Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Szasztok skacok. VOLVO-m újra gördül! Igaz, hogy mindez 33E ft-ba került, de mindegy is. Mindenesetre elkértem a rossz AC pumpát, és isi-bizi szétkapom és megcsinálom, ha addig élek is.
Nehogy elhitesd itt a laikus jónéppel, hogy békefenntartónak mész ki! Már a pszicho-vizsgán túl agresszívnak találtak volna! :-))
Igen Ő volt lorené az anyós-szíten! Nemcsak reggöl fuvarkáztam nyelvórára, hanem délután is. Ilyen egy jó (kezdő? papucs?) férj!
Az mit jelent, hogy minőségi bontott áru? Értsem úgy, hogy addig jártad éjjel a nagy parkolókat, míg meg nem láttad és ki nem 'bontottad' a jó kis lámpákat? :)
Kezdek én is bepunnyadni..
Annyi a dolgom, hogy alig látok ki belőle!
De azért benézek és elolvasok mindig mindent.
(úgy tanították a suliban: "ha nem tanulsz, akkor legalább figyelj fiacskám!")
lore!
Köszi az infót!
Majd jelentkezem.
Igen jól láttad a lámpákat!
Nem újak, de minőségi bontott árú..
Majd ha visszajöttem Boszniából, akkor meglátod, hogy rá sem fogsz ismerni a Bálnára!
A zsoldból amit kapok, nagyon fel fogom tuningolni!
Már ráfér...
És én jól láttam, hogy melletted pedig lorené ült?
:-)
Még hogy én vezetek barom módra...
Nem én voltam...
Mit láttál?
Hol?
Mikor?
Nem én voltam!
A volvos kajálást meg szervezzük meg!
Ha mindenkinek jó, akkor a Húsvét utáni első szombatra tehetnénk..
Asszem pont 29-re esik.
Tehát 1 hónap múlva.
Találjuk ki a helyet és nyomás!
Vagy egy héttel későbbre is tehetjük...
Akkor már tuti pompázni fog a Bálnám.
DE ne én válasszak, hanem ti!
Aki benne van jelezze!
fargo!
Én sem irigyellek ilyen körülmények között..
De azért kitartás.
Már úgysincs sok hátra..
(bocs..)
Vagy ha mégis, akkor CYRUSsal bevállajuk az ügyet..
Ugye, C-ügynök?
Halló C-ügynök?
Itt B-ügynök..
Vétel..
Doki!
Ha 480T nem tud segíteni, akkor megpróbálok én is utána járni a dolgoknak.
Hátha sikerül összehozni valamit..
Felfúrták, meg új dugók, meg miegymás. Mellesleg a Ladákhoz szokott szerelô kevesellte az egyébként normális 9-es kompressziót, és "feljavította" 10-re. Ráadásul egy éve nem mozdult a kocsi, ki tudja mennyire állt be.
Ez persze mind orvosolható lenne, de kérdés, hogy megéri-e.
Ja, mellesleg délután megnéztük a 244-est a Gergôvel. Hááát, eléggé le volt pukkanva szegény, nem is ez a nagyobb gond, hanem az, hogy a motorjába is belebabráltak valamit. Ahhoz, hogy eredeti állapotba vissza lehessen állítani, aránytalanul sokat kellene költeni rá: komplett kibelezés, karosszéria munkák, teljes fényezés, komplett belsô kárpit csere, stb., és akkor még nem beszéltünk az apróságokról meg a "meglepetésekrôl". Most úgy érzem, nem az én autóm, de azért még alszok rá egyet.
Azt hiszem az igazi mégis csak egy P1800 vagy egy Amazon lenne...
Én rettentôen sajnáltam a Polos gyereket, látszott rajta, hogy nem simlis. Gondoltam is közben, ha esetleg bele akarja vágni a kapát az após hátába, ht akkor csak nyugostan, én addig elmegyek megöntözni valamelyik bokrot...
Ételmérgezést szenvedtem, csak tudnám mitôl, nem ettem szinte semmit. Ráadásul megint hajnalig tolom a taligát...
Templar, ma jól viselkedtem? :-))))))))))
Örülök, hogy fargoval segíthettem, igaz ő nem ismerte el, hogy komoly dolgokat írtam, de számomra mosmár világos, hogy amit én szaknyelven leírtam azt ő egyszerűbben elmondta. Így meg is értetted! :-)
Ja, télleg nem akarok kötözködni de szvsz ez a MBS fokozat nem létezik, ill. nem így.
Doki,
feleségemet ma reggel nekem köllött (amúgy szögediesen) fuvaroznom, mert a corsa akkujának lejárt a három év garanciája és ilyenkor ezek az intelligens opel-alkatrészek bevételt termelnek az anyacégnek... Remélem a generátorral nincs gond mer az gáz! Túl hirtelen adta meg magát, egyik napról a másikra, nekem ez gyanús.
Bikával beizzítottam, el a szervízbe. Jövő csütörtökig arany bogaram a tömegközlekedést pártolja ha nem lesz kitől gépet kunyiznia. Azért csütörtökig, mert az eddig felhalmozott, a corsa óriási méretéből adodó parkolási 'lekerekítések' orvoslására úgy döntöttem lakatosok kezére adom a picit. :)
Mielőtt itt BÁRKI valamilyen javítást, változtatást vagy vmit akar a volvojával csinálni először KÉRJE KI a KÉT SZAKI VÉLEMÉNYÉT! Srácok (namost vannak itt 'nőstények' is???) itt lehet ezreket spórolni! Éjjen a kaszás-kombájn meg azújraaktív jégmadaras!
