Keresés

Részletes keresés

fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1707
Komolyra fordítva a szót, ma találkoztunk a Klubot szervezô srácokkal, és elbeszélgettünk a dologról. A következôket "fektettük le":

1.
Elôször is LOGÓT tervezünk a Klubnak, mivel addig míg nincs emblémánk, nem tudunk továbblépni. Már született egy-két terv, de még várunk pályamunkákat (DOKI! Mindenki!), hogy a legjobbat választhassuk. Leadási határidô: április 13. csütörtök. A beérkezett terveket felnyomjuk a netre, illetve postán is szétküldjük az alapító tagoknak. A legjobb logóra április 19-e, szerda éjfélig lehet szavazni, levélben avagy emailben.

(A határidôket azért szabtuk, hogy ne ússzunk el, ugyanis beterveztünk még pár "eseményt", amikre készülni kell. Ld. késôbb.)

2.
Ha kiválasztottuk a logót, akkor el lehet kezdeni a Magazint. Kisütöttük, hogy a legcélszerűbb lenne egy olyan kiadványt készíteni, aminek van egy leválasztható, perforált része, ezt lehet visszaküldeni annak, aki a Klubba jelentkezik.

A hírlevél maga 4 oldalas lenne: az elsô (borító) oldalon lenne a leválasztható kártya, meg egy rövid híradás arról, hogy megalakult a Klub. Itt lehetne írni a kezdeményezésekrôl, az elsô találkozókról meg az alapító közgyűlésrôl.

A 2-3. (belsô) oldalakon maga az alapító okirat szerepelne, mivel ha be akarunk léptetni kollegákat, akkor azoknak illik megismerkedni ezzel, mielôtt aláírják a belépési nyilatkozatot. Az alapító okirat meg is fogja tölteni ezt a 2 oldalt, jelenlegi formájában kb. 5 gépelt oldalnyi terjedelmű. Egyébként a Szôke Gergô leadta a bírónak, vélhetôleg az utolsó körnél tart már.

A 4. (hátsó) oldalon a jövôbeli terveinket lehetne kifejteni, néhány fotóval a talikról.

A periodikához a fent említett témakörökben esetleges lelkes önkéntesek írásait várnánk -- ha nem érkezik be "pályamű", persze meg fogjuk ôket szülni saját kútfôbôl. (Vazzeg, talán majd ilyen szép körmondatok nélkül...)

3.
A kettesvolvós srácok javasolták, hogy szervezzünk egy "kistalit", ennek az idôpontja április 29. szombat, reggel 10 óra. A helyszín még nem biztos, felmerült a múltkori Cora parkoló, de egyéb javaslatokat is várunk. A program egyelôre semmi különös, de lehetne kirándulni, az addigra elkészülô hírlevelet fikázni, meg este beiktatni a Bolas-féle vacsorát. Szerintetek?

4.
Április végén ki lehetne osztani az elsô Magazint a márkakereskedésekben meg a szervízekben és egyéb Volvos helyeken. Remélhetôleg hamarosan jönnének az érdeklôdô tagok is. Arra gondoltunk, hogy ennek fényében szervezhetnénk egy "Nagytalit" is, az elsôt a Klub negyedévenkénti hivatalos összejövetelei közül.

Ennek a bulinak már rendes, szervezett programja kellene hogy legyen. Elsô körben arra gondoltunk, hogy csinálhatnánk:

a,
Gyorsulási versenyt Volvoknak, de motorerô nélkül, "betolásos" alapon.

b,
Ügyességi szlalomversenyt, egy pohár vízzel vagy tállal s benne labdával a motortetôn.

c,
Alkatrész-felismerési versenyt, háziasszony, kétbalkéz, sufnimester és profi kategóriákban.

d,
Gyerekeknek rajzversenyt.

e,
Meg még amit kitalálunk -- jöhetnek a KOMOLY ötletek.

5.
Felmerült a gondolat, hogy lehetne választani egy törzshelyet a Klubnak, ahol lenne egy kis sarkunk faliújsággal, és ahol minden vasárnap a találkozóktól függetlenül spontán is össze lehetne röffenni, mondjuk minden páratlan szombaton, aki-bújt-aki-nem alapon. Szerintem elôfordulhat, hogy a klugtagságira még kedvezményt is adnának...

