Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Vazeg a határidôt! Azért jöttem be a munkahelyemre dolgozni éjszaka, hogy meglegyenek a logók. Erre kiderül, hogy lófész a seggembe, mer' majd ha jó lesz, akkor lesz készen. A luca széke is így készülhetett anno. Na mindegy. A KLUBért (így, csupa nagybetűvel ennyi még belefér. De mások, más téren nem igazán aktiválják magukat. Szégyen és gyalázat.
apuci
Na, akkor úgy látszik egyedül maradtam. Pedig klellett volna (kellene) egy kis segítség. Lennének még logo-tervek, de ha senki sem segít felrakni, lemaradok a határidôrôl! Segítség!!!
Vannak ugye olyan német csúcs-managerek akik aszongyák az ő igényeiket csak egy egyesi S-klasse vagy 7-es bömbi tudja kielégíteni. Hát.... S80 executive:
(Templar elutazott, Bolas még nincs tehát lore-images on!)
Remélem mindenki szavazott a logókra. Ehelyütt fejezem ki elismerésemet doktor úr és fargo barátainknak, amiért önmaguk idejét nem kímélve a lehetséges logók bőséges választékát tárták elénk.
Én ma elhúzok Berlinbe oszt megnézem milyen az egy főre eső Volvók aránya (valódi küldetésem persze nem ez, úgyhogy három napra Stirlicre váltok).
Újra itt!
Körülnéztem kedvenc kémoldalamon (www.volvospy.com) az új 40-est illetően. Barátságos kis faceliftnek nézünk elibe!
Szal augusztusban jelenik meg a 2001-es átdolgozott modell. Akik lusták meglátogatni a site-ot, esetleg inglis nem jön be:
-új 5-sebességes adaptív automata váltó
-növelt tengelytáv (12mm) és első nyomtáv (16mm) (!)
-új lökhárítók dizájnosabb gumicsíkkal
-átlátszó bűrás ködlámpák
-dupla fényszórók opcióként xenon (!)
-új hátsó-lámpák
-sips (borító) műanyagok változtatása (szvsz csak design) (?)
-S40 felirat középen mint a 80-ason
-új csomtér nyitó
-új színek és felnik
lore as interior designer stylist expert:
-új ECC szabályzók (mint a nagyobbaknál: szééép!)
-új rádió design opcionális navrendszerrel
-új ajtópanel beépítve az ablak és tükörállítás gombjai (japánosodás)
-új középkonzol és lámpakapcsoló
-két fokozatú ülésfüci
-új műanyagfelület (a régi se rossz!)
2003-ban jelenik meg a tök új 2004-es új S40, szal egy ideig még divat lesz a kis volvo, nem térnek át japánosan rövid modellciklusra.
Nézzétek meg a képeket: kívülről nem lesz nagy változás (kb. mint audiék az A4-el) de a belső térben sokkal szebb lett! Az az ECC panel! Nekem már a nagy volvokon is teccik, hogy nem a mindenáron digitális kijelzős divatot követik!
Akinek teccik a 40-es annak ajánlok egy címet:
http://vcc.volvocars.se/pp/s40/default.asp
Van itt egy videjó amit minimális pufferolással indít a site, szvsz ölég jól néz ki. Remélem széria futóműves! :-))
Sziasztok!
Régen jártam felétek, elnézést érte...
Nos rövid leszek. Elkezdődött a 164-es Volvom felújítása. Szükségem van minden infóra amit csak tudtok (alkatrészek, felújított példányok Mo-on, web címek, tippek, tanácsok, stb...). Lesznek képeim a felújítás folyamatáról. Akit érdekel a téma az az e-mail címemen elérhet, vagy az IQC-n: 63738562. Szóval aki tud, az segítsen!!! Előre is köszi. Egy gyönyörű autót akarunk kihozni belőle amire büszke lehet minden magyar Volvo hívő...
Ennyi. Mostmár sűrűbben jövök majd. Még egyszer köszi. Sziasztok.
Igen lore, sajnos nem en osztom be az idomet.
Az embereimet en elengedtem (7 helyi vezeto es 84 alkalmazott), de az en fonokeim engem nem hagynak...
Mindegy.
(Mondjuk jobb a sorom, mint az allando itteni UN, OSCE, SFOR, NGO alkalmazottaknak, mert nekik minden nap munkanap hetfotol vasarnapig.
