Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Harvester:
El ne add, basszus, vidd magaddal, ápolgasd, szeretgesd.
Pitecus:
HOL szereztél Volvos sapkát??? Nekem is keeeell!!!
Bka-:
Nézz be sűrűn, a programot egyeztetjük. Szerintem a következôkre lehet majd számítani:
- Klub logójainak megszavazása.
- Leparkolódás, nyáladzás. Vagy a vár alatt, esetleg a tatabányai út mellett valahol a tóparton, ahol helyünk lesz.
- Mászkálás a várban.
- Lehet a tavon körbehajózni is.
- Kálváriadomb -- ha valakinek van kedve, lehet sárkányt eregetni. Feltéve, hogy hoz magával sárkányt, nekem szerintem nem lesz több, mint 3 működôképes példányom.
- Ebédelgetés vagy vacsorázgatás, van egy-két ígéretes kajálda.
- Alkalomadtán, ha kedvünk szottyan, el lehet gurulni a Turulhoz, vagy máshová a környéken. Jó kis konvojosdi dudaszóval, miegymással.
- Meg még ha valami eszünkbe jut.
*********************************
Készítem a logós oldalakat, az Elnök Úr (Ádi) is küldött egy csomó linket, fel fogom rakni egy csomó külföldi klub emblémáit is, összehasonlítás végett...
fél év az fél év, de szerintem nem érdemes eladni a kocsidat. Én negyed évig voltam hasonló helyzetben mint Te, de ez alatt az idő alatt az öcsém átvette tőlem a kocsit és használgatta. Nincs a közeli rokonságban/haveri körben aki átvenné tőled?
Esetleg - nagyon halványan - utolsó eshetőségként átvenném én is fél évre, szerződéssel, minden költséggel satöbbi... vagy ez túl meredek? Az... :)
A talin merre kószáltok Tatán? Én valószínűleg nem Bp-ről indulnék.
Guruló,
de jó, hogy itt vagy: szal akkor nyugodtan berakhattam! Teccik a rendszám? Szép az autód, családod, lakhelyed stb.. :)
Nem volvo-tulajdonosok (lore sem...)!
Persze, hogy lehet jönni alekoval/forddal/trabanttal stb.. Az első talin én félig opellal voltam (a tali végére étsapám elkérte, mert vidékra csak a volvo rulez!), mégse döngöltek földbe. Egy idő után ugyse egymás kocsiját fogjuk nyáladzani, a társaság a lényeg!
Hanimex!
Üdv. a klubban! A kocsid a kétszázasok közül fiatalnak számít, kíváncsi vagyok!
Most éppen a meghasonulás határán. Kaptam egy kiráj állásajánlatot (vissza az autóiparba!). De ha elfogadom, fél év kiképzés külföldön, mit csináljak a Volvicsekkel??? Kivinni nem akarom magammal, fél évet rozsdásodjon anyám házának az udvarán? Adjam el? Hmmh. (Vannak még egyéb kétségeim is, de a tisztelt topicot ez a kérdés érinti leginkább..)
Sziasztok!
Na alakul a Volvo feelingem. Május elsején vettem egy volvo embémás baseball sapkát....:)
(Hiába.... hamarabb volt alufelnim alekora, mint alekom. De még nincs a kocsin!!! :o))
Nem lenne pofátlanság, ha 6-án alekoval nyomulnék???
Végül is a clubtagság nem kötelez volvóra....
Szevasztok mindenkinek.
Mar egy jo ideje olvasom a topicot es nagyon tetszik. Szeretnek belepni a club-ba ha befogadtok bar en nem dicsekedhetem a legujabb volvo autocsodaval csak egy 15 eves 240GL de nagyon megszerettem pedig en csak ritkan hasznalhatom mivel a felesegemnek a munkas autoja.
Minden klubtagot és leendő tagot szeretettel meghívunk a klub első kisebb kirándulására, ami május 6-án lesz. Találkozás de. 10 órakor a budaörsi Ikea parkolójában.
A kirándulás Tatára lesz. A kirándulás lehetséges céljai: a tatai vár megnézése, kirándulás a tó körül, sárkányeregetés, stb…
Na jó, akkor ne legyen üdvöske, az tényleg nyálas... Az Amazon ugye félreérthetô, ennyi erôvel lehetne P1800 is, akkor inkább legyen Amazon helyett Emezen...
A rám jellemző hűvös tárgyilagossággal meg kell jegyeznem, hogy eddig is volt Volvós leányunk (Ne feledkezzünk meg az utolérhetetlen stílusú Beusról), mindez természetesen pümpi nagyságát a legkevésbé sem csökkenti :-))
Szerintem ne nevezzük üdvöskének az olyan nyálas, nem. Üdvöskék egyébként se járnak 240-essel, ez inkább valami amazonszerűséget tükröz.
