Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Szokásomhoz híven beszámolok a modern ál-kultúrális éhséget csillapító multiplexes élményemről mellyel nemcsak magamnak hanem lorenének is igen jót tettem, azaz századunk (gy.k.: XX. sz.) betegségéből a személytelen mókuskerékből való kiszakadást valósítottam meg bő két órára. A film címe hurrikán. Ha lore ennyit szentel egy filmnek akkor annak volvos vonatkozása van: a jók (gyerekkoromban is így differenciáltam /no maths/ a filmszereplők közt) egy 245 DL-el autóztak amely össze is tört!! Crash test egy 245-ön Barátaim! Kiszerelték a kerékcsavarokat, a kerék elrepült és az autó egy aluljáróban átszaladva a szemközti sávba sréhen a falank ütközött. Mindenki túlélte! :-))) (Bolas-keton: egy astrában is túlélték volna :)). Ennyit a filmről.
Nem hülyültem ám meg, de higgyétek el drága Barátaim nagy hatással vagytok rám! Miért írom ezt? Az első talin nem várt szeretetet és jó értelemben vett elfogultságot tapasztaltam mely megerősítette bennem a márka iránti vonzalmamat, amely így szeretetté is fajult. Tetszett fargo autó-szeretete melybe ügyesen csal árnyalt tárgyilagosságot, A doktor úr mosolygós be-nem-áll-a-szája meséi az autórol, Templar topiktól eltérően visszafogott stílusa (Hűvös elegancia?), CYRUS visszafogott hangnemben szórt poénjai, Harvester válasza kérdésemre, Bolas tűzesfejű-aranyifjú style-t sugárzó dumája és persze láthatatlan ketonék...kocsija! Voltak még az indexről aktívak? Azóta úgy érzem, hogy eltérően az eddigi autóimtól (melyeket több okból inkább cégautóként használok és kezelek) képes lennék pénzt és energiát nem kímélve egy volvot (hétszázas a kedvencem a régebbiek közül) fenntartani, ápolni és Szeretni. Be kell valljam, hogy az első tali előtt nem sok szimpátiát éreztem a kettesvolvok iránt. Az első amelyet tüzetesebben megnéztem CYRUS-é volt és meggyőzött. A négyszázasokról Harvester és fargo netes képei győztek meg.
Szóval én fejlődtem, amennyiben ez azt jelenti.
Ez nem valamiféle individum extrovertáció volt! NEM! Hiszem, hogy sokan a T.Asztaltársak közül olvassák ezt a topikot és tudom, hogy sokan csak egy konyhakredencként kezelik és nem értik meg, hogy mit lehet szeretni rajta (ez /szerencsére?/ csak a régebbi volvokra vonatkozik, az újakkal más a helyzet). E fórumosdi hatására az én véleményem is nagyban változott az amerikai és a japán autók javára és talán a német autók rovására, be kell valljam én abszolút németautópárti voltam, csak pár éve szorítottam -csak királyvíz hatására oldódó- szívemben helyet a két svéd márkának.
Tehát -most kéretik figyelni a sok unalom után- szerény véleményem szerint ez a Volvo topik hasonló célokat szolgál mint a volvoklub melynek ugye a tulajdonosok és márkaszeretők egyesítésén kívül a márka népszerűsítése is a feladata, vagy ha nem is feladata de ezt éri el! És ez fontos! Ha most a saját szavaimat akarnám nagyon komolyan venni akkor azt mondanám, hogy never more offtopic! De NEM! Úgy érzem, hogy a társaság nem csak virtuálisan képes egy közösséget alkotni hanem a valóságban is. /Welcome to the real world Neo!/ Ez pusztán szerencse, ennek örülni kell.
Én örülök és értékelem is. EZÉRT nem sértődök meg a dokira SOHA! :-))))
*+*+*+*+*+*+ (fargo legalább ilyen sormintákat várok!) *+*+*+*+*+*+
A Volvo magazint mint nevet én sem komolyan gondoltam, egyszerűen sajátos humoromnak köszönhetően viccesnek találtam a legkézenfekvőbb megoldást javallani.
