Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
A kiráj karosszériással lore dicsekedett 1370-nél.
Amit itt kaptál az szerintem nem igazi fikázás csak afféle irónia és a testi épségedért való aggódás keveréke, bár ezt talán lore tudná frappánsan megfogalmazni.
Dehogy fikázunk, inkább bámulunk téged, én tényleg nagy szakinak tartalak meg minden. Most azért, hogy valamiben nekünk is lehet véleményünk az meg nem jelenti azt, hogy egyből meg kell sértődni :-) Ünnepélyesen a nagyközönség előtt bocsánatot kérek, ha valami sértőt mondtam. A game over poén volt ; azt pedig, hogy legyél óvatos, azt tovabbra is komolyan gondolom, kétségbe nem vonva nagyrabecsült képességeidet. Mentségemre legyen mondva ha kicsit karcos voltam, rákövetkező nap sorozott az army ami miatt nem veri magát földhöz az ember örömében.
Egyébként meg várjuk ezerrel, hogy megoszd velünk a tapasztalataidat. Én például már két 400-as kérdést tettem fel, amire nem válaszoltál:
1. Írj valamit az LH2.2 teszter szoftverről. Esetleg szívesen besegítenék, elég sok profi általános elektronikai műszerem van itt, ha esetleg a villamos oldalon problémáid lennének.
2. A gyári tesztered jó a Bendix 416A (Fenix 3A) gyújtáshoz is?
lore!
Azt hiszem bevállalom a dolgot.
Minek linkeljek, ha úgyis én vagyok a hibás.
Szóval bízom az előadó bölcsességében és hogy csak kis pénzbírsággal súlyt le rám.
Többé persze nem fényképezhetnek elölről..
Gondoskodtam róla..
:-)
Templar ,
pls kohogd el a "kiraly" fenyezo es karosszerias adatait...
Vazze miert van az ha az emberfia megosztja masokkal a tapasztalait( ami neki rengeteg penzbe es idobe kerult) akkor maris fikazzak. En 25 eves koromig azt se tudtam hogy muxik az auto, utana lett jogsim meg wartburgom.(korallpiros!!!)
Mar akkor ereztem hogy hol igy, hol ugy meg az auto. Utana jott a volvoci, elegge lelakottan. Mivel AKARHOVA vittem ,SEHOL nem tudtak jol megcsinalni. Csereltek mindent,ahogy a penztarcam birta. Minekutana nem volt valtozas, kenytelen voltam kitanulni az autom mukodeset. Hangsulyozom, sosem tanultam autos szakmat, szamitogepekkel foglalkozom, meg egy kis programozas.
Na ezt, plusz a tuning-kalvariamat , es az ebbol levont kovetkezteseket, meprobaltam megosztani veletek. Erre retsdevraH, es most doowlE...
Elwood: én SEM nem vagyok nagy szakkönyv tuningban
es a dizeledre meg vegkepp nem tudok
gombot varrni.
"...de a kipufogóval nagyot lehet lendíteni, 25%-ot is akár."
Hihi, a sajat, privat velemenyem : Tehat a 'sima' 480-as egy jo sportkipufogo rendszerrel kb. ugyanolyanna lehet tenni mint a turbos. (kb. 102 LE->120 LE). Gondolod hogy a Volvo ennyi tartalekot hagyott volna a motorban, vagy ilyen rossz hatasfoku kipufogo rendszert epitett volna bele? Ha a kipufogo-valtozas ilyen hatekony lenne, nem nagyon kene a chip-tuning...
"Aztat monnya meg valaki, hogy melyik dízelt lehet felnyomni pár lóerővel."
Dizelt felnyomni par loerovel? akar 25% is, sportkipufogo rendszerrel... ;))
Az újság, legalábbis az elsô (4 oldalas?) példánya reményeim szerint mindenképpen elkészül. Jó régen nem beszélgettem már a Gergôékkel, de pénteken jól fel fogom hívni, van-e új fejlemény.
Vazzz, megértettem az audist! Hüle vagyok ma! Szal dehogy lenne Audis ilyen értelmes emberekből mint Ti!