Wooo-Hoooo, van egy volvos leányunk, a szebbik nem keze is betette hozzánk a lábát :-) Szia pümpi!
Vagy tényleg olyan a 240-es, hogy egy vezérműszíj szakadás nem teszi tönkre a motort, vagy irdatlan nagy mákod van. Gyere közénk gyakran, ezennel kinevezünk Topikos Üdvöskének.
keton:
Nem török filmes babérokra, bár tegnap este láthattatok volna a "Hanna háborúja" című filmben, amint éppen agy ôrt alakítok, és a fôhôsnôt félretaszajtva, igazságosztós arccal rátaposok annak lábára (kötözni vitték utána -- rajtam szeges talpú bakancs volt, hehe...). Meg amint sebesült német katonaként vánszorgok a Markó utcai műhóban, zöldellô fákkal a háttérben. (Nem maradt meg rajtuk a műhó.) Szóval vagy 12 évvel ezelôtt egyszer elmentünk statisztálni...
Bka-
Nem tudtam, hogy 740-esre váltasz, csak beleállt az agyamba a tompulás. Bocsesz.
Mingyá gyön a ZÁdám Úr, elmagyarázja a 6-ikaji tallálkozót. Megi gérte. Hanem, akor majdén.
Hali!
A kocsim paraméterei:
2.3-as benzin-gázüzemű
fekete,bézs belső(nem bőr)
1983/85
Vidékről hoztam fel a városba.
És van egy nem igazán üzemképes napfénytető rajta
Most próbálkozom szép lassan csinosítgatni.
A múltkor összetalálkoztam az Istenhegyi úton egy opel corsával.Neki az ajtaja bánja,nekem a jobb első indexbúrám.
Egyébként a legszebb volvóm egy fehér 240 GLE D6-os volt,a bőrön és az automata váltón kívül minden benne volt,csak szegénykémnek a szíve volt ki.Sajnáltam...
A volvo imádatot egyébként az ex-barátom ragasztotta rám.Örök hála neki.
Egyik ismerősömnek egyébként óriási szerencséje volt!Egy 85-ös kívül-belül tipp-topp 740-est,ami ráadásul benzin-gázos,fehér,napfénytetős,üzemképes 360.000!!!! HUF-ért vett meg.Valahonnan vidékről hozta fel.
Templar!Köszi az e-mailt,megkaptam,de amint olvashattad,a problémát szerencsére kissebb pénzkiadással megúsztam.
Ja,és ha valaki tud egy jó fényezőt,aki reális árakkal dolgozik,akkor azt megköszönném.
Na,én lassan megyek haza,8-kor vége a munkának!
Üdv!
UI:Bocsi a 2000.miatt!
Érdekel a kipufogó a hegesztést csak átmenetileg gondolom. A kocsim turbótlan, benzines 2100-as motorral.
pümpi,
Welcome to the club. Az internetes tétova lépéseid ne zavarjanak, mi sem úgy születtünk, hogy tudtunk mindent (kivéve talán lore-t:-))).
Na és végül is nem hívtad fel a titokzatos Volvóst?
Az a 7-es lehet, hogy Bolas barátunk volt két gyorshajtás között :-D
Hello pümpi!
Sajna amit a szaki megállapított az "benne van a pakliban". Az a szaki szét is szedte a motort vagy csak úgy rávágta, hogy fél autó csere? Kívülről ezt nehezen lehet megállapítani, ill. ha meglehet akkor ott tényleg nagy gond van. :)) Azért általában nem szokott ekkora kár keletkezni.
Most nem akarom isteníteni a 240-est,de most hoztam el a szerelőtől a csodámat.Sima vezérműszíj csere,és ha már ott volt,lecseréltettem az olajat.Motor szebben jár,mint valaha.Tehát most már én is megerősíthetem azt a tényt,hogy a 240-es úgy van megcsinálva,hogyha kis problema befut,akkor ne legyen nagyobb baj.Valami maratásról beszéltek nekem az ismerősök.Na,ehhez mit szóltok?Egyébként nagyon aranyos,hogy ilyen segítőkészek vagytok,nagyon klassz!És ha észrevettétek,MI VOLVÓSOK a közlekedésben is összetartunk!Nekem legalábbis csak jó tapasztalataim vannak.(Pld:Kétsávos út>egyik elfogy>én pont abban a sávban vagyok>index ki>első VOLVO,ami jön,enged be.Ja,és már arra is rájöttem,hogy nem kell az E-mail címemet feltüntetni,mert látjátok,ha akarjátok.Egyébként az igazi nagy Ő számomra a 7-es volvo.A múltkor egy benzinkútnál láttam egyet rommá zúzva,valószínűleg borult volt szegényke és csak a hátulján levő 740 felirat tette nyilvánvalóvá,hogy a kedvencemet látom.Lényeg a lényeg:az utastér teljesen egyben volt,a tetőn semmi horpadás,csak a napfénytetőn levő földes fűcsomókból gondolom,hogy "bukfencezett" is.De jó,hogy rátok találtam!Egyébként lehet,hogy valaki közületek rakott múltkor egy papírcetlit a kocsim szélvédőjére,hogy:"Én is volvós vagyok,ha van kedved,hívj fel!"
