Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Üdv!
Ma a postaládában kellemes meglepetés várt.
Címe:VolvoMagazin Én még nem találkoztam ilyennel,úgyhogy nagyon megörültem neki.
Nekem tetszik.Igényes,mint az autó amirôl szól.
lore,
valahol vannak még képek felrakva a szombati taliról?
Érdekelne a Volvo klub, megvallom én is szerettem volna ilyet létrhozni, de ha már van, szivesen csatlakoznék hozzá.
Mikor lesz pontosan a találkozó?
Emelné a szinvonalat egy 480-as(újjáépítés alatt)?
A doktor úr!
Persze, hogy szavazzál! Sajátra is lehet szavazni, ha szerinted az jobb, mint a többi!
keton,
'vo' kezdetű szavakkal én is így vagyok! :-)))
Templar,
pümpi még nő?
Télleg, hol vagy pümpi???
guruló,
kűggyed csak a képeket! Békaláb még serienausstattung a piroskán? :-)
Triznyák,
nepper vagy?
Bolas,
remélem, nem haragszol, hogy öcsikém 5 személlyel Buda legmeredekebb utcáján egyesben 4000-es fordulat fölé pörgetve hajtotta a Bálnád? :-))) Azért abban van erő, s hely is (befértem hátra Bolas mögé, asszem teljesen hátratolt ülésnél!!!).
fargo,
mennyire nem jönnek a szavazatok? Írd ki névvel (nickkel), hogy ki nem szavazott még és majd jól leteremtem (v. Templar).
Klíma szerintem is elkél, ha már autót veszek...
Nekem a 480 annyira nem jön be mint más volvok, de tény, hogy karakteres egy gép!
Eláruljuk, hogy eddig, hogy áll a szavazás, vagy ne befolyásoljuk ezzel a népet?
Aki kimaradt volna a saját magamban beszélgetésemből és most nem érti mi történt: az első két kép barom méretben jött le mert nem figyeltem és életemben sokadszor hibáztam...
Most már rendben vannak a méretek, rendszám kitörölve stb..
Ezeket nem a volvotopikra raktam. Télleg melyik kedves klubtárs mozdult rá a site-ra? :-))
Bolas: Hát bizony, elég meleg volt/lesz.
A Virág már 7 hónapja zárva van, talán majd nemsoká' + nyitják.
Szegeden a legjobb fagyit/süteményt a Kálvária cukiban kapod, a Kálvária téren, tudom ajánlani..:-)
Triznyák:
A korai 440-460-480-októl tényleg óvnak a szakemberek (egy házban lakom egy Volvo szerelővel), és a családban megforduló 98-91 évjáratú 440 és 460-ok (2 darab) valóban rászolgáltak erre a "bizalmatlanságra".
Félreértés ne essék, NEM ROSSZ autók, de lényegesen több bosszantó hibaforrásuk van, mint a későbbi, kiforrott példányoknak. (pl.: zörgő burkolatok, kinyithatatlan motorháztető, 1 évente elszakadó gázbowden, 480-nál: békalámpák kampec stb...)
Egyébként abban egyetértünk, hogy a C70 után a lexebb autó... :-)
guruló
ps.: lore: ha küldök a találkozóról képet mailbe, akkor felrakod a topicra, mint a múltkor? Köszi...
Tennék föl képeket, de a tekercset még csak 1/3-ig lôttem el. Ha megtelik, elôhívatom. Addig is cseszegessük egy kicsit lore kartársat, ô digitális kamerával fotózott.
89-es évjárat nem túl biztató -- állítólag csak 90-tôl szabad venni, mert akkortól jobbak a motorok. Ne kérdezzétek miért, a szerelôk mondták ezt, amikor a 460-ról beszélgettünk, meg a hajdani tuningos ismeretség is. Na mindegy.
Arra lehet számítani a kora miatt, hogy lesz egy csomó költség vele. Ha nem volt nagyon törve, akkor megfontolható -- az egyik legszebb Volvo, szvsz.
Sziasztok,
Ismertetem a 480-as kedvező és kedvezőtlen tulajdonságait.
89-es évjárat, 1720ccm turbó, megy mint állat. extrák: centrál, computer, motoros ablak.
Állapot az Ivancsics szerint: hátsó szilent csere, kormánymű javítás (folyik az olaj 2éve).
Kipufogó hangos.
ami meg lesz csinálva:
szilent, kipufogó, műszaki (mert lejárt). A kormánymű (ivanics mond 50e huf) csak ha muszáj.
Szín ezüst metál, két sárvédő javításra szorul, de nem vészes.
Az ára kb 950ezer, de ez még nem fix.
Egyéb hiba: ingadozik az alapjárat (valszeg sima kontakthiba, javítható, meg lesz csinálva).
Csütörtökön tolom ki a szerelőhöz, addíg a XI ker.-ben van, utána a XVII-ben megtekinthető, ha valakit érdekel.
gurulo!
Sajnos ma vonattal voltam, de így is majdnem kihaltam..
Kemény idő volt lent!
Még a szép lányok is alig bújtak ki az utcákra..
A Virággal mi van?
Akartam betolni egy fagyit az arcomba, de be volt zárva!
Mi történt?
O.Triznyák!
Hogyé van az a 480?
Mindenki rá van izgulva te meg csak húzod az időt!
Gergőnek meg boldog névnapot!
Segítsek valamit a bejegyzéssel?
Hátha tudok valamit gyorsítani.