********************************

Most ennyi, Ti hogy látjátok?

fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1706
Komolyra fordítva a szót, ma találkoztunk a Klubot szervezô srácokkal, és elbeszélgettünk a dologról. A következôket "fektettük le":

1.
Elôször is LOGÓT tervezünk a Klubnak, mivel addig míg nincs emblémánk, nem tudunk továbblépni. Már született egy-két terv, de még várunk pályamunkákat (DOKI! Mindenki!), hogy a legjobbat választhassuk. Leadási határidô: április 13. csütörtök. A beérkezett terveket felnyomjuk a netre, illetve postán is szétküldjük az alapító tagoknak. A legjobb logóra április 19-e, szerda éjfélig lehet szavazni, levélben avagy emailben.

(A határidôket azért szabtuk, hogy ne ússzunk el, ugyanis beterveztünk még pár "eseményt", amikre készülni kell. Ld. késôbb.)

2.
Ha kiválasztottuk a logót, akkor el lehet kezdeni a Magazint. Kisütöttük, hogy a legcélszerűbb lenne egy olyan kiadványt készíteni, aminek van egy leválasztható, perforált része, ezt lehet visszaküldeni annak, aki a Klubba jelentkezik.

A hírlevél maga 4 oldalas lenne: az elsô (borító) oldalon lenne a leválasztható kártya, meg egy rövid híradás arról, hogy megalakult a Klub. Itt lehetne írni a kezdeményezésekrôl, az elsô találkozókról meg az alapító közgyűlésrôl.

A 2-3. (belsô) oldalakon maga az alapító okirat szerepelne, mivel ha be akarunk léptetni kollegákat, akkor azoknak illik megismerkedni ezzel, mielôtt aláírják a belépési nyilatkozatot. Az alapító okirat meg is fogja tölteni ezt a 2 oldalt, jelenlegi formájában kb. 5 gépelt oldalnyi terjedelmű. Egyébként a Szôke Gergô leadta a bírónak, vélhetôleg az utolsó körnél tart már.

A 4. (hátsó) oldalon a jövôbeli terveinket lehetne kifejteni, néhány fotóval a talikról.

A periodikához a fent említett témakörökben esetleges lelkes önkéntesek írásait várnánk -- ha nem érkezik be "pályamű", persze meg fogjuk ôket szülni saját kútfôbôl. (Vazzeg, talán majd ilyen szép körmondatok nélkül...)

3.
A kettesvolvós srácok javasolták, hogy szervezzünk egy "kistalit", ennek az idôpontja április 29. szombat, reggel 10 óra. A helyszín még nem biztos, felmerült a múltkori Cora parkoló, de egyéb javaslatokat is várunk. A program egyelôre semmi különös, de lehetne kirándulni, az addigra elkészülô hírlevelet fikázni, meg este beiktatni a Bolas-féle vacsorát. Szerintetek?

4.
Április végén ki lehetne osztani az elsô Magazint a márkakereskedésekben meg a szervízekben és egyéb Volvos helyeken. Remélhetôleg hamarosan jönnének az érdeklôdô tagok is. Arra gondoltunk, hogy ennek fényében szervezhetnénk egy "Nagytalit" is, az elsôt a Klub negyedévenkénti hivatalos összejövetelei közül.

Ennek a bulinak már rendes, szervezett programja kellene hogy legyen. Elsô körben arra gondoltunk, hogy csinálhatnánk:

a,
Gyorsulási versenyt Volvoknak, de motorerô nélkül, "betolásos" alapon.

b,
Ügyességi szlalomversenyt, egy pohár vízzel vagy tállal s benne labdával a motortetôn.

c,
Alkatrész-felismerési versenyt, háziasszony, kétbalkéz, sufnimester és profi kategóriákban.

d,
Gyerekeknek rajzversenyt.

e,
Meg még amit kitalálunk -- jöhetnek a KOMOLY ötletek.

5.
Felmerült a gondolat, hogy lehetne választani egy törzshelyet a Klubnak, ahol lenne egy kis sarkunk faliújsággal, és ahol minden vasárnap a találkozóktól függetlenül spontán is össze lehetne röffenni, mondjuk minden páratlan szombaton, aki-bújt-aki-nem alapon. Szerintem elôfordulhat, hogy a klugtagságira még kedvezményt is adnának...