Templar,
Álljunk meg egy szóra Tanár Úr (Grétsy)! Nem teli szájjal-t akartál írni, mert akkor valamiféle szilárd (folyékony gusztustalan lett volna) táplálékot kellett volna magamhoz vennem. A széles száj sem oké mert az a mosoly melléknévi fokozását helyettesítendő némiképp irodalmibb jelző lenne. Szal be nem állt a pofám? Pedig addig soha (ritkán) nem érzett feszültséget éreztem az ismeretlen ismerősökkel szemben, nem tudom honnan veszed feloldódásomat (tán vicceltél?), szvsz Bolas közvetlenségét nehéz überelni.
Ja emléxem Templar, a kiléted majdnem a tali végéig homály maradt számomra, szal te csendben voltál (ezzel az égvilágon nem akarok mondani semmit). Ja és várom a Templar-image-hez szvsz nagyonis passzoló szivarozás élvezetének megosztását, csínjainak ismertetését.
Pitecus,
milyen paraméterekkel rendelkező felnigarnitúráid vannak? Esetleg nem eladóak? Nem jók Fiatra? (a fiatok kerékcsavarjainak távolsága 5 mm-el eltér az opelétől. Ott áll a padláson egy garnitúra Borbet 80%-os gumikkal, mert lore megnősült és szervo nélkül széles gumik kis autón nemrulez! :-))
keton,
Ez a királyvizesdi remélem neked csípőböl megy? Ha nem akkor irány az UV-t terjesztő tanerő. Bevallom én is lefelejtettem, megpróbálok utánanézni ennek a reakciónak.
fargo,
lorevitz rulez!!! (?) Szerintem se ettél sokat, ne hagyd magad!
Más: Eccer ugye a csóró egyetemista (csak 50%-ban vagyok az, a gyakorlatban meg csak 10%-ban) is kap lehetőséget rendkívüli nagylelkűséged viszonzására mellyel már többször lepted meg lorét? Úgy tapasztaltam sokan vágynak itt kulináris élvezetekre, szerevzhetnénk oda Érdre egy kuli-talit (persze ha Bolas visszatér missziójából).
Várom a következő találkozónkat/kirándulásunkat, kívánok mindenkinek bátrabb és több valóságos kommunikációs készséget/lehetőséget mindenkinek.
Jelentem, most már biztos, hogy nem lesz autóm hétvégére, sebaj, kocsikázás helyett elôveszem a Rivent, régóta tervezem, hogy végigjátszom.
Mellesleg nem lesz versenyfékem sem egyelôre, mert vagy 3 hét mire megérkezik Taljánországból a cucc, így ebben a körben nem tudják beszerelni, s ilyen rövid idôn belül kétszer nem vagyok hajlandó nélkülözni a verdát. Ráadásul eszement magas árat mondtak rá, kishíján annyit, amennyiért Szuromi mester 16 colos eredeti Porsche fékeket fabrikálna a Volvo alá -- szóval futok még egy kört.
A 17 colos R-es felnikrôl is le kell mondanom.
Templar:
Most mi a gond, 'iszen Dubanogdányba csak egy kis leveskét ettem egy kis husikával. Mindenesetre finom volt, visszatérhetünk rá, yummy. Mikor menünk vacsorálni?
Bolas:
Ne hagyd magad, vazzeg! Mondd meg a büdös bunkóknak ha egerésznek veled akkor az összes szavazócédulát átírod a G. Nagyné Ciczó-Maczó Ágnes nevére!