CYRUS!
Javaslom te is figyeld árgus szemmel (főleg nyáron), hogy a jaguárosok milyen szolgálati autóval járnak. Mégha ugye most az S-type-ot is nyomják, fogadok kirándulni V70-el mennek!(Éjjjjjen fordanyuci!)
fargo!
Csezd meg ez nem semmi! Nem irigyellek mosmár apósod miatt sem. Még ha picit rossz ember is az a szerencsétlen polo-s, szal én akkor is sajnálom! Vagy ti nem? Én vagyok ilyen szenzitív (látod Angyalom, ez az idegen szó ide illik!:-)) lelkületű humán-individum? (tom doki: individum bin ich nicht!)
850!
Láttam, hogy élsz. Sőt még vitázol is arcatlan fickókkal! Szal nem nézel be ide? Itt lehet hűsölni, a sok szafkalap után. Szvsz fargo is ezt csinálja... :-))))))))
Bolas!
Először is: megvan a ponyvaregényes cucc! Szal már csak időpontot kell egyeztetni!
Én néha barom módon vezetek, ezt láthattad ma. DE: amit te csinálsz azt én is csak rendszámtábla nélkül merném! :-))))))
Mind a két hátsó lámpád új? Tök jól néznek ki! Így messziről olyan mintha tegnap gyártották volna őket! Klassz!
Ha még egy qs-t beírsz, kicsinállak! (tod: gyere ki a hóra öcsém!)
Amint hazajössz Boszniából szervezünk egy volvoskajálást!
Templar, ha nem is írok, amolyan CYRUSosan figyelhetek a háttérből? :-)))))
ha meg mege vanna a regi doglott AC pump akkor kohogje ide a Bosch numberkakat, es megkerdem lehet-e ocsobban. valszeg lehet, kb 45-50 e ft a gyari ujka
Szasztok.
Ma reg ledöglött az autóm. Egy VOLVO! Tiszta tragédia. Kiderült, hogy az AC pumpa kaput gegangen ist. Szóval cs. Új ára 70E ft, úgyhogy maradt a bontott, ami csak 25E, viszont úgy szól mint egy centrifuga. Tudtok esetleg erre valami jó gyógymódot? Halálba bír idegesíteni ahogy ott a seggem alatt duruzsol. És tényleg 70E egy új AC pumpa? Vazeg! Na mindegy. Lényeg az, hogy újra gurul a benzinzabáló, és a többi le van szarva sbôrrel takarva! :-)))
a doktor úr
Eladnam motorhibas volvomat igen kedvezo aron .
A hiba jellege : onindito torott , a fogaskoszorubol
kitort 3-4 fog . A muszakija tavaj jiliusban lejart .
1983 -as evjarat 1985 Cm3 -es , szervo kormany ,
szervo fek , tetobalak , elol elektromos ablakemelok ,
elektromos tukrok . injektoros , benzines , ha behuzzak ,
siman beindul , 93 -ban vettem mozgaskorlatozott utalvanyra ,
de mivel nincs nincs munkahelyem , a rokkantnyugdijbol nem
tudom se megjavitani , se fenntartani .
Az Ivanics bontoban megerdeklodtem 7 ezer az onindito , es
ugyan ennyi a fogaskoszoru is .
Iranyar : potom 120 000 penz
+ atirasi koltsegek ,mert azt se tudom a nyugdijjambol vallani :((( .
Erdeklodni emilben : sgyozo@elender.hu
vagy telefonon : 284-2456
vagy szemelyesen
Szucs Sandor Gyozo
1204 Bp. Ady E. U. 111 .
(hataruti metrotol 52-es vollancso)
No aki kapja marja .
Ps. E heten 20 000 ft kedvezmeny !!!!!!!
(mert a fejemre nottek a szamlaim:(((
Most olvasam a mai HIX Autó -ban, hogy egy rokkantnyugdíjas öreg árulja a Volvicseket, mert nincs pénze megjavíttatni. Valami 1983-as 2000 ccm-es kocsi, gondolom 200-as. 120 ezerért adja, ennyit megérhet. Mindenesetre szomorú látni, hogy valakinek ilyen hétköznapi okok miatt meg kell válnia a kocsijától :-(
fargo, lore köszönöm a tippeket, immár bizonyos, hogy a bukófrekvenciás fordulatszámtizedelő okozta a fényszóró rozsdásodást.
fargo, on-line vagyok volvodanival fényszóró ügyben csak arra gondoltam hátha másnak is van, így gazdasági versenyt indukálhatok ami az árakat jótékonyan befolyásolná:-))
Templar, the Master of Business Science
Ui.: Ma reggel láttam, hogy a Zsidó Hitközség hivatali autója is Volvo (bár a rabbiságról már lecsúsztam)
Melegre járattam a motort aztán széthúztam a lamda szondánál a csatakozót és többszöri kézleégetés után rámértem a kétpólusú csatlakozóra. 0.00V-ot mért. Egyelőre itt tart a dolog, de azt hiszem ma megemeltetem a kocsit és úgy is rámérek mégegyszer, sure ami sure. Az alapjárat hintázik rendesen, kb. 950 és 850 között. Ja és az LH2.2 12-es tesztpontján konstans 0V van, szóval ha oda rakok egy LED-et az mindig világít, hiába tekergetem a CO potit. Te is most cseréltél O2 szenzort, a fogyasztásban is jelentkezett valami különbség? (fargo itt azt mondja nem számít).