Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Köszi a gyors reagálásért. A TD-vel kapcsolatban: nekem most egy 2.0D Mazdam van és tavaly 2-szer hagyott cserben a hengerfej miatt. Kicsit félek a dieselktől. Évi 40-50.000 km-t autózok, olyan gép kell, ami bírja és nem hagy az útszélen. Milyen évjáratú az autód és kb. mennyiért lehet 740/760-hoz jutni?
Szia Lopez.
Nekem mint 740-es tulajnak a következô tapasztalataim vannak: az autóm 2000-es benzines, injektoros, katalizátoros. Fogyasztása 11.5 liter városban, 7 liter országúton. A motor enyhén lusta, nem emberkedésre való, de magasabb fordulatszámon (3000 fölött) igen jól húz. Igénytelen, megbízható motor. Olyan igavonó típus. Nem sieti el a dolgokat, de abszolút megbízható. Egy éve van a tuéajdonomban, és még EGYSZER SEM hagyott cserben. Egyébként az elmúlt évi javítási költségem összege: 7.000,- forint volt. Jó sok!:-) Ha szereted a húzósabb motorokat, javaslom a TD-t. Ráadásul kevesebbet is eszik.
a doktor úr
Érdekelne a 7-es sorozat, mint leendő áldozat. Melyik motorokat tartjátok a legjobbnak? A turbodiesel hengerfeje elég stabil? A benzinesek nem esznek sokat?
Engem is érdekelne, hogy mire jutottál a Bosch injektorvezérlővel. Edwin HP-ján olvastam a CO-poti beállításáról, ezen kívül van még valami plusz információd?
Huhh ekkora képeket akartál? kicsitt ez lassitani fogja :))
Amugy gyönyörüke jobban fog menni az alvás!
De nem akarok hülyeséget kérdezni de a 262 nek csak fekete a teteje vagy az Kabrió?
beszélek a Gergővel ,hogy hogyan alakul a bejegyzés !megbeszélem vele a folyószámla nyitást is!
Tagtoborzással kapcsolatban mit mondjunk a népnek ???????egy hónap múlva indulunk gőzerővel? Én azokat akikkel gyakran beszélek tájékoztatom .
milyen szórólapokat csinálsz?Amíg még nincs megalapítva , bejegyezve a klub sajnos csak csábítani lehet a volvosokat beléptetni még nem igazán .ami késik nem múlik!!!!!
Volt kinn a ringen tegnap egy másik 850-es T5 is, FDD-s rendszámal egy bordó limuzin. Ez volt az az autó, amit nyáron majdnem megvettem, csak kiderült, hogy kb 1 milkát rá kellene költeni a klímára, turbora meg a fékekre, hogy tökéletes legyen. Láthatólag azért sikerült eladnia az ügyvédnek, mert sportkipuff volt rajta, ami az elôzô tulajtól elképzelhetetlen volt...
"Mindegy. Eggyel több bizonyíték, hogy a 740-esek is jó autók!"
Mi az hogy! NANÁ hogy jó autók, mondta valaki az ellenkezôjét? Piha!
Hamarosan megcsinálom a beléptetô kártyákat, akkor lehet azokat osztogatni, bár szerintem nem túl "elegáns" szélvédôre tűzdelt cetlikkel tagokat toborozni, meg kell adni a márka rangját...
Persze ha az ember lát egy kapitális példányt, az más...
Mindegy.
Eggyel több bizonyíték, hogy a 740-esek is jó autók!
:-)
Egyébként nem rossz ötlet így toborozni újabb klubtagokat.
Akiken látszik, hogy szeretik a Volvot és törődnek is vele azok biztosan be is fognak lépni!
Én is megpróbáltam már..
Láttam egy hófehér 740-est, ami nagyin komolyan át volt építve!
Sportkormány, sportülés és 4 pontos piros! biztonsági öv, hatalmas kályhacső a végén, 18-as felnik..
Szóval látszott, hogy az ember szintén elvesztette az eszét a volvotól.
Mivel a tulajt nem találtam, ezért a számomat kitűztem a szélvédőjére, de még nem hívott.
Lehet, hogy az eső és a szél megrongálta a fecnimet?
CYRUS,
a Viggen asszem E30-as BMW-vel versenyzett de az indulásnál kapott két hossznyi hátrányból a 201 méteres távon csak egyet tudott ledolgozni.
Én elég régen voltam kinn, tán 2 éve. Egy ezüst 240-esre határozottan emlékszem. Rajtnál szinte leült a segge (futómű nem volt arányban a teljesítménnyel) és nagggyon ment.
fargo,
a Mitsu Evo nagyon állat volt. Különösen imponáló volt a sok egy helyben pörgő autó után ahogy négykerékhajtással kilőtt. De most olvastam a gyorsulási topikban, hogy ebben a kategóriában egy régi kocka 80-as quattro nyert. Na ahogy az ment az szédületes. Kívülről semmi felirat, még a felnik sem voltak extrák de úgy kilőtt mint egy puskagolyó. Amíg ott voltam addig a Mitsu ideje 9sec volt, a 80-asé 8,9!! Az 560LE-s kompresszoros Chevy 10,6-ot tudott, egyszerűen nem tudta pályán tartani a srác, mondta is, hogy 400 méteres dragster versenyre építették (kitámasztója is volt). A lancia HF Evo-k sem voltak ott, a 4WD-s 323 mazda turbók viszont jók voltak. A szervezés télleg gáz volt. Sokan a Chevy 2. próbálkozására vártak (mint mi is) aztán irány haza. A pálya feletti alagútban 20 percet álltunk, egyszerre akart nagy tömeg mindkét oldalról átmenni. Legközelebb szvsz nem lesznek ennyien, elmúlik a vágyakozás és akkor tán jobb lesz.
A BMW-sekkel mentél ki? Milyen gépeket láttál? Te csak úgy leszólítasz embereket, hogy Te figyelj haver jó a volvód nincs kedved klubtagnak lenni? Látom nem hagyott alább a lelkesedésed, fargo! :-)