Ha tényleg a vezérműszíjad szakadt el akkor - MEG NE PRÓBÁLD A MOTORT BEINDÍTANI!!!
Egyrész mert nem fog beindulni, másrész - ami nagyobb baj - törni fog egy-más a motorban.
Szelepek törése, dugattyú és hengerfej sérülés várható!
Fordulj szerelőhöz, de a motort se az önindítóval, se más módon ne forgasd át!!
Már találtam egyet virtuálisan, jövő héten szeretném megnézni ASAP. '88-as 740 GLE TD generálozva, 30ekm futás a generál után. NET-es hirdetés, lehet hogy Ti is láttátok már :) Ha megoldható akkor nagyon hálás lennék egy bevizsgálási segítségért! ;)
Segítsetek!
Tegnap du.2-6-ig a kocsimban üldögéltem.Most kivételesen nem azért,mert imádom(240-es),hanem mert elszakadt neki a vezérműszíjja(de hülyén néz ki így leírva) és vártam a megmentőmre.Közben telefonálgattam egy-két volvós ismerősnek,hogy mire számítsak.Megnyugtatott mindenki,hogy ne aggódjak,mert úgy van megcsinálva,hogyha elszáll a vezérmű,akkor sem lesz semmi baja a motornak.Erre kijött egy "szaki"és közölte,hogy dugattyúk,hengerfej,szelepek,meg minden...Most azért mondta,mert adott a szituáció:Egy nő,úgysem ért hozzá,majd jól leveszem,vagy tényleg ez van és kezdjek el gyűjtögetni?Szeretném,ha mielőbb válaszolnátok.Nem tudom,hogy látjátok-e az E-mail címem,mert én még csak most ismerkedek az Internet-tel,azért a biztonság kedvéért ideírom:juhaszga@westel900.hu
Üdv,előre is köszi:pümpi
köszi Bka az együttérzést!
Sajnálom, hogy nem jön össze a 940, de hidd el egy 740/760 TD is nagyon jó. Sőt!
Keresgélj nyugodtan, ha találsz valamit akkor szólj és bevizsgáljuk!
Találkozóra jöhetsz Forddal is, a lényeg a volvo szimpátia!
"Legyél te is klubtag!"
(fargo jól csinálom?)
keton!
A 780-ban én is benne lennék!
(de fargo is tuti!
Végül is ki nem?)
Indulok Parisba ügyeket intézni..
Szerdán jövök haza.
Addig legyetek rosszak, és törjetek össze sok kisautót!
hosszas szenvedés után úgy döntöttem hogy nem adok ki két millát egy 9 éves klíma nélküli 940-esre, akármilyen jó állapotban is van. A fő ok az hogy nem szeretnék részletfizetésbe bonyolódni 2 évig egy kocsi miatt, amit ugye törnek, lopnak satöbbi... Keresek inkább egy kiváló állapotú 740-est, amely 1-2 évvel idősebb ugyan de van benne klíma. Sajnálatos módon a 740-es turbodiesel motorja gyengébb majdnem egy huszassal a 940-esénél :( Nekem fontos a diesel, mert nem ünneplő autó lesz hanem munkába járok vele, főleg autópályán.
Pár éve a Fiestám előző tulaja egy 760-ast totálra tört amikor 90km/h sebességkülömbséggel belerontott egy pótkocsiba. Kiszállt, megállapította a totálkárt és elkezdett intézkedni. Semmi baja nem lett. A következő kocsija egy 440-es volt, azt mondta azért mert a Volvo mentette meg az életét. No comment.
Bolas: nem gondolom hogy nagyon vészes eset lennél, egy 924 az 924! 400-ért...
fargo: te honnan tudtad hogy időközben meggondoltam magam és 940 helyett 740-est akarok venni? :)))
gbrl: köszi az overdrive beszámolót. Nekem is nagyon tetszett a gombnyomásos ötödik, kényelmes és halk a kapcsolása. Ha nem döglik akkor nekem sem lenne vele semmi bajom.
A 6.-ai találkózó hol lesz? Mehet egy leendő Volvo-s is, akit egy Ford fog odavinni? :)