Keresés

Részletes keresés

Templar Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1715
Helyesbítek, Harvester meg én nem punnyadtunk be!
A kettesvolvósok honlapján számos (9) kitűnő P1800 kép tűnt fel, köztük tehetséges elődöm, Roger Moore filmbéli autójáé is.
Harvester Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1714
Nem is punnyadtunk beeee
Én 5 perc mulva viszem a verdát a szerelőhöz, remélem jól megcsinálja... (nem márkaszervíz, de olcsóbb, mint az Ivanix és így is 150 kiloforint lesz minyimum). Szóval két-három napig villamossal fogok közlekedni, remélem nem vesz elő a tömegiszonyom:)

Bye
Harvester

Előzmény: Templar (1713)
Templar Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1713
Sajnálattal állapítom meg, hogy mindenki bepunnyadt, (még lore is aki nem egy kinyúlt pulóveres lennonszemüveges szőtt tarisznás bölcsész) csak én nem.

fargo,
Várom az emblémajavaslatokat! Kistali ügyben az a Brico Store parkoló hétvégén nem tűnt túl jó ötletnek. Kifelé lámpa, befelé bevásárló tömeg. valami jobb kéne, bár egyelőre ötletem az nincs.

más,
Láttam hétvégén egy piros 850-et. Asszem, ha ráuntam a 244-re 850-re váltok (hétköznapokon legalábbis :-))). Megfordult a fejemben, hogy bevetek egy fargo-féle tagtoborzást (rávillogás, leszorítás az útról, ember kitépés a kocsiból, kéz a motorháztetőn, terpeszállás, boka szétrúgás "Kérlekszépen itt volna ez a Volvós klub szerintem bele kellene lépni teneked"), de aztán eltekintettem.

Templar Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1712
Szasz guruló,

Bolas barátunk amikor nemzetközi megfigyelőből, vagy mániákus gyorshajtóból egyetemistává vedlik asziszem Szegeden teszi ezt.

Norvégiában valószínűleg azér olcsóbb az üzemanyag, mert a nyomorgó norvégok (vagy norvégek?) nem tudnának tankolni a Saabjaikba. Nálunk szerencsére erre nincs szükség, így minden további nélkül lehet az üzemanyag árának több mint fele adó.

Előzmény: A guruló (1711)
A guruló Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1711
Hi all!

Megjöttem Norvégiából! Gyerekek, ott olcsóbb a gázolaj!! Honnét hozzák? Csak nem az Északi-tenger alól? :-)

Weblap tervezésben-alkotásban-karbantartásban tudok segíteni, számtech tanárként dolgozom.

Apropo...van még valaki rajtam kívül Szegedről a topicban?

Előzmény: Harvester (1710)
Harvester Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1710
fargo jók az elképzelések a klub jövőjéről. Próbálok valami rövid írást szülni a periodika számára az S80 multiplex kábelezéséről, de csak ha érdekel egyeltalán valakit. :-)

Ja és lesz website is? Van egy kis volvo linkgyűjteményem, gondolom másnak is, szedjük majd össze egy oldalon.

Harvester

CYRUS Creative Commons License 2000.04.10 0 0 1709
Fargo nekem nagyon teccenek a terveitek..Gratula ...
A volvos balesetett okozó csávó , nem magyar hanem Ir volt... Láttam a kocsiról a képeket...Hát állitolag gyorsan ment nagyon és ha jól értettem még egy Volánbusznak is neki csapodott mind ezeket figyelembe véve nem is volt annyira összetörve amennyit én láttam belöle....
Na Cyrus L jó éjt..
Előzmény: fargo (1707)
fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1708
Bocs...
fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1707
Komolyra fordítva a szót, ma találkoztunk a Klubot szervezô srácokkal, és elbeszélgettünk a dologról. A következôket "fektettük le":

1.
Elôször is LOGÓT tervezünk a Klubnak, mivel addig míg nincs emblémánk, nem tudunk továbblépni. Már született egy-két terv, de még várunk pályamunkákat (DOKI! Mindenki!), hogy a legjobbat választhassuk. Leadási határidô: április 13. csütörtök. A beérkezett terveket felnyomjuk a netre, illetve postán is szétküldjük az alapító tagoknak. A legjobb logóra április 19-e, szerda éjfélig lehet szavazni, levélben avagy emailben.

(A határidôket azért szabtuk, hogy ne ússzunk el, ugyanis beterveztünk még pár "eseményt", amikre készülni kell. Ld. késôbb.)

2.
Ha kiválasztottuk a logót, akkor el lehet kezdeni a Magazint. Kisütöttük, hogy a legcélszerűbb lenne egy olyan kiadványt készíteni, aminek van egy leválasztható, perforált része, ezt lehet visszaküldeni annak, aki a Klubba jelentkezik.

