Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Hüpp-hüpp... máskor így ne küldj banyám csipájába mindenki előtt fater. Mint már említettem én egy szenzitív lélek vagyok, erre te? Rámpírítasz, de folyton! :-)
Szal ne szabogass, éngöm télleg durvára érdekel a magazin sorsa, ennek örűni kéne (tom, hogy nem hálákodni). Érdekel egyáltalán konkrét javaslat (cikkekre) lorétől?
Lapát kaszát! Fiam vagy tanulj meg tisztességesen beszélni az idôsebbel, vagy tanulj meg tisztességtelenül hallgatni. Igen, elolvastam a javaslataidat. És Te is elolvastad az én felajánlásomat mielôtt a javaslatodat tetted?
a doktor úr
Elolvastad a javaslataiMAT ezügyben? Vagy konkrét cikkekre gondolsz? Eddig mennyivel lóg neked a klub? :-)))
válaszok:
16oldal, mindenféle cikk volvoról és a klubról (ezt majd még kifejtem), a következő talin majd egyeztetünk, legyen mongyuk 16millió szines (értek hozzá mi?), fizesse a Bolas (szavazzuk meg három héten belül :-))).
dejó! Ennyien itt vagytok akkor nektek szegezem a kérdést: hányoldalaslegyenamagazinpontosanmilyencikkeketakartokbelekiírjamegacikkeketkifogegyeztetniaklubvezetôséggelhányszíneslegyenazújságkifogjafizetniésatöbbi? Hú! És mindezt egyszuszra!
apuci
Sőt volt ilyen egy rokonnak, az azt mondta, hogy a motor meg a hajtáslánc olyan mint a Daciáé! Abba meg ugyi rönős dógok voltak.
ÉS????
Engem ez régen sem zavart. A talin volt ilyen duma: 'Ez a V6rönőmotor a volvo szégyene!' Ezzel nem értek egyet. Szvsz a volvo nem minőségileg kiugró márka hanem valami másért amit majd eccer tán doktor úr szavakba ölthetne a Volvo magazin hasábjain...
Ja, nem rólad van szó avantage, tudom, hogy te nem volvofikázó vagy, most általánosságban beszélek-írok.
Szal megfigyeltétek itt az autós topikokban a saját autó/márka istenítését mintegy önigazolásként. Ebből valamiféle fajelméletszerű idológiák sülnek ki: pl.. szar az opel és kész, menjél má innét a japán sz@roddal stb..
Most lattam egy szetszedett Volvo 360-t. Ugyanaz a motorblokk van benne, mint az en R5 GT Turbomban, csak epp turbo nelkul. Mindenhol a <> Renault logo virit. Meg hatsokerekes es a 80-as evekbol szarmazik. Szoval mar akkor sem volt tisztan Volvo a Volvo?
Asszem jobb lenne, ha josdat nyitnek Neked.
Mondtam : Menj oda, zsurizz korbe.
Sajnalom, hogy igy alakult. De megertelek, a biztosito miatt jobb ez igy, meg ha tovabb is tart.
Kompenzacio gyanant josolok Neked egy nagyobb tetel szitazast, kb. 8000 polora, vagy nevjegykartyara...
Asszem jobb lenne, ha josdat nyitnek Neked.
Mondtam : Menj oda, zsurizz korbe.
Sajnalom, hogy igy alakult. De megertelek, a biztosito miatt jobb ez igy, meg ha tovabb is tart.
Kompenzacio gyanant josolok Neked egy nagyobb tetel szitazast, kb. 8000 polora, vagy nevjegykartyara...
Iore: Pontos volt a definicijja!, fust van, eprom egetodik, alapjarat javul, mas eredmeny meg nincs. (egyenlore)
Mas,
Na, ma megvizitaltam a Duna Interservice Volvo sectionjat. Tomoren: Ne menjen senki oda!
