Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
látom sikerált :-)
Az a 850-es elég nagyot kapott, de nem nagyon viselte meg. Elsôre azt hinné az ember, egy ekkora maflástól összehajlik, mint egy calzone pizza...
lore:
Ja, lehet zingetni, bemelegítésképpen mentem vele majd' 150 kilométert.
Megcsináltak rajta majdnem mindent, eltűntették a zörgést hátulról, nem nyikorog a napfénytetô, spriccel a spricni, csak a tempomat maradt ki -- egyelôre nem találtak hibát, úgyhogy most kerítenek bele egy vezérlôegységet, hátha az romlott el :-(
A fékeket halasztottam, vagy Porsche lesz, vagy az Ivanics-féle olasz. Árakat várok, meg egy kis pénzt a számlámra...
480T!
Máskor szólj ha a garázsomban fotózkocc, jó? Me leverek egyet! :-))) Az oké, hogy fargoét lekapod de a VR7-esem tabu a tagok között mert mindenki rágná a fülemet, hogy léccicsakegykőőőrt!
fargo,
akkor 100% a kocsi? Lehet újra zingetni, mi?
Templar, doki,
szomorú vagyok, remélem megy a munka!
Harvester,
nagy sárga csilingelő rulez?
guruló,
gáz ez az árvíz, veszélyeztetve vagy? Az aleko bírja a vizet nyugi!
A logókra szavazni elvileg bármikor is lehet, de szerintem úgy lenne az igazi, ha megvárnánk a logók beküldési határidejét, hátha még érkezik új, jobb javaslat. Azt hiszem én is nekiveselkedek mégegyszer, hátha sikerül valami jobbat kihozni.
************
Jelentem, valami csoda folytán ma elkészült az autóm, és legnagyobb csodálkozásomra: SZÉP LETT!!!
A taxis haverommal próbáltunk hibát találni, de nem sikerült. Pedig az élô fába is bele tudunk ám kötni. Szóval a Mr. Big által végzett munka korrekt, szép és pontos lett. Úgy látszik kikupálódott. Már csak "modorilag" kellene fejlôdnie, remélhetôleg ez sem várat magára sokáig. Minden jót Mr. Big!
*************
Na, van itt valami (remélem eddig még nem raktam fel), nem annyira Volvos, de én Bryce-oltam és tetszik:
lore:
Nos, Szögeden igencsak csöpörög.... nem baj, majd oda is felér.
Szerintetek lehet a Volvora farmotort szerelni? Ugy értem, ha jövő hét elejére Tényleg kijönne a Tisza a rakparton túlra?
Ja, és a lyukakat a karosszérián elég tömíteni FBS ragasztóval, és máris van egy profi csónakom?
:-)
A TV2n mutatják a volvo töréslaboratóriumát! Bolas ezek behorpadnak vazze!
Vannak kamerák az ütközési pontnál az üvegpadló alatt.. apám!
Szimulálják mi történik ha belefejelsz a műszerfalba vagy a kapaszkodóba (!).
Gyönyörűek! Egy töréstesztről le kéne beszélni őket. Király lennék egy mattsárgára lefújt felmatricázott volvoban!
Tudom sokan dummynak taknának bé!!
Én is new edge bukásáról tudok. Szvsz 15 év múlva egy ilyen fucust nem lehet eladni..gáz! Ettől a tradícióromboló menedzsmenttől én is félek, de szívem bizakodással teli..:-))
Templar,
akkor jó. Ha a makk egészséges akkor jó! :-) Ha röpülsz akkor szólj, kinézek és integetek!
Ha tied az 1800, akkor csapj le rá, ne tűnj el!
CYRUS,
jön az 1800, kíváncsi vagyok azonban arra fargo lecsap-e az 1791re mert miért ne?
keton,
volvoban nem idős, a tietek meg amúgy is elég pofás, nekem teccet.
Volt a tévében szó az új ikarus terepjáróról. Akkora mint egy Suzi Samurai és a PSA örökéletű 1,9D-je van benne. Kicsit savanyú de a mienk! Szal a patrióta szívem most boldog, remélem sikeres lesz, pl. a honvédség körében.
lore
ps: nem akarom siratni a világ egyik legkafább autómárkáját!
Nem hiszem, hogy rászabadítják a New Edge Design-t a többi mrkára, már csak azért sem, mert ha jól hallottam ez kissé megbukott, legalábbis a vezetô formatervezôt menesztették.
Ami engem aggaszt az a pénzen kívül semmit nem ismerô köcsög amerikai menedzsment szemlélet. Ezek nem nézik az igazi értékeket, nem nézik a hagyományokat, csak egyetlen dolog számít, a PROFIT. Ha úgy ítélik meg, hogy egy kocsin 2 dollárral többet tudnak keresni, akkor felrúgnak minden írott és íratlan szabályt, és átgázolnak mindenkin.
Most siratjuk az egyik levlistán a valaha is készült legkafább szoftvereket gyártó céget: átvették az uralmat az "öltönykék", oszt vége a dalnak...
Nekem a Te első és utolsó variációd teccik. A legelső verzió sem rossz de nekem a hetes volvosabb mint az amazon (ami egyébként gyönyörű!).
Félreértettétek barátaim a kérdést!!
Pontosítok: mennyire ronthat a volvo dizájnján, technikáján a ford, stb..
Meg lehet vitatni a motorokat (nem hiszem, hogy eldobják a turbokat, de a ford a JAGnak egész jó kis motort szállít), a padlólemezt (több példával igazolható, hogy a biztonsághoz nem sokban járul hozzá, ui azok a spéci profilú merevítők végzik a dolgukat egy crashnél) amilyen egyébként az európai fordnál nem passzol a volvokhoz, max a negyveneshez, mert leálltak a scorpioval, az technikai innnovációkat (ebből a ford profitál). Ugyanakkor kap a volvo egy baromi erős pénzes hátteret, megszaporodbnak a koncepcióautók, szárnyalhat a sportautó és terepjáró projekt stb.. Nekem se teccik egy fucus, se egy KA(ki), se ez se az. De itt nem arról van szó, ébresztőőőőő!!!!
lore
ps: vagy szerintetek 10 év múlva az astonokon nyúedzsdizájnlesz meg zetec motor????
Volt még egy ötletem, de ahhoz kellene valamifajta vonalas rajz 200-as, 700-as,S80-as vagy akármilyen modellekrôl, tök oldalnézetbôl, azaz profilból. (Nem oldalról-felülrôl.)
Naszóval, akinek van egy kis grafikusi vénája, vagy ötlete, vagy miegyebe, az plíz ossza meg velünk, hogy igazán kafa logót tervezhessünk a klubnak. Úgy érzem, amiket én csináltam kicsit össze vannak csapva. Meg ugye esetleg ott lappanghat valamelyikünk agyában az igazi nagy ötlet. Szóval javaslatokat várok :-)
Gondolkoztam, gondolkoztam, de speciel a Ford mellett most nem tudok SEMMI pozitívumot felhozni. Nagy átlagos kispógári autókat gyárt, New Edge Design (broaff) ide vagy oda... Oszt ennyi.