A hírlevél maga 4 oldalas lenne: az elsô (borító) oldalon lenne a leválasztható kártya, meg egy rövid híradás arról, hogy megalakult a Klub. Itt lehetne írni a kezdeményezésekrôl, az elsô találkozókról meg az alapító közgyűlésrôl.

A 2-3. (belsô) oldalakon maga az alapító okirat szerepelne, mivel ha be akarunk léptetni kollegákat, akkor azoknak illik megismerkedni ezzel, mielôtt aláírják a belépési nyilatkozatot. Az alapító okirat meg is fogja tölteni ezt a 2 oldalt, jelenlegi formájában kb. 5 gépelt oldalnyi terjedelmű. Egyébként a Szôke Gergô leadta a bírónak, vélhetôleg az utolsó körnél tart már.

A 4. (hátsó) oldalon a jövôbeli terveinket lehetne kifejteni, néhány fotóval a talikról.

A periodikához a fent említett témakörökben esetleges lelkes önkéntesek írásait várnánk -- ha nem érkezik be "pályamű", persze meg fogjuk ôket szülni saját kútfôbôl. (Vazzeg, talán majd ilyen szép körmondatok nélkül...)

3.
A kettesvolvós srácok javasolták, hogy szervezzünk egy "kistalit", ennek az idôpontja április 29. szombat, reggel 10 óra. A helyszín még nem biztos, felmerült a múltkori Cora parkoló, de egyéb javaslatokat is várunk. A program egyelôre semmi különös, de lehetne kirándulni, az addigra elkészülô hírlevelet fikázni, meg este beiktatni a Bolas-féle vacsorát. Szerintetek?

4.
Április végén ki lehetne osztani az elsô Magazint a márkakereskedésekben meg a szervízekben és egyéb Volvos helyeken. Remélhetôleg hamarosan jönnének az érdeklôdô tagok is. Arra gondoltunk, hogy ennek fényében szervezhetnénk egy "Nagytalit" is, az elsôt a Klub negyedévenkénti hivatalos összejövetelei közül.

Ennek a bulinak már rendes, szervezett programja kellene hogy legyen. Elsô körben arra gondoltunk, hogy csinálhatnánk:

a,
Gyorsulási versenyt Volvoknak, de motorerô nélkül, "betolásos" alapon.

b,
Ügyességi szlalomversenyt, egy pohár vízzel vagy tállal s benne labdával a motortetôn.

c,
Alkatrész-felismerési versenyt, háziasszony, kétbalkéz, sufnimester és profi kategóriákban.

d,
Gyerekeknek rajzversenyt.

e,
Meg még amit kitalálunk -- jöhetnek a KOMOLY ötletek.

5.
Felmerült a gondolat, hogy lehetne választani egy törzshelyet a Klubnak, ahol lenne egy kis sarkunk faliújsággal, és ahol minden vasárnap a találkozóktól függetlenül spontán is össze lehetne röffenni, mondjuk minden páratlan szombaton, aki-bújt-aki-nem alapon. Szerintem elôfordulhat, hogy a klugtagságira még kedvezményt is adnának...

********************************

Most ennyi, Ti hogy látjátok?

fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1706
Komolyra fordítva a szót, ma találkoztunk a Klubot szervezô srácokkal, és elbeszélgettünk a dologról. A következôket "fektettük le":

1.
Elôször is LOGÓT tervezünk a Klubnak, mivel addig míg nincs emblémánk, nem tudunk továbblépni. Már született egy-két terv, de még várunk pályamunkákat (DOKI! Mindenki!), hogy a legjobbat választhassuk. Leadási határidô: április 13. csütörtök. A beérkezett terveket felnyomjuk a netre, illetve postán is szétküldjük az alapító tagoknak. A legjobb logóra április 19-e, szerda éjfélig lehet szavazni, levélben avagy emailben.

(A határidôket azért szabtuk, hogy ne ússzunk el, ugyanis beterveztünk még pár "eseményt", amikre készülni kell. Ld. késôbb.)

2.
Ha kiválasztottuk a logót, akkor el lehet kezdeni a Magazint. Kisütöttük, hogy a legcélszerűbb lenne egy olyan kiadványt készíteni, aminek van egy leválasztható, perforált része, ezt lehet visszaküldeni annak, aki a Klubba jelentkezik.

A hírlevél maga 4 oldalas lenne: az elsô (borító) oldalon lenne a leválasztható kártya, meg egy rövid híradás arról, hogy megalakult a Klub. Itt lehetne írni a kezdeményezésekrôl, az elsô találkozókról meg az alapító közgyűlésrôl.

