Keresés

Részletes keresés

Harvester Creative Commons License 2000.03.27 0 0 1446
Dehogy cikizel, nem is mondtam ilyet. Csak igyekszem megelőzni, hogy mások megint megsértődjenek. (Egyébként fejlesztőmérnök vagyok, de ezt már mondtam :-)

Hali
Harvester

Előzmény: lore (1445)
lore Creative Commons License 2000.03.27 0 0 1445
Nem cikizlek és kész! Hogy nálam (meg merem kockáztatni: az átlag klubtagnál) jobban értesz hozzá az tuti!

Nincs itt sféle konfrontáció senkik között! Egyszerűen teccet az ötleted fargo tempomatjával kapcsolatban, mer nekem tök logikusnak tűnik! Viszont ha ez az oka, akkor egy profi chiptuning mester miért nem tud erről? Lehet, hogy kevés a tempomat hazánkban és lehet, hogy még kevesebb az autóját ennyire imádó és ezért tökéletességre törekvő ember mint fargo.

Te akkor is valamilyen computerművész lehetsz! (a múltkori monitorfejű jelző is dícséret volt)

lore

Előzmény: Harvester (1444)
Harvester Creative Commons License 2000.03.27 0 0 1444
lore

Nem értek a motorokhoz, ezt próbálom magyarázni. Tényleg nem akarom senkitől elvitatni a sok éves vagy évtizedes autós tapasztalatát. A hozzászólásaim nagyrészt általános mérnöki meglátások, és a saját eddigi munkáim alapján fogalmazódtak meg. A Volvókhoz meg főleg nem értek és kész. Csak szeretem őket.

Harvester

Előzmény: lore (1443)
lore Creative Commons License 2000.03.27 0 0 1443
Tisztelt Harvester!
Elárulnád te mivel foglalkozol? Klubtali alkalmával ingyenesen elvégezhetnétek a motordiagnosztikákat! :-)

doki!
Javaslat a magazinra: Szakmai rovat és vita: rovatvezetők Harvester és 480T akik negyedlvente ringbe szállnának a tranyók és egyéb szakmai szenyók területén.

laikuslore

Előzmény: Harvester (1442)
Harvester Creative Commons License 2000.03.27 0 0 1442
fargo

Most jutott eszembe még valami a tempomatodról. Ez pusztán elméleti fejtegetés, mosom kezeimet ha nem jön be, de azért leírom. Próbálok közérthető lenni.