Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
rendben CYRUS
amint kész az új sorozat küldöm
az autó egyébként őszre kész lesz teljesen, ha minden jól megy....
a munkafolyamat is végig dokumentálva lesz
küldöm majd a képeket
lore pl. itt figyuzza netet DE!! ASSZÁTOK MEG, egy k reagálás nem volt a tegnapi művemre, se egy váhó, se egy jó kis negyvenesek ezek lorepajti stb..! Elegem van megyek a hídfőre! Hálátlan banda!!
lore :)
ps: CSÁkány nekem küldhecc képeket, cenzúrázom és időmtől függően felnyomom...
Sziasztok!
Öszintén megmondom csodálkozom... A veterán Volvók senkit sem érdekelnek??!! Pedig azok is csúcs járgányok, nem csak a mai példányok. Fényképeim is vannak. Kinek küldhetem őket???
Most ennyit.
nagyon kedves tôled, hogy direkt a KLUB miatt gályázol, ez egyszerűen lenyűgözô! (Mint másfél tonna svédacél.) De azért ne hajtsd túl magad, maradjon idôd élvezni a tavaszt is.
A határidôt illetôen úgy gondoltam, hogy felesleges megszorításokat tennünk, pláne akkor, ha ez a késôbbi logo rovására megy. Megmutattam az eddigi termést pár szakmabeli cimborának, és bár tetszett is nekik, de ôk is úgy érezték, nem az igazi. Az Ivanicsos emberektôl is hasonló visszajelzést kaptam, eléggé lefikáztak minket :-(
Sebajseis, lesz még itten halleluja!
Megnéztem a logokat, amit küldtél, klasszul nééznek ki, de azért elküldhetnéd ôket RGB-ben is, mert így CMYK-ban nem igazán élvezhetôk. Azaz sérülten érkeznek meg, 1/4 hiányzik, szürketónusos és csíkos a kép. (A "mutyik" kivételével, azok OK-k) Szal ha esetleg mégegyszer átküldenéd, esetleg olyan 300x300-as méretben, hogy ne tartson fél óráig míg a lassú modemem letölti...
Vazeg a határidôt! Azért jöttem be a munkahelyemre dolgozni éjszaka, hogy meglegyenek a logók. Erre kiderül, hogy lófész a seggembe, mer' majd ha jó lesz, akkor lesz készen. A luca széke is így készülhetett anno. Na mindegy. A KLUBért (így, csupa nagybetűvel ennyi még belefér. De mások, más téren nem igazán aktiválják magukat. Szégyen és gyalázat.
apuci
Na, akkor úgy látszik egyedül maradtam. Pedig klellett volna (kellene) egy kis segítség. Lennének még logo-tervek, de ha senki sem segít felrakni, lemaradok a határidôrôl! Segítség!!!
Vannak ugye olyan német csúcs-managerek akik aszongyák az ő igényeiket csak egy egyesi S-klasse vagy 7-es bömbi tudja kielégíteni. Hát.... S80 executive:
(Templar elutazott, Bolas még nincs tehát lore-images on!)
Remélem mindenki szavazott a logókra. Ehelyütt fejezem ki elismerésemet doktor úr és fargo barátainknak, amiért önmaguk idejét nem kímélve a lehetséges logók bőséges választékát tárták elénk.
Én ma elhúzok Berlinbe oszt megnézem milyen az egy főre eső Volvók aránya (valódi küldetésem persze nem ez, úgyhogy három napra Stirlicre váltok).
Újra itt!
Körülnéztem kedvenc kémoldalamon (www.volvospy.com) az új 40-est illetően. Barátságos kis faceliftnek nézünk elibe!
Szal augusztusban jelenik meg a 2001-es átdolgozott modell. Akik lusták meglátogatni a site-ot, esetleg inglis nem jön be:
-új 5-sebességes adaptív automata váltó
-növelt tengelytáv (12mm) és első nyomtáv (16mm) (!)
-új lökhárítók dizájnosabb gumicsíkkal
-átlátszó bűrás ködlámpák
-dupla fényszórók opcióként xenon (!)
-új hátsó-lámpák
-sips (borító) műanyagok változtatása (szvsz csak design) (?)
-S40 felirat középen mint a 80-ason
-új csomtér nyitó
-új színek és felnik
lore as interior designer stylist expert:
-új ECC szabályzók (mint a nagyobbaknál: szééép!)
-új rádió design opcionális navrendszerrel
-új ajtópanel beépítve az ablak és tükörállítás gombjai (japánosodás)
-új középkonzol és lámpakapcsoló
-két fokozatú ülésfüci
-új műanyagfelület (a régi se rossz!)