Most nem az 1385-re (?) hajtok, csak meggondolatlanul okézom a hozzászólásokat. Remélem a képekkel kompenzáltam a sok Off-omat!
Ja, elfelejtettem (depr. nemrulez!):
Az Audis? mit jelent? Mert ha latinul a Hallod? akkor szvsz nem okés a ragzásod. Ha netán IQ-ra utalsz akkor meg megsertésedem de komolyan! :-) Ha meg egy másik topikban megint kipécéztek az audisok akkor értesíts mert a kedvenclistám a hangulatom következtében igencsak megkurtult (Templar ez tudom, hogy magyartalan :-).
Oh, köszi fargo a gratuládat, jó újra látni..izé olvasni. Hozzászólásodat elolvasván visszaöklendeztem azt a doboz altatót... :-)
Nekem KELL az 1385-ös, de miért is?
76-ban hm... nekem a 80 utániak tűnnek furcsának. A 76 még semmi, de ha ilyen kölyök-képpel vki megtudja, hogy nős vagyok, meg a haverom születendő srácának ultrahangképeiért képes vagyok jósokat utazni, na akkor nagyot néznek! Ja, fargo: egy nálam egy évvel idősebb lány aki két gyerkőccel is rendelkezik ma szinte pont ugyanazt mondta a gyerekvállalásról mint te! lore besz@rt.
Ez jó, hogy szellemiekben nagy lesz az újság de gyakorlatban is megjelenik? Nyomdászok, vélemény?
Nah, végre beestem, elnézést a hiányzásért, igazoltan mulasztottam magamszéjjeldolgozása mián. A holnapi nap lesz a legkirályabb, menyek Szögedre, kihallgatásra az Apeh Rendôrségre. (Hogy mit fog velem művelni az olajmaffia, az még kérdéses, mindenesetre a T5-öst a T.opictagokra és a Volvoklub Magyarországra hagyományozom...)
lore:
meg ne sértôdj, vazzeg, itt szükség van rád, nélküled mi lenne belôlünk? Audis?
mellesleg:
HEPPY BORZADÁLY TÚÚÚ JÚÚÚ!
doktor úr:
Sirály amit csináltál, elegáns, összefogott, szép és volvos. GRRRATULA!
Én sajna még nem jutottam odáig, hogy nekilássak sem a logonak, sem a periodikának, kezdenek összecsapn a fejem felett a hullámok. De ami késik, nem múlik.
Harvester:
Bingo, az enyém volt az a 460-as, amit most a kozmetikás skacok hajtanak. Sajna már nem tündököl igaz fényében, aki eladta, leszedte róla a szép felniket, a dögös gumikat, meg a belsô Momo cuccot is megtartotta. De azért még néha nosztalgiázok, ha látom, mert nagyon szerettem.
Templar:
Én megkérdeztem neked a karbiban az olajat, csak jól elfeledkeztem róla: valóban a karburátor tűjének a csillapítását végzi, amit valami membrán mozgat, ami ha hirtelen ránt rajta, akkor nem jó. Állítólag sebváltó-olaj köll bele.
Szerintem tekintettel lore mainapság tartandó születésenapjára, szavazzuk meg neki a 1385-ös hozzászólást! (Basszus, hogy valaki 76-ban szülessen, ez kb. olyan hihetetlen, mint hogy szombaton beesik egy lottó ötös!)
Vazzeg, most látom csak én is a képről, hogy ez a marha behegesztette a hátsó ajtót! Egy ideig nem vállalok gyereket!
(Még mindig sportosabb így mint az S30-as!)
Várom véleményeiteket a fotókról, a 60-as kép eredeti, ha kell felrakom a feljavítottat is, az egy álom. A V40 mexűnik és V50 lesz. Tehát a 40-es az 50-essel lesz egy kategóriába a 60-as pedig a 70-essel! Erre a 60-asra a jövőre érkező common-rail dízellel még rá lesz beszélve egy-két ember!