A 2-3. (belsô) oldalakon maga az alapító okirat szerepelne, mivel ha be akarunk léptetni kollegákat, akkor azoknak illik megismerkedni ezzel, mielôtt aláírják a belépési nyilatkozatot. Az alapító okirat meg is fogja tölteni ezt a 2 oldalt, jelenlegi formájában kb. 5 gépelt oldalnyi terjedelmű. Egyébként a Szôke Gergô leadta a bírónak, vélhetôleg az utolsó körnél tart már.

A 4. (hátsó) oldalon a jövôbeli terveinket lehetne kifejteni, néhány fotóval a talikról.

A periodikához a fent említett témakörökben esetleges lelkes önkéntesek írásait várnánk -- ha nem érkezik be "pályamű", persze meg fogjuk ôket szülni saját kútfôbôl. (Vazzeg, talán majd ilyen szép körmondatok nélkül...)

3.
A kettesvolvós srácok javasolták, hogy szervezzünk egy "kistalit", ennek az idôpontja április 29. szombat, reggel 10 óra. A helyszín még nem biztos, felmerült a múltkori Cora parkoló, de egyéb javaslatokat is várunk. A program egyelôre semmi különös, de lehetne kirándulni, az addigra elkészülô hírlevelet fikázni, meg este beiktatni a Bolas-féle vacsorát. Szerintetek?

4.
Április végén ki lehetne osztani az elsô Magazint a márkakereskedésekben meg a szervízekben és egyéb Volvos helyeken. Remélhetôleg hamarosan jönnének az érdeklôdô tagok is. Arra gondoltunk, hogy ennek fényében szervezhetnénk egy "Nagytalit" is, az elsôt a Klub negyedévenkénti hivatalos összejövetelei közül.

Ennek a bulinak már rendes, szervezett programja kellene hogy legyen. Elsô körben arra gondoltunk, hogy csinálhatnánk:

a,
Gyorsulási versenyt Volvoknak, de motorerô nélkül, "betolásos" alapon.

b,
Ügyességi szlalomversenyt, egy pohár vízzel vagy tállal s benne labdával a motortetôn.

c,
Alkatrész-felismerési versenyt, háziasszony, kétbalkéz, sufnimester és profi kategóriákban.

d,
Gyerekeknek rajzversenyt.

e,
Meg még amit kitalálunk -- jöhetnek a KOMOLY ötletek.

5.
Felmerült a gondolat, hogy lehetne választani egy törzshelyet a Klubnak, ahol lenne egy kis sarkunk faliújsággal, és ahol minden vasárnap a találkozóktól függetlenül spontán is össze lehetne röffenni, mondjuk minden páratlan szombaton, aki-bújt-aki-nem alapon. Szerintem elôfordulhat, hogy a klugtagságira még kedvezményt is adnának...

********************************

Most ennyi, Ti hogy látjátok?

fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1705
Ma találtam egypár alkatrészt a 460-ashoz, jelesül egy bal elsô indexet, (még szűz!), meg egy sportléxűrôt, ez utóbbi 10.000 km-t futott. Van még egy marék műszerfal-patent meg egyéb apróságok. Ha valakinek kell, ócsóért odaadom. No?
fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1704
Az ilyen ôrülteknek nincs lelkiismerete, úgyhogy marad a lincselés. Vagy valami életfogytig tartó, de változatosan kemény szívatás, mondjuk egyik héten a dögkutat pucolni a vágóhídon, majd egy kis kôfejtô, aztán félmeztelenül üveggyapotot bálázni, stb. Szóval csak semmi humanista humbug.
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1703
Köszi...bár sokat ebből se tudtunk de nagyon szomoru az egész :(
Előzmény: avantage (1702)
avantage Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1702
van egy topic, ahol olvashattok a temarol:
Itt az Index auto-motor reszeben Gyalogosok gázolása cimen.
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1701
Apám most mondta ha minden igaz Leányfalun történt....
1700
Volvo Rulez :)
Előzmény: CYRUS (1700)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1700
Jéééézus nagyon brutál :((( Magam lincseltem volna meg azt az állatott bár lehet jobb ha életben marad és birkozon meg a lelkiismeretével ahogy tud
Előzmény: avantage (1699)
avantage Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1699
Nem tudom hol, egy buszmegalloban allo 2 gyereket gazolt halalra egy orult Volvos. Lakott teruleten belul sajat bevallasa szerint 70-el ment, mikor elvesztette uralmat a kocsi felett. Szoval ha szerinte 70, akkor az siman 100+ volt. A fickot majdnem meglincseltek a szemtanuk.
A gyerekek anyja meg az egeszet 2 meterrol latta.
(info TV-bol)
Előzmény: lore (1696)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1698
T= TV :)))
Előzmény: CYRUS (1697)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1697
Igen télleg mi volt ez??? én is csak a T-ben annyiot hallottam hogy valaki mondta hogy az ilyenektől mint ez a Fordos és Volvos el kéne venni a jogsit..a Fordos tudom az Árpád hidos de m ez a Volvos?
Előzmény: avantage (1695)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1696
Mi a téma? Lemaradtam valamiről? INFOKAT IDE!
Előzmény: avantage (1695)
avantage Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1695
A mostani Volvo (S40) balesetet elnézve nem volna rossz, ha a biztonsági rendszerek nem csak a bent ülőket védenék. Mikor lesz választható extra a lincselés elleni berendezés? :)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1694
Örök hála érte, elég kőcsönbe is! :-))) Fizetség: egy napig ordibálom, hogy Villnöf ruleeeez! :)

A volvos övre is vevő vagyok, tudod? Asszem egy hónapon belül összejövünk aztán mehet a csencselés!

lore
ps: egyébként JV tényleg RULEEEZ! (azt a rajtot nem ttom kiverni a fejemből...)

Előzmény: CYRUS (1693)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1693
Lore azok nálam vannak...majd viszek van olyan amiből több példányom is van szivesen adok belöle....
Előzmény: lore (1692)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1692
Meg fox lepődni: lassan egy éves a mérnöki diplomám :-))))
Tény, hogy nem gépész vagyok. Engem azok a színes magazin érdekelnek melyek a talin közkézen forogtak.

Amúgy így olvasatra mit hittél rólam, mi vagyok? ELTÉs, matyómintás tarisznyával? :-)

lore
(országutak kék királya, hehe :-))))

Előzmény: Templar (1690)
Rijswand Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1691
Ja, a cipesznek most megint nagy arca van/lesz...pedig szerintem is a kis Mika nyomta jobban, harcolt vegig ahogy tudot, sot jol tudott...nam baj, majd legkozelebb.

a leirasokat illetoen ajanlom a www.skandix.de oldalt, igaz nemetul van, de vannak alkatreszek - eleg olcson - saabhoz, volvohoz, leirasok, angolul, nemetul, esetleg svedul:)
Ha Mo.-ra nem szallitanak, de vkinek vmi nagyon kell, megdumalhatjuk:))

Udv
Rijswand

ui: tali mikor lesz?

Templar Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1690
Hi lore,

Örülök, hogy rágerjedtél a Volvós lapokra, de ki kell ábrándíccsalak. Nálam CYRUS jóvoltából két mű van, mindkettő 200-asok karbantartásáról értekezik skandináv nyelven amikből számos tippet nyertem az Országutak Kék Királyának munkálatai során. Sajnálattal közlöm, hogy a képek (:-))) eléggé működés és karbantartás központúak, Volvós extrákról pedig nincs szó.
Nekünk a tények, számok, adatok - a kívülállók számára kissé rideg - világában jól eligazodó és otthonosan mozgó mérnökembereknek nagy segítség, de a te szellemi szárnyalásodnak nemigen adna tápot.
Ezzel együtt tépj egy sorszámot CYRUSnál, ha kőcsön akarod kapni.

Egyébként szerintem is jó a Saab.
Földön is :-)

CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1689
Tényleg volt de összeségében ha megfigyeled Haki volt a gyorsabb ( aki mellesleg Finn ami Svédország mellett van tehát nem off topic) , sorra futotta a legygorsabb köröket
Előzmény: lore (1688)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1688
Így van DC-Bari párosban Dc gyorsabb volt, de ezeknél az élversenyzőknél nem elég ha akár csak 0,5sec-el is gyorsabb valaki, nem tudja megelőzni.

fargo,
a végén gyorsabb volt a finn (ahol /Finnország/ eddig a saab cabriókat gyártották, saabrulez! :-)) de volt olyan szakasz ahol meg MiSu volt (eredmény szerint sokkal) gyorsabb.
Ja, MiháelSumáher aliasz CipészMihály nyert és 30 pontja van bí-bíbí! :-)))

lore

Előzmény: CYRUS (1687)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1687
Lenyomni nem hiszem letudta volna nem volt elég különbség a két kocsi között...lásd Coulthard is hiába volt lényegesen gyorsabb Barinál megelözni nemtudta
Előzmény: fargo (1683)
fargo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1686
A finn akkoris jobban ment, bi-bi-biii ;-)
Előzmény: lore (1685)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!