Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
keton!
A tiéd mikori évjárat?
Mert asszem 1989-ig az elakadásjelző kapcsoló egyben volt az irányjelzőkarral!
Az ablakemelővel pedig nem tom mi legyen.
Szerezzek kapcsolót?
(Szerintem abban kevés a meghibásodási lehetőség.)
Inkább próbáld meg kitisztítani!
Néha nekem is rakoncátlankodik.
Szintén a jobb oldali! Viszont nekem a pole position-ből, azaz a vezetői oldalról nem tudom irányítani. Én ekkor elkezdem felhúzni az anyósülés felöli gombbal és utána már pp-ből is megy nálam..
egy kis friss volvo hirek.
itt az "új" S/V 40 volvo,amit nagyon ötletesen FAS II-nak nevezték el.az alábbi linken meg is tekinthetö:
http://newcar.volvocars.se/vcc/x40
junius közepén lesz a premier,julius végén az elsö szállitás.
a külsö kozmetikázáson kivül átdolgozták a motorokat,a futómüvet valamint két új diesel motor is hozzájött a motorcsaládhoz.ezek a legmodernebb common rail technikájú motorok,1.9 cm3 115 LE ill. 102 LE adnak le.
a könnyüturbo motort is átdolgozták: magasabb forgatónyomatékkkal,5-el több lóerövel(165 LE)fél literrel fog kevesebbet fogyasztani.
a T4 modell motor térfogata 1.9-röl 2.0-ra növekedett,a változatlan forgatónyomaték és a LE mellett(200LE/300Nm) viszont itt is csökkentették a fogyasztást.
a keréktávolság 12 mm-rel,a nyomtávolságot 18 mm-rel növelték.igy most már 16 colos felnik is helyet kapnak ami nem egy rossz dolog.
az erössebb motorokhoz jön egy új "adaptiv elektromos sebességváltó" ami a vezetö vezetési stilulásoz alkalmazkodó intelligens tipusú automata váltó lesz.
a belsö változások: uj müszerfal,kardánbox,keményebb ülések egyéb apró dolgok...
akit bövebben érdekel az a www.volvospy.com > spy section > the restyled S40 alatt több infot találhat.
kicsit más súly csoportú újdonság: az uj nehéz teherkocsi család a VOLVO FL. a volvo.com-on magyarul is lehet olvasni róla söt ha szerencséd van nyerhetsz is egyet.csak tudnám mi a fenét csinálnák vele a ha bejönne??? :))
csak zárójelben jegyezném meg hogy a teljesen svéd tulajdonban lévö tehergépkocsi gyártó leányvállalt megvette a Renault hasolló profilú részlegét,igy a világon a második legnagyobb gyártója lesz a tehergépkocsik oldalán.
Na csókolom. Gyermekek, csak annyit, hogy végigolvastalak benneteket, szépen vagytok, jól van. Pár napja nem jutok géphez, és jövô hétfôig ismételten nem fogok, úgyhogy kénytelenek lesztek nélkülözni a hozzászólásaimat. Bár lehet, hogy żgy jártok jobban. Utólag is mindenkinek boldog húsvétot. Apropó húsvét, hellotam egy aranyos locsolóversikét, és megosztanám veletek:
Zöld erdôben jártam,
zöld füvet találtam,
elszívtam,
bejött!"
na jóccakát:
a doktor úr
Lorenak tényleg igaza van.
Szét kell bontanod az ajtókat és kitisztítani az ajtó és a kárpit közti részeket.
Aztán pontosan, jól illesztve vissza kell rögzíteni mindent a helyére (megragasztani a töréseket, ha kell új csavarokat beletenni.. stb.)
És kész.
Ha még mindig zörög, akkor javasolnám az agresszívabb, de nem biztos, hogy jobb megoldást: pillanatragasztó..
Én tudok elakadásjelzőre kupakot szerezni neked!
DE sajnos az gyárilag egybe van építve az irányjelzőkapcsolóval!
Kb 3000-3500 Ft-os befektetés lenne.
Ha érdekel, akkor szólj!
A jobboldali ablakemelő kapcsolóval egészen pontosan mi a gond, mert lehet, hogy nem kéne cserélni.
(Feltételezem, hogy néha nem emeli az ablakot.)
Próbáld meg kiemelni egy csavarhúzóval az egész panelt, és alatta nézd meg, hogy a kábelek és a relék jól illeszkednek-e.
Ha igen, akkor ellenőrizd, hogy most emeli-e rendesen az ablakot.
Ha így sem, akkor szerzek neked komplett kapcsolót
kb 3000-4000 Ft-ért.
(Az árakban nem vagyok teljesen biztos, csak kb-ra írtam.)