Mondjuk havi ~4000$ + ~90$ napidij mellett en se akarnek pihenni!!)
A lenyeg, hogy mostantol kicsit tobb idom lesz.
(igaz meg napi jelenteseket le kell adni, de mar nem kemeny a dolog.)
Megnezhetem Sarajevo nevezetessegeit is, kivancsi vagyok, talalok-e olyan hazat ami nincs szetlove, vagy akar csak 1-2 golyo utotte nyom van rajta.
Majd meglatjuk.
Helyzetkep es csendelet:
Ma allati jol sut a Nap.
Mindenki csak punnyad a kavezokban, meg az SFOR katonak is rovid zold trikokban meg nadragban nyomulnak felfegyverkezve..
Kemeny tavasz van!
Raadasul este telihold lesz..
(akinek van "lehetosege" ne mulassza el! Sanos en nem tartozom ide.. :-( A bosnyak apukak, es fiuk nagyon zordak tudnak lenni!!)
fargo!
Neked mint gourmantnak mondom, olyan szevaszpics@t ettem tegnap, hogy csak na!
Jo kaja itt meg a: pleskapics@, burek, srnica, msejano meso, pilata prsa...stb
Tegnap este pedig hivatalos vacsoran voltunk annak megunneplesere, hogy befejeztuk a munka nagy reszet.
A Fofonok mondta, hogy menjuk el a La Familia nevu helyre: "very good food, reasonable price!"
idezet tole.
Tudtam, hogy Skociaban el, szoval elhittem hogy igazat mond. (egy skot csak nem megy draga helyre!)
Tevedtem!
Fejenkent 130 DM!!! azaz szazharminc nemet markaert ettunk!
Abban persze igazam volt, hogy skot, hiszen o almossagra es az e heti kemeny munka okozta faradtsagra hivatkozva lelepett meg a fizetes elott es csupan egy 50 markast hagyott hatra...
Mindenesetre tenyleg jo volt a kaja es egy ideig biztos emlekezni fogok ra..
Végre visszakaptam a kocsit a szerelőtől :-))) Otthagytam 135 kiloforintot, mondjuk volt benne sok minden, 150 e km-es karbantartás, plusz a lentebb említett kispolszki okozta károk helyreállítása. Csak egy drótot szakítottak el a skacok amikor kiemelték a motort, ami miatt egyelőre nincs olajnyomás visszajelzés. De azért egy drótot én is vissza tudok rakni. Viszont érdemelnek egy piros pontot amiért megtalálták hol csöpögött a hűtővíz és egy másikat, amiért úgy néz ki beállították a fogyasztást. Kezdenek kisímulni a ráncaim :-)
Igenigen tavasz rulez! Engem tuning (szempillák, krómvég) dévú lánosz előzött markánsan (biztos gondolta: lenyomtam a köcsög opelest vazze!), ja és egy 1000 ccmes fiatpanda négy fickóval! :-)))
De a stresszmentesség miatt végre tudtam figyelni a tájra, lorenére stb..
Igenigen tavasz rulez! Engem tuning (szempillák, krómvég) dévú lánosz előzött markánsan (biztos gondolta: lenyomtam a köcsög opelest vazze!), ja és egy 1000 ccmes fiatpanda négy fickóval! :-)))
De a stresszmentesség miatt végre tudtam figyelni a tájra, lorenére stb..
fargo,
már többször mentegetőztem vele: nem tudok segíteni a logo-ügyben, ez AZ amihez nem értek, csak bámulok a munkásságotokon...
