Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Lore$
Ne tedd fel nagyobban, mert a szöveg csak vakszöveg, semmi értelme nincs. A lényeg meg úgy is látszik. A gyengébbek kedvéért, ez egy oldalpár, azaz a leendô sajtótermék két egymás mellett lévô, belsô oldala. Hölgyek, urak, lehet véleményezni! Tényleg, mi legyen a címe? Ötleteket várok!
Na akkor tereljük vissza a társalgást Volvo vonalra. Eleddig senki nem tudott korrekt magyarázatot adni, hogy a 244-es karburátoros (Zenith) motor porlasztójában lévő olaj utántöltésére mi szükség.
Ahogy a köcsönkapott anyagok (éljen CYRUS!) ábráit silabizálom kifele olyan mintha a főfúvóka átmérőt szabályozó tűszelepet mozgatná, vagy a lengéseit csillapítaná valamiféle hidraulikus egység.
Halihó.
Hú de magasröptűek vagytok! Ez már igen! Ezekszerint semmi más téma nem jut már nekünk? Egyébként is baromira leült a topic. Mi van már? Elvesztetek?
a doktor úr
Jó volt hallgatni a sok okostojást a tuning-berhelésről :))
Aztat monnya meg valaki, hogy melyik dízelt lehet felnyomni pár lóerővel. Mennyit számít, hogy őrvénykamra meg 2 vagy 4 szelep? (480T, erre varrjál gombot.)
Éhes disznó effekt: tegnap azt álmodtam, hogy apám közölte, unja a 440-et, és vett mellé egy 940 2,3 turbót. Belegondoltam, nem is lenne olyan csótány dolog.
480T: én nem vagyok nagy szakkönyv tuningban, de a kipufogóval nagyot lehet lendíteni, 25%-ot is akár.
Gyermekek. Kész van az újság elsô layoutja, de én buta vagyok, és nem tudom feltenni ide. Úgyhogy jelentkezôket kérnék, akihez el-csatolt-mail-hatom, aztán Ô vállalja a felrakást.
a doktor úr
Szasztok mindenki.
Itt vagyok ám, meg be-be nézek néha, de semmi hozzászólásra alkalmas téma nincsen, úgyhogy minek írjak. Ráadásul idôm sem nem van, mer' nem van. Sôt az van, hogy nem csak hogy nem van, de az is van, hogy nincsen.:-) (idézet Hofitól) Viszont dolgozom a klub logóján, és a periodikán, Ha Isten is megsegít, és a munkám is apad majd, a jövô hét elejére már tudok is mutatni valamit belôle. Szal ennyi. Na pá.
a doktor úr
Nos, hadd hemzsegjen, pár száz hozzászólással ezelőtt már fölmerült CYRUSszal hasonló gondolat és akkor fargo úr aztat mondta, hogy nem kell ám azt az offtopikot olyan komolyan venni, ha élvezzük akkor meg miért ne?
Engem nem olvasol figyelmesen! Az amerikai szépség megvolt! Ellentétben a 6. érzékkel az nekem tetszett jobban. Emlékszel még mi a nap csúcspontja? Reggel, zuhanyzó stb.. :-)
Nemcsak doki és Templar hiányzik igazolatlanul hanem keton, Elwood, 850 stb.. is. Hol vagytok?
A gyorsulásira menet benyomom a szlenget. Könnyen tanulok, kérdezd csak meg Harvestert a szakzsargonról! Kezdem: kusssss Bolas! Te jössz..
lore!
A végén szinte csak a mi dumánktól hemzsög a fórum..
CYRUS!
Mi van veled?
Az oké, hogy Templar titkosügynököt játszik, de te?
Mr.Doc!
És veled?
Ja, neköm nem mögy az olyan könnyen lorö gyerök!
Honnan köllene ösmerni azt hogy te mit látsz vagy nem?
Mindenesetre ha tetszik a dumánk, akkor kitanítalak belőle, és hárman már igen értelmes beszélgetésbe kezdhetnénk, mikor az igyekvőre gyorsulunk..
vagy a gyorsulásira igyekszünk?
:-)
Szép dolog a házasélet ugye lore úr?
Nekem még az amerikai szépség is tetszett, legközelebb ezt is bevállalhatjátok.
Érdekes nem, hogy aki volvo-maniac az mennyire csak azt nézi a filmeken, hogy hol jelenik már meg a volvo...
Bánatomra azt kezdtem észrevenni, hogy amikor az amerikai filmeken karambolt tesznek be, vagy a főhős /üldözésmenekülés közben összetöri az éppen kanyarodó/odaérkező de szabályosan haladó autót, azok többnyire volvok szoktak lenni..
:-(
A jobbra feltolt volvojel a régebbi (70-es évek) volvoira volt jellemző..
Kell róluk kép modemes-lore?
