (1203)
CYRUS Creative Commons License 2000.03.16 0 0 1204
Hi

Dani a jobboldali motor érdekelen többek közt de a hevromat még egy két dolog szal beszélek vele és felhivlak majd !!

Köszi

Előzmény: volvodani (1203)
volvodani Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1203
Bolas kolléga!

további jó mosolygást én elalszom mint egy lanyhadt..........
gudnájt

Előzmény: Bolas (1202)
Bolas Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1202
:-)

Előzmény: volvodani (1201)
volvodani Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1201
Bolas !

ki mert engem lanyhadtnak nevezni?(úgy érzem a legjobbkor léptem be , hogy megvédhessem nevem becsületét)

Előzmény: Bolas (1198)
volvodani Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1200
Fargo

beszélek a Gergővel ,hogy hogyan alakul a bejegyzés !megbeszélem vele a folyószámla nyitást is!
Tagtoborzással kapcsolatban mit mondjunk a népnek ???????egy hónap múlva indulunk gőzerővel? Én azokat akikkel gyakran beszélek tájékoztatom .
milyen szórólapokat csinálsz?Amíg még nincs megalapítva , bejegyezve a klub sajnos csak csábítani lehet a volvosokat beléptetni még nem igazán .ami késik nem múlik!!!!!

üdv volvodani

Előzmény: volvodani (1199)
volvodani Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1199
Templar!

nekem is hasonló a véleményem a gyakori nagyszabású találkozókról(meg is voltam lepődve , hogy megint szerveztek) de nem akartam lemaradni róla!

Cyrus!

megvan a fényszórómosó, ha még érdekel írjál!

Volvo480T

pénteken tudok bővebben a kocsiról !majd írok róla ,de lehet hogy csak hétfőn kerülök újból gépközelbe!

volvos üdv volvodanitól

Előzmény: Templar (1169)
Bolas Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1198
Mi ez a lanyhadtság?
Órák óta senki..

Csak fargo és én vagyunk legények a gáton..
No meg persze lore délután.
Ja, és CYRUS hajnalban.

Mindenki felvonul?
Éljen Március 15!

Talpra magyar..
..Volvora fiúk!

fargo Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1197
Volt kinn a ringen tegnap egy másik 850-es T5 is, FDD-s rendszámal egy bordó limuzin. Ez volt az az autó, amit nyáron majdnem megvettem, csak kiderült, hogy kb 1 milkát rá kellene költeni a klímára, turbora meg a fékekre, hogy tökéletes legyen. Láthatólag azért sikerült eladnia az ügyvédnek, mert sportkipuff volt rajta, ami az elôzô tulajtól elképzelhetetlen volt...
Bolas Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1196
Jó, de miután kb fél órát vártam a fickóra és sietnem kellett, gondoltam jobb, mint a semmi!
Mindjárt meglesz a 1200. hozzászólás!

Aztán lassan a (PV) 1800-as is..

Előzmény: fargo (1195)
fargo Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1195
"Mindegy. Eggyel több bizonyíték, hogy a 740-esek is jó autók!"

Mi az hogy! NANÁ hogy jó autók, mondta valaki az ellenkezôjét? Piha!

Hamarosan megcsinálom a beléptetô kártyákat, akkor lehet azokat osztogatni, bár szerintem nem túl "elegáns" szélvédôre tűzdelt cetlikkel tagokat toborozni, meg kell adni a márka rangját...

Persze ha az ember lát egy kapitális példányt, az más...

Előzmény: Bolas (1193)
Bolas Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1194
lore!
Oké. 3 hét múlva benne vagyok.
Akkor lezsírozzuk keményen.
Előzmény: lore (1186)
Bolas Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1193
Ezt kár, hogy nem láttam..
:-(

Mindegy.
Eggyel több bizonyíték, hogy a 740-esek is jó autók!
:-)

Egyébként nem rossz ötlet így toborozni újabb klubtagokat.
Akiken látszik, hogy szeretik a Volvot és törődnek is vele azok biztosan be is fognak lépni!
Én is megpróbáltam már..
Láttam egy hófehér 740-est, ami nagyin komolyan át volt építve!
Sportkormány, sportülés és 4 pontos piros! biztonsági öv, hatalmas kályhacső a végén, 18-as felnik..
Szóval látszott, hogy az ember szintén elvesztette az eszét a volvotól.
Mivel a tulajt nem találtam, ezért a számomat kitűztem a szélvédőjére, de még nem hívott.
Lehet, hogy az eső és a szél megrongálta a fecnimet?

Előzmény: fargo (1191)
lore Creative Commons License 2000.03.15 0 0 1192
CYRUS,
a Viggen asszem E30-as BMW-vel versenyzett de az indulásnál kapott két hossznyi hátrányból a 201 méteres távon csak egyet tudott ledolgozni.
Én elég régen voltam kinn, tán 2 éve. Egy ezüst 240-esre határozottan emlékszem. Rajtnál szinte leült a segge (futómű nem volt arányban a teljesítménnyel) és nagggyon ment.

fargo,
a Mitsu Evo nagyon állat volt. Különösen imponáló volt a sok egy helyben pörgő autó után ahogy négykerékhajtással kilőtt. De most olvastam a gyorsulási topikban, hogy ebben a kategóriában egy régi kocka 80-as quattro nyert. Na ahogy az ment az szédületes. Kívülről semmi felirat, még a felnik sem voltak extrák de úgy kilőtt mint egy puskagolyó. Amíg ott voltam addig a Mitsu ideje 9sec volt, a 80-asé 8,9!! Az 560LE-s kompresszoros Chevy 10,6-ot tudott, egyszerűen nem tudta pályán tartani a srác, mondta is, hogy 400 méteres dragster versenyre építették (kitámasztója is volt). A lancia HF Evo-k sem voltak ott, a 4WD-s 323 mazda turbók viszont jók voltak. A szervezés télleg gáz volt. Sokan a Chevy 2. próbálkozására vártak (mint mi is) aztán irány haza. A pálya feletti alagútban 20 percet álltunk, egyszerre akart nagy tömeg mindkét oldalról átmenni. Legközelebb szvsz nem lesznek ennyien, elmúlik a vágyakozás és akkor tán jobb lesz.
A BMW-sekkel mentél ki? Milyen gépeket láttál? Te csak úgy leszólítasz embereket, hogy Te figyelj haver jó a volvód nincs kedved klubtagnak lenni? Látom nem hagyott alább a lelkesedésed, fargo! :-)

lore

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!