:-)))
A fogalmazások kétértelműságánek feltárásában és alternatív mondanivaló kreálásában verhetetlen vagy Templar! (emléxem még amikor visszautasítottad az anyóslátogatást Pécsre! :-))
Ne hagyd, hogy lore lebontsa az ajtókárpitodat, mer aztán ott állsz majd egy csomó lebontott ajtókárpittal és akkor meg micsinálsz? (persze tény, hogy úgy már nem fog zörögni:-)))
Légy üdvözölve A topikban Triznyák. Remélem sűrű látogató leszel.
Kárpitzörgésben nem tudok segíteni, én egy szép napos hétvégén nekiállnék szétbontani az ajtókárpitot. Bolas kollegának vannak ebben tapasztalatai...
Hanem viszont de kérem:
Autód milyen paraméterekkel bír? (kor, km, extrák, motor, állapot)
...Merthogy a lore agyát logikai modellként reprezentáló objektum-orientált adatbázisban az Alcsútdoboz rekordhoz más rekordok illetve entitások a topikban érdekelteket érintő módon nem kapcsolódnak. Pusztán hazánk politikai életének folyamából vannak elképzeléseim eme községről, de a téma mikéntjéből fakadóan ezen információk nem kerülhetnek bele egy topik-szabványos lekérdezés outputjába. Az eddigi megszólalások alapján kialakult bennem egy meglehetősen pozitív kép az érintett környezetről és ilyeténképpen bátran merem ajánlani a helyszínt mint a topikban szereplő indivídumok fizikai kontaktusának konstruálásához alkalmas fizikai környezetet. A kontaktusok alapja (partnerek /mi/ asszociációs képességében és készségében feltétlenül található kell, hogy legyen közös pont) garancia arra, hogy a virtuális kommunikáció fizikai reprezentációja sikeres legyen. Az érdeklődési körök halmazának interszekciója adhatja a fizikai létek időszakos únióját....
Üdv Mindenkinek,
bocsi ha alulinformált vagyok, de lenne egy kérdésem :
760 kombi VOLVO-ban milyen ötletetek van arra, hogy a kárpitok zörgését megszüntessem ?
még valami:
nem olvastam végig a topicot, de ha VOLVO-s site-ot akartok csinálni, fel tudom ajánlani a kapacitásom a webserveremen (akármennyi tárhely,megjegyezhető domain etc.).
Jaj, télleg! Holnap rászólok loréra, hogy regisztráltassa a topiktagok tárhelyét! Majd informállak benneteket, örülök, hogy van mit megosztanod, keton! Remélem a többieknek is lesz!
Na letészem a lantot, jóccakát:
lore
ps: ma se gyorsulási, se albérlet, se képek, se szépidő, se haladás, se tudomány... remélem holnap fordul a kocka!
Ja, hogy efeffben mérik arrafelé a volvókat.. :-))
Tuggyátok elküldtem egy válaszfaxot a V70 tesztvezetésére + prosikra (nincs benne t!!), erre elküldtek két anyagot a V70-ről. Szal ha nem bámjátok mazsolázok belőlük ha időm, is engedi. Nameg lesz időm a szkennerrel szöszölni, mert állati képek vannak benne, szeretném megosztani veletek! :)
keton,
engem piszkosul zavarna az a kapcsoló-hiány, nekem a mániám a gyári állapot, különösen a beltérben!
lore,
természetesen nem forintban árulták a gépet, 30k FF az ára.
480T,
most már találhatnak. Megpróbálom értelmesen leírni igényemet. Kéne a 740-esünkre az elakadásjelző-kapcsolóra (huhh) egy kupak (mármint az a műanyag fedőbigyó), nem mintha annyit kéne használni, de csúnya, hogy nincs rajta semmi. Távolabbi igény a jobb első ajtóba egy ablakemelő-kapcsoló, mert az mostanában rendetlenkedik.
Na berúgtam a kompjútert hajrá winyóz (bocs fargo)! Ugyanis nem megyünk gyorsulásira, barhára esik, tácolni jó lenne, de ücsörögni... Bolas pótolja a 3 hetet, fargo hajtja a földi javakat, lore építgeti zsenge karrierjét (szigorúan csak a tudományosat). Illetve segít lorenének aki úgy néz ki sikeresen vette a dajcse nyelv vizsgáját, így valszeg júniusban diplomázhat.
CYRUS,
remélem minden rendben, és csak a hálózatról kapcsolódtál le! Szal jelezz vmit!
Remélem újra szép idő lesz, lehet kirándulni, talizni, elmenni kajálni stb... addig mindenki dolgozzon/tanuljon!
Ahogy mondod lorö, kertészkedtem egész hétvégén. Mindenesetre egy 130 kilós legyezőpálma megroppintotta a derekam a cipeléskor, azóta még a Volvo is kényelmetlennek tűnik, minden kuplungoláskor nyilall.
Hadd folytassam egy jó hírrel, a Volvicsek fogyasztása normalizálódott a vezérműszíj csere és a szelephézag állítás után: 7l vegyes és 9.2l tisztán városi fogyasztást mértem az utolsó két tankoláskor. :-)) Ja, és szokás szerint az öngyógyító mechanizmusok is működtek a kocsiban, abbahagyta az alapjárati fordulatszám túlzott hintáztatását.
Na végre egy életjel!
Ne aggódj fargo, holnap este kipihizzed a fáradalmakat!
(vendíz, gyorsulás..)
Május 6 nekem ok.
Alcsútdoboz király hely. Ha akarjátok megérdeklődőm kinyitnák-e nekünk.
Tatai vár is jó lenne.
A többit nem ismerem de egy ily' expert, mint te csakis jó helyeket mondhatsz.
Egyébként honnan ismered ilyen jól kis hazánkat?
Sokat kirándulsz, esetleg mindenfelé kell jönnöd-menned?
A 29-i talira, mint "kistalira már utaltam az... 1706-os hozzászólásom 3. pontjában... Végül is mindegy -- ma kaptam egy emilt Elnökünktôl, azt mondja, el kellene halasztani a 29-i talit május 6-ra, ugyanis még nincs oficial idôpont meg hely, és akinek nincs internet-hozzáférése, azt levélben, még idôben kellene elérni. Másrészt meg a május 1-i hétvégén valószínűleg úgy fognak hemzsegni a kirándulók mindenütt, mint a lemmingek. Szóval május 6.
Helyszínként én felvetettem a következôket:
- Tatai vár / tó környéke: lehet sárkányolni is a Kálária-dombon.
- Alcsútdobozi Arborétum: 32 km, lehet, hogy még nem lesz nyitva, de az is lehet, hogyha szépen kérjük, beengednek. Kajálda nem nagyon van a környéken, bár nem túl messze, Bicske határában lehet jót enni a Baderban.
- Vácrátóti Arborétum: így utólag nem is olyan jó, mert elég lassan lehet odaérni. Viszont szép hely.
- Pákozdi Arborétum: ez sincs túl messze, nagyon klassz hely, van egy kis tó ligettel meg padokkal, kajáldát keresni kell.
Javaslatokat még küldhetnétek...
A talin lehetne véglegesíteni a logókat is.
******************
A punnyadást inkább hagyjuk, reggel 9-kor ültem le a gépem elé, azóta még nem nagyon keltem fel, még kajálni is itt kajáltam, gályáztam idáig. Néha feltűnt egy családtag a háttérben, mondtak valamit, ami nem jutott el az agyamig, szóval elég kaka volt a mai napom. Tegnapelôtt óta ki sem tettem a lábam a lakásból :-(
Locsolók? Szerintem nem voltak. A fiammal körbejártuk a nejem mag a lányom reggel, azóta is szaglok rendesen. Állítólag a fiam, míg a nejem átvitte az anyóshoz, elhaznált (magára) egy üveg pacsulit a kocsiban, úgyhogy lehet, hogy holnap reggel kissé büdösen fogk tárgyalni az ügyfeleimmel.
Sárkányolás, vacsi a hét második felében OK, gyorsulni mehetünk holnap, majd telegrácsolunk nap közben. Wendy's Ruly'z.
Szögedre csak jövő héten megyek.
Talán..
(tudod nem véletlen esett a választás a hétfőre.. márc.15, húsvéthétfő, május 1..)
Zsi üzeni, hogy bocs, de a húvéti extázis a markába kapta..
Azt is mondta, hogy legközelebb ha nem vesz észre téged, megengedi, hogy nyugodtan kikapd a Pirosból és felkend a motorháztetőre!
(Piros=a japán autója. Mivel nem szeretem ezért csak így hívom..)
Ha szkanderozni akarsz, szóljál, mert jó embert választottál!
Sőt, a Bálna is odarittyent egy nagy fekete füstöt a házad elé..
:-)
Akkor mi lészen a holnapi nappal?
Mivel?
Hánykor?
Hol?
Micsodaaaaa? Tudod ki punnyad! Merénnnem! Az utsó topikos hozzászólás félkilenctájékán az enyimé vót! Azóta hivogatom az összes rokonomat, hogy melyikük költözne havi 30-ért sátorba, úgyis meleg van. De eddig senki, fene a jó dolgukat.
Ma láttam qscarinás Zsi barátodat a kútnál, jellemző, hogy ő nem vett észre. Biztos locsolni ment! :-))))))))
Szal vigyázz kit punnyadozol le barátom, mer odavágok, hamáshogynemis de virtuálisan igen!
Templar! Körbenézek, van egy ismerősöm aki a kettesvolvója hátsóülését kiadja havi 30-ért éjszakánként, asszem valami repülős a koma, aki éjjel nem autózik... :-)))
Szal komolyan: utánanézek, bár nem említetted, hogy dupla-parkolóhely! :)