Doktor úr:
Szerintem hagyd a prosit egyelôre, inkább tervezz logót. A Gergôék el fognak látni anyaggal, elsô körben szerintem meg kellene jelentetni egy rövid ismertetôt a Klub alakulásáról, az alapító okirat szövegét, meg a rizsát a távlati tervekrôl. Ez némi képanyaggal, pletyikkel, egyebekkel vegyítve meg is töltené a rendelkezésre álló terjedelmet. Négy oldalas A/4-es anyagról beszéltünk, ezt én nyomatnám (ingyé) saját berkekben, legalábbis az elsô körben, amíg nincs mibôl finanszírozni. A Volvo Magazin nevet nem ajánlom -- ugyanezen a néven fut a vezérképviselet újságja is. Szóval lehetne filózni valami dögös néven...
lore:
Nem vesszük rossz néven a tréfáidat, mindenki veszi a lapot, ha valaki reklamál, szólj csak, adok telefonszámot a zukrán tómácshoz, az majd lefordittya neki a vitzet.
Versenyt hírdetek a SZFTG rövidítés megfejtésére. A helyes választ adó vendégem egy sörre. (vagy más jóféle italra.) Úgyhogy topictársak, kalandra fel!
apuci
PS: Sajna már csak reggel leszek, de addig is csak találgassatok. Könnyítésként annyit, hogy csúnya, és a Kontrax dolgozói körébôl származik.:-)
udv Sarajevobol!
Kicsit gaz a hely, minden szet van love.
Minden rohadt draga.
Keves a penzem.
Ki a akarnak velunk szurni, de meg nem sikerult.
kesobb mindent elmondok.
Nem tudtam elolvasni semmit sem, mert nincs idom,
(tudjatok a sok munka!)
:-(
majd meg jelentkezem.
Elek.
Meg..
Angyalom,
a királyvíz csak a szívemet oldja! :-) Ha ilyen materiális hasonlatokat nézzük akkor volvos lelkületűként mondom, hogy eszem mint a beretva (úgy Matula bácsisan :) de svéd acélból! /lore-tréfát nem értőknek (topik 95%-a :-) mondom, hogy nem löttem nagyképű ez is humor from me!/
fargo mellett öröm enni! :-))
SZFTG? Erre nekem is vannak tippeim, kíváncsi vagyok a megoldásra...
Bolas ha köztünk lenne, megállapítaná, hogy megint bepunnyadtunk.
doktor úr,
Konkrétan javaslom az első számban elregélni a volvóklub születésének mozzanatait, fargo örökbecsű képeinek felhasználásával. "Sűrű, nehéz fellegek lassan súrolták a Városliget ősfáit amikor a téren összehajolt néhány ember. Sokfélék voltak, sokfelől jöttek eleinte kissé zavartan álltak egyik lábukról a másikra, kivéve egy lore nevezetűt aki szélesen vigyorgott, tele szájjal beszélt, mindenbe beleült amiből a többiek rögtön látták, hogy ez a fickó nem csak a királyvízben, de a jó társaságban is könnyen feloldódik stb."
Javaslom továbbá felemlegetni a dunabogdányi alakuló ülést, ahol fargo úgy falt fel egy csülkös bablevest hagymásrostélyossal, hogy arcizma se rezzent.
doki,
Számos ötletem lenne, hogy minek a rövidítése a SZFTG, de nem merem ideírni. Mire gondoltál?
Reggelt. Szóval mindenkitôl elfogadok javaslatokat. Szeretném felhívni a figyelmeket, hogy én csak egy SZFTG vagyok, nem pediglen szerkesztôbizottság. Magyarul készítem (készíteném) nem pediglen írom. Ha lesz mit készíteni - magyarul meg leszend írva - akkor készülni is fog.
a doktor úr
Lám csak mind lore, mind a doktor úr hogy kivetkezett úri stílusából:-)
De szerencsére: "Én világítok fenn az égen akkora sztár vagyok, ott állok mindig a listák élén a csapból is én folyok".
doktor úr,
Nálam is kiszaladtál az oldalméretből.
avantage,
Ha 100%-os töménységű Volvót akarsz ajánlom a benzines 200-ast;-)
Lore!
