Keresés

Részletes keresés

Harvester Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1918
A 400-as sorozatnál is probléma az elektromos ablakemelő kapcsoló. Ahogy öregszik a kocsi, egyre nehezebben jár az ablak is, és a szorulás miatt egyre nagyobb az áramfelvétele a villanymotornak. Emiatt az amúgy is alulméretezett, relézetlen ablakemelő kapcsolók érintkezői beégnek. Ezen nem sokat segítenek a csoda spray-k. Ha van egy kis vállalkozó kedved, emeld ki a kapcsolót és pattintsd szét. Aztán finom (3-500-as) csiszolópapírral szedd le róla a ráégett kormot, esetleg ha nagyobb beolvadások vannak az érintkező pogácsákon, akkor egy tűreszelővel korrigálhatsz. Így huzamosabb ideig ismét működni fog. Vannak speciális elektromos kenőzsírok is, azzal már nagyon sokáig bírja (nem összetévesztendő az akkusarura kent szilikonzsírral!!) Arra kell csak figyelni, hogy a megcsiszolt felület egyenletes legyen, mert küönben hamarosan újra beég.

Igazán üdvözítő megoldás az emelőszerkezet csúszó részeinek újrakenése és a kapcsoló megrelézése (amihez sajnos oldalanként két relé kell, szóval 2 ablak esetén 4, négy ablak esetén 8 plusz relé. Gondolom emiatt hagyták ki. Persze lehet trükközni mindenféle plusz elektronikával, hogy kevesebb relé is elég legyen, de az szerintem a legtöbb villamossági szerelőnek is macerás, nemhogy házilag.

Hali
Harvester

Előzmény: Bolas (1916)
Bolas Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1917
Köszi a linket RAF2!

Akkor kezdeném, kérem a székeken nyugodtan hátradőlni!
Bocs Templar!
;-)
Lore figyuzd a felniket!





Előzmény: RAF2 (1915)
Bolas Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1916
keton!
A tiéd mikori évjárat?
Mert asszem 1989-ig az elakadásjelző kapcsoló egyben volt az irányjelzőkarral!

Az ablakemelővel pedig nem tom mi legyen.
Szerezzek kapcsolót?
(Szerintem abban kevés a meghibásodási lehetőség.)
Inkább próbáld meg kitisztítani!
Néha nekem is rakoncátlankodik.
Szintén a jobb oldali! Viszont nekem a pole position-ből, azaz a vezetői oldalról nem tudom irányítani. Én ekkor elkezdem felhúzni az anyósülés felöli gombbal és utána már pp-ből is megy nálam..

Előzmény: keton (1913)
RAF2 Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1915
sziasztok!

egy kis friss volvo hirek.
itt az "új" S/V 40 volvo,amit nagyon ötletesen FAS II-nak nevezték el.az alábbi linken meg is tekinthetö:
http://newcar.volvocars.se/vcc/x40
junius közepén lesz a premier,julius végén az elsö szállitás.
a külsö kozmetikázáson kivül átdolgozták a motorokat,a futómüvet valamint két új diesel motor is hozzájött a motorcsaládhoz.ezek a legmodernebb common rail technikájú motorok,1.9 cm3 115 LE ill. 102 LE adnak le.
a könnyüturbo motort is átdolgozták: magasabb forgatónyomatékkkal,5-el több lóerövel(165 LE)fél literrel fog kevesebbet fogyasztani.
a T4 modell motor térfogata 1.9-röl 2.0-ra növekedett,a változatlan forgatónyomaték és a LE mellett(200LE/300Nm) viszont itt is csökkentették a fogyasztást.
a keréktávolság 12 mm-rel,a nyomtávolságot 18 mm-rel növelték.igy most már 16 colos felnik is helyet kapnak ami nem egy rossz dolog.
az erössebb motorokhoz jön egy új "adaptiv elektromos sebességváltó" ami a vezetö vezetési stilulásoz alkalmazkodó intelligens tipusú automata váltó lesz.
a belsö változások: uj müszerfal,kardánbox,keményebb ülések egyéb apró dolgok...

akit bövebben érdekel az a www.volvospy.com > spy section > the restyled S40 alatt több infot találhat.

kicsit más súly csoportú újdonság: az uj nehéz teherkocsi család a VOLVO FL. a volvo.com-on magyarul is lehet olvasni róla söt ha szerencséd van nyerhetsz is egyet.csak tudnám mi a fenét csinálnák vele a ha bejönne??? :))
csak zárójelben jegyezném meg hogy a teljesen svéd tulajdonban lévö tehergépkocsi gyártó leányvállalt megvette a Renault hasolló profilú részlegét,igy a világon a második legnagyobb gyártója lesz a tehergépkocsik oldalán.

puss och kram

doktor úr Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1914
Na csókolom. Gyermekek, csak annyit, hogy végigolvastalak benneteket, szépen vagytok, jól van. Pár napja nem jutok géphez, és jövô hétfôig ismételten nem fogok, úgyhogy kénytelenek lesztek nélkülözni a hozzászólásaimat. Bár lehet, hogy żgy jártok jobban. Utólag is mindenkinek boldog húsvétot. Apropó húsvét, hellotam egy aranyos locsolóversikét, és megosztanám veletek:
„Zöld erdôben jártam,
zöld füvet találtam,
elszívtam,
bejött!"
na jóccakát:
a doktor úr
Előzmény: keton (1913)
keton Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1913
Üdv

Bolas,
az irányjelző-kapcsolón? Nálunk külön kapcsoló van az elakadásjelzőnek a kormányoszlop bal oldalán, az irányjelzőkapcs. mögött.

Az ablakemelővel már próbálkoztam ilyen módon, kontakt spré, stb, egy hétig működött, aztán annyi. Lefele megy, felfele nem.

DCs

Előzmény: Bolas (1910)
lore Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1912
...énak mindig igaza van! :-))
Előzmény: Bolas (1911)
Bolas Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1911
Üdv ORIZA TRIZNYAK!

Lorenak tényleg igaza van.
Szét kell bontanod az ajtókat és kitisztítani az ajtó és a kárpit közti részeket.
Aztán pontosan, jól illesztve vissza kell rögzíteni mindent a helyére (megragasztani a töréseket, ha kell új csavarokat beletenni.. stb.)
És kész.
Ha még mindig zörög, akkor javasolnám az agresszívabb, de nem biztos, hogy jobb megoldást: pillanatragasztó..

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (1902)
Bolas Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1910
keton!

Én tudok elakadásjelzőre kupakot szerezni neked!
DE sajnos az gyárilag egybe van építve az irányjelzőkapcsolóval!
Kb 3000-3500 Ft-os befektetés lenne.
Ha érdekel, akkor szólj!

A jobboldali ablakemelő kapcsolóval egészen pontosan mi a gond, mert lehet, hogy nem kéne cserélni.
(Feltételezem, hogy néha nem emeli az ablakot.)
Próbáld meg kiemelni egy csavarhúzóval az egész panelt, és alatta nézd meg, hogy a kábelek és a relék jól illeszkednek-e.
Ha igen, akkor ellenőrizd, hogy most emeli-e rendesen az ablakot.
Ha így sem, akkor szerzek neked komplett kapcsolót
kb 3000-4000 Ft-ért.

(Az árakban nem vagyok teljesen biztos, csak kb-ra írtam.)

Előzmény: keton (1898)
lore Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1909
:-)))
A fogalmazások kétértelműságánek feltárásában és alternatív mondanivaló kreálásában verhetetlen vagy Templar! (emléxem még amikor visszautasítottad az anyóslátogatást Pécsre! :-))

lore

Előzmény: Templar (1908)
Templar Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1908
Triznyák!

Ne hagyd, hogy lore lebontsa az ajtókárpitodat, mer aztán ott állsz majd egy csomó lebontott ajtókárpittal és akkor meg micsinálsz? (persze tény, hogy úgy már nem fog zörögni:-)))

Előzmény: lore (1907)
lore Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1907
Légy üdvözölve A topikban Triznyák. Remélem sűrű látogató leszel.
Kárpitzörgésben nem tudok segíteni, én egy szép napos hétvégén nekiállnék szétbontani az ajtókárpitot. Bolas kollegának vannak ebben tapasztalatai...
Hanem viszont de kérem:
Autód milyen paraméterekkel bír? (kor, km, extrák, motor, állapot)

lore

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (1902)
lore Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1906
...Merthogy a lore agyát logikai modellként reprezentáló objektum-orientált adatbázisban az Alcsútdoboz rekordhoz más rekordok illetve entitások a topikban érdekelteket érintő módon nem kapcsolódnak. Pusztán hazánk politikai életének folyamából vannak elképzeléseim eme községről, de a téma mikéntjéből fakadóan ezen információk nem kerülhetnek bele egy topik-szabványos lekérdezés outputjába. Az eddigi megszólalások alapján kialakult bennem egy meglehetősen pozitív kép az érintett környezetről és ilyeténképpen bátran merem ajánlani a helyszínt mint a topikban szereplő indivídumok fizikai kontaktusának konstruálásához alkalmas fizikai környezetet. A kontaktusok alapja (partnerek /mi/ asszociációs képességében és készségében feltétlenül található kell, hogy legyen közös pont) garancia arra, hogy a virtuális kommunikáció fizikai reprezentációja sikeres legyen. Az érdeklődési körök halmazának interszekciója adhatja a fizikai létek időszakos únióját....
Előzmény: Templar (1905)
Templar Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1905
Lévén, hogy lore tárgybani álláspontja nem interpretálódott :-)
Előzmény: Harvester (1904)
Harvester Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1904
Ez szépen meg lett mondva Templar által :-)
H.
Előzmény: Templar (1903)
Templar Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1903
Találkozóilag Alcsútdoboz részemről is támogatható.
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1902
Üdv Mindenkinek,
bocsi ha alulinformált vagyok, de lenne egy kérdésem :
760 kombi VOLVO-ban milyen ötletetek van arra, hogy a kárpitok zörgését megszüntessem ?
még valami:
nem olvastam végig a topicot, de ha VOLVO-s site-ot akartok csinálni, fel tudom ajánlani a kapacitásom a webserveremen (akármennyi tárhely,megjegyezhető domain etc.).

VOLVO RULEZ!
Triznyák

lore Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1901
Jaj, télleg! Holnap rászólok loréra, hogy regisztráltassa a topiktagok tárhelyét! Majd informállak benneteket, örülök, hogy van mit megosztanod, keton! Remélem a többieknek is lesz!

Na letészem a lantot, jóccakát:
lore
ps: ma se gyorsulási, se albérlet, se képek, se szépidő, se haladás, se tudomány... remélem holnap fordul a kocka!

Előzmény: keton (1900)
keton Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1900
lore,
pár napja vmi extrás tárhelyről volt szó, lett abból vmi? Van egy két dolog amit szivesen megosztanék Veletek.

DCs

Előzmény: lore (1899)
lore Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1899
Ja, hogy efeffben mérik arrafelé a volvókat.. :-))

Tuggyátok elküldtem egy válaszfaxot a V70 tesztvezetésére + prosikra (nincs benne t!!), erre elküldtek két anyagot a V70-ről. Szal ha nem bámjátok mazsolázok belőlük ha időm, is engedi. Nameg lesz időm a szkennerrel szöszölni, mert állati képek vannak benne, szeretném megosztani veletek! :)

keton,
engem piszkosul zavarna az a kapcsoló-hiány, nekem a mániám a gyári állapot, különösen a beltérben!

lore

keton Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1898
Üdv

lore,
természetesen nem forintban árulták a gépet, 30k FF az ára.

480T,
most már találhatnak. Megpróbálom értelmesen leírni igényemet. Kéne a 740-esünkre az elakadásjelző-kapcsolóra (huhh) egy kupak (mármint az a műanyag fedőbigyó), nem mintha annyit kéne használni, de csúnya, hogy nincs rajta semmi. Távolabbi igény a jobb első ajtóba egy ablakemelő-kapcsoló, mert az mostanában rendetlenkedik.

DCs

lore Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1897
Sziasztok punny-k!

Na berúgtam a kompjútert hajrá winyóz (bocs fargo)! Ugyanis nem megyünk gyorsulásira, barhára esik, tácolni jó lenne, de ücsörögni... Bolas pótolja a 3 hetet, fargo hajtja a földi javakat, lore építgeti zsenge karrierjét (szigorúan csak a tudományosat). Illetve segít lorenének aki úgy néz ki sikeresen vette a dajcse nyelv vizsgáját, így valszeg júniusban diplomázhat.

CYRUS,
remélem minden rendben, és csak a hálózatról kapcsolódtál le! Szal jelezz vmit!

Remélem újra szép idő lesz, lehet kirándulni, talizni, elmenni kajálni stb... addig mindenki dolgozzon/tanuljon!

Üdv.
lore

lore Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1896
Szia Harvester!

A fogyasztás szvsz mosmár abszolút korrekt.

Hétvége nekem is kertészkedés: 20 fagyal, 5 tűztövis tő elültetése, fűnyírás, szőlő-lugas rendbehozatala. De nem kapáltam! :-))))

gyorsulási:
állítólag félni kell a csendőröktől matrica ügyben, tehát kerülőút vagy menjek a volvoval (éves vign.)?

lore

Előzmény: Harvester (1895)
Harvester Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1895
Ahogy mondod lorö, kertészkedtem egész hétvégén. Mindenesetre egy 130 kilós legyezőpálma megroppintotta a derekam a cipeléskor, azóta még a Volvo is kényelmetlennek tűnik, minden kuplungoláskor nyilall.
Hadd folytassam egy jó hírrel, a Volvicsek fogyasztása normalizálódott a vezérműszíj csere és a szelephézag állítás után: 7l vegyes és 9.2l tisztán városi fogyasztást mértem az utolsó két tankoláskor. :-)) Ja, és szokás szerint az öngyógyító mechanizmusok is működtek a kocsiban, abbahagyta az alapjárati fordulatszám túlzott hintáztatását.

Harvester

Előzmény: lore (1874)
fargo Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1894
Bolas:
Sokat kirándulok (-tam, igazándiból, de idén megint belehúzunk: megnôttek a kölkek), ezért sokat kell erre-arra járnom.
Bolas Creative Commons License 2000.04.24 0 0 1893
Na végre egy életjel!
Ne aggódj fargo, holnap este kipihizzed a fáradalmakat!
(vendíz, gyorsulás..)

Május 6 nekem ok.
Alcsútdoboz király hely. Ha akarjátok megérdeklődőm kinyitnák-e nekünk.
Tatai vár is jó lenne.
A többit nem ismerem de egy ily' expert, mint te csakis jó helyeket mondhatsz.

Egyébként honnan ismered ilyen jól kis hazánkat?
Sokat kirándulsz, esetleg mindenfelé kell jönnöd-menned?

Előzmény: fargo (1892)
fargo Creative Commons License 2000.04.24 0 0 1892
Üdv Volvosok!

A 29-i talira, mint "kistalira már utaltam az... 1706-os hozzászólásom 3. pontjában... Végül is mindegy -- ma kaptam egy emilt Elnökünktôl, azt mondja, el kellene halasztani a 29-i talit május 6-ra, ugyanis még nincs oficial idôpont meg hely, és akinek nincs internet-hozzáférése, azt levélben, még idôben kellene elérni. Másrészt meg a május 1-i hétvégén valószínűleg úgy fognak hemzsegni a kirándulók mindenütt, mint a lemmingek. Szóval május 6.

Helyszínként én felvetettem a következôket:
- Tatai vár / tó környéke: lehet sárkányolni is a Kálária-dombon.
- Alcsútdobozi Arborétum: 32 km, lehet, hogy még nem lesz nyitva, de az is lehet, hogyha szépen kérjük, beengednek. Kajálda nem nagyon van a környéken, bár nem túl messze, Bicske határában lehet jót enni a Baderban.
- Vácrátóti Arborétum: így utólag nem is olyan jó, mert elég lassan lehet odaérni. Viszont szép hely.
- Pákozdi Arborétum: ez sincs túl messze, nagyon klassz hely, van egy kis tó ligettel meg padokkal, kajáldát keresni kell.

Javaslatokat még küldhetnétek...
A talin lehetne véglegesíteni a logókat is.

******************

A punnyadást inkább hagyjuk, reggel 9-kor ültem le a gépem elé, azóta még nem nagyon keltem fel, még kajálni is itt kajáltam, gályáztam idáig. Néha feltűnt egy családtag a háttérben, mondtak valamit, ami nem jutott el az agyamig, szóval elég kaka volt a mai napom. Tegnapelôtt óta ki sem tettem a lábam a lakásból :-(

Locsolók? Szerintem nem voltak. A fiammal körbejártuk a nejem mag a lányom reggel, azóta is szaglok rendesen. Állítólag a fiam, míg a nejem átvitte az anyóshoz, elhaznált (magára) egy üveg pacsulit a kocsiban, úgyhogy lehet, hogy holnap reggel kissé büdösen fogk tárgyalni az ügyfeleimmel.

Sárkányolás, vacsi a hét második felében OK, gyorsulni mehetünk holnap, majd telegrácsolunk nap közben. Wendy's Ruly'z.

Bolas Creative Commons License 2000.04.24 0 0 1891
lorö!

Szögedre csak jövő héten megyek.
Talán..
(tudod nem véletlen esett a választás a hétfőre.. márc.15, húsvéthétfő, május 1..)

Zsi üzeni, hogy bocs, de a húvéti extázis a markába kapta..
Azt is mondta, hogy legközelebb ha nem vesz észre téged, megengedi, hogy nyugodtan kikapd a Pirosból és felkend a motorháztetőre!
(Piros=a japán autója. Mivel nem szeretem ezért csak így hívom..)

Ha szkanderozni akarsz, szóljál, mert jó embert választottál!
Sőt, a Bálna is odarittyent egy nagy fekete füstöt a házad elé..
:-)

Akkor mi lészen a holnapi nappal?
Mivel?
Hánykor?
Hol?

Előzmény: lore (1890)
lore Creative Commons License 2000.04.24 0 0 1890
Micsodaaaaa? Tudod ki punnyad! Merénnnem! Az utsó topikos hozzászólás félkilenctájékán az enyimé vót! Azóta hivogatom az összes rokonomat, hogy melyikük költözne havi 30-ért sátorba, úgyis meleg van. De eddig senki, fene a jó dolgukat.

Ma láttam qscarinás Zsi barátodat a kútnál, jellemző, hogy ő nem vett észre. Biztos locsolni ment! :-))))))))

Szal vigyázz kit punnyadozol le barátom, mer odavágok, hamáshogynemis de virtuálisan igen!

Templar! Körbenézek, van egy ismerősöm aki a kettesvolvója hátsóülését kiadja havi 30-ért éjszakánként, asszem valami repülős a koma, aki éjjel nem autózik... :-)))
Szal komolyan: utánanézek, bár nem említetted, hogy dupla-parkolóhely! :)

lore, izé lorö! (Szöged rulez!)

Előzmény: Bolas (1889)
Bolas Creative Commons License 2000.04.24 0 0 1889
Csak annyit akartam mondani, hogy:

Punnyadtok rendesen!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!