Vazzz, szal ténylög nöm jártam Szegödön te kecseg. :-)))) /figyu ugye ami tréfa az megvan nem?/
Szal aszittem a hetente only monday azt jelenti, hogy egész nap! De hogy csak 2-3 óra!!!!
Látom a sorok közt olvasás nem mögy neköd Bolas:
Hazafelé láttam, hogy egy carina II úgy parkol egy volvo megött, hogyt a lökhárítója a volvoé alá van csúsztatva, pusztán erre gondoltam semmi peep showt nem rendeztem a két goldenboy miatt! A Zsi-vel semmi gond csak tod feltűnik ha két ficek így beszél:
-Szal xy dg stb.
-Kuss!
-Kuss neked! Mondom!
-Ne mondd mondom, hogy kuss öcsém!
-Tod kit kussoltass vazze!
-Kuss!
-Kuss neked!
Lehet, hogy nem szó szerint idéztem de szórakoztató volt ez a nem-de-nem-de-denem-deigen-anyád! játék! :-)))
A gyorsulásit úgy intézd, hogy ő is jöjjön, lore meg a hátsó ülésen figyelne. A bálnában elférek! Jó volt a túrós csusza?
/a valóság elferdítése a jószándékúak kíváltsága marad mindaddig míg mások ízlésének és humorának megfelel. L-lore-T./ (Bolasnak)
Ma lore megint moziba vitte lorenét (kell egy kis mentális orgazmus néha, a színház nem túl spontán és hosszabb is): Hatodik érzék. Szép, jó 'hál istennek már lore is nagyfiú, nem pisil be. A főszereplő kissrác mamájának egy 245-öse volt, krémszínű műbőrülésekkel, az ajtón textilbetéttel, dupla frontlápákkal, a hűtőmaszkon a jel a ferde vonalon jobbra felfelé volt eltolva amint láttam szériában. Most láttam először ilyet.
Lacka, te felizgattál! Világosíts fel, légy oly jó, a 460-ast illetôen. Mikor megvettem, el volt szállva benne a waste-gate szelep, magyarul nem akart leszabályozni, ezért bôdületesen sokat nyomott a motorba. Nem emlékszem az Attiláék által mért értékre, de jóval 1 bar felett volt. Másrészt a legutolsó állításoknál mértek a kocsin 1,4 bart, amibôl végül is 1,2 lett. Egészen biztos, hogy mechanikusan állítottak a turbonyomáson, elektronyikusan nem nyúltak bele. Az is biztos, hogy 1 bar felett járt a nyomás, nem volt komputeres leszabályzás.
Akkor most mit tudok rosszul, hogy 1 bar felett volt a nyomás (rossz az Ivanics műszere?), vagy hogy nincs benne komputeres leszabályzás, vagy most hogy is van ez?
Hé! Az én testem nem kell eladni! Megvagyok az állam pénzén, ha több kell besegítek a family Ltd.-nek. /cégautó rulez! :-)))/. A téma Bolas kisegítése. Jó lenne ha mi tudnánk rajta segíteni mert pár év múlva ő fogja a tocsikokat és olajosokat védeni aztán behajtjuk rajta!
Figyelj csak rendesen, okosodhatsz pl. 480T és Harvester lassan felvázolt assembler guide-jából, aztán nekiesel a 244-nek! 220LE-ig meg sem állsz :-))
Dolgozni is fontos, ha szereted a gépet akkor is nyeli a pénzt...
Templar momentán magán próbál segíteni, de ha ez megvan a következő Bolas lesz (na meg lore).
A tőlem szokatlan visszafogott csend annak szól, hogy erőteljesen dolgozom, de jegyezzétek meg, hogy figyelek!!
Bolas,
egész nap a jövőd megmentésén jár az agyam! Templar segíthetne!
Szal mint már élőben említettem Pécsett kevés a hajléktalan hulla amit a medikusok koncolhatnak, de közben utánajártam, hogy neked ez az ár miatt sem jó, alig fizetnek :-(
Még vannak lehetőségek:
Ésszerű elvenni egy kilencvenéves milliomost és vagy az általad erőltetett nászéjszakába nyugszik meg vagy másnap: 'hopp, hát nem jeges volt az erkély itt a tizediken!'.
Ott van még a csippendél csakhát izmoznod kéne (addig a velem forszírozott meneteket sem ajánlom).
Vagy várj egy pár évet: én kifejezetten élvezném ha a beosztottam lennél! :-)))))))))))
Vagy: köv. talin bulizd ki, hogy a tagdíj legyen havi 5000 és te legyél a pénztáros (igaz a heréid bánhatják). De még jobb: szervezz egy audi klubot és ott játszd el ugyanezt!
Jogsi nélkül vagy Bálna nélkül viszont lesz pénzed :-( és mindennap egy nagy kék automata 200 lóerős turbódízellel járhatsz!