Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Kedves Lopez,
ha a dieselekrôl szeretnél pontos infot, azt Bolas kollégától kaphatsz. Egyébként a VOLVO diesel motorjait a VAG konszerntôl vásárolta. Magyarul Audi motorok vannak bennük. Az ár nehéz kérdés. A 84-85-ös évjárat elkezdôdik 600E forinttól. Nagyon függ az állapottól és a felszereltségtôl. Ez a fajta tart a 89-es évjáratig, az olyan 800E-1M Forintig. 90-ben igazítottak a kasztnin, meg mások lettek a motorok, úgyhogyonnan egy picit drágább, úgy 1M-1.3M forinttig. (Ezek 740-es árak.) Konkrét példa: az én autóm 1990-es, jó állapotú, 2000ccm-es, benzines, nem túl extrázott, és 1M forintért vettem.
a doktor úr
Nekem 740 GLE Diesel van.
Teljesen megbizható!
A fogyasztása 7 liter városban.
Mindent kibír, elég igénytelen fajta.
Bárhová elvisz, mindegy hányan ültök benne, meg sem érzi!
Igaz, én nagyon rossz állapotban vettem és azóta már sok mindent megjavítottam rajta, de emlékszem, amikor rossz hengerfejjel, csapágyasan, 100 km-enként 1 liter motorolaj utántöltéssel, és a 6 hengerből csak 2 működött! simán mentem oda-vissza Szegedre minden gond nélkül!
Igaz a max sebesség 100 Km/h volt...
A TD kicsit többet fogyaszt, de jóval gyorsabb.
Nekem hiányzik is néha előzésnél a plussz erő, mert én ahogy lore mondta: "olyannéhaodalépektípusúember" vagyok..
A TD-vel az a gond, hogy a turboja vaszinűleg szét van hajtva és azt fel kell újítani!
Állapottól függően 50-80 ezer!
Ha meg túl öreget veszel, akkor a motorfelújítás sem árt!
Viszont utána tökéletesen működik még 300 ezer km-ig!
Köszi a gyors reagálásért. A TD-vel kapcsolatban: nekem most egy 2.0D Mazdam van és tavaly 2-szer hagyott cserben a hengerfej miatt. Kicsit félek a dieselktől. Évi 40-50.000 km-t autózok, olyan gép kell, ami bírja és nem hagy az útszélen. Milyen évjáratú az autód és kb. mennyiért lehet 740/760-hoz jutni?
Szia Lopez.
Nekem mint 740-es tulajnak a következô tapasztalataim vannak: az autóm 2000-es benzines, injektoros, katalizátoros. Fogyasztása 11.5 liter városban, 7 liter országúton. A motor enyhén lusta, nem emberkedésre való, de magasabb fordulatszámon (3000 fölött) igen jól húz. Igénytelen, megbízható motor. Olyan igavonó típus. Nem sieti el a dolgokat, de abszolút megbízható. Egy éve van a tuéajdonomban, és még EGYSZER SEM hagyott cserben. Egyébként az elmúlt évi javítási költségem összege: 7.000,- forint volt. Jó sok!:-) Ha szereted a húzósabb motorokat, javaslom a TD-t. Ráadásul kevesebbet is eszik.
a doktor úr
Érdekelne a 7-es sorozat, mint leendő áldozat. Melyik motorokat tartjátok a legjobbnak? A turbodiesel hengerfeje elég stabil? A benzinesek nem esznek sokat?
Engem is érdekelne, hogy mire jutottál a Bosch injektorvezérlővel. Edwin HP-ján olvastam a CO-poti beállításáról, ezen kívül van még valami plusz információd?
Huhh ekkora képeket akartál? kicsitt ez lassitani fogja :))
Amugy gyönyörüke jobban fog menni az alvás!
De nem akarok hülyeséget kérdezni de a 262 nek csak fekete a teteje vagy az Kabrió?
beszélek a Gergővel ,hogy hogyan alakul a bejegyzés !megbeszélem vele a folyószámla nyitást is!
Tagtoborzással kapcsolatban mit mondjunk a népnek ???????egy hónap múlva indulunk gőzerővel? Én azokat akikkel gyakran beszélek tájékoztatom .
milyen szórólapokat csinálsz?Amíg még nincs megalapítva , bejegyezve a klub sajnos csak csábítani lehet a volvosokat beléptetni még nem igazán .ami késik nem múlik!!!!!
Volt kinn a ringen tegnap egy másik 850-es T5 is, FDD-s rendszámal egy bordó limuzin. Ez volt az az autó, amit nyáron majdnem megvettem, csak kiderült, hogy kb 1 milkát rá kellene költeni a klímára, turbora meg a fékekre, hogy tökéletes legyen. Láthatólag azért sikerült eladnia az ügyvédnek, mert sportkipuff volt rajta, ami az elôzô tulajtól elképzelhetetlen volt...
"Mindegy. Eggyel több bizonyíték, hogy a 740-esek is jó autók!"
Mi az hogy! NANÁ hogy jó autók, mondta valaki az ellenkezôjét? Piha!
Hamarosan megcsinálom a beléptetô kártyákat, akkor lehet azokat osztogatni, bár szerintem nem túl "elegáns" szélvédôre tűzdelt cetlikkel tagokat toborozni, meg kell adni a márka rangját...
Persze ha az ember lát egy kapitális példányt, az más...