Zingetés megvolt. Siófokig rendesen mentem, utána beállítottam a vectrában a lore-tempomatot (izmos 46,5-el jobb láb) 80 és 90 közé (így te be se tudod állítani :)). 6,6 literes átlagot hoztam ki Pécsig (Siófoktól) úgy, hogy megmásztam a Mecseket meg a többi dombot és néha klímáztunk is. Hazafelé felbuzdulva az eredményemen (Siófokig) 5,8-at hyoztam ki!!! Klíma kb. a táv harmadán. Nem volt bennem bizonyíthatnék eccer húztam el csak egy Bravotól mert már vészesen nyaldosta a lökhárítom. Az biztonságos szakaszon (6-7 mp múlva) visszaálltam 80-ra és szépen elengedtem. /A doktor úr mit szól? Milyen vagyok?/ Az autópályán lefelé viszont ment a nyomolás. Egy rovernek öltözött hondacsivics ijesztgette a népet, viszont egy Lexusos koma hiába ment gyorsan még a Siófok előtti halálpályán se veszélyezkedett. Na ennyit a vezetőkről, lore szépen szeretne eltávolodni ettől a nyomulós kaszttól. Ennek nyomatékosítása érdekében elhatároztam, hogy ezentúl csak a Volvot használom vidékre mert 1. teljesítménye nem csábít abssszolúte semmire 2. tempomat rulez! Mivel nem kell előzni senkit (asszem két tehertragacsot 'nyomtam le', még egy trabi is otthagyott igaz 4ütem a király!) a tempomat nagyon beválna! Volvos vonatkozás: egy balkáni rendszámú T-4 Dombóvárnál megelőzött és Pécsnél előztem vissza amikor épp a trafipaxos rendőrök beszélgettek vele... Nahát, volvo és Balkán??? Igen: Bolas!
Bocs, nem akartam az Almát darálni... :-)))
Tengelytáv változiiiiiik???? Akkor az nem nevezhető egy eccerű faceliftnek!!!!!
Bolas,
érdekes, hogy küldesz egy sms-t, hogy nem jutsz géphez aztán meg hosszú idők óta mégis a neten vagy! Ezek szerint nem te osztod be az idődet?
A guruló,
bocsesz, hogy kihagyott az agyam és megfeledkezetem a TDről. Pedig még a fogyasztását is megbeszéltétek Harvesterrel ha jól emléxem (visszaolvasni egy ilyen sűrű topikban... nehéz!).
ma jót kocsikáztunk, körbejártuk a zsámbéki medencét, legutóbb láttam egy ígéretes kis kajáldát Tökön, no ma kiderült, hogy oda nem szabad menni. Tök jó idô volt, letekertem az ablakokat, kinyitottam a tetôt, és lassan gurulva élveztük a tavaszi zsongást. Holnap meg kirándulni viszem a kölyköket. Szóval éljen a tavasz!
Bolas,
Hajrá! Nekem is egyik kedvencem a csevapcsicsa, sôt az egész család szereti, a tesóm csak úgy hívja: szevaszpics@ :-)
ZöPö:
Minden részvétem az öcsédé amiatt, ami történt, s minden elismerésem is az Övé amiatt, ami nem. Mióta 2 gyerekem is van, azóta tudom igazán átérezni az ilyen katasztrófákat. :-(
Hello evribodri!
Megint beneztem.
Hala a heti megfeszitett munkanak orommel jelenthetem be a megvalto hirt, miszerint befejeztuk a nemzetkozi missziot Sarajevo Cityben!
Persze ez igazabol a bosnyakoknak meg nekem orom..
Igaz ma csak 2 orat aludtam (mert a dologido: esti muszakban 22-06, majd reggel 10-re ismet bemenni) mindenesetre nem 27-en hanem mar 20-an Bp-re erkezem.
:-)))))))
4-5 napot meg maradnom kell, mert a hivatalos allaspont szerint ha barmi hibat eszlelnek a munkankban akkor azt idoben ki tudjuk javitani.
(no es persze a 15 fobol allo nemzetkozi teambol kiknek kell meg itt maradni: ha nem a 3 magyarnak!)
A nemhivatalos (tehat az en) allaspontom szerint:
maradjanak meg, hadd koltsek a valutajukat, hogy legyen mibol ujjaepiteni Sarajevot...
Mindenhol lenyulas megy! Azzal kezdve hogy a fizetesunk kb harmadat nem is adtak oda mindenfele ilyen-olyan dologra hivatkozva. Egeszen addig, hogy pofatlanul 40 DM-t kernek el naponta, egy diakszalloban eltoltott ejszakaert, ahol 3-an alszunk 10 m2-en, ahol naponta csak 1 orat van melegviz (felteve hogy nem felejtik el..), ahol elvileg reggeli is benne van, de azt meg senki sem latta... meg ilyenek..
Mindegy.
Nem panaszkodom, mert azert igy is jol ereztem magam a sok bosszusag es kellemetlenseg ellenere, de amit igertek azt nem adtak meg!
Sok erdekes dolog tortent itt velem az elmult hetekben.