Nem azért mondom, de hamarabb megvolt az alufelni garnitúra, mint a kocsi (mivel 2 garnitura alufelnivel fizettek a munkámért). Ez legalább nem került "pénzbe". :o))
Azért lehet, hogy egy volvo hűtőmaszkot felteszek az alekora, mert ha megyek a találkozóra el tudjak vegyülni. :o))
A kocsi új neve Volvoleko!!! :o))
480T ez a Duna Interservice sux....:-(
Szerintem nagyon hasznosak ezek a mások-mivel-szívtak jellegű beszámolók, egy csomót lehet belőle tanulni. Még még :-)) Mi a baja a kocsidnak? Alapjárat magas? Milyen proci van az EZ210K-ban? UV törlős EPROM-ot használsz? Mesélj már :-)))
lore ez a Mr.Big-es forgatóköny nagyon király volt :-)))) Nekem az egyetemi éveim alatt volt egy 210 centi 130 kilós bodybuilder tankörtársam, mindíg szívesen eljött nyomatékosítani, ha valami gondban voltam... jó az néha, legalább a pszichikai hatás kedvéért.
Egyébként sikerült enyhén megzúzni a kocsi oldalát és még MINDÍG nem kaptam meg azt a k** prémiumot amiből a javításokat tervezem finanszírozni. Arrrgh. Le a főnökökkel. (Pedig kiraktam windows wallpaper-nak a főnök fotóját, de hát ezeknek semmi sem elég puncsolás.... Na majd egy hét múlva lecserélem egy patkány fotójára a hátteret....)
Hüpp-hüpp... máskor így ne küldj banyám csipájába mindenki előtt fater. Mint már említettem én egy szenzitív lélek vagyok, erre te? Rámpírítasz, de folyton! :-)
Szal ne szabogass, éngöm télleg durvára érdekel a magazin sorsa, ennek örűni kéne (tom, hogy nem hálákodni). Érdekel egyáltalán konkrét javaslat (cikkekre) lorétől?
Lapát kaszát! Fiam vagy tanulj meg tisztességesen beszélni az idôsebbel, vagy tanulj meg tisztességtelenül hallgatni. Igen, elolvastam a javaslataidat. És Te is elolvastad az én felajánlásomat mielôtt a javaslatodat tetted?
a doktor úr
Elolvastad a javaslataiMAT ezügyben? Vagy konkrét cikkekre gondolsz? Eddig mennyivel lóg neked a klub? :-)))
válaszok:
16oldal, mindenféle cikk volvoról és a klubról (ezt majd még kifejtem), a következő talin majd egyeztetünk, legyen mongyuk 16millió szines (értek hozzá mi?), fizesse a Bolas (szavazzuk meg három héten belül :-))).
dejó! Ennyien itt vagytok akkor nektek szegezem a kérdést: hányoldalaslegyenamagazinpontosanmilyencikkeketakartokbelekiírjamegacikkeketkifogegyeztetniaklubvezetôséggelhányszíneslegyenazújságkifogjafizetniésatöbbi? Hú! És mindezt egyszuszra!
apuci
Sőt volt ilyen egy rokonnak, az azt mondta, hogy a motor meg a hajtáslánc olyan mint a Daciáé! Abba meg ugyi rönős dógok voltak.
ÉS????
Engem ez régen sem zavart. A talin volt ilyen duma: 'Ez a V6rönőmotor a volvo szégyene!' Ezzel nem értek egyet. Szvsz a volvo nem minőségileg kiugró márka hanem valami másért amit majd eccer tán doktor úr szavakba ölthetne a Volvo magazin hasábjain...
Ja, nem rólad van szó avantage, tudom, hogy te nem volvofikázó vagy, most általánosságban beszélek-írok.
Szal megfigyeltétek itt az autós topikokban a saját autó/márka istenítését mintegy önigazolásként. Ebből valamiféle fajelméletszerű idológiák sülnek ki: pl.. szar az opel és kész, menjél má innét a japán sz@roddal stb..
Most lattam egy szetszedett Volvo 360-t. Ugyanaz a motorblokk van benne, mint az en R5 GT Turbomban, csak epp turbo nelkul. Mindenhol a <> Renault logo virit. Meg hatsokerekes es a 80-as evekbol szarmazik. Szoval mar akkor sem volt tisztan Volvo a Volvo?