********************************

Most ennyi, Ti hogy látjátok?

fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1705
Ma találtam egypár alkatrészt a 460-ashoz, jelesül egy bal elsô indexet, (még szűz!), meg egy sportléxűrôt, ez utóbbi 10.000 km-t futott. Van még egy marék műszerfal-patent meg egyéb apróságok. Ha valakinek kell, ócsóért odaadom. No?
fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1704
Az ilyen ôrülteknek nincs lelkiismerete, úgyhogy marad a lincselés. Vagy valami életfogytig tartó, de változatosan kemény szívatás, mondjuk egyik héten a dögkutat pucolni a vágóhídon, majd egy kis kôfejtô, aztán félmeztelenül üveggyapotot bálázni, stb. Szóval csak semmi humanista humbug.
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1703
Köszi...bár sokat ebből se tudtunk de nagyon szomoru az egész :(
Előzmény: avantage (1702)
avantage Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1702
van egy topic, ahol olvashattok a temarol:
Itt az Index auto-motor reszeben Gyalogosok gázolása cimen.
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1701
Apám most mondta ha minden igaz Leányfalun történt....
1700
Volvo Rulez :)
Előzmény: CYRUS (1700)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1700
Jéééézus nagyon brutál :((( Magam lincseltem volna meg azt az állatott bár lehet jobb ha életben marad és birkozon meg a lelkiismeretével ahogy tud
Előzmény: avantage (1699)
avantage Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1699
Nem tudom hol, egy buszmegalloban allo 2 gyereket gazolt halalra egy orult Volvos. Lakott teruleten belul sajat bevallasa szerint 70-el ment, mikor elvesztette uralmat a kocsi felett. Szoval ha szerinte 70, akkor az siman 100+ volt. A fickot majdnem meglincseltek a szemtanuk.
A gyerekek anyja meg az egeszet 2 meterrol latta.
(info TV-bol)
Előzmény: lore (1696)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1698
T= TV :)))
Előzmény: CYRUS (1697)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1697
Igen télleg mi volt ez??? én is csak a T-ben annyiot hallottam hogy valaki mondta hogy az ilyenektől mint ez a Fordos és Volvos el kéne venni a jogsit..a Fordos tudom az Árpád hidos de m ez a Volvos?
Előzmény: avantage (1695)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1696
Mi a téma? Lemaradtam valamiről? INFOKAT IDE!
Előzmény: avantage (1695)
avantage Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1695
A mostani Volvo (S40) balesetet elnézve nem volna rossz, ha a biztonsági rendszerek nem csak a bent ülőket védenék. Mikor lesz választható extra a lincselés elleni berendezés? :)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1694
Örök hála érte, elég kőcsönbe is! :-))) Fizetség: egy napig ordibálom, hogy Villnöf ruleeeez! :)

A volvos övre is vevő vagyok, tudod? Asszem egy hónapon belül összejövünk aztán mehet a csencselés!

lore
ps: egyébként JV tényleg RULEEEZ! (azt a rajtot nem ttom kiverni a fejemből...)

Előzmény: CYRUS (1693)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1693
Lore azok nálam vannak...majd viszek van olyan amiből több példányom is van szivesen adok belöle....
Előzmény: lore (1692)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1692
Meg fox lepődni: lassan egy éves a mérnöki diplomám :-))))
Tény, hogy nem gépész vagyok. Engem azok a színes magazin érdekelnek melyek a talin közkézen forogtak.

Amúgy így olvasatra mit hittél rólam, mi vagyok? ELTÉs, matyómintás tarisznyával? :-)

lore
(országutak kék királya, hehe :-))))

Előzmény: Templar (1690)
Rijswand Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1691
Ja, a cipesznek most megint nagy arca van/lesz...pedig szerintem is a kis Mika nyomta jobban, harcolt vegig ahogy tudot, sot jol tudott...nam baj, majd legkozelebb.

a leirasokat illetoen ajanlom a www.skandix.de oldalt, igaz nemetul van, de vannak alkatreszek - eleg olcson - saabhoz, volvohoz, leirasok, angolul, nemetul, esetleg svedul:)
Ha Mo.-ra nem szallitanak, de vkinek vmi nagyon kell, megdumalhatjuk:))

Udv
Rijswand

ui: tali mikor lesz?

Templar Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1690
Hi lore,

Örülök, hogy rágerjedtél a Volvós lapokra, de ki kell ábrándíccsalak. Nálam CYRUS jóvoltából két mű van, mindkettő 200-asok karbantartásáról értekezik skandináv nyelven amikből számos tippet nyertem az Országutak Kék Királyának munkálatai során. Sajnálattal közlöm, hogy a képek (:-))) eléggé működés és karbantartás központúak, Volvós extrákról pedig nincs szó.
Nekünk a tények, számok, adatok - a kívülállók számára kissé rideg - világában jól eligazodó és otthonosan mozgó mérnökembereknek nagy segítség, de a te szellemi szárnyalásodnak nemigen adna tápot.
Ezzel együtt tépj egy sorszámot CYRUSnál, ha kőcsön akarod kapni.