Sajnalom, hogy ezeket kozben nem tudtam jelenteni, de amire meg agyam engedi, azokat aprankent elmondom.
Felteve ha erdekel valakit.
Most zuzok enni egy cevapot, mert kilog a belem!
Majd meg jelentkezem!
lore,
Sajnálom, hogy miattam kellett megtartóztatnod önmagad, azér meg külön elmorzsoltam egy könnycseppet, hogy gondoltál a mobilszámlámra.
Bolassal nem lesz ilyen könnyű dolgom.
A gyerek ügyhöz nem tudok mit szólni, asszem nekem nincs ;-)
lore:
a guruló Volvos nick....nem magyarázom, honnan..:-)
jómagam 440 TD-vel nyomulok, de van a családban még apai ágon egy 940 T és egy testvérágon egy 460 1.8. Szóval, ez a család ilyenre sikerült.
A babával hajrá, én meg nyomulok Pestre.
guruló
Jó zingetést! Aztán csak óvatosan! Kár hogy eltűzöl, mert sikerült megmentenem a fiam karmaiból egy Porsche Flatnose képet, ami szép is meg mutat is, fel akartam nyomni, de akkor majd késôbb...
Hogy Te milyen hatalmasat tévedsz az egeret illetôen! Elôször is, lehet kapni 2, 3 meg 4 gombos egeret is Machez. Meg minden egyebet, amit általában PC-hez is. Másodszor, 2 éve nem használok egeret. Van ugyan, de nem azt használok. Azzal rajzolni olyan, mintha egy féltéglával próbálkoznál, szóval nehézkes és nem egzakt. Harmadszor, a jobbgombot ki is lehet váltani, mondjuk az alt vagy a control vagy a command gombbal. No problemo. A technológiai lemaradásról meg PC vs Mac viszonylatban inkább ne beszéljünk, mert fikázóssá válik a topic, meg kiderül, hogy milyen gagyik is a Wintel masinák :-P
*********************************
Más:
Az ivanicsos srácok olvasták a topicot és jól lefikázták a logókat, szóval van egy kis igazuk, neki kell látnom még egyszer. Ti nem nagyon strapáljátok magatokat (il dottore kivételével), úgyhogy megest dógozhatok a hétvégén.
Engem meg jól lebarmoltak a szervízben, hogy hogyan merészeltem elhozni a kocsimat. Mondtam, hogy bocsesz, én úgy véltem el vagyok engedve, amikor a kezembe nyomták a slusszkulcsot meg a forgalmit, kezet ráztak velem és jó utat kívántak. Mert hogy ugye még hiányoztak némi papírok...
C'est la Zsizny...
***********************************
Van egy-két hírem S40 facelift témában. Nem sok, de bíztató:
Szóval lehetrendelni S40-est, de csak július tájékán szállítják, akkor már az új modellt. 3,5 centivel hosszabb lesz, (nagyobb hely hátul), meg szebb meg jobb meg okosabb, (ez az ami nem sok). Ami viszont érdekes, hogy széria lesz a függönylégzsák, úgyhogy a Honda felkötheti a gatyáját, az Accord nem sokáig dicsekedhet az NCAP elsôbbséggel...
guruló (volvos nick? Vagy ha nem akkor sztori?),
Persze, hogy nem haraxom. A képméretet nem változtattam, csak Templarnál akartam bevágódni! :-))) Találtam egy volvotuning oldalt (asszem a www.tuningcenter.cjb.net -en rajta van a link) és onnan szedtem le. Lehet, hogy még lehet rajta nagyítani mert olyan jó a felbontása, dehát akkor miért hagyták volna így kicsiben? Lesz itt még kép, főleg ha hazajön a vitézünk a balkánról.
Milyen autód is van (lusta vagyok visszakeresni)?
Szülői támogatás manapság elkél, fiatal barátaim mind így jutottak lakáshoz... Baba rulez :-))) de még ráér.
lore: ja, és a családalapítás: nekem 27 évesen van egy csodás 3 éves kislányom....Szóval én a szolid egzisztencia + család technikát választottam, persze nem minden szülői támogatás nélkül....anélkül aligha menne.... De egyenlőre műxik.
Ja, és a Volvo tényleg a legtutibb családi autó. Már csak abból is lemérhető, hogy kibírja a lányom megpróbáltatásait.