Örülök, hogy mégsem vágtad fel az ereidet!
A kép alapján tényleg mester a karosszériás és a fényező is. Nemcsak behegesztették a hátsó ajtóidat de az új fényezéssel nem is látszik hogy voltak:-))
Neked nem aranyszínű volt a 460Turbod? Most cserélt egy ilyen tuningolt kocsi gazdát az Ivanicsnál... (rendszáma B..-..0 ). Az az autókozmetikus srác vette meg, akit a múltkor lecsesztél, hogy nem mosta le a kábeleket. :-) Nem a te volt kocsid?
Éljen soká az átlagos és neméppen örökvidám, midamellett átmenetileg depressziós lore, aki újra és újra felrázza az eltespedő topicunkat és aki úgy vélem méltatlan módon nem értékelünk megfelelően.
Ünnepélyesen kijelentem, hogy lore nagy ember (nemcsak geometriailag) és javaslom válasszuk meg a topic életbentartó lelkiismeretének.
Templar
Ps.: a fenti smúzolástól függetlenül Harvester és lore bekaphattya a mini-Haldexemet :-))
Nos, most már azt is tudom, hogy átlagos vagyok, kösz doki, jól esett. Örökvidámnak nem nevehető egy lore vagyok. Ez egyébként érdekes kérdés: én ha nagy embereknek készítek elő anyagot akkor általában nem szóban ismertetem (pedig lehetne) hanem leírom. Leírva sokkal összeszedettebb tudok lenni. Ez a helyzet a hangulattal is. NEM adom át, egyszerűen azért mert:
ez a fórumosdi nekem hobbi, jobban teccik mint a newsgroup. Munka közben felüdülés benézni, infokat kapni szintén jó dolog és még barátságok is születhetnek.
Templar: felhívásodra komolytalankodtam!
Mindenkinek köszönök mindent, örüljetek a tavasznak.
lore brakes on!
Az örökvidám lore-nak sz@r napja is tud lenni?
Én aszittem az életed csupa dal móka és kacagás.
Akkor valamelyikőtök elővezetné türelmesen ezt az egytárcsás-kéttárcsást mini hidraulikus karburátorvezérlést.
Hátha felfogom lévén, hogy viszonylag bonyolult dolgokat is megértettem már.
Doktor urat meg kell követnem tényleg lore kefélt.
Tudtam, hogy tudod, hogy tudom, hogy tudod! Te nem tudnád amit én egyébként nem tudok??? Emlékszem még a levélváltásaidra 480T-vel. Illetve arra emlékszem, hogy háromszor kellett elolvasni.:-)))
Templart nem ajánlatos bosszantani, tod repül, nagy a kocsija, nagy az iq-ja...de nekem meg a pofám! :-)
Vazzz, megint kihúztam... Lehet, hogy nem csak nekem van ma szar napom? Ünnepeken állítólag az átlagember depressziós lesz. Átlag vagyok?
Templar,
ad1: kefélni én keféltem, amit a doki csinált az művészet.
ad2: eme szavak külön-külön értelmesek, a hangnem nem durva szal, hogy húzom ki a gyufát? Nem értem! (szőnyegbombázás ilyesmi?) Erre válaszolj, ma úgyis szar napom van!
Bolas,
sajna be vagyok havazva, amint lehet odacsörgök. lore személyi száma 1 760322 és a család el akarja vinni esti etetésre a lore+lorené-t, úgyhogy ma este sem jó.
A nagy kép nem fog SOHA bejönni, már nem is erölködöm vele. (az index is ölég lassú).
Kösz lore nem kell megcsinálni, mivel a rendszer működik csak nem tudom mit csinál.
Szégyen nem szégyen sosem hallottam mini Haldex erőátviteli rendszerről meg gyújtócsöves olajozású kéttárcsás szinteltolásos karburátorkiszolgáló hidraulikáról, viszont az az érzésem, hogy szívatni próbálsz és az is az érzésem, hogy rövidesen kihúzod a gyufát.
doktor úr,
Szerintem jó lesz csak keféld tovább:-))