Egyébként szerintem is jó a Saab.
Földön is :-)

CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1689
Tényleg volt de összeségében ha megfigyeled Haki volt a gyorsabb ( aki mellesleg Finn ami Svédország mellett van tehát nem off topic) , sorra futotta a legygorsabb köröket
Előzmény: lore (1688)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1688
Így van DC-Bari párosban Dc gyorsabb volt, de ezeknél az élversenyzőknél nem elég ha akár csak 0,5sec-el is gyorsabb valaki, nem tudja megelőzni.

fargo,
a végén gyorsabb volt a finn (ahol /Finnország/ eddig a saab cabriókat gyártották, saabrulez! :-)) de volt olyan szakasz ahol meg MiSu volt (eredmény szerint sokkal) gyorsabb.
Ja, MiháelSumáher aliasz CipészMihály nyert és 30 pontja van bí-bíbí! :-)))

lore

Előzmény: CYRUS (1687)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1687
Lenyomni nem hiszem letudta volna nem volt elég különbség a két kocsi között...lásd Coulthard is hiába volt lényegesen gyorsabb Barinál megelözni nemtudta
Előzmény: fargo (1683)
fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1686
A finn akkoris jobban ment, bi-bi-biii ;-)
Előzmény: lore (1685)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1685
Na persze, ha meg 12 körrel hamarabb van vége akkor MiSu 1 percet ver Hakkira mer az épp boxban van! Így nem lehet felfogni! A szimulációs progikat a tervezett távra futtatják, így lesz (több lehetőséggel) boxstratégia. 10 kör múlva az Hakki motorja lehet, hogy már egy rom...
Előzmény: fargo (1683)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1684
Igazad van....Én ugyan inkább Villeneuvnek drukkolok de Haki a tegnapi edzésen futott utolsó körével nagyott nőt a szememben...Bebizonyitotta hogy ő is tud a limiten autozva menni...és azt is hogy nem csak Schumi tud ugy vezetni hogy csusztatja a kocsit a kanyarban...Azért ha igazak a hirek megnéznék jövőre egy Hakkinen-Villeneuve párost azt hiszem a konstruktori cim nem lenne kérdés hová kerülne :)
Előzmény: fargo (1683)
fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1683
Üdv kollegák,

jajj de jó versenyt láttam! Ha még lett volna 10 kör, a finn lenyomja a cipészt. Amit ez a Hika Makinnen gyerek tegnap meg ma művelt, az egészen fantasztikus! (Nem is offtopic, mert ugye a Volvo is skandináv, meg a Hakkinen is skandi név, úgyhogy csak bátran...)

A birkacselló meg elsunnyoghat valami sötét, félreesô sarokba, és jól összeszégyellheti magát...

Rijswand Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1682
MAj 11 - 17 ig is jo..:)
Hat egy Volvo sem lehet sokkal olcsobb mint egy SAAB...:))
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1681
Valszeg később lesz, túl dolgos emberek vannak itt (tod egy volvot fenntartani! :-))) szal több idő kell az időpont letisztázására. Szerintem inkább május. Klubos tali meg nem az indexesektől függ.

lore

Előzmény: Rijswand (1680)
Rijswand Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1680
Reszemrol apr 14-15, vagy rosszabb esetben 22 23 lenne jo (bar ez utobbi a husvet miatt huzos). Akkor vagyok ugyanis Mo.-n:)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1679
Nem köll emil, ez tök nyilvános:
pár száz hozzászólással lejebb fargo felvetette nem kéne-e egy klubot alapítani. Kiderült, hogy már indult efféle szervezkedés. Eccer csak egy borongós szombati napon összejött egy pár indexes és egy pár klubszervező a felv.téren ahol egy-két órát dumáltunk s valszeg láttunk fantáziát a dologban. Rá egy hétre volt a klubalapító gyűlés. Akkor egy parkolóban gyülekeztünk aztán irány Dunabogdányban egy étterembe ahol fargo mindenféle lacafaca nélkül bepakolt egy csülkösbablevest utána meg egy hagymásrostélyost. Ezalatt Templar csendben elemezett valamilyen szociológiai vonatkozású indivídum feloldódást.

Azóta nem volt tali, viszont rendesen feléledt a topik. Mindenki (főleg Templar) dolgozik, éli életét. De biztos lesz a közeljövőben vmi kajálás vagy kirándulás vagy bármi.

Ha átnéztek a saab topikba, láthattyátok, hogy invitáltam a népet az összeröffenésekre. Ahogy én tapasztaltam a saabbal mindenki különösen szimpatizál. Vagy nem így van? DE!

lore

Előzmény: Rijswand (1678)
Rijswand Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1678
Sziasztok.lore javaslatara neztem at a SAAB - os topicbol, merthogy vmi tali szervezodik. Tudna vki vmit bovebbet mondani?
Esetleg emilben is.
Koszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!