Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Örülök, hogy mégsem vágtad fel az ereidet!
A kép alapján tényleg mester a karosszériás és a fényező is. Nemcsak behegesztették a hátsó ajtóidat de az új fényezéssel nem is látszik hogy voltak:-))
Neked nem aranyszínű volt a 460Turbod? Most cserélt egy ilyen tuningolt kocsi gazdát az Ivanicsnál... (rendszáma B..-..0 ). Az az autókozmetikus srác vette meg, akit a múltkor lecsesztél, hogy nem mosta le a kábeleket. :-) Nem a te volt kocsid?
Éljen soká az átlagos és neméppen örökvidám, midamellett átmenetileg depressziós lore, aki újra és újra felrázza az eltespedő topicunkat és aki úgy vélem méltatlan módon nem értékelünk megfelelően.
Ünnepélyesen kijelentem, hogy lore nagy ember (nemcsak geometriailag) és javaslom válasszuk meg a topic életbentartó lelkiismeretének.
Templar
Ps.: a fenti smúzolástól függetlenül Harvester és lore bekaphattya a mini-Haldexemet :-))
Nos, most már azt is tudom, hogy átlagos vagyok, kösz doki, jól esett. Örökvidámnak nem nevehető egy lore vagyok. Ez egyébként érdekes kérdés: én ha nagy embereknek készítek elő anyagot akkor általában nem szóban ismertetem (pedig lehetne) hanem leírom. Leírva sokkal összeszedettebb tudok lenni. Ez a helyzet a hangulattal is. NEM adom át, egyszerűen azért mert:
ez a fórumosdi nekem hobbi, jobban teccik mint a newsgroup. Munka közben felüdülés benézni, infokat kapni szintén jó dolog és még barátságok is születhetnek.
Templar: felhívásodra komolytalankodtam!
Mindenkinek köszönök mindent, örüljetek a tavasznak.
lore brakes on!
Az örökvidám lore-nak sz@r napja is tud lenni?
Én aszittem az életed csupa dal móka és kacagás.
Akkor valamelyikőtök elővezetné türelmesen ezt az egytárcsás-kéttárcsást mini hidraulikus karburátorvezérlést.
Hátha felfogom lévén, hogy viszonylag bonyolult dolgokat is megértettem már.
Doktor urat meg kell követnem tényleg lore kefélt.
Tudtam, hogy tudod, hogy tudom, hogy tudod! Te nem tudnád amit én egyébként nem tudok??? Emlékszem még a levélváltásaidra 480T-vel. Illetve arra emlékszem, hogy háromszor kellett elolvasni.:-)))
Templart nem ajánlatos bosszantani, tod repül, nagy a kocsija, nagy az iq-ja...de nekem meg a pofám! :-)
Vazzz, megint kihúztam... Lehet, hogy nem csak nekem van ma szar napom? Ünnepeken állítólag az átlagember depressziós lesz. Átlag vagyok?
Templar,
ad1: kefélni én keféltem, amit a doki csinált az művészet.
ad2: eme szavak külön-külön értelmesek, a hangnem nem durva szal, hogy húzom ki a gyufát? Nem értem! (szőnyegbombázás ilyesmi?) Erre válaszolj, ma úgyis szar napom van!
Bolas,
sajna be vagyok havazva, amint lehet odacsörgök. lore személyi száma 1 760322 és a család el akarja vinni esti etetésre a lore+lorené-t, úgyhogy ma este sem jó.
A nagy kép nem fog SOHA bejönni, már nem is erölködöm vele. (az index is ölég lassú).
Kösz lore nem kell megcsinálni, mivel a rendszer működik csak nem tudom mit csinál.
Szégyen nem szégyen sosem hallottam mini Haldex erőátviteli rendszerről meg gyújtócsöves olajozású kéttárcsás szinteltolásos karburátorkiszolgáló hidraulikáról, viszont az az érzésem, hogy szívatni próbálsz és az is az érzésem, hogy rövidesen kihúzod a gyufát.
doktor úr,
Szerintem jó lesz csak keféld tovább:-))
Nekem tetszik, annak ellenére, hogy lore nagyított képét nem látom.
De a képe mégis nagy..
(Húúúúú, de humoros kedvem van ma!)
Figyelj Mr.Doc!
A logokat ki fogja megtervezni?
Ez az újság tényleg jól fog kinézni.
Igényes.
Nekem leginkább a kék háttér és a fehér félkörív jön be a legjobban.
Azért ha kicsit lesz időd, akkor varázsolhatnál nekünk majd egy főoldalt is...
Az újság címén én is gondolkodom még.
lore!
Ha megnézed a nap állását, akkor kezd egyre erősebben sütni..
Tudod mire gondolok..
Szal szerintem: a tűszelepet mozgató hidraulika ugyanaz mint ami a gázcsappantyú lengéseit is csillapítja. Ha a karburator cikkszámának utolsó két jegye 56 fölötti érték akkor a hidraulika egy mini-Haldex erőátvitelen viszi át a nyomatékot a csappantyúra, ami azt jelenti, hogy gyújtőcsöves olajozású kéttárcsás szinteltolásos karburátor kiszolgáló hidraulikával van dolgod.
Ha ráérsz ma egy órakor akkor két üveg tokajiért megcsinálom.
Lore$
Ne tedd fel nagyobban, mert a szöveg csak vakszöveg, semmi értelme nincs. A lényeg meg úgy is látszik. A gyengébbek kedvéért, ez egy oldalpár, azaz a leendô sajtótermék két egymás mellett lévô, belsô oldala. Hölgyek, urak, lehet véleményezni! Tényleg, mi legyen a címe? Ötleteket várok!
Na akkor tereljük vissza a társalgást Volvo vonalra. Eleddig senki nem tudott korrekt magyarázatot adni, hogy a 244-es karburátoros (Zenith) motor porlasztójában lévő olaj utántöltésére mi szükség.
Ahogy a köcsönkapott anyagok (éljen CYRUS!) ábráit silabizálom kifele olyan mintha a főfúvóka átmérőt szabályozó tűszelepet mozgatná, vagy a lengéseit csillapítaná valamiféle hidraulikus egység.
Halihó.
Hú de magasröptűek vagytok! Ez már igen! Ezekszerint semmi más téma nem jut már nekünk? Egyébként is baromira leült a topic. Mi van már? Elvesztetek?
a doktor úr