Bovebben:
Erkezes bitre 7:30-ra, varakozas 8-ig. Majd autoval beallas, kint varoban leultetes. Keres ralatas autora es figyeles. Auto korul nagy tomeg , lassan elszallingozas, majd kocsi egyedul pihizes fel orat! Ezt rosszul viseles, erdeklodes, turelem keres. 10 perc varakozas, ember kocsifole hajolas megtekintes, majd ember kijoves. Kozles: tobb! hiba talalas. Majdnem rohoges, de belultartas. Auto melle szivargas, varasa hibak tomegenek. Varas,varas. Ember kozles, rossz elosztofedel, rossz rotor, es rossz alapjarati szabalyzo szelep. Hm. De eppen lenni nala veletlenul egy gyari vadi uj fedel+rotor, kicsere, valtozas nem leves. Ezutan, benzinvisszafolyocso fogoval elszoritas, AHA felkialtas, kocsi leallas. Tobbe el nem indulas. Inditozas ezerrel, ezerszer. Ezt tovabb nem tures,szolas embernek, nincs befecskendezes, jo lenne abbahagyas. Dehogy, ember igy, csak mar biztos gyertyak uszas. Gyertya ki, szarazsag, hummoges, masok odahivas. En auto beszallas, kesztyutarto ki, AC pumpa biztosetek kiszedes, masik keres. Auto azonnal indulas. Ember pillangoszelep leszedes, takaritas, hu de koszos! felkialtas. Visszarakas, nem valtozas. Pozicio allitgatas, alapjarat 1400. En turelem elvesztes, mondas: menes. Erkezesi ertekek nagyabbo visszaallitas, indulasi szandek kimutatas. Ember utolso kiserlet, pillangoszelep folytocsavar tekergetes. Fizetes embernek fedelert 10 penz.Na mind1, ugyfelszolg.Kicsit ideges leves. Varakozas szamlairasra. tobb mint 45 perc!!! Nagyon ideges leves. Vegre kilepes, fogadkozas, stb.
Kb, 20 km utan, alapjarat nagyon beszaras, lampanal leallas. Anyazas, felreallas. Motortetofel, sziszego hang megkereses, pillangoszelep folytocsavar elvesztes!!!
Kurva anyazas, gyalog vissza ut kozepen, eso szakadas, csavar kereses, autosok dudalas, hulyenek nezes. Csavar meg nem talalas, vissza autohoz, szigeteloszalag tekergetes, eso szakadas. Indulas tovabb, ugyfel tobbszor ideges telefonalas miatt. Utana ember felhivas, o persze nagy csodalkozas, igeret. Ivanics hivas, mennyi a csavar? kiderules: csak pillangoszeleppel egyutt rendeles...
Bonto: leves, csak kurva messze leves.
Vissza emberhez, o becsavaras sima! csavarnak, majd szerzes igerete.
Szia fargo!
Még ma kopaszra borotválja lorené a fejem, holnap tök feketében megyek Mr. Big-hez:
-Jónapot!
-Jónapot lore vagyok, szólíthat Uramnak.
-Kit keres uram?
-Fargo úr küldött, hogy vegyek ki két tölténytárat az autójából mert szüksége van rá. Nem ragasztották meg határidőre a hókaparó kislapátját és most megsürgeti a dolgokat. Télleg ugye délután vihetjük a kocsit, nem?
Szia fargo!
Még ma kopaszra borotválja lorené a fejem, holnap tök feketében megyek Mr. Big-hez:
-Jónapot!
-Jónapot lore vagyok, szólíthat Uramnak.
-Kit keres uram?
-Fargo úr küldött, hogy vegyek ki két tölténytárat az autójából mert szüksége van rá. Nem ragasztották meg határidőre a hókaparó kislapátját és most megsürgeti a dolgokat. Télleg ugye délután vihetjük a kocsit, nem?
-Izé még az alkatrészekkel gondunk van, későn szállították ugye...