2003-ban jelenik meg a tök új 2004-es új S40, szal egy ideig még divat lesz a kis volvo, nem térnek át japánosan rövid modellciklusra.
Nézzétek meg a képeket: kívülről nem lesz nagy változás (kb. mint audiék az A4-el) de a belső térben sokkal szebb lett! Az az ECC panel! Nekem már a nagy volvokon is teccik, hogy nem a mindenáron digitális kijelzős divatot követik!
Akinek teccik a 40-es annak ajánlok egy címet:
http://vcc.volvocars.se/pp/s40/default.asp
Van itt egy videjó amit minimális pufferolással indít a site, szvsz ölég jól néz ki. Remélem széria futóműves! :-))
Sziasztok!
Régen jártam felétek, elnézést érte...
Nos rövid leszek. Elkezdődött a 164-es Volvom felújítása. Szükségem van minden infóra amit csak tudtok (alkatrészek, felújított példányok Mo-on, web címek, tippek, tanácsok, stb...). Lesznek képeim a felújítás folyamatáról. Akit érdekel a téma az az e-mail címemen elérhet, vagy az IQC-n: 63738562. Szóval aki tud, az segítsen!!! Előre is köszi. Egy gyönyörű autót akarunk kihozni belőle amire büszke lehet minden magyar Volvo hívő...
Ennyi. Mostmár sűrűbben jövök majd. Még egyszer köszi. Sziasztok.
Igen lore, sajnos nem en osztom be az idomet.
Az embereimet en elengedtem (7 helyi vezeto es 84 alkalmazott), de az en fonokeim engem nem hagynak...
Mindegy.
(Mondjuk jobb a sorom, mint az allando itteni UN, OSCE, SFOR, NGO alkalmazottaknak, mert nekik minden nap munkanap hetfotol vasarnapig.
Mondjuk havi ~4000$ + ~90$ napidij mellett en se akarnek pihenni!!)
A lenyeg, hogy mostantol kicsit tobb idom lesz.
(igaz meg napi jelenteseket le kell adni, de mar nem kemeny a dolog.)
Megnezhetem Sarajevo nevezetessegeit is, kivancsi vagyok, talalok-e olyan hazat ami nincs szetlove, vagy akar csak 1-2 golyo utotte nyom van rajta.
Majd meglatjuk.
Helyzetkep es csendelet:
Ma allati jol sut a Nap.
Mindenki csak punnyad a kavezokban, meg az SFOR katonak is rovid zold trikokban meg nadragban nyomulnak felfegyverkezve..
Kemeny tavasz van!
Raadasul este telihold lesz..
(akinek van "lehetosege" ne mulassza el! Sanos en nem tartozom ide.. :-( A bosnyak apukak, es fiuk nagyon zordak tudnak lenni!!)
fargo!
Neked mint gourmantnak mondom, olyan szevaszpics@t ettem tegnap, hogy csak na!
Jo kaja itt meg a: pleskapics@, burek, srnica, msejano meso, pilata prsa...stb
Tegnap este pedig hivatalos vacsoran voltunk annak megunneplesere, hogy befejeztuk a munka nagy reszet.
A Fofonok mondta, hogy menjuk el a La Familia nevu helyre: "very good food, reasonable price!"
idezet tole.
Tudtam, hogy Skociaban el, szoval elhittem hogy igazat mond. (egy skot csak nem megy draga helyre!)
Tevedtem!
Fejenkent 130 DM!!! azaz szazharminc nemet markaert ettunk!
Abban persze igazam volt, hogy skot, hiszen o almossagra es az e heti kemeny munka okozta faradtsagra hivatkozva lelepett meg a fizetes elott es csupan egy 50 markast hagyott hatra...
Mindenesetre tenyleg jo volt a kaja es egy ideig biztos emlekezni fogok ra..
Végre visszakaptam a kocsit a szerelőtől :-))) Otthagytam 135 kiloforintot, mondjuk volt benne sok minden, 150 e km-es karbantartás, plusz a lentebb említett kispolszki okozta károk helyreállítása. Csak egy drótot szakítottak el a skacok amikor kiemelték a motort, ami miatt egyelőre nincs olajnyomás visszajelzés. De azért egy drótot én is vissza tudok rakni. Viszont érdemelnek egy piros pontot amiért megtalálták hol csöpögött a hűtővíz és egy másikat, amiért úgy néz ki beállították a fogyasztást. Kezdenek kisímulni a ráncaim :-)