-Ez asziszi érdekel engem? Délután extra minőség vagy gyorsan kössön biztosítást! A kesztyűtartót meg nemkinyitni! Uff én beszéltem!
Egy FRÁSZT lesz kész a kocsim péntekre, ilyen munkatempoban, amit ma Mr. Big műhelyében láttam, talán karácsonyra összejön.
Ma ellátogattam a karosszériáshoz, hogy kivegyek egy aksit a mobiltelefonomhoz a kocsiból (hát persze :-), ki is akadtam. Alkatrész még sehol, a Volvo meg KINT ÁZOTT AZ ESÔBEN! Unott arc két falat zsemle közt "Mikor?" kérdésemre vállvonogatva közli, hogy "Majd eccer".
Na nézd csak! Templar munka utáni hűsölésként a volvo topikot változtatta. :)
Oké Bolasnak ugye kijár egy össz-volvos-üdvözlet-sms.
keton,
egyébként én szinte félek amikor nem jelentkezel! Ki tudja melyik kísérleteddel robbantod szét a lakásotokat! Remélem van poroltód! (Én már hármat vettem MOL pontokból, kiadtam az ukázt a családnak: tüzet látnak fék és kihasználni a poroltó okozta helyzeti előnyt!) Szal minden este jelentkezz és koppints a kémek körmére! :)
Elmondom mi a szitu az utsó napokban jelentkező topikosokkal:
CYRUS se kiképzésen van, ő már kém és FIGYEL!
Templar dolgozik mint egy állat, szemei nem a dühtől forognak vérben, hanem a fáradtságtól!
fargo vágja a centit, hiányzik az autója, lassan meggyógyítják.
Bolas a Balkáni demokrácia megalkotásának egy részfolyamatában segít.
A doktor úr felébred-beköszön-dolgozik-elnemköszön-alszik, így tudja családját és autóját etetni, NEM foglalkozik a magazinnal azérmerkapjukbehanemsegítünk!
480T egy füstös szobában piszkálja az epromokat, Gates is így kezdte!
Harvester éjjeli kapáláson vesz részt vagy tankol.
A guruló elindult Norvégiába.
Pitecus most nyomorítja rá egy volvo hűtőmaszkját az alekoéra, a volvo felniket is fel kell szerelni...
Énlore pedig...élek!
Iore:
Kösz a reklám infot....lehet benne valami, mert kétszer + jártam a múlt hónapban a Szeged-Bp. távolságot, meg naponta munkába mentem, és csak tegnap tankoltam....bírta 1 hónapig...
guruló,
ez egy reklám volt az utsó szériás négyszázasokra, azon belül a TDre. Volt a képen egy négyszázas meg valami norvég hablaty, ami tulképpen arra buzdított, hogy meg kell tanulnod norvégül tankolni, mert a volvo Norvégiáig bírja egy tankkal. :-)))
Topiklakótársaim!
Bolas kolléga életjelt adott a Balkánról. Jól van, épp kiképzik (aknásítás, torokátharapás stb.) megmutatja nekik milyen tökös egy magyar legény (bocs lögény). Volvos üdvözletét küldi!
Pitecus,
ugyebár a szilárd talajon állva kellett meghoznod a döntést az Aleko mellett. Nade egy alufelnigarnitúra meg kerékőrök! Ez nem illik a képbe szvsz. Előbb hozd rendbe, sok fizu megkapása után meg add el és vegyél egy.. mit is? :-)
Akkor nem is vagyok annyira elkeseredve az 1.7-esem téli fogyasztása miatt (légkondim nincs, de állandóan ment télen az ülésfűtés és a tompított). Thanx :-)
Harvester: a 460 1.8i megette országúton a 9-et, városban meg a 12-t, de légkondi is volt benne...:-)
Az 440 TD most nagyon cooool, még amikor odalépek sem eszik többet 6-nál.
A norvég nyelvű tankos pojjjjjént hanyas